Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Specjalista / Specjalistka ds. operacji magazynowych
Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizowanie i nadzorowanie procesów logistycznych związanych z dostawami i dystrybucją produktów - zarządzanie procesami magazynowymi poprzez współpracę z magazynem zewnętrznym
Monitorowanie stanu magazynów oraz zarządzanie nimi w celu zapewnienia dostępności produktów a także dbanie o poprawność stanów magazynowych w tym ich inwentaryzacja
Współpraca z działem księgowości w celu prawidłowego rozliczania transakcji i wystawiania dokumentów finansowych
Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, w tym faktur i innych dokumentów księgowych
wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedaży
Zamykanie miesiąca (tj wystawienie i kontrola dokumentów, tworzenie raportów, rozliczenie i uzgodnienie sprzedaży itp)
Wdrażanie nowych rozwiązań oraz automatyzacja procesów
Odpowiedzialność za kontrolę jakości i reklamacje przedsprzedażowe
Bliska współpraca z IT (integracje i wdrożenia)
Obowiązki mogą się różnić w zależności od Twojego doświadczenia
Reprezentować markę i tworzyć jej wizerunek u najważniejszego odbiorcy - klienta
Będziesz pomagać zwiększać sprzedaż dzięki oferowaniu klientowi obsługi na najwyższym możliwym poziomie - poprzez budowanie z klientem prawdziwej relacji
Obsługiwać klientów e-commerce poprzez maila, czat, telefon oraz kanały social media
Współpracować z działem Produktu analizując i przekazując feedback od klientów
Współpracować z działem E-commerce analizując i przekazując feedback dotyczący strony www
Będziesz tworzyć procesy, które usprawnią obsługę klienta
Szukać pomysłów jak możemy dodać jeszcze więcej wartości osobom, które u nas kupują
Reprezentować markę i tworzyć jej wizerunek u najważniejszego odbiorcy - klienta
Będziesz pomagać zwiększać sprzedaż dzięki oferowaniu klientowi obsługi na najwyższym możliwym poziomie - poprzez budowanie z klientem prawdziwej relacji
Obsługiwać klienta w butiku stacjonarnym marki przez 3 lub 4 dni w tygodniu
Obsługiwać klientów e-commerce poprzez maila, telefon oraz kanały social media
Współpracować z działem Produktu analizując i przekazując feedback od klientów
Współpracować z działem E-commerce analizując i przekazując feedback dotyczący strony www
Będziesz tworzyć procesy, które usprawnią obsługę klienta
Szukać pomysłów jak możemy dodać jeszcze więcej wartości osobom, które u nas kupują