Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Organizacja obiegu dokumentów. Zamawianie materiałów biurowych
art. spożywczych
środków czystości itp. Koordynacja działań związanych z obsługą samochodów (mikroflota). Nadzór i rozliczanie firmy sprzątającej. Odbiór poczty i dokumentów. Praca w wymiarze pełnego etatu
od poniedziałku do czwartku w godz. 07:30-16:00
piątki 08:00-14:00. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną
rejestracja dostaw surowców w systemie. Dbałość o odpowiednie składowanie powierzonych surowców i półproduktów. Odpowiedzialność za stany magazynowe. Praca w wymiarze pełnego etatu
Wdrażanie oraz doskonalenie procesów, narzędzi i systemów usprawniających pracę w firmie
Zarządzanie aktywami Spółki
Wspieranie Zarządu Spółki poprzez dostarczanie informacji niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji;
Aktywna współpraca z Zarządem oraz innymi działami w firmie;
Przygotowywanie budżetów, prognoz i planów strategicznych;
Rekomendowanie spójnej struktury raportowania w ramach spółki oraz kontrola;
Przygotowywanie i analizowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów i innych analiz, w celu zapewnienie efektywnego zarządzania finansami;
Kontrolowania kluczowych procesów biznesowych;
Rekomendacja rozwiązań w zakresie kluczowych KPI operacyjnych;
Stałe monitorowanie wykorzystania zasobów spółki (koszty/nakłady inwestycyjne) oraz identyfikacja obszarów optymalizacji działalności oraz modelu oceny efektywności inwestycji w oparciu o ROI;
Nadzór nad sprawozdawczością i raportowaniem finansowym - do Zarządu spółki;
Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu dokumentów i informacji;
Kontrola płatności przychodzących i wychodzących; Aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie;
Inicjowanie zmian w obszarze optymalizacji procesów księgowych;
Specjalista / Specjalistka ds. zakupów i logistyki
Klonowa 49, Opacz-Kolonia (pow. pruszkowski)
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakup surowców (głownie surowce spożywcze oraz opakowania) a także monitorowanie rynku w zakresie ich dostępności
Obserwacja trendów cenowych, prowadzenie negocjacji handlowych oraz ustalanie warunków współpracy z dostawcami
Nadzór nad procesem zakupu surowców (od zamówienia do przyjęcia dostawy)
Mailowy oraz telefoniczny kontakt z dostawcami (również w języku angielskim)
Zawieranie umów z dostawcami
Kontrole nad obiegiem informacji w systemie komputerowy (wprowadzanie zamówień do systemów, uzupełnienia dokumentacji od dostawców, wprowadzania produktów do systemu magazynowego WAPRO Mag)
Kontrole nad dostępnością produktów oraz zapewnień zapasów magazynowych
Nadzór nad dokumentacją, współpraca przy tworzeniu i usprawnianiu procedur dot. obiegu dokumentów
Poszukiwanie oraz dokonywanie selekcji dostawców, poszerzanie bazy dostawców
Sporządzanie raportów i analiz
Stała współpraca z działem jakości, produkcyjnym oraz magazynowym
Specjalista / Specjalistka ds. zakupów i logistyki
Opacz-Kolonia (pow. pruszkowski)
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Zakup surowców (głownie surowce spożywcze oraz opakowania) a także monitorowanie rynku w zakresie ich dostępności
• Obserwacja trendów cenowych, prowadzenie negocjacji handlowych oraz ustalanie warunków współpracy z dostawcami
• Nadzór nad procesem zakupu surowców (od zamówienia do przyjęcia dostawy)
• Mailowy oraz telefoniczny kontakt z dostawcami (również w języku angielskim)
• Zawieranie umów z dostawcami
• Kontrole nad obiegiem informacji w systemie komputerowy (wprowadzanie zamówień do systemów, uzupełnienia dokumentacji od dostawców, wprowadzania produktów do systemu magazynowego WAPRO Mag)
• Kontrole nad dostępnością produktów oraz zapewnień zapasów magazynowych
• Nadzór nad dokumentacją, współpraca przy tworzeniu i usprawnianiu procedur dot. obiegu dokumentów
• Poszukiwanie oraz dokonywanie selekcji dostawców, poszerzanie bazy dostawców
• Kontrole i analizę stanów magazynowych
• Sporządzanie raportów i analiz
• Stała współpraca z działem jakości, produkcyjnym oraz magazynowym
Współtworzenie strategii rozwoju i promocji produktów i usług oraz realizacja tej strategii
Prowadzenie badań i analiz produktów i usług konkurencyjnych, a także trendów rynkowych
Współtworzenie koncepcji nowych produktów i strategii wprowadzania ich na rynek
Przygotowywanie i monitorowanie strategii marketing mix, by marka/produkty z kategorii dostarczała swoim odbiorcom wyjątkowych doświadczeń – w szczególności w kanałach digitalowych
Rozwijanie i repozycjonowanie już istniejących produktów i kategorii – w tym poszukiwanie nowych grup docelowych i kanałów sprzedaży
Planowanie i nadzorowanie budżetu
Dbałość o spójność wizerunku marki/kategorii produktów
Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych, zapewnienie generowania leadów
Content development (np. strona www, blog, newsletter)
Realizacja strategii public relations
Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych
Udział i wsparcie w projektach marketingowych, promocyjnych, HRowych, CSRowych i komunikacyjnych
Obsługa bieżących Klientów w zakresie sprzedaży i dystrybucji produktów firmy
Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami
Realizacja celów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
Kompletowanie dokumentacji eksportowej
Obsługa formalna oraz nadzór nad realizacją zamówień eksportowych m.in. kontrola terminów, realizacji i wysyłek oraz współpraca z innymi działami firmy i podmiotami zewnętrznymi
Zapewnienie dostępności zapasów magazynowych gotowych produktów dla klientów
Przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów