Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (326)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 326 )
Floor Supervisor / Inspektor Piętra
Krakowskie Przedmieście 13, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zaangażowanie w świadczenie usług dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Organizacja i przydzielanie zadań współpracownikom działu zgodnie z zaleceniami i wewnętrznymi wytycznymi dla zapewnienia sprawnej i optymalnej obsługi pokoi hotelowych oraz przestrzeni ogólnodostępnych
Stała kontrola czystości i utrzymania pokoi oraz innych pomieszczeń hotelowych pod kątem ich zgodności z normami i standardami
Wypełnianie procedur w zakresie statusu pokoi w celu zapewnienia płynności działania hotelu
Odpowiedzialność za jakość pracy podległego zespołu współpracowników oraz za poziom wyszkolenia
Ścisła współpraca z kierownictwem działu Housekeeping oraz wspieranie jego sprawnego funkcjonowania
Wypełnianie obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie polegało przy wsparciu przełożonych na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem obiektu w ciągłym ruchu i w bardzo dobrym stanie technicznym
Zaangażowanie w świadczenie usług technicznych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regulaminu wewnętrznego
Zapewnianie, że wszystkie zgłaszane usterki będą podjęte bez zwłoki i usunięte możliwie najszybciej z dbałością o wysoki poziom świadczonych usług
Zajmowanie się eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń technicznych w budynku hotelowo-handlowo-biurowym
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych i hydraulicznych,
Wykonywanie drobnych prac naprawczych remontowych w tym malarskich i budowlanych
Monitorowanie systemów technicznych wykonując zaplanowane przeglądy urządzeń i rutynowe obchody po budynku
Wypełnianie obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie polegało przy wsparciu przełożonych na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem obiektu w ciągłym ruchu i w bardzo dobrym stanie technicznym
Zaangażowanie w świadczenie usług technicznych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regulaminu wewnętrznego
Zapewnianie, że wszystkie zgłaszane usterki będą podjęte bez zwłoki i usunięte możliwie najszybciej z dbałością o wysoki poziom świadczonych usług
Zajmowanie się eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń technicznych w budynku hotelowo-handlowo-biurowym
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych i hydraulicznych,
Wykonywanie drobnych prac naprawczych remontowych w tym malarskich i budowlanych
Monitorowanie systemów technicznych wykonując zaplanowane przeglądy urządzeń i rutynowe obchody po budynku
At Raffles Hotels & Resorts, our engaging service and delicious cuisine make every special event a truly memorable affair, both within our distinctive surroundings and off-site. Be an ambassador for our exceptional offerings as Events Sales Manager, where you will liaise between multiple departments to meet the needs – and exceed the expectations – of your clients
Consistently offer professional, friendly and engaging service
Establish and maintain rapport with clients, prior to, during and post conference, encouraging repeat business
Organize convention bookings from date of booking to departure, including meeting requirements, guest room requirements, guest room pickup, food & beverage and audio visual
Create floor plans for each event to ensure banquets and clients are in agreement prior to set up
Initiate billing procedures, ensuring any deposits and/or credit applications are received with adequate information and within an acceptable time frame
Conduct pre-conference meetings with clients and pertinent departments to confirm all relevant details are communicated
Conduct and/or attend daily meeting to review event contracts and ensure last minute changes are communicated with appropriate departments
Confirm all event related information with clients
Develops leads and relationships in an effort to achieve sales goals
Sell/book, plan and execute weddings and events to include all email and telephone correspondence, tastings, rehearsal and day of execution
Develop, plan and execute ideas to increase sales and deliver top quality weddings & events
Develop relationships with local and other corporations to generate local corporate business
Assist other Sales personnel to achieve departmental results
Stałe oferowanie profesjonalnej, przyjaznej i proaktywnej obsługi gości przy jednoczesnym wspieraniu współpracowników
Zarządzanie zespołem kuchni bankietowej oraz zapewnienie, że kuchnia bankietowa działa w sposób terminowy, zachowując przy tym najwyższe standardy jakościowe marki Raffles
Przygotowanie wysokiej jakości dań zarówno pod względem estetycznym jak i smakowym
Gotowanie różnymi metodami z wykorzystaniem różnorodnych składników, sprzętów i procedur
Szkolenie współpracowników, ustalanie harmonogramów pracy i przeprowadzanie oceń wydajności pracy
Dokładność i sprawność w radzeniu sobie z nagłymi sytuacjami i dostarczanie rozwiązań
Sporządzanie zamówień według wewnętrznych zasad zarządzania gospodarką magazynową
Równoważenie potrzeb operacyjnych, administracyjnych i potrzeb współpracowników
Przestrzeganie polityki, procedur i standardów obsługi w kuchni
Przestrzeganie wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny podczas pracy z żywnością
Przygotowywanie wyrobów cukierniczych (na potrzeby śniadań) zgodnie z recepturami oraz ze standardami w celu osiągnięcia najwyższego stopnia zadowolenia gości
Dbanie o odpowiednią jakość surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków i innych wyrobów cukierniczych
Posiadanie pełnej wiedzy na temat obowiązującej oferty cukierniczej, menu, codziennych funkcji oraz promocji
Zapewnienie i utrzymywanie w czystości wszystkich miejsc pracy, naczyń i sprzętu
Dzielenie się pomysłami, opiniami i sugestiami podczas codziennych spotkań
Utrzymywanie i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny i bezpieczeństwa
Racjonalne gospodarowanie towarem oraz nadzór nad gospodarką magazynową
Nadzorowanie pracy i koordynowanie działań kelnerów i personelu obsługującego wydarzania bankietowe/konferencyjne
Planowanie i koordynowanie szczegółów imprezy z działem planowania eventów, kuchnią oraz z działem zaplecza kuchni
Przygotowanie przestrzeni konferencyjnych (set up) pod wydarzenia mające miejsce w hotelu każdego dnia
Utrzymanie dobrych relacji z organizatorami imprez przed, w trakcie i po wszystkich wydarzeniach, ze szczególną dbałością o wysoką jakość i spersonalizowaną obsługę wydarzeń
Dbałość o profesjonalny wygląd członków zespołu oraz jego wyszkolenie według obowiązujących standardów marki Raffles
Kucharz (Chef de Partie) a'la carte / śniadania / bankiety
Krakowskie Przedmieście 13, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zaangażowanie w świadczenie usług kulinarnych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przygotowywanie wszystkich dań z menu a’la carte i menu bufetowego zgodnie z recepturami i ze standardami mającymi na celu osiągnięcie najwyższego poziomu zadowolenia gości
Odpowiedzialność za przydzieloną sekcję i zespół kucharzy
Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości, spójności produkcji oraz prezentacji dań
Nadzorowanie przestrzegania zasad, procedur i standardów przez podległych Pracowników Kuchni
Utrzymywanie i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny i bezpieczeństwa
Racjonalne gospodarowanie towarem oraz nadzór nad gospodarką magazynową
Stałe oferowanie profesjonalnej, przyjaznej i proaktywnej obsługi gości przy jednoczesnym wspieraniu współpracowników
Zarządzanie zespołem kuchni bankietowej oraz zapewnienie, że kuchnia bankietowa działa w sposób terminowy, zachowując przy tym najwyższe standardy jakościowe marki Raffles
Przygotowanie wysokiej jakości dań zarówno pod względem estetycznym jak i smakowym
Gotowanie różnymi metodami z wykorzystaniem różnorodnych składników, sprzętów i procedur
Szkolenie współpracowników, ustalanie harmonogramów pracy i przeprowadzanie oceń wydajności pracy
Dokładność i sprawność w radzeniu sobie z nagłymi sytuacjami i dostarczanie rozwiązań
Sporządzanie zamówień według wewnętrznych zasad zarządzania gospodarką magazynową
Równoważenie potrzeb operacyjnych, administracyjnych i potrzeb współpracowników
Przestrzeganie polityki, procedur i standardów obsługi w kuchni
Przestrzeganie wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny podczas pracy z żywnością
Wypełnianie obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie polegało przy wsparciu przełożonych na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem obiektu w ciągłym ruchu i w bardzo dobrym stanie technicznym
Zaangażowanie w świadczenie usług technicznych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regulaminu wewnętrznego
Zapewnianie, że wszystkie zgłaszane usterki będą podjęte bez zwłoki i usunięte możliwie najszybciej z dbałością o wysoki poziom świadczonych usług
Zajmowanie się eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń technicznych w budynku hotelowo-handlowo-biurowym
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych i hydraulicznych,
Wykonywanie drobnych prac naprawczych remontowych w tym malarskich i budowlanych
Monitorowanie systemów technicznych wykonując zaplanowane przeglądy urządzeń i rutynowe obchody po budynku
Zaangażowanie w świadczenie usług kulinarnych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przygotowywanie wszystkich dań z menu a’la carte i menu bufetowego zgodnie z recepturami i ze standardami mającymi na celu osiągnięcie najwyższego poziomu zadowolenia gości
Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości, spójności produkcji oraz prezentacji dań
Nadzorowanie przestrzegania zasad, procedur i standardów przez podległych Pracowników Kuchni
Utrzymywanie i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny i bezpieczeństwa
Racjonalne gospodarowanie towarem oraz nadzór nad gospodarką magazynową
To consistently provide thoughtful, caring and sincere service
To identify and anticipate Guests’ needs and ensure personalized service is provided
To provide Food and Beverage Services as required
To assist with any plans or arrangements the guest intends to make during their stay
To ensure that all requests from Guests are made possible and are followed up on
To fully understand and have knowledge of all in suite services, technology, amenities, functions & systems
Ensure repeat guests are met and greeted on a daily basis and profiles are updated
Ensure long-staying/special-attention/occasion-celebrating guests are taken care of exclusively, paying particular attention to their needs and requests
Respect guest privacy and do not discuss guests’ private information with colleagues
Ensure all unattended valuables and belongings inside guest rooms are noted and Supervisor is informed about the same
Provide third service to guests by ensuring rooms are tidied up after guests leave rooms
Provide prompt laundry service and shoe shine service, ensuring special preferences of guests are met
Demonstrate discretion and courtesy when entering into the private space of guests
To assist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful way
To follow department policies, procedures and service standards
Wypełnianie obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie polegało przy wsparciu przełożonych na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem obiektu w ciągłym ruchu i w bardzo dobrym stanie technicznym
Zaangażowanie w świadczenie usług technicznych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regulaminu wewnętrznego
Zapewnianie, że wszystkie zgłaszane usterki będą podjęte bez zwłoki i usunięte możliwie najszybciej z dbałością o wysoki poziom świadczonych usług
Zajmowanie się eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń technicznych w budynku hotelowo-handlowo-biurowym
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych i hydraulicznych,
Wykonywanie drobnych prac naprawczych remontowych w tym malarskich i budowlanych
Monitorowanie systemów technicznych wykonując zaplanowane przeglądy urządzeń i rutynowe obchody po budynku
At Raffles Hotels & Resorts, all guest service has the potential to create a lasting memory when it is delivered with warmth and sincerity. Be an ambassador for our brand as a Reservation Agent, where the engaging and anticipative service you provide over the telephone will make our guests feel valued and reflect the exceptional hotel experience to come
- Consistently offer professional, friendly and engaging service
- Book and enter room reservation requests using the Property Management System
- Enter rooming lists while ensuring accuracy, as required
- Update reservations ensuring a flawless check in and check out process
- Ensure revenue is maximized by up-selling guest rooms and recommending hotel facilities
- Answer telephone and email inquiries in a timely manner
- Assist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful way
- Follow department policies, procedures and service standards
Wypełnianie obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie polegało przy wsparciu przełożonych na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem obiektu w ciągłym ruchu i w bardzo dobrym stanie technicznym
Zaangażowanie w świadczenie usług technicznych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regulaminu wewnętrznego
Zapewnianie, że wszystkie zgłaszane usterki będą podjęte bez zwłoki i usunięte możliwie najszybciej z dbałością o wysoki poziom świadczonych usług
Zajmowanie się eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń technicznych w budynku hotelowo-handlowo-biurowym
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych i hydraulicznych,
Wykonywanie drobnych prac naprawczych remontowych w tym malarskich i budowlanych
Monitorowanie systemów technicznych wykonując zaplanowane przeglądy urządzeń i rutynowe obchody po budynku
As a Bar Manager, you will be an ambassador for the exceptional service and flavors that are hallmarks of our Long Bar and lounge experience. Your warm, attentive guest service and passion for mixology are worth raising a glass to!
Consistently offer professional, friendly, and engaging service
Assist guests regarding all beverage menu items in an informative and helpful way
Responsible to create menus and cocktails offer according to brand and guest expectation
Ensure that appropriate stock/par level of all bar items is constantly maintained; prepares orders accordingly
Consistency on the beverages creation list, production, and service
Ensure consistent bar presentation and cleanliness
Utilize appropriate stemware/glassware as required by company standards, polish glassware, stock bar supplies to par levels, etc
Knowledge of European Bottle, formal Champagne, and high tea service, presentation, and procedures
Serve lounge area when necessary including but not limited to, taking orders, serving guests, bussing tables, and running food
Have full knowledge of beverage lists and promotions
Possess extensive knowledge of premium liquor, wine, and beer offered
Have full knowledge of all menu items, garnishes, contents, and preparation methods
Training to the team
Follow venues policies, procedures, and service standards
Follow all safety and sanitation policies when handling food and beverage (HACCP)
Actively participate in ongoing learning opportunities and enhancing your skills, abilities, and professionalism for personal growth
Engage in conversation with guest and promote Hotel services in an informative way
As a Waiter/Waitress with Raffles Hotels & Resorts, you will be an ambassador for the exceptional service and cuisine that are hallmarks of our dining experience. Your warm, personal attention and knowledge of our outstanding Food & Beverage offerings makes guests of our restaurants and lounges feel unique and valued. Your responsibilities will include:
To consistently provide thoughtful, caring and sincere service
To assist Guests regarding menu items in an informative and helpful way
To follow Restaurant and Bar policies, procedures and service standards
To have full knowledge of beverage lists and promotions
To have full knowledge of all menu items, garnishes, contents and preparation methods
To follow all safety and sanitation policies when handling food and beverage
Przygotowanie przestrzeni konferencyjnych (set up) pod wydarzenia mające miejsce w hotelu każdego dnia
Nadzorowanie pracy i koordynowanie działań kelnerów i personelu obsługującego wydarzania bankietowe/konferencyjne
Planowanie i koordynowanie szczegółów imprezy z działem planowania eventów, kuchnią oraz z działem zaplecza kuchni
Utrzymanie dobrych relacji z organizatorami imprez przed, w trakcie i po wszystkich wydarzeniach, ze szczególną dbałością o wysoką jakość i spersonalizowaną obsługę wydarzeń
Dbałość o profesjonalny wygląd członków zespołu oraz jego wyszkolenie według obowiązujących standardów marki Raffles
Selling a memorable experience in an authentic location is the essence of a Sales Manager role at Raffles Europejski Warsaw. Your professionalism and knowledge of the Hotel will reflect positively in how you present the property. Building strong relationships will create a bond, ensuring your clients will always stay with Raffles Hotels & Resorts
Reporting to the Sales & Marketing Director, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
Consistently offer professional, friendly and engaging service
Ensure prompt and courteous service is extended to both internal and external customers
Maintain accounts, contact, activity and business details within the appropriate software applications
Work closely with other Departments to ensure all details of the contract were delivered and guests depart satisfied
Ensure the achievement of sales objectives on a monthly, quarterly and yearly basis
Establish parameters, quotes and negotiate prices, confirming by written contracts
Develop business leads for the Hotel on weekly basis
Solicit group, transient and/or banquet business through action plan preparation and execution
Attend hotel client events and local community business events and networking
Participate in tradeshows, conventions and promotional events within the hotel and trade related organizations
Update management on guest arrivals to provide excellent service to all of them
Prepare weekly, monthly, quarterly and annual reports, as required
As a Waiter/Waitress with Raffles Hotels & Resorts, you will be an ambassador for the exceptional service and cuisine that are hallmarks of our dining experience. Your warm, personal attention and knowledge of our outstanding Food & Beverage offerings makes guests of our restaurants and lounges feel unique and valued. Your responsibilities will include:
To consistently provide thoughtful, caring and sincere service
To assist Guests regarding menu items in an informative and helpful way
To follow Restaurant and Bar policies, procedures and service standards
To have full knowledge of beverage lists and promotions
To have full knowledge of all menu items, garnishes, contents and preparation methods
To follow all safety and sanitation policies when handling food and beverage
Wypełnianie obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie polegało przy wsparciu przełożonych na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem obiektu w ciągłym ruchu i w bardzo dobrym stanie technicznym
zaangażowanie w świadczenie usług technicznych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regulaminu wewnętrznego
zapewnianie, że wszystkie zgłaszane usterki będą podjęte bez zwłoki i usunięte możliwie najszybciej z dbałością o wysoki poziom świadczonych usług
zajmowanie się eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń technicznych w budynku hotelowo-handlowo-biurowym
wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych i hydraulicznych,
wykonywanie drobnych prac naprawczych remontowych w tym malarskich i budowlanych
monitorowanie systemów technicznych wykonując zaplanowane przeglądy urządzeń i rutynowe obchody po budynku
Starszy Kierownik Zmiany Kuchni (Senior Chef de Partie)
Krakowskie Przedmieście 13, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zaangażowanie w świadczenie usług kulinarnych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Przygotowywanie wszystkich dań z menu a’la carte i menu bufetowego zgodnie z recepturami i ze standardami mającymi na celu osiągnięcie najwyższego poziomu zadowolenia gości
Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości, spójności produkcji oraz prezentacji dań
Nadzorowanie przestrzegania zasad, procedur i standardów przez podległych Pracowników Kuchni
Utrzymywanie i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny i bezpieczeństwa
Racjonalne gospodarowanie towarem oraz nadzór nad gospodarką magazynową
Selling a memorable experience in an authentic location is the essence of a Sales Manager role at Raffles Europejski Warsaw. Your professionalism and knowledge of the Hotel will reflect positively in how you present the property. Building strong relationships will create a bond, ensuring your clients will always stay with Raffles Hotels & Resorts
Reporting to the Sales & Marketing Director, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
Consistently offer professional, friendly and engaging service
Ensure prompt and courteous service is extended to both internal and external customers
Maintain accounts, contact, activity and business details within the appropriate software applications
Work closely with other Departments to ensure all details of the contract were delivered and guests depart satisfied
Ensure the achievement of sales objectives on a monthly, quarterly and yearly basis
Establish parameters, quotes and negotiate prices, confirming by written contracts
Develop business leads for the Hotel on weekly basis
Solicit group, transient and/or banquet business through action plan preparation and execution
Attend hotel client events and local community business events and networking
Participate in tradeshows, conventions and promotional events within the hotel and trade related organizations
Update management on guest arrivals to provide excellent service to all of them
Prepare weekly, monthly, quarterly and annual reports, as required
Przygotowanie przestrzeni konferencyjnych (set up) pod wydarzenia mające miejsce w hotelu każdego dnia
Nadzorowanie pracy i koordynowanie działań kelnerów i personelu obsługującego wydarzania bankietowe/konferencyjne
Planowanie i koordynowanie szczegółów imprezy z działem planowania eventów, kuchnią oraz z działem zaplecza kuchni
Utrzymanie dobrych relacji z organizatorami imprez przed, w trakcie i po wszystkich wydarzeniach, ze szczególną dbałością o wysoką jakość i spersonalizowaną obsługę wydarzeń
Dbałość o profesjonalny wygląd członków zespołu oraz jego wyszkolenie według obowiązujących standardów marki Raffles
To consistently provide thoughtful, caring and sincere service
To identify and anticipate Guests’ needs and ensure personalized service is provided
To provide Food and Beverage Services as required
To assist with any plans or arrangements the guest intends to make during their stay
To ensure that all requests from Guests are made possible and are followed up on
To fully understand and have knowledge of all in suite services, technology, amenities, functions & systems
Ensure repeat guests are met and greeted on a daily basis and profiles are updated
Ensure long-staying/special-attention/occasion-celebrating guests are taken care of exclusively, paying particular attention to their needs and requests
Respect guest privacy and do not discuss guests’ private information with colleagues
Ensure all unattended valuables and belongings inside guest rooms are noted and Supervisor is informed about the same
Provide third service to guests by ensuring rooms are tidied up after guests leave rooms
Provide prompt laundry service and shoe shine service, ensuring special preferences of guests are met
Demonstrate discretion and courtesy when entering into the private space of guests
To assist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful way
To follow department policies, procedures and service standards
Audytor Przychodów jest odpowiedzialny za wszelkie działania kontrolne i funkcje audytowe określone w polityce i procedurach Firmy
Raportując do Dyrektora ds. Finansów i Wsparcia Biznesu, Twoje obowiązki i podstawowe funkcje obejmują między innymi następujące zagadnienia:
- sprawdzanie, czy wszystkie przychody spółki zostały zaksięgowane zgodnie z obowiązującymi procedurami
- weryfikacja, monitorowanie i przegląd wszystkich raportów hotelowych i nocnych raportów audytowych
- odpowiedzialność za terminowość i harmonogramy obowiązujące w procesie zamknięcia miesiąca
- uzgadnianie rozliczeń gotówkowych Kasjerów i przekazywanie gotówki do banku
- uzgadnianie i kontrola rozliczeń działu Front Office
- uzgadnianie danych z każdego punktu sprzedaży w dziale gastronomii (F&B) z systemem PMS, a w razie potrzeby rejestrowanie i korygowanie zapisów
- monitorowanie rabatów udzielanych przez dział Front Office, weryfikacja wypłat i rabatów w systemie PMS oraz zapewnienie prawidłowej akceptacji i wyjaśnień
- kontrola voidów w dziale F&B w celu weryfikacji autoryzacji i odpowiednich informacji uzupełniających
- przygotowywanie “dziennego raportu sprzedaży" wraz z dokumentacją uzupełniającą
- udział w zamknięciu miesiąca i uzgodnienie wybranych kont bilansowych
- przygotowywanie zapisów w dzienniku przychodów na koniec miesiąca, zgodnie z obowiązującymi procedurami
- przygotowywanie miesięcznych uzgodnień zapisów VAT z systemem fiskalnym
As a Waiter/Waitress with Raffles Hotels & Resorts, you will be an ambassador for the exceptional service and cuisine that are hallmarks of our dining experience. Your warm, personal attention and knowledge of our outstanding Food & Beverage offerings makes guests of our restaurants and lounges feel unique and valued. Your responsibilities will include:
To consistently provide thoughtful, caring and sincere service
To assist Guests regarding menu items in an informative and helpful way
To follow Restaurant and Bar policies, procedures and service standards
To have full knowledge of beverage lists and promotions
To have full knowledge of all menu items, garnishes, contents and preparation methods
To follow all safety and sanitation policies when handling food and beverage
At Raffles Hotels & Resorts, all guest service has the potential to create a lasting memory when it is delivered with warmth and sincerity. Be an ambassador for our brand as a Reservation Agent, where the engaging and anticipative service you provide over the telephone will make our guests feel valued and reflect the exceptional hotel experience to come
- Consistently offer professional, friendly and engaging service
- Book and enter room reservation requests using the Property Management System
- Enter rooming lists while ensuring accuracy, as required
- Update reservations ensuring a flawless check in and check out process
- Ensure revenue is maximized by up-selling guest rooms and recommending hotel facilities
- Liaise with Sales and other departments as required
- Answer telephone and email inquiries in a timely manner
- Assist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful way
- Follow department policies, procedures and service standards
To consistently provide thoughtful, caring and sincere service
To identify and anticipate Guests’ needs and ensure personalized service is provided
To provide Food and Beverage Services as required
To assist with any plans or arrangements the guest intends to make during their stay
To ensure that all requests from Guests are made possible and are followed up on
To fully understand and have knowledge of all in suite services, technology, amenities, functions & systems
Ensure repeat guests are met and greeted on a daily basis and profiles are updated
Ensure long-staying/special-attention/occasion-celebrating guests are taken care of exclusively, paying particular attention to their needs and requests
Respect guest privacy and do not discuss guests’ private information with colleagues
Ensure all unattended valuables and belongings inside guest rooms are noted and Supervisor is informed about the same
Provide third service to guests by ensuring rooms are tidied up after guests leave rooms
Provide prompt laundry service and shoe shine service, ensuring special preferences of guests are met
Demonstrate discretion and courtesy when entering into the private space of guests
To assist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful way
To follow department policies, procedures and service standards
Possesses comprehensive knowledge and skill in all aspects of marketing functions
Ability to implement marketing strategies to drive revenue
Development of marketing and promotional collateral
Proficiently leads the Marketing team to use appropriate forms of communication media to consistently deliver the Hotel stories and messages to its consumers globally
Oversees all day-to-day Marketing Department operations
Implement corporate policies and procedures, ensuring and monitoring that all marketing, advertising, and promotional efforts are consistent with Hotel and Raffles Hotels & Resorts’ brand standards
Ensure that advertising and promotions budget is balanced and that projects are prioritized based on the available budget
Develop and support various media initiatives such as media visits, media events, photo shoots, story pitches to enhance the profile of the Hotel and our global presence
Demonstrates superior research and analytical skills
Demonstrates a comprehensive understanding of trends to anticipate future market dynamics and develop a strategic direction
Possesses strong skills and abilities to support the development and implementation of Hotel strategy across all communications platforms including social media
Defines and executes the Communication Strategy
Demonstrates strong creative and conceptual thinking in delivering solutions that are innovative, while maintaining the authenticity and reflecting the heritage of the Hotel
Liaison between the hotel and its partners – maintain existing partnerships/develop new ones
Wypełnianie obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie polegało przy wsparciu przełożonych na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem obiektu w ciągłym ruchu i w bardzo dobrym stanie technicznym
zaangażowanie w świadczenie usług technicznych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regulaminu wewnętrznego
zapewnianie, że wszystkie zgłaszane usterki będą podjęte bez zwłoki i usunięte możliwie najszybciej z dbałością o wysoki poziom świadczonych usług
zajmowanie się eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń technicznych w budynku hotelowo-handlowo-biurowym
wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych i hydraulicznych,
wykonywanie drobnych prac naprawczych remontowych w tym malarskich i budowlanych
monitorowanie systemów technicznych wykonując zaplanowane przeglądy urządzeń i rutynowe obchody po budynku
Organize/disseminate information to all departments through e-mails, memos, event orders, directives, resumes and rooming list in a professional and timely manner
Confirm electrical, Internet, telecommunications, audio-visual and exhibit requirements based on discussions with the client
Create floor plans for the best use of space for each event and to ensure banquet team and client are in agreement prior to set up
Obtain guarantees of food and beverage events for Banquets and Kitchen. Must advise if any great deviation in number occurs, so labor and food cost can be controlled
Follow billing instructions in line with hotel policies
Conduct pre-conference meetings to ensure key departments are fully aware of relevant details pertaining to group upon their near arrival
Conduct and/or attend daily meeting to review event contracts to ensure last minute changes are communicated with Banquets, Kitchen and Stewarding
Fully knowledgeable of (and in adherence to) liquor and fire and safety laws and regulations
Attend weekly/monthly departmental communication meetings, also sales and operations meetings as required
Attend the post conference follow up, conducted by the Sales Manager, to address strengths and weaknesses of an event while soliciting return business
Establish good business and social relationships with the industry and participate in activities related to public relations to further increase sales leads for the department as well as the hotel
To consistently provide thoughtful, caring and sincere service
To identify and anticipate Guests’ needs and ensure personalized service is provided
To provide Food and Beverage Services as required
To assist with any plans or arrangements the guest intends to make during their stay
To ensure that all requests from Guests are made possible and are followed up on
To fully understand and have knowledge of all in suite services, technology, amenities, functions & systems
Ensure repeat guests are met and greeted on a daily basis and profiles are updated
Ensure long-staying/special-attention/occasion-celebrating guests are taken care of exclusively, paying particular attention to their needs and requests
Respect guest privacy and do not discuss guests’ private information with colleagues
Ensure all unattended valuables and belongings inside guest rooms are noted and Supervisor is informed about the same
Provide third service to guests by ensuring rooms are tidied up after guests leave rooms
Provide prompt laundry service and shoe shine service, ensuring special preferences of guests are met
Demonstrate discretion and courtesy when entering into the private space of guests
To assist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful way
To follow department policies, procedures and service standards
Stałe oferowanie profesjonalnej, przyjaznej i proaktywnej obsługi gości przy jednoczesnym wspieraniu współpracowników
Zarządzanie zespołem kuchni bankietowej oraz zapewnienie, że kuchnia bankietowa działa w sposób terminowy, zachowując przy tym najwyższe standardy jakościowe marki Raffles
Przygotowanie wysokiej jakości dań zarówno pod względem estetycznym jak i smakowym
Gotowanie różnymi metodami z wykorzystaniem różnorodnych składników, sprzętów i procedur
Szkolenie współpracowników, ustalanie harmonogramów pracy i przeprowadzanie oceń wydajności pracy
Dokładność i sprawność w radzeniu sobie z nagłymi sytuacjami i dostarczanie rozwiązań
Sporządzanie zamówień według wewnętrznych zasad zarządzania gospodarką magazynową
Równoważenie potrzeb operacyjnych, administracyjnych i potrzeb współpracowników
Przestrzeganie polityki, procedur i standardów obsługi w kuchni
Przestrzeganie wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny podczas pracy z żywnością
Engaging service, delicious cuisine and distinctive surroundings make every special event at Raffles Europejski Warsaw a truly memorable affair. Your attention to detail and excellent communication skills as Banquet Supervisor will empower your team to deliver exceptional service to guests of our group functions. Let’s take your career to new heights!
What you will be doing:
Supervise, and coordinate the activities of servers, bartenders, and conventions staff
Execute proper function management and floor coverage
Ensure room is set up in accordance with the requested requirements
Plan and coordinate event details with kitchen, stewarding and catering
Implement sequence of service, conduct pre-shift briefings and relate all pertinent information with staff
Uphold staff appearance and grooming policies
Supervise and assist with personalized service to enhance guest experience
Ensure standards are enforced through diligent follow up of all functions
Direct staff in maintaining clean, tidy and organized back of house service areas
Maintain communication with function organizers before, during and after all services
Coordinate any changes with kitchen and stewarding and communicate guest satisfaction and concerns that may arise
Promote a high level of department morale by: coaching and counselling of line staff and ensuring the clear and accurate communication of hotel and department policies, news and events
Ensure accurate billing of BEO’s for AM and PM functions
Ensure that all financial reporting is maintained and accurate
Creating and updating Event front sheets
Ordering and maintaining the liquor pars
Updating and maintaining the Food and Beverage Plan
Complete all other duties as assigned by the Banquet Manager and or Assistant Banquet Managers
Ensure a clean and safe working environment, and actively participate in health and safety initiatives
Adhere to all hotel environmental policies and initiatives