Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
29. Zakres obowiązków
a) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi (wszelkie czynności o charakterze technicznym);
zapewnienie od strony finansowej prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę
terminowość dochodzenia przysługujących jej należności i roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań
c) dokonywania wstępnej kontroli
zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
d) dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
e) naliczanie i wypłata wynagrodzeń
w tym naliczanie innych należności
zasiłków
prowadzenie stosownej ewidencji
dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń itp
f) terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
Fundusz Pracy
a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS
g) ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe
lokalne
VAT)
h) stałe utrzymywanie kontaktu roboczego z bankiem
instytucjami finansowymi
ubezpieczycielami i organami podatkowymi
i) stałe współdziałanie z organem nadzorującym w sprawach wymagających uzgodnień
uzasadnień lub opinii
j) przekazywanie Dyrektorowi Schroniska rzetelnych i aktualnych informacji finansowych potrzebnych
do podejmowania decyzji w zakresie dysponowania środkami finansowymi jednostki
k) wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Schroniska w ramach obowiązujących godzin pracy.
Dodatkowe inf. na temat oferty oraz wymagane dokumenty dla kandydata znajdują się na stronie Schroniska: http://bip.yhlodz.pl w zakładce "PRACA"
a) Prowadzenie ewidencji majątku.
b) Cechowanie sprzętu
dokonywanie uzgodnień stanu ksiąg pod względem ilościowym
i wartościowym z głównym księgowym.
c) Sporządzanie protokołów przekazania i likwidacji sprzętu oraz dokonywanie ich odpisów z ksiąg inwentarzowych.
d) Prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością materialną pracowników za powierzony sprzęt.
e) Analizowanie rozrachunków z kontrahentami
f) Zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych i ich opisywanie.
g) Weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i poprawności danych.
h) Wprowadzanie dokumentów zakupu i sprzedaży do bazy danych programu finansowo-księgowego.
i) Wystawianie faktur i innych dowodów sprzedaży kontrahentom zgodnie
z obowiązującymi umowami.
j) Wykonywanie obowiązków kasjera Schroniska.
k) Prowadzenie rozliczeń pieniężnych (wpłaty i wypłaty)
odprowadzanie gotówki do banku.
l) Wykonywanie czynności poprzedzających przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym (ewidencja VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych).
m) Przygotowywanie danych statystycznych do sporządzania sprawozdań wymaganych przez instytucje nadrzędne.
n) Wykonywanie innych czynności pomocniczych przy realizacji bieżących zadań wykonywanych przez głównego księgowego.
Pracodawca oferuje zatrudnienie na pktes próbny z możliwością przedłużenia
Dodatkowe inf. na temat oferty oraz wymagane dokumenty dla kandydata znajdują się na stronie Schroniska: http://bip.yhlodz.pl w zakładce "PRACA"