Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Racławicka 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa administracyjna biura Zarządu
Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad, obsługa interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych Spółdzielni oraz udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów Spółdzielni
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów
Sporządzanie projektów pism i zaświadczeń
Obsługa organów Spółdzielni (przygotowywanie i wysyłanie projektów dokumentów, sporządzanie notatek i protokołów z posiedzeń organów)
Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad, obsługa interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych Spółdzielni oraz udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów Spółdzielni
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów
Sporządzanie projektów pism i zaświadczeń
Obsługa organów Spółdzielni (przygotowywanie i wysyłanie projektów dokumentów, sporządzanie notatek i protokołów z posiedzeń organów)
Specjalista / Specjalistka ds. księgowo-finansowych
Racławicka 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wystawianie faktur VAT:
a) za wynajem lokali użytkowych i garaży oraz za korzystanie przez lokale użytkowe i garaże z mediów rozliczanych za pośrednictwem spółdzielni,
b) za wynajem powierzchni dachów i ścian budynków oraz za korzystanie przez najemców z mediów rozliczanych za pośrednictwem spółdzielni,
c) z tytułu pozostałej działalności gospodarczej spółdzielni
2. Przygotowywanie dokumentacji do prawidłowego zawierania umów z najemcami oraz sporządzanie załączników do umów najmu w zakresie rozliczania opłat za koszty mediów
3. Sporządzanie aneksów do umów z najemcami
4. Sporządzanie rejestrów sprzedaży oraz uzgadnianie ich z kontami syntetycznymi
5. Monitoring terminowości płatności oraz kompletności dokumentów związanych z wynajmem lokali użytkowych, garaży, powierzchni dachów, ścian budynków oraz z pozostałą działalnością gospodarczą Spółdzielni
6. Prowadzenie bieżącej windykacji należności dotyczących działalności komercyjnej Spółdzielni poprzez wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty wraz z naliczeniem odsetek za nieterminowe regulowanie opłat
7. Prowadzenie ewidencji, monitoringu i bieżącej windykacji z tytułu opłat lokali mieszkalnych oraz garaży i miejsc postojowych posiadanych na zasadzie własnościowego prawa do lokalu lub wyodrębnionej własności, w tym przygotowywanie wezwań do zapłaty, wezwań przedsądowych dotyczących zaległości czynszowych (analiza zadłużeń, naliczanie odsetek), przekazywanie spraw do radcy prawnego
8. Przygotowywanie załączników finansowych do pozwów sądowych o zapłatę należności
Specjalista / Specjalistka ds. księgowo-finansowych
Racławicka 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wystawianie faktur VAT:
a) za wynajem lokali użytkowych i garaży oraz za korzystanie przez lokale użytkowe i garaże z mediów rozliczanych za pośrednictwem spółdzielni,
b) za wynajem powierzchni dachów i ścian budynków oraz za korzystanie przez najemców z mediów rozliczanych za pośrednictwem spółdzielni,
c) z tytułu pozostałej działalności gospodarczej spółdzielni
2. Przygotowywanie dokumentacji do prawidłowego zawierania umów z najemcami oraz sporządzanie załączników do umów najmu w zakresie rozliczania opłat za koszty mediów
3. Sporządzanie aneksów do umów z najemcami
4. Sporządzanie rejestrów sprzedaży oraz uzgadnianie ich z kontami syntetycznymi
5. Monitoring terminowości płatności oraz kompletności dokumentów związanych z wynajmem lokali użytkowych, garaży, powierzchni dachów, ścian budynków oraz z pozostałą działalnością gospodarczą Spółdzielni
6. Prowadzenie bieżącej windykacji należności dotyczących działalności komercyjnej Spółdzielni poprzez wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty wraz z naliczeniem odsetek za nieterminowe regulowanie opłat
7. Prowadzenie ewidencji, monitoringu i bieżącej windykacji z tytułu opłat lokali mieszkalnych oraz garaży i miejsc postojowych posiadanych na zasadzie własnościowego prawa do lokalu lub wyodrębnionej własności, w tym przygotowywanie wezwań do zapłaty, wezwań przedsądowych dotyczących zaległości czynszowych (analiza zadłużeń, naliczanie odsetek), przekazywanie spraw do radcy prawnego
8. Przygotowywanie załączników finansowych do pozwów sądowych o zapłatę należności
Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad, obsługa interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych Spółdzielni oraz udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów Spółdzielni,
dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów,
sporządzanie projektów pism i zaświadczeń
Obsługa organów Spółdzielni (przygotowywanie i wysyłanie projektów dokumentów, sporządzanie notatek i protokołów z posiedzeń organów)
w przypadku posiadania odpowiedniego doświadczenia dodatkowo: realizacja zadań remontowych (analiza potrzeb, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji projektowej, przygotowywania dokumentacji w zakresie wyboru wykonawcy, udział w wyborze wykonawcy, nadzór nad robotami ze strony Inwestora, w tym jako Inspektor nadzoru lub osoba reprezentująca Inwestora w kontaktach z zewnętrznym Inspektorem nadzoru)
Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad, obsługa interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych Spółdzielni oraz udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów Spółdzielni,
dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów,
sporządzanie projektów pism i zaświadczeń
Obsługa organów Spółdzielni (przygotowywanie i wysyłanie projektów dokumentów, sporządzanie notatek i protokołów z posiedzeń organów)
nadzorowanie wybranych aspektów zarządzania finansami i księgowością Spółdzielni,
organizacja i koordynacja pracy pracowników działu księgowości (3 osób),
nadzorowanie procedur księgowych,
uczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań finansowych, podatkowych itp.,
sporządzanie list płac i zgłaszanie pracowników do ZUS,
w razie nieobecności podległych pracowników:
prowadzenie ksiąg rachunkowych,
prowadzenie odrębnych ewidencji dla celów podatku od towarów i usług (rejestr zakupu VAT) oraz uzgadnianie rejestru sprzedaży VAT, sporządzenie deklaracji VAT-7,
ustalanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
analiza podziału kosztów na poszczególne nieruchomości, lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, parkingów,
księgowanie i analiza dokumentów dotyczących funduszu remontowego,