Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 27 )
Pracownik gospodarczy K/M
Warszawa
Wygasła: 30.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- dbanie o stan techniczny budynku
infrastruktury i urządzeń
- bieżąca konserwacja instalacji i urządzeń technicznych
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
- monitorowanie pracy powierzonych urządzeń
- czynny udział w koordynacji pracy podczas przeglądów serwisowych realizowanych przez firmy zewnętrzne
- bieżący monitoring stanu technicznego pomieszczeń oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i remontowych
- bieżący monitoring oraz wykonywanie drobnych napraw mebli oraz wyposażenia
- obsługa Spółki w zakresie dostarczania i odbioru korespondencji
- realizacja drobnego zaopatrzenia wynikającego z bieżącego zapotrzebowania Spółki
- monitorowanie odbioru odpadów przez firmy zewnętrzne
Instrumentowanie i pomoc lekarzowi dentyście we wszystkich zabiegach stomatologicznych
Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do przyjęć pacjentów (zgodnie z Instrukcjami znajdującymi się w gabinecie)
Przestrzeganie zasad postępowania z odpadami powstałymi w gabinecie wg Instrukcji postępowania z odpadami
Monitorowanie efektów sprzątania gabinetów lekarskich przez firmy sprzątające (zgłaszanie uwag przełożonemu)
W sytuacji nagłej — losowej, sprzątnięcie gabinetu umożliwiające przyjęciepacjenta
Przechowywanie i konserwacja sprzętu, końcówek, odbiór ze sterylizacji sterylnych narzędzi (wg Instrukcji)
Regulowanie ruchem pacjentów w gabinecie stomatologicznym zachowując przepisy o ochronie danych osobowych
Dokonywanie spisu brakujących leków i materiałów stomatologicznych na zlecenie lekarza, z odpowiednim wyprzedzeniem w celu umożliwienia sprawnego funkcjonowania gabinetu
Zastępstwo nieobecnych pracowników w innych poradniach - pomoc dentystyczna, asystentka stomatologiczna
kierowanie i nadzór nad pracą pracowników Działu Administracyjno-Technicznego;
nadzór nad administrowaniem nieruchomościami, majątkiem ruchomym, środkami trwałymi i wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadań;
nadzór nad utrzymaniem w ruchu obiektów, urządzeń i instalacji oraz utrzymanie wyposażenia i aparatury w stanie pełnej używalności;
planowanie oraz nadzór nad organizacją i przebiegiem prowadzonych inwestycji i remontów nieruchomości, napraw, konserwacji i modernizacji sprzętu;
przygotowywaniem umów dotyczących działalności Spółki z zakresu nadzorowanego obszaru oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem warunków w nich zawartych, kontrola terminów obowiązywania tych umów oraz przygotowywanie aneksów;
sporządzanie planów inwestycji i remontów, w tym: kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej, kontrola udokumentowania przebiegu realizacji robót i usług, sprawdzenie kalkulacji kosztów, porównanie kosztów rzeczywistych z planowanymi, ustalenie ewentualnych przyczyn odchyleń od kosztów planowanych,
koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zakupów, inwestycji, remontów, modernizacji i konserwacji nieruchomości oraz sprzętu;
nadzór nad prowadzeniem ewidencji i dokumentacji eksploatacyjno-remontowej oraz wykonywanej okresowej sprawozdawczości, dotyczących inwestycji, remontów i konserwacji obiektów i sprzętu;
planowanie, organizacja oraz nadzór nad rozliczeniem prac gospodarczych;
nadzór nad zużyciem materiałów, energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i gazu;
opracowanie i przedstawianie wniosków zmierzających do usprawnienia i oszczędnego gospodarowania mieniem Spółki;
opracowywanie propozycji do projektu planu rzeczowo – finansowego oraz inwestycyjnego Spółki na rok następny oraz wieloletniego planu rzeczowo – finansowego i inwestycyjnego Spółki w zakresie inwestycji budowlanych, remontów, konserwacji nieruchomości i sprzętu oraz zakupu materiałów i sprzętu gospodarczego;
bieżąca analiza realizacji wykonania planu rzeczowo – finansowego i inwestycyjnego Spółki;
prowadzenie wszelkich spraw związanych z zapewnieniem właściwego zabezpieczenia ppoż. siedziby Spółki;
- bieżąca konserwacja instalacji i urządzeń technicznych
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
- monitorowanie pracy powierzonych urządzeń
- bieżące usuwanie drobnych awarii
- czynny udział w koordynacji pracy podczas przeglądów serwisowych realizowanych przez firmy zewnętrzne
- bieżący monitoring stanu technicznego pomieszczeń oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i remontowych
- bieżący monitoring oraz wykonywanie drobnych napraw mebli oraz wyposażenia
- obsługa Spółki w zakresie dostarczania i odbioru korespondencji
- realizacja drobnego zaopatrzenia wynikającego z bieżącego zapotrzebowania Spółki
- monitorowanie odbioru odpadów przez firmy zewnętrzne
- odbieranie z gabinetów narzędzi i sprzętu przeznaczonych do sterylizacji;
- wydawanie gabinetom narzędzi
sprzętu i materiałów po sterylizacji;
- oznaczanie narzędzi
sprzętu i materiałów podlegających sterylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami;
- przygotowywanie pakietów podlegających sterylizacji; przestrzeganie zasad niezbędnych w procesie sterylizacji;
- przestrzeganie reżimu sanitarnego;
- dbanie o czystość powierzonego sprzętu stałego i ruchomego niezbędnego do wykonywania powierzonych czynności;
- monitorowanie parametrów procesu dezynfekcji;
- wykonywanie testów wymaganych do kontroli i dokumentowania procesu dezynfekcji;
- obsługa sprzętu ściśle z instrukcją producenta;
- monitorowanie przeglądów i konserwacji sprzętu;
- wprowadzanie stosownych zapisów do wymaganej dokumentacji
Instrumentowanie i pomoc lekarzowi dentyście we wszystkich zabiegach stomatologicznych
Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do przyjęć pacjentów (zgodnie z Instrukcjami znajdującymi się w gabinecie)
Przestrzeganie zasad postępowania z odpadami powstałymi w gabinecie wg Instrukcji postępowania z odpadami
Monitorowanie efektów sprzątania gabinetów lekarskich przez firmy sprzątające (zgłaszanie uwag przełożonemu)
W sytuacji nagłej — losowej, sprzątnięcie gabinetu umożliwiające przyjęciepacjenta
Przechowywanie i konserwacja sprzętu, końcówek, odbiór ze sterylizacji sterylnych narzędzi (wg Instrukcji)
Regulowanie ruchem pacjentów w gabinecie stomatologicznym zachowując przepisy o ochronie danych osobowych
Dokonywanie spisu brakujących leków i materiałów stomatologicznych na zlecenie lekarza, z odpowiednim wyprzedzeniem w celu umożliwienia sprawnego funkcjonowania gabinetu
Zastępstwo nieobecnych pracowników w innych poradniach - pomoc dentystyczna, asystentka stomatologiczna
Kontrola poprawności sprawozdawanych świadczeń medycznych do NFZ
Udział w przygotowywaniu oferty na świadczenia zdrowotne w ramach kontraktu z NFZ
Opracowanie raportów statystycznych z realizacji umowy z NFZ
Monitorowanie i dokonywanie rozliczeń finansowych zawartej umowy na świadczenia stomatologiczne
Współpraca z pionem medycznym oraz poradniami w zakresie realizowanych zadań, a w szczególności w zakresie weryfikacji danych do analiz ilościowo-finansowych
Gromadzenie materiałów do opracowywania sprawozdań z działalności Spółki
Kontrola prawidłowości wprowadzanych danych przez lekarzy, do systemu informatycznego
Przekazywanie na bieżąco wyników weryfikacji świadczeń przez NFZ, w szczególności występujących błędów w sprawozdawczości
Sporządzanie raportów z kolejek osób oczekujących na świadczenia stomatologiczne
Zbieranie, opracowywanie i analiza danych działalności Spółki oraz przekazywanie ich uprawnionym przedmiotom zewnętrznym
Udział w rozliczaniu wynagrodzeń dla personelu medycznego, za wykonane świadczenia stomatologiczne
Kontrola poprawności sprawozdawanych świadczeń medycznych do NFZ
Udział w przygotowywaniu oferty na świadczenia zdrowotne w ramach kontraktu z NFZ
Opracowanie raportów statystycznych z realizacji umowy z NFZ
Monitorowanie i dokonywanie rozliczeń finansowych zawartej umowy na świadczenia stomatologiczne
Współpraca z pionem medycznym oraz poradniami w zakresie realizowanych zadań, a w szczególności w zakresie weryfikacji danych do analiz ilościowo-finansowych
Gromadzenie materiałów do opracowywania sprawozdań z działalności Spółki
Kontrola prawidłowości wprowadzanych danych przez lekarzy, do systemu informatycznego
Przekazywanie na bieżąco wyników weryfikacji świadczeń przez NFZ, w szczególności występujących błędów w sprawozdawczości
Sporządzanie raportów z kolejek osób oczekujących na świadczenia stomatologiczne
Zbieranie, opracowywanie i analiza danych działalności Spółki oraz przekazywanie ich uprawnionym przedmiotom zewnętrznym
Udział w rozliczaniu wynagrodzeń dla personelu medycznego, za wykonane świadczenia stomatologiczne
zważając uwagę w szczególności na pacjentów władających językiem ukraińskim
rosyjskim
obsługa pacjentów zgłaszających się telefonicznie; obsługa programu komputerowego; obsługa systemu kolejkowego; wprowadzanie i aktualizowanie danych osobowych niezbędnych do zarejestrowania i przyjęcia pacjenta; wprowadzanie danych osobowych pacjentów do bazy programu; prowadzenie listy osób oczekujących na wizyty w ramach gwarantowanych świadczeń zdrowotnych; ustalanie terminów wizyt w systemie na zasadach uzgodnionych z poradniami; przygotowywanie Kart Pacjentów na zaplanowane wizyty; dostarczanie Kart Pacjentów do poradni i ich odbieranie; przyjmowanie wniosków pacjentów o wydanie dokumentacji medycznej; archiwizowanie kart pacjentów zgodnie z obowiązującymi zasadami
Kierowanie całokształtem pracy podległej komórki organizacyjnej i nadzór nad realizacją zadań wchodzących w zakres jej działalności;
Przekazywanie do wiadomości i wydawanie podległym pracownikom instrukcji, zarządzeń i poleceń Prezesa Zarządu, Zarządu lub innych dokumentów wprowadzonych w Spółce oraz systematyczne instruowanie podległego Działu o zakresie pracy komórki organizacyjnej;
Uzgadnianie sald kont Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym refundacja wydatków;
Udział przy sporządzaniu bilansu – rocznego sprawozdania: zamykanie kont analitycznych, sporządzanie zestawień obrotów i sald kont ksiąg pomocniczych, uzgadnianie sald księgi głównej;
Bieżąca analiza sald kont odbiorców oraz wysyłanie potwierdzeń na koniec roku obrachunkowego;
Analiza kosztów w zespole 5 wraz z aktualizacją kluczy – planu rozdziału kosztów
Rozliczenie kosztów w module „Koszty”;
Przeksięgowywanie kosztów z zespołu „5” na „7”;
Sporządzanie wydruków i zestawień kosztów w ramach zespołu „5”;
Obliczanie i pobieranie podatków oraz terminowe wpłacanie organowi podatkowemu pobranych kwot
Księgowanie wyciągów bankowych rachunków Spółki;
Kontrola przelewów bankowych;
Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Spółkę z firmami zewnętrznymi;
Sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa, w tym w szczególności sprawozdań do GUS i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego oraz innych, zgodnie z potrzebami Spółki;
Znajomość zagadnień związanych z naliczaniem i ewidencja wynagrodzeń
Utrzymywanie polityk bezpieczeństwa, backupów, itp
Monitorowanie powierzonych systemów informatycznych oraz sieci komputerowej,
Uczestniczenie we wdrażaniu nowych systemów informatycznych oraz udział w projektach informatycznych,
Administracja siecią komputerową LAN oraz FC,
Umiejętność obsługi i konfiguracji switchy Dell serii S i N,
Instalacja serwerów i ich konfiguracja,
Formułowanie wymagań dotyczących nowych systemów a następnie ich wdrażanie,
Instalacja, konfiguracja oraz optymalizacja pracy baz danych Oracle,
Tworzenie raportów i poleceń DML oraz zapytań SQL,
Instalacja, konfiguracja oraz optymalizacja pracy serwerów aplikacyjnych Tomcat,
Zarządzanie domeną Active Directory,tworzenie i konfiguracja zasad GPO dla wielu jednostek,
Administrowanie systemem VMware,
Przestrzeganie i nadzór nad legalnością licencji znajdujących się na stanowiskach pracy;
Współpraca merytoryczna z firmą zajmującą się serwisem użytkowanych programów,
Wykonywanie zaleceń Inspektora Ochrony Danych mających na celu poprawę bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych i zapewnienie zgodności z wymaganiami Ustawy z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych ;
Określanie potrzeb i planowanie zakupów sprzętu, oprogramowania i usług IT;
Zgłaszanie firmie serwisującej problemów związanych z funkcjonowaniem oprogramowania i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu, bieżące monitorowanie terminów i jakości napraw;
Przygotowanie danych do opracowania planów rzeczowo-finansowych Spółki z zakresu działalności Zespołu IT;
Planowanie, napraw i konserwacji sprzętu i infrastruktury IT;
Opracowywanie danych do specyfikacji zamówień realizowanych zgodnie
z przepisami regulującymi zamówienia publiczne w zakresie konserwacji i zakupów sprzętu, oprogramowania oraz usług IT oraz uczestnictwo w komisjach przetargowych;
1 )Realizacja zadań mających na celu utrzymanie w ruchu obiektów i urządzeń oraz instalacji
wyposażenia
aparatury i sprzętu;
2) Planowanie i nadzór nad realizacją zabezpieczenia w media;
3) Opracowywanie wytycznych
projektów specyfikacji na potrzeby zamówień;
4) Planowanie i realizacja remontów
napraw i konserwacji posiadanego sprzętu;
5) Koordynacja usuwania awarii i ich skutków oraz przeciwdziałanie ich występowaniu;
6) Realizacje zadań sprawozdawczych z zakresu ochrony środowiska
zasobów ochrony zdrowia
emisji;
7) Prowadzenie dokumentacji w zakresie utrzymania nieruchomości
napraw sprzętu i wyposażenia;
8) Prowadzenie spraw związanych z prawidłową gospodarką odpadami medycznymi;
9) Planowanie i realizacja zakupów materiałów
wyposażenia i sprzętu;
10) Prowadzenie pomocniczej ewidencji sprzętu i wyposażenia;
11) Kontrola dokumentów finansowo księgowych w zakresie administracyjno-technicznym;
12) Przygotowywanie projektów umów w zakresie zadań administracyjno-technicznych oraz nadzór nad ich realizacją
Administrowanie powierzchnią, majątkiem ruchomym oraz środkami trwałymi i wyposażeniem w zakresie przydzielonych obszarów kompetencyjnych
Nadzór nad stanem technicznym budynku oraz utrzymaniem w sprawności urządzeń i instalacji w tym sporządzanie planów ich przeglądów i konserwacji, ze szczególnym uwzględnieniem sprzętu medycznego
Reagowanie na awarie oraz monitoring ich usuwania
Udział w opracowaniu dokumentacji przetargowej w obszarze administracyjno-technicznym oraz negocjacje z podwykonawcami i dostawcami w tym zakresie
Opracowywanie zapytań nad realizacją umów oraz bieżąca współpraca z podwykonawcami i dostawcami
Instalacja i konfiguracja urządzeń biurowych jak drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery itp
Diagnozowanie i usuwanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem,
Serwisowanie i konfiguracja sprzętu komputerowego drukarek, czytników, skanerów itp
Instalowanie systemów operacyjnych i oprogramowania,
Rejestracja uprawnień w systemie informatycznym poprzez nadanie identyfikatora, zgodnie z procedura określoną w ww. Instrukcji;
Dbałość o optymalne warunki pracy infrastruktury IT;
Przygotowanie sprzętu i oprogramowania IT adekwatnie do wymagań stawianych na danym stanowisku pracy;
Opisywanie dokumentów finansowo - księgowych za dostarczony sprzęt i wykonane usługi informatyczne;
Reagowanie na zgłaszane problemy związane z funkcjonowaniem oprogramowania i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu;
Zgłaszanie firmie serwisującej problemów związanych z funkcjonowaniem oprogramowania i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu, bieżące monitorowanie terminów i jakości napraw;
Realizacja doraźnej konserwacji i napraw elementów infrastruktury IT;