Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Administrator nieruchomości
Wincentego Witosa 7, Goleniów
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zarządzanych nieruchomości
2. Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii w budynkach oraz zlecanie ich usuwania, reagowanie na skargi, pisma oraz wnioski w zakresie obsługiwanego zasobu, udzielanie odpowiedzi na pisma oraz kontrola realizacji przyjętych zgłoszeń przez właściwe komórki
3. Monitorowanie stanu utrzymania nieruchomości oraz terenów zarządzanych przez Spółkę, reagowanie na wszelkie nieprawidłowości
4. Kontrola realizacji umów na sprzątanie, wywozu gabarytów, kompleksowa realizacja spraw w tym przedmiocie
5. Praca w ramach systemów obsługi, w tym w zakresie zasobów oraz ewidencji lokali oraz praca w terenie w zakresie kontroli zasobów
6. Prowadzenie nadzoru nad terminami ważności wodomierzy indywidualnych
7. Dokonywanie odczytów wodomierzy i liczników ciepła na zarządzanych zasobach oraz analizowanie prawidłowości odczytów
8. Weryfikacja realizacji umów zawieranych na dostawy mediów, usługi oraz ubezpieczenia zarządzanych nieruchomości
9. Kontrola kosztów oraz poziomu zużycia dostarczanych mediów do nieruchomości
10. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości i realizacji wniosków w zakresie powstałych szkód
11. Dokonywanie odbiorów lokali oraz przekazywania lokali najemcom
12. Udział w zebrania wspólnot mieszkaniowych, spotkaniach z mieszkańcami
13. Kontrola realizacji planów gospodarczych oraz podejmowanych uchwał
14. Kontrola części wspólnych administrowanych zasobów pod względem spełniania wymogów p.poż i bhp
15. Udział w inwentaryzacji pomieszczeń piwnicznych, dokonywanie pomiarów lokali, pomieszczeń
16. Wykonywanie zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych w zakresie eksploatacji nieruchomości
17. Współpraca w zakresie utrzymania technicznego nieruchomości z komórkami odpowiedzialnymi, zgłaszanie potrzeb i kontrola ich realizacji
18. Przygotowywanie zestawień, analiz i sprawozdań na potrzeby Zarządu z zakresu realizowanych zadań
19. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi, organami administracji publicznej oraz właściwymi organami porządkowymi
Sporządzanie umów najmu, aneksów do umów dotyczących lokali mieszkalnych
Sporządzanie korekt naliczeń w związku z przekazaniem lokalu, zmianami ilości osób, powierzchni, oceny punktowej lokalu, norm zużycia mediów oraz innych danych mających wpływ na wysokość opłat
Wprowadzanie zmian do programu czynszowego w zakresie prowadzenia prawidłowej ewidencji naliczeń czynszu, odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokali, zaliczek na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną, funduszu remontowego, opłat za media wraz z wydrukiem zawiadomień
Bieżąca obsługa użytkowników lokali w zakresie uzupełniania wniosków oraz informacji na temat wysokości miesięcznych opłat, sald, rozliczeń kosztów
Sporządzanie rozwiązań umów najmu lokali mieszkalnych na podstawie wniosków najemców
Sporządzanie umów w sprawie partycypacji w kosztach budowy lokal mieszkalnych
Weryfikacja umów zawartych na czas określony. Wysyłanie pism przypominających o terminie zakończenia umowy najmu oraz naliczeń z tytułu bezumownego korzystania z lokali mieszkalnych po wygaśnięciu umów najmu
Weryfikacja wniosków o przedłużenie umowy zawartej na lokal socjalny
Naliczanie i rozliczanie kaucji zabezpieczających pokrycie należności za lokale mieszkalne
Prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi oraz obniżkami czynszów
Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji dochodowych najemców, wniosków o najmem
Prowadzenie spraw związanych z naborami wniosków o najem, kontrola i weryfikacja dochodów w trakcie trwania naborów
Współpraca przy regulacji stanów prawnych nieruchomości
Wprowadzanie i kontrola odczytów wodomierzy wg faktycznego zużycia w lokalach opomiarowanych, zmiany norm zużycia oraz przygotowywanie powiadomień z rozliczenia
Udział w przekazywaniu lokali mieszkalnych
Redagowanie pism, odpowiedzi oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji wynikającej z realizowanych zadań
Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań
Bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach
Obsługa formalna Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników
Redagowanie i przygotowywanie pism i dokumentów z zakresu działalności Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników
Prowadzenie spraw i rejestru dokumentów dla Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników
Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji, w tym sprawozdań, zestawień, prezentacji
Koordynowanie działań poszczególnych komórek organizacyjnych przy realizacji wspólnych projektów
Współpraca oraz zarządzanie komunikacją i przepływem informacji pomiędzy Spółką a jednostkami zewnętrznymi
Prowadzenie działań marketingowych mających na celu budowanie wizerunku firmy oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów
Monitoring mediów oraz publikacji, w szczególności dotyczących działań Spółki oraz reagowanie na bieżące wydarzenia w rejonie
Gromadzenie informacji oraz publikacji związanych z działalnością Spółki
Bieżąca kontrola informacji oraz obsługa strony internetowej oraz strony biuletynu informacji publicznej Spółki we współpracy z komórkami organizacyjnymi firmy oraz jednostkami zewnętrznymi
Prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, m. in. Ustawą o zamówieniach publicznych – UZP oraz wewnętrznym regulaminem Spółki
Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej działalności inwestycyjno – remontowej
Monitoring prawidłowości przebiegu prowadzonych robót, udział w dokonywaniu odbiorów robót (częściowych i końcowych),
Dokonywanie odbiorów robót (awaryjnych, napraw bieżących, robót budowlanych) oraz wykonywanie i nadzór nad rozliczeniami tych robót, tym sprawdzanie kosztorysów powykonawczych i zatwierdzanie faktur za wykonane roboty
Uczestnictwo w opracowaniu planów inwestycyjno – remontowych i przygotowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie
Rozliczanie zdań realizowanych ze środków budżetowych własnych i zewnętrznych
Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania planowanych przedsięwzięć
Analizowanie planowanych projektów pod kątem wykorzystania na potrzeby prowadzonej działalności
Współpraca w zakresie planowania z innymi działami
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego