Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Referent ds. kadr i płac
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 04.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP
w tym w szczególności:
a) przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników PUP
b) prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników PUP
c) prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi
d) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska pracy
e) kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne
okresowe i kontrolne
f) przygotowywanie umów cywilnoprawnych w zakresie realizowanych zadań
g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania w ramach umów cywilno-prawnych
h) wykonywanie zadań dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
i) ustalanie uprawnień pracowniczych do wysługi lat
nagrody jubileuszowej oraz wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego
j) sporządzanie wniosków o przyznanie nagród
premii oraz dodatków z FP dla pracowników PUP
k) sporządzanie informacji i analiz dotyczących zatrudnienia w PUP
l) prowadzenie spraw związanych z organizacją staży i praktyk zawodowych w PUP
m) prowadzenie wykazu oraz zaopatrywanie pracowników w odzież i obuwie robocze i ochronne.
2) kontrola dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
4) opracowywanie planu szkoleń pracowników PUP i organizowanie szkoleń
w tym w szczególności:
a) zlecanie szkoleń w trybie i na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych
b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń pracowników oraz merytoryczne rozliczanie kosztów podróży
5) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości
6) obsługa płacowa pracowników PUP
w tym w szczególności:
a) naliczanie płac
sporządzanie list płac
prowadzenie miesięcznych kart wynagrodzeń oraz realizacja wynagrodzeń dla pracowników PUP
b) naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od pracowników PUP
c) sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej
d) przygotowywanie poleceń księgowania od wypłat wynagrodzeń
e) prowadzenie i księgowanie Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
7) nadzorowanie korzystania z samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa
regulacja spraw transportu w PUP oraz uzgadnianie dyspozycji wyjazdów z Dyrektorem
prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych
potwierdzanie zgodności i prawidłowości dołączonych do rozliczenia dowodów oraz naliczanie należności powstałych z tytułu odbytych podróży służbowych
8) prowadzenie rejestru upoważnień
9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków
kontrola nad terminowością ich rozpatrywania
10) zaopatrywanie pracowników PUP w pieczęcie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci
11) administrowanie majątkiem PUP
w tym prowadzenie okresowej inwentaryzacji majątku PUP
12) przygotowywanie deklaracji dot. podatków i opłat lokalnych
13) przygotowywanie
prowadzenie postępowań oraz stosowanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań
a także w zakresie obsługi prawnej
14) prowadzenie rejestru zamówień publicznych
rejestru wydatków poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie dokonywanych wydatków publicznych oraz rejestru umów
w tym w szczególności:
a) przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników PUP
b) prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników PUP
c) prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi
d) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska pracy
e) kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne
okresowe i kontrolne
f) przygotowywanie umów cywilnoprawnych w zakresie realizowanych zadań
g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania w ramach umów cywilno-prawnych
h) wykonywanie zadań dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
i) ustalanie uprawnień pracowniczych do wysługi lat
nagrody jubileuszowej oraz wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego
j) sporządzanie wniosków o przyznanie nagród
premii oraz dodatków z FP dla pracowników PUP
k) sporządzanie informacji i analiz dotyczących zatrudnienia w PUP
l) prowadzenie spraw związanych z organizacją staży i praktyk zawodowych w PUP
m) prowadzenie wykazu oraz zaopatrywanie pracowników w odzież i obuwie robocze i ochronne.
2) kontrola dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
4) opracowywanie planu szkoleń pracowników PUP i organizowanie szkoleń
w tym w szczególności:
a) zlecanie szkoleń w trybie i na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych
b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń pracowników oraz merytoryczne rozliczanie kosztów podróży
5) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości
6) obsługa płacowa pracowników PUP
w tym w szczególności:
a) naliczanie płac
sporządzanie list płac
prowadzenie miesięcznych kart wynagrodzeń oraz realizacja wynagrodzeń dla pracowników PUP
b) naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od pracowników PUP
c) sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej
d) przygotowywanie poleceń księgowania od wypłat wynagrodzeń
e) prowadzenie i księgowanie Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
7) nadzorowanie korzystania z samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa
regulacja spraw transportu w PUP oraz uzgadnianie dyspozycji wyjazdów z Dyrektorem
prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych
potwierdzanie zgodności i prawidłowości dołączonych do rozliczenia dowodów oraz naliczanie należności powstałych z tytułu odbytych podróży służbowych
8) prowadzenie rejestru upoważnień
9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków
kontrola nad terminowością ich rozpatrywania
10) zaopatrywanie pracowników PUP w pieczęcie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci
11) administrowanie majątkiem PUP
w tym prowadzenie okresowej inwentaryzacji majątku PUP
12) przygotowywanie deklaracji dot. podatków i opłat lokalnych
13) przygotowywanie
prowadzenie postępowań oraz stosowanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej
w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań
a także
w zakresie obsługi prawnej
14) prowadzenie rejestru zamówień publicznych
rejestru wydatków poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie dokonywanych wydatków publicznych oraz rejestru umów