Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Poszukujemy osoby, która doświadczenia w byciu Asystentem lub Asystentką łączy z potrzebą rozwoju zawodowego. Idealny Kandydat lub Kandydatka musi czuć się swobodnie w środowisku, które wymaga zarazem dynamicznego reagowania na stale pojawiające się wyzwania, jak również podziela nasze wartości (m.in. wysoką etykę, szacunek do współpracowników i zaangażowanie w pracę) i postępuje zgodnie z nimi. Zależy nam także aby osoba na tym stanowisku miała zacięcie marketingowe, swobodę pisania oraz umiejętność poruszania się w social mediach (Twitter i Linkedin) i pragnęła rozwijać się w tym obszarze
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Czy to właśnie Ty? Jeśli tak, to w naszej Firmie do Twoich zadań będzie należało m.in.:
• Wesprzesz asystencko Zarząd w jego codziennych obowiązkach
• Będziesz obsługiwać recepcję i biuro
• Zaplanujesz i zorganizujesz spotkania, a także zadbasz o ich oprawę i gości
• Będziesz zarządzać korespondencją, sporządzać analizy, dokumenty, raporty oraz prezentacje
• Będziesz wspierać działania wizerunkowe i marketingowe Firmy, poprzez m.in. media społecznościowe, pomoc w marketingu i PR
• Będziesz dbać o dobrą atmosferę w Firmie (będziesz jej dobrym duchem)
kontrola procesu rozliczania transakcji funduszy inwestycyjnych oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w tym zakresie (domy maklerskie, banki, księgowość funduszy, depozytariusz),
przygotowywanie instrukcji rozliczeniowych i podobnych dokumentów wymaganych dla bieżącej działalności funduszy,
wsparcie operacyjne procesu inwestycyjnego,
monitorowanie i koordynowanie rozliczeń związanych z utrzymywaniem pozycji w instrumentach pochodnych,
monitorowanie kalendarza zdarzeń korporacyjnych na papierach wartościowych oraz ich obsługa,
proponowanie nowych rozwiązań poprawiających efektywność działania firmy w wymienionych obszarach