Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (124)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 124 )
Asystent ds. Obsługi Klienta w obszarze celnym
Krakowiaków 44, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kontakt z biznesowymi Klientami firmy (kontakt telefoniczny oraz mailowy) w zakresie pozyskiwania niezbędnych informacji oraz zbierania wymaganych dokumentów potrzebnych do dokonania odprawy celnej przez Agentów Celnych DHL
Przygotowywaniem raportów oraz zestawień w Excelu, praca w systemie operacyjnym CargoWise One
Zakładanie spraw związanych z odprawą celną w systemie, wystawianie faktur,
Bieżące wsparcie zespołu Agentów Celnych w codziennej pracy związanej z obsługą zleceń transportowych (przesyłki lotnicze, morskie, kolejowe, drogowe)
Kontakt i codzienna współpraca z pozostałymi działami firmy
Sprzedaż usług transportu morskiego, lotniczego oraz kolejowego dla Klientów biznesowych na podległym terenie (obszar kilku województw w danym regionie)
Budowanie relacji z aktualnymi klientami DHL Global Forwarding oraz poszerzanie współpracy w zakresie istniejącego portfela
Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie sprzedaży w.w. usług
Badanie potrzeb Klientów, uczestnictwo w przygotowywaniu ofert oraz domykanie sprzedaży
Przygotowywanie raportów i zestawień, bieżąca praca w systemie PowerBI
Zdobywanie wiedzy oraz informacji o aktualnych trendach rynkowych oraz sytuacji w branży logistycznej
Sprzedaż usług transportu morskiego, lotniczego oraz kolejowego dla Klientów biznesowych na podległym terenie (obszar kilku województw w danym regionie)
Budowanie relacji z aktualnymi klientami DHL Global Forwarding oraz poszerzanie współpracy w zakresie istniejącego portfela
Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie sprzedaży w.w. usług
Badanie potrzeb Klientów, uczestnictwo w przygotowywaniu ofert oraz domykanie sprzedaży
Przygotowywanie raportów i zestawień, bieżąca praca w systemie PowerBI
Zdobywanie wiedzy oraz informacji o aktualnych trendach rynkowych oraz sytuacji w branży logistycznej
Pełna obsługa operacyjna klientów biznesowych DHL Global Forwarding w zakresie organizacji dowozów drogowych przesyłek morskich i kolejowych pełnokontenerowych
Codzienna bezpośrednia współpraca z Klientami i dostawcami w zakresie bieżących przesyłek, przekazywanie informacji oraz rozwiązywanie sytuacji problemowych
Codzienna współpraca z dostawcami i przewoźnikami drogowymi w zakresie obsługi i zlecania transportów
Wprowadzanie danych dotyczących przesyłek do systemu operacyjnego,
Utrzymanie kontroli nad przepływem dokumentacji transportowej
Prowadzenie zestawień, raportów oraz wystawianie faktur transportowych
Rozliczanie kosztów zlecanych transportów, dbałość o poprawność danych i realizację KPI
Kompleksowa obsługa biznesowych Klientów naszej firmy w zakresie organizacji przesyłek spedycji lotniczej (import/eksport)
Codzienna bezpośrednia współpraca z Klientami w zakresie procesowania bieżących przesyłek, przekazywania informacji oraz rozwiązywania sytuacji problemowych
Wprowadzanie danych dotyczących przesyłek do systemu operacyjnego CW1,
Rozliczanie kosztów transportów, prowadzenie zestawień oraz wystawianie faktur transportowych
Utrzymanie kontroli nad przepływem dokumentacji transportowej
Współpraca z klientem wewnętrznym oraz innymi oddziałami firmy na świecie
Pracownik Działu Obsługi Klienta - Transport Lotniczy
Krakowiaków 44, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Pracownik Działu Obsługi Klienta w transporcie lotniczym będzie wspierał zespół w bieżącej pracy związanej z obsługą zleceń transportowych od klientów biznesowych
Większość codziennych zadań związanych będzie z kontakt z klientami (telefoniczny oraz mailowy), przygotowywaniem raportów i zestawień w Excelu, pracą w systemie operacyjnym CargoWise One
Budowanie relacji z Klientami naszej Firmy to jeden z priorytetów Działu Obsługi Klienta, zatem forma komunikacji z Klientami jest dla nas kluczowa
Pracownik Działu Obsługi Klienta/Transport Lotniczy
Krakowiaków 44, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Pracownik Działu Obsługi Klienta w transporcie lotniczym będzie wspierał zespół w bieżącej pracy związanej z obsługą zleceń transportowych od klientów biznesowych
Większość codziennych zadań związanych będzie z kontakt z klientami (telefoniczny oraz mailowy), przygotowywaniem raportów i zestawień w Excelu, pracą w systemie operacyjnym CargoWise One
Budowanie relacji z Klientami naszej Firmy to jeden z priorytetów Działu Obsługi Klienta, zatem forma komunikacji z Klientami jest dla nas kluczowa
Kompleksowa obsługa klientów biznesowych firmy w zakresie organizacji i dystrybucji przesyłek drogowych,
Kontakt z dostawcami i przewoźnikami drogowymi, planowanie tras kierowców i załadunku samochodów
Przygotowanie i administracja dokumentów związanych z dystrybucją przesyłek (listy przewozowe, faktury, zlecenia), sprawdzanie zgodności danych w systemie operacyjnym
Kontakt i obsługa kierowców dostarczających/odbierających towary dla klientów
Bieżąca praca w systemie oraz procesowanie zleceń w systemie
Generowanie raportów i zestawień oraz ich przygotowanie w programie MS Excel
Wprowadzanie danych do systemów operacyjnych, wystawianie dokumentów
Przygotowywanie not i zestawień dla działu finansowego, kompletowanie dokumentów celnych
Praca w dziale celnym pozwoli zdobyć asystentowi agenta wiedzę z zakresu UKC i prawa celnego
Idealny kandydat to taki, który ukończył lub jest w trakcie studiów na kierunku logistyka, ekonomia z elementami polityki celnej, chciałby/chciałaby rozwijać się w kierunku stanowiska Agenta Celnego i planuje swoją zawodową przyszłość w tym obszarze
Staż w Dziale Customer Service Ocean Freight Export
Targowa 35, Widzew, Łódź
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Wsparcie współpracowników w organizacji transportu morskiego
Wprowadzanie i poprawa danych w wewnętrznym globalnym systemie operacyjnym
Tworzenie zleceń w systemie operacyjnym
Kontrola korespondencji mailowej z Klientami biznesowymi firmy
Komunikacja wewnętrzna z innymi działami operacyjnymi, finansowymi etc
Weryfikacja statusów przesyłek na terminalach portowych
Awizowanie kierowców w systemie klienta
Sciąganie dokumentów transportowych od klienta i wprowadzanie ich do systemu
Tworzenie raportów – cyklicznie i ad hoc
Nauka procesów przez doświadczenie i realizacje prostych zleceń klientów, na podstawie jasnych instrukcji
Nauczamy jak budować długotrwałe relacje z klientami biznesowymi w zakresie obsługi spedycyjnej w transporcie morskim (eksport) głównie drogą telefoniczną oraz mailową
Pokażemy jak efektywnie i proaktywnie informować klienta o statusie przesyłki i wszelkich opóźnieniach oraz zapewniać bieżący up-date zastosowanych rozwiązań
Nauczymy działań dosprzedażowych usług transportu morskiego dla obecnych klientów
Pracownik będzie odpowiedzialny za pierwszy kontakt z klientem w zakresie próśb o informację, przyjmowania i zbierania wymaganych dokumentów do realizacji transportu
Pracownik będzie współpracować z działem Operacji oraz z innymi działami w celu jak najlepszej obsługi przesyłek i zbierania bieżących aktualizacji status przesyłek
Stanowisko w Dziale Produktu Morskiego podlega bezpośrednio Dyrektorowi ds. Produktu Morskiego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu ofertowania klientów przy zapewnieniu wysokich parametrów skuteczności i terminowości ofert, tak z rynku lokalnego jak i z przetargów globalnych/regionalnych
Proaktywnie wdraża ulepszenia produktowe w celu poprawy atrakcyjności usług oferowanych Klientom
Tworzy i opracowuje odpowiednie rozwiązania dla klientów w oparciu o informacje z Działu Sprzedaży, z którym na bieżąco współpracuje
Wspiera działy operacyjne firmy, dostarcza bieżących informacji produktowych i niezbędnego know-how
Negocjuje z dostawcami i podwykonawcami usług w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i konkurencyjnych kosztów
Nieustannie śledzi trendy rynkowe i analizuje poziomy stawek rynkowych
Wspiera strategię i cele krótkookresowe firmy w tym te zawarte w budżecie
Stanowisko w Dziale Produktu Morskiego podlega bezpośrednio Dyrektorowi ds. Produktu Morskiego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu ofertowania klientów przy zapewnieniu wysokich parametrów skuteczności i terminowości ofert, tak z rynku lokalnego jak i z przetargów globalnych/regionalnych
Proaktywnie wdraża ulepszenia produktowe w celu poprawy atrakcyjności usług oferowanych Klientom
Tworzy i opracowuje odpowiednie rozwiązania dla klientów w oparciu o informacje z Działu Sprzedaży, z którym na bieżąco współpracuje
Wspiera działy operacyjne firmy, dostarcza bieżących informacji produktowych i niezbędnego know-how
Negocjuje z dostawcami i podwykonawcami usług w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i konkurencyjnych kosztów
Nieustannie śledzi trendy rynkowe i analizuje poziomy stawek rynkowych
Wspiera strategię i cele krótkookresowe firmy w tym te zawarte w budżecie
Stanowisko w Dziale Produktu Morskiego podlega bezpośrednio Dyrektorowi ds. Produktu Morskiego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu ofertowania klientów przy zapewnieniu wysokich parametrów skuteczności i terminowości ofert, tak z rynku lokalnego jak i z przetargów globalnych/regionalnych
Proaktywnie wdraża ulepszenia produktowe w celu poprawy atrakcyjności usług oferowanych Klientom
Tworzy i opracowuje odpowiednie rozwiązania dla klientów w oparciu o informacje z Działu Sprzedaży, z którym na bieżąco współpracuje
Wspiera działy operacyjne firmy, dostarcza bieżących informacji produktowych i niezbędnego know-how
Negocjuje z dostawcami i podwykonawcami usług w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i konkurencyjnych kosztów
Nieustannie śledzi trendy rynkowe i analizuje poziomy stawek rynkowych
Wspiera strategię i cele krótkookresowe firmy w tym te zawarte w budżecie
Stanowisko w Dziale Produktu Morskiego podlega bezpośrednio Dyrektorowi ds. Produktu Morskiego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu ofertowania klientów przy zapewnieniu wysokich parametrów skuteczności i terminowości ofert, tak z rynku lokalnego jak i z przetargów globalnych/regionalnych
Proaktywnie wdraża ulepszenia produktowe w celu poprawy atrakcyjności usług oferowanych Klientom
Tworzy i opracowuje odpowiednie rozwiązania dla klientów w oparciu o informacje z Działu Sprzedaży, z którym na bieżąco współpracuje
Wspiera działy operacyjne firmy, dostarcza bieżących informacji produktowych i niezbędnego know-how
Negocjuje z dostawcami i podwykonawcami usług w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i konkurencyjnych kosztów
Nieustannie śledzi trendy rynkowe i analizuje poziomy stawek rynkowych
Wspiera strategię i cele krótkookresowe firmy w tym te zawarte w budżecie
Odpowiedzialność za bieżącą obsługę administracyjną oraz recepcyjną biura naszej firmy w Łodzi
Wsparcie działu operacji oraz księgowości w zakresie obiegu dokumentów transportowych oraz procesu fakturowania (transport morski)
Przyjmowanie i obsługa gości pojawiających się w biurze
Przygotowanie, obsługa oraz rezerwacja sal konferencyjnych
Prowadzenie oficjalnej korespondencji, koordynacja poczty przychodzącej oraz wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi i dostawcami usług na rzecz biura
Nadzór nad rejestrowaniem i archiwizacją dokumentów firmowych, praca z fakturami i umowami
Sporządzanie zamówień na artykuły biurowe,
Wykonywanie innych prac administracyjnych na potrzeby biura,
Sprzedaż usług transportu morskiego, lotniczego oraz kolejowego dla Klientów biznesowych na podległym terenie (woj. Pomorskie, Kujawsko – Pomorskie, Warmińsko - Mazurskie)
Budowanie relacji z aktualnymi klientami DHL Global Forwarding oraz poszerzanie współpracy w zakresie istniejącego portfela
Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie sprzedaży usług
Badanie potrzeb Klientów, uczestnictwo w przygotowywaniu ofert oraz domykanie sprzedaży
Przygotowywanie raportów i zestawień, bieżąca praca w systemie CRM
Zdobywanie wiedzy oraz informacji o aktualnych trendach rynkowych oraz sytuacji w branży logistycznej
Buduje długotrwałe relacje z klientami biznesowymi w zakresie obsługi spedycyjnej w transporcie morskim (import/eksport) głównie drogą telefoniczną oraz mailową
Przyjmuje wszystkie zlecenia od klientów oraz stacji zagranicznych i przekazuje je do działu operacyjnego, koordynuje cały proces obsługi danego klienta
Proaktywnie informuje klienta o statusie przesyłki i wszelkich opóźnieniach oraz zapewnia bieżący up-date zastosowanych rozwiązań
Prowadzi działania dosprzedaży usług transportu morskiego dla obecnych klientów oraz przekazuje sales leady do Działu Sprzedaży
Jest odpowiedzialny za pierwszy kontakt z klientem w zakresie próśb o informację, przyjmowania i zbierania wymaganych dokumentów związanych z reklamacjami klientów, przekazuje je do odpowiedzialnych osób
Współpracuje z działem Operacji oraz z innymi działami w celu jak najlepszej obsługi przesyłek i zbierania bieżących aktualizacji status przesyłek
Rola pełnomocnika ds. ISO 9001 i 14001 (przygotowanie, aktualizowanie, nadzorowanie dokumentacji ISO; kontakt z jednostką certyfikacyjną, organizacja audytów wewnętrznych – harmonogramy, plany, raporty w porozumieniu z audytorami wewnętrznymi)
Organizacja i nadzór nad audytami wewnętrznymi, tworzenie listy audytorów oraz harmonogramów rocznych
Ekspert w zakresie metodologii Lean Management: mapowanie procesów, wykorzystywanie narzędzi, wsparcie pracowników w tym zakresie
Sprzedaż usług transportu morskiego, lotniczego oraz kolejowego dla Klientów biznesowych na podległym terenie (woj. Pomorskie, Kujawsko – Pomorskie, Warmińsko - Mazurskie)
Budowanie relacji z aktualnymi klientami DHL Global Forwarding oraz poszerzanie współpracy w zakresie istniejącego portfela
Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie sprzedaży usług
Badanie potrzeb Klientów, uczestnictwo w przygotowywaniu ofert oraz domykanie sprzedaży
Przygotowywanie raportów i zestawień, bieżąca praca w systemie CRM
Zdobywanie wiedzy oraz informacji o aktualnych trendach rynkowych oraz sytuacji w branży logistycznej
Buduje długotrwałe relacje z klientami biznesowymi w zakresie obsługi spedycyjnej w transporcie morskim (import/eksport) głównie drogą telefoniczną oraz mailową
Przyjmuje wszystkie zlecenia od klientów oraz stacji zagranicznych i przekazuje je do działu operacyjnego, koordynuje cały proces obsługi danego klienta
Proaktywnie informuje klienta o statusie przesyłki i wszelkich opóźnieniach oraz zapewnia bieżący up-date zastosowanych rozwiązań
Prowadzi działania dosprzedaży usług transportu morskiego dla obecnych klientów oraz przekazuje sales leady do Działu Sprzedaży
Jest odpowiedzialny za pierwszy kontakt z klientem w zakresie próśb o informację, przyjmowania i zbierania wymaganych dokumentów związanych z reklamacjami klientów, przekazuje je do odpowiedzialnych osób
Współpracuje z działem Operacji oraz z innymi działami w celu jak najlepszej obsługi przesyłek i zbierania bieżących aktualizacji status przesyłek
Pełna obsługa operacyjna jednego z kluczowych klientów biznesowych DHL Global Forwarding w zakresie organizacji przesyłek spedycji lotniczej, kolejowej oraz morskiej,
Codzienna bezpośrednia współpraca z Klientem w zakresie bieżących przesyłek, przekazywania informacji oraz rozwiązywania sytuacji problemowych
Wprowadzanie danych dotyczących przesyłek do systemu operacyjnego,
Utrzymanie kontroli nad przepływem dokumentacji transportowej
Prowadzenie zestawień oraz wystawiania faktur transportowych
Kompleksowa obsługa klientów biznesowych firmy w zakresie organizacji i dystrybucji przesyłek drogowych,
Kontakt z dostawcami i przewoźnikami drogowymi, planowanie tras kierowców i załadunku samochodów
Przygotowanie i administracja dokumentów związanych z dystrybucją przesyłek (listy przewozowe, faktury, zlecenia), sprawdzanie zgodności danych w systemie operacyjnym
Kontakt i obsługa kierowców dostarczających/odbierających towary dla klientów
Bieżąca praca w systemie SAP oraz procesowanie zleceń w systemie
Generowanie raportów i zestawień oraz ich przygotowanie w programie MS Excel
Kompleksowa obsługa klientów biznesowych firmy w zakresie organizacji i dystrybucji przesyłek drogowych,
Kontakt z dostawcami i przewoźnikami drogowymi, planowanie tras kierowców i załadunku samochodów
Przygotowanie i administracja dokumentów związanych z dystrybucją przesyłek (listy przewozowe, faktury, zlecenia), sprawdzanie zgodności danych w systemie operacyjnym
Kontakt i obsługa kierowców dostarczających/odbierających towary dla klientów
Bieżąca praca w systemie SAP oraz procesowanie zleceń w systemie
Generowanie raportów i zestawień oraz ich przygotowanie w programie MS Excel
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie podlegała bezpośrednio Kierownikowi Operacyjnemu Regionu i będzie odpowiedzialna za obsługę jednego z kluczowych klientów biznesowych DHL Global Forwarding w zakresie organizacji przesyłek spedycji lotniczej, kolejowej oraz morskiej, wprowadzania danych do systemu operacyjnego, utrzymania kontroli nad przepływem dokumentacji, prowadzenie zestawienia oraz wystawiania faktur transportowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Personalnych
Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Administracja benefitami pracowniczymi oraz systemami motywacyjnymi
Działania wspierające aktualizację akt osobowych oraz zakresów obowiązków pracowników
Administracja działań związanych z Badaniem Opinii Pracowników
Sporządzanie analiz dotyczących pracowników (struktury, fluktuacja, wynagrodzenia) oraz innych raportów personalnych oraz prezentacji wg wytycznych przełożonego
Bieżący kontakt z zewnętrznym partnerem biznesowym ds. kadr i płac oraz w zakresie administracji personalnej
Administracja spraw pracowniczych i.e. nagrody jubileuszowe, kończące się umowy, urlopy macierzyńskie i wychowawcze
Wsparcie pracowników firmy w zakresie administracji personalnej, odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie rzetelnej informacji dot. spraw pracowniczych
Wsparcie projektów i działań związanych z well-beingiem, zaangażowaniem i różnorodnością
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie podlegała bezpośrednio Kierownikowi Operacyjnemu Regionu i będzie odpowiedzialna za obsługę jednego z kluczowych klientów biznesowych DHL Global Forwarding w zakresie organizacji przesyłek spedycji lotniczej, kolejowej oraz morskiej, wprowadzania danych do systemu operacyjnego, utrzymania kontroli nad przepływem dokumentacji, prowadzenie zestawienia oraz wystawiania faktur transportowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Operacji
Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa jednego z kluczowych Klientów naszej firmy w zakresie zleceń importowych lotniczych oraz drogowych
Telefoniczny oraz mailowy, codzienny kontakt z Klientem
Współpraca z przewoźnikami w zakresie transportów lotniczych oraz drogowych
Rozliczanie kosztów transportów, fakturowanie, praca w systemie operacyjnym CW1
Realizacja zleceń niestandardowych oraz AOG (Aircraft On Ground)
Współpraca z klientem wewnętrznym oraz innymi oddziałami firmy na świecie
Po kilkumiesięcznym wdrożeniu na stanowisku możliwa praca zmianowa 6:30-14:30 oraz 14-22 (zmiany tygodniowe), stand-by weekendowy raz w miesiącu
Organizacja transportu kolejowego dla obiorców na terenie Europy, bieżąca współpraca z biurami DHL GF w Chinach oraz Europie
Odpowiedzialność za działania związane z rozwojem Produktu Kolejowego
Koordynowanie transportów intermodalnych kolejowych oraz short sea, odpraw celnych oraz aranżowanie dostaw kontenerowych i drobnicowych na terenie Europy
Prowadzenie dziennych raportów bookingów
Realizacja oraz wdrażanie rozwiązań operacyjnych na poziomie lokalnym i regionalnym w celu ciągłego usprawniania procesów oraz minimalizacji kosztów zgodnie ze strategią rozwoju Produktu RAIL
Dostarczenie i realizacja odpowiednich rozwiązań oraz priorytetyzacji przesyłek kolejowych, kwotowanie oraz routing zgodnie ze strategią Działu Produktu RAIL
Bieżąca współpraca z lokalnym managementem Produktu RAIL w Europie oraz Chinach oraz z dostawcami usług transportowych i przewoźnikami drogowymi
Uczestnictwo w tworzeniu procesów zarządzania ryzykiem związanym z Produktem RAIL na poziomie lokalnym, regionalnym oraz globalnym
Perspektywa objęcia funkcji Team Leadera kilkuosobowego zespołu specjalistów