1. Pracodawca
  2. Dąbrowa Górnicza
  3. POWIATOWY URZĄD PRACY W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

POWIATOWY URZĄD PRACY W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

Dąbrowa Górnicza, ul. Jana III Sobieskiego 12

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Referent ds. kadr i płac

Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 04.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP
  • w tym w szczególności: a) przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników PUP
  • b) prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników PUP
  • c) prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi
  • d) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska pracy
  • e) kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne
  • okresowe i kontrolne
  • f) przygotowywanie umów cywilnoprawnych w zakresie realizowanych zadań
  • g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania w ramach umów cywilno-prawnych
  • h) wykonywanie zadań dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • i) ustalanie uprawnień pracowniczych do wysługi lat
  • nagrody jubileuszowej oraz wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  • j) sporządzanie wniosków o przyznanie nagród
  • premii oraz dodatków z FP dla pracowników PUP
  • k) sporządzanie informacji i analiz dotyczących zatrudnienia w PUP
  • l) prowadzenie spraw związanych z organizacją staży i praktyk zawodowych w PUP
  • m) prowadzenie wykazu oraz zaopatrywanie pracowników w odzież i obuwie robocze i ochronne. 2) kontrola dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • 3) obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) opracowywanie planu szkoleń pracowników PUP i organizowanie szkoleń
  • w tym w szczególności: a) zlecanie szkoleń w trybie i na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych
  • b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń pracowników oraz merytoryczne rozliczanie kosztów podróży
  • 5) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości
  • 6) obsługa płacowa pracowników PUP
  • w tym w szczególności: a) naliczanie płac
  • sporządzanie list płac
  • prowadzenie miesięcznych kart wynagrodzeń oraz realizacja wynagrodzeń dla pracowników PUP
  • b) naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od pracowników PUP
  • c) sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej
  • d) przygotowywanie poleceń księgowania od wypłat wynagrodzeń
  • e) prowadzenie i księgowanie Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
  • 7) nadzorowanie korzystania z samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa
  • regulacja spraw transportu w PUP oraz uzgadnianie dyspozycji wyjazdów z Dyrektorem
  • prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych
  • potwierdzanie zgodności i prawidłowości dołączonych do rozliczenia dowodów oraz naliczanie należności powstałych z tytułu odbytych podróży służbowych
  • 8) prowadzenie rejestru upoważnień
  • 9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • kontrola nad terminowością ich rozpatrywania
  • 10) zaopatrywanie pracowników PUP w pieczęcie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci
  • 11) administrowanie majątkiem PUP
  • w tym prowadzenie okresowej inwentaryzacji majątku PUP
  • 12) przygotowywanie deklaracji dot. podatków i opłat lokalnych
  • 13) przygotowywanie
  • prowadzenie postępowań oraz stosowanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań
  • a także w zakresie obsługi prawnej
  • 14) prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  • rejestru wydatków poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie dokonywanych wydatków publicznych oraz rejestru umów
Pokaż więcej >>
od 4 500 do 5 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw kadr i płac

Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 16.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP
  • w tym w szczególności: a) przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników PUP
  • b) prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników PUP
  • c) prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi
  • d) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska pracy
  • e) kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne
  • okresowe i kontrolne
  • f) przygotowywanie umów cywilnoprawnych w zakresie realizowanych zadań
  • g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania w ramach umów cywilno-prawnych
  • h) wykonywanie zadań dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • i) ustalanie uprawnień pracowniczych do wysługi lat
  • nagrody jubileuszowej oraz wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  • j) sporządzanie wniosków o przyznanie nagród
  • premii oraz dodatków z FP dla pracowników PUP
  • k) sporządzanie informacji i analiz dotyczących zatrudnienia w PUP
  • l) prowadzenie spraw związanych z organizacją staży i praktyk zawodowych w PUP
  • m) prowadzenie wykazu oraz zaopatrywanie pracowników w odzież i obuwie robocze i ochronne. 2) kontrola dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • 3) obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) opracowywanie planu szkoleń pracowników PUP i organizowanie szkoleń
  • w tym w szczególności: a) zlecanie szkoleń w trybie i na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych
  • b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń pracowników oraz merytoryczne rozliczanie kosztów podróży
  • 5) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości
  • 6) obsługa płacowa pracowników PUP
  • w tym w szczególności: a) naliczanie płac
  • sporządzanie list płac
  • prowadzenie miesięcznych kart wynagrodzeń oraz realizacja wynagrodzeń dla pracowników PUP
  • b) naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od pracowników PUP
  • c) sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej
  • d) przygotowywanie poleceń księgowania od wypłat wynagrodzeń
  • e) prowadzenie i księgowanie Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
  • 7) nadzorowanie korzystania z samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa
  • regulacja spraw transportu w PUP oraz uzgadnianie dyspozycji wyjazdów z Dyrektorem
  • prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych
  • potwierdzanie zgodności i prawidłowości dołączonych do rozliczenia dowodów oraz naliczanie należności powstałych z tytułu odbytych podróży służbowych
  • 8) prowadzenie rejestru upoważnień
  • 9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • kontrola nad terminowością ich rozpatrywania
  • 10) zaopatrywanie pracowników PUP w pieczęcie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci
  • 11) administrowanie majątkiem PUP
  • w tym prowadzenie okresowej inwentaryzacji majątku PUP
  • 12) przygotowywanie deklaracji dot. podatków i opłat lokalnych
  • 13) przygotowywanie
  • prowadzenie postępowań oraz stosowanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań
  • a także w zakresie obsługi prawnej
  • 14) prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  • rejestru wydatków poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie dokonywanych wydatków publicznych oraz rejestru umów
Pokaż więcej >>
od 4 300 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne