Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
samodzielne prowadzenie projektów z zakresu BTL (projektowania i przygotowania do druku gazetek promocyjnych, katalogów, ulotek, POSM), digital (od kampanii displayowych po ecommerce content) i photo & video content production
codzienna ścisła współpraca i budowanie relacji z zespołem klienta
dbanie o najwyższy merytoryczny i procesowy standard współpracy z zespołem klienta i we współpracy z pozostałymi działami agencji
codzienna kontrola jakości realizowanych projektów
bieżący monitoring bezpośredniego i szerokiego otoczenia konkurencyjnego klienta
zarządzanie zespołem obsługującym największe sieci handlowe i ecommerces na polskim rynku
zapewnienie najwyższej jakości operacyjnej obsługi klientów
odpowiedzialność za budżet: prognozowanie i raportowanie przychodów, przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów
nadzór merytoryczny i kontrola jakości oraz rentowności realizowanych projektów
rozwój współpracy z klientami w obszarze etail marketing (karty produktowe, shop-in-shops, landing pages) i marketingu doświadczeń (koncepcje aktywacji cross-channelowych, digitalizacja customer journey w sieci sprzedaży)
zarządzanie kilkoma zespołami obsługującym największe sieci handlowe i ecommerce na polskim rynku
współtworzenie i nadzór standardów pracy w celu zapewnienia najwyższej jakości operacyjnej obsługi klientów
odpowiedzialność za budżet: prognozowanie i raportowanie przychodów, przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów
nadzór merytoryczny i kontrola jakości oraz rentowności realizowanych projektów
rozwój współpracy z klientami w obszarze etail marketing (karty produktowe, shop-in-shops, landing pages) i marketingu doświadczeń (koncepcje aktywacji cross-channelowych, digitalizacja customer journey w sieci sprzedaży)
samodzielne zarządzanie projektami z zakresu ATL, projektowania i przygotowania do druku materiałów BTL (gazetek promocyjnych, katalogów, ulotek, POSM) oraz digital (od kampanii displayowych po ecommerce content);
codzienna ścisła współpraca i budowanie relacji z zespołem klienta;
dbanie o najwyższy merytoryczny i procesowy standard współpracy z zespołem klienta i we współpracy z pozostałymi działami agencji;
odpowiadanie za budżet: przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów;
kontrola jakości oraz rentowności realizowanych projektów;
identyfikowanie szans i zagrożeń dla rozwoju biznesu klienta i agencji
samodzielne prowadzenie projektów z zakresu BTL (projektowania i przygotowania do druku gazetek promocyjnych, katalogów, ulotek, POSM), digital (od kampanii displayowych po ecommerce content) i photo & video content production, udział w projektach 360 związanych z rozwojem współpracy z Klientem
codzienna, ścisła współpraca i budowanie relacji z zespołem klienta
dbanie o najwyższy merytoryczny i procesowy standard współpracy z zespołem klienta, we współpracy z pozostałymi działami agencji
codzienna kontrola jakości realizowanych projektów
bieżący monitoring bezpośredniego i szerokiego otoczenia konkurencyjnego klienta
zarządzanie zespołem obsługującym największe sieci handlowe i ecommerces na polskim rynku
zapewnienie najwyższej jakości operacyjnej obsługi klientów
odpowiedzialność za budżet: prognozowanie i raportowanie przychodów, przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów
nadzór merytoryczny i kontrola jakości oraz rentowności realizowanych projektów
rozwój współpracy z klientami w obszarze etail marketing (karty produktowe, shop-in-shops, landing pages) i marketingu doświadczeń (koncepcje aktywacji cross-channelowych, digitalizacja customer journey w sieci sprzedaży)
samodzielne zarządzanie projektami z zakresu ATL, projektowania i przygotowania do druku materiałów BTL (gazetek promocyjnych, katalogów, ulotek, POSM) oraz digital (od kampanii displayowych po ecommerce content);
codzienna ścisła współpraca i budowanie relacji z zespołem klienta;
dbanie o najwyższy merytoryczny i procesowy standard współpracy z zespołem klienta i we współpracy z pozostałymi działami agencji;
odpowiadanie za budżet: przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów;
kontrola jakości oraz rentowności realizowanych projektów;
identyfikowanie szans i zagrożeń dla rozwoju biznesu klienta i agencji
samodzielne prowadzenie projektów z zakresu BTL (projektowania i przygotowania do druku gazetek promocyjnych, katalogów, ulotek, POSM), digital (od kampanii displayowych po ecommerce content) i photo & video content production;
codzienna ścisła współpraca i budowanie relacji z zespołem klienta;
dbanie o najwyższy merytoryczny i procesowy standard współpracy z zespołem klienta i we współpracy z pozostałymi działami agencji;
codzienna kontrola jakości realizowanych projektów;
bieżący monitoring bezpośredniego i szerokiego otoczenia konkurencyjnego klienta
zarządzanie zespołem obsługującym największe sieci handlowe i ecommerces na polskim rynku
zapewnienie najwyższej jakości operacyjnej obsługi klientów
odpowiedzialność za budżet: prognozowanie i raportowanie przychodów, przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów
nadzór merytoryczny i kontrola jakości oraz rentowności realizowanych projektów
rozwój współpracy z klientami w obszarze etail marketing (karty produktowe, shop-in-shops, landing pages) i marketingu doświadczeń (koncepcje aktywacji cross-channelowych, digitalizacja customer journey w sieci sprzedaży)