Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Ekspert ds. doradztwa inwestycyjnego(branża elektryczna)
Generała Józefa Sowińskiego 3, Gliwice
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Opracowywanie analiz technicznych, studium wykonalności budowy obiektów energetycznych
Opracowywanie programu funkcjonalno-użytkowego lub opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego realizacji obiektu energetycznego lub WtE
Wsparcie w branży elektrycznej kierownika projektu w prowadzeniu postępowania przetargowego na wybór wykonawcy obiektu energetycznego
Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia(zakres elektryczny) , opiniowanie projektów pod kątem zgodności z wymaganiami przepisów i specyfiki przetargowej
Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie
Udział w testach odbiorczych i kontrolnych układów automatyki (przygotowanie programów prób, uczestnictwo w próbach na obiekcie, opracowanie raportów z wykonanych prób)
Udział w pracach pomiarowych i analitycznych w zakresie szeroko rozumianej automatyki elektroenergetycznej, symulacjach komputerowych zachowania układów automatyki w stanach nieustalonych (identyfikacja obiektu, modelowanie i symulowanie procesów dynamicznych, analiza wyników, walidacja modeli)
Prowadzenie i koordynowanie projektów w języku angielskim
Ekspert ds. doradztwa inwestycyjnego(branża elektryczna)
Generała Józefa Sowińskiego 3, Gliwice
Wygasła: 02.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Opracowywanie analiz technicznych, studium wykonalności budowy obiektów energetycznych
Opracowywanie programu funkcjonalno-użytkowego lub opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego realizacji obiektu energetycznego lub WtE
Wsparcie w branży elektrycznej kierownika projektu w prowadzeniu postępowania przetargowego na wybór wykonawcy obiektu energetycznego
Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia(zakres elektryczny) , opiniowanie projektów pod kątem zgodności z wymaganiami przepisów i specyfiki przetargowej
Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie
Opracowywanie analiz technicznych, studium wykonalności budowy obiektów energetycznych
Opracowywanie programu funkcjonalno-użytkowego lub opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego realizacji obiektu energetycznego lub WtE
Wsparcie w branży elektrycznej kierownika projektu w prowadzeniu postępowania przetargowego na wybór wykonawcy obiektu energetycznego
Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia(zakres elektryczny) , opiniowanie projektów pod kątem zgodności z wymaganiami przepisów i specyfiki przetargowej
Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie
Wsparcie Klientów firmy w zakresie pozyskiwania i rozliczania funduszy unijnych,
Sporządzanie raportów dotyczących efektywności ekonomicznej projektów,
Przygotowanie modeli na potrzeby kalkulacji rentowności zmian ofertowych i procesowych,
Wsparcie w zakresie ekonomicznym w ramach dedykowanego zespołu ds. realizacji projektów w zakresie: koncepcji, studiów wykonalności, biznesplanów, wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych oraz unijnych
Współpraca przy przygotowywaniu ofert,
Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie, w tym m.in.: tworzenie protokołów, raportów, opiniowanie
Pełnienie funkcji kierownika technicznego laboratorium fizykochemicznego;
Utrzymywanie i nadzorowanie działalności laboratoryjnej w zakresie spełniania wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 i wymagań akredytacyjnych oraz norm i innych dokumentów technicznych, a także wymagań prawnych;
Nadzór merytoryczny nad prowadzonymi badaniami, ocena i interpretacja wyników badań, sporządzanie i autoryzacja raportów z badań;
Wdrażanie nowych metod badawczych, weryfikacja/walidacja metod, nadzór nad potwierdzaniem ważności wyników badań;
Organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie szkoleń wewnętrznych oraz wspieranie merytoryczne zespołu;
Udział w audytach wewnętrznych i wewnętrznych w laboratorium;
Zapewnienie utrzymania wyposażenia pomiarowo - badawczego na wymaganym poziomie technicznym;
Wsparcie Klientów firmy w zakresie pozyskiwania i rozliczania funduszy unijnych,
Sporządzanie raportów dotyczących efektywności ekonomicznej projektów,
Przygotowanie modeli na potrzeby kalkulacji rentowności zmian ofertowych i procesowych,
Wsparcie w zakresie ekonomicznym w ramach dedykowanego zespołu ds. realizacji projektów w zakresie: koncepcji, studiów wykonalności, biznesplanów, wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych oraz unijnych
Współpraca przy przygotowywaniu ofert,
Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie, w tym m.in.: tworzenie protokołów, raportów, opiniowanie
Pełnienie funkcji kierownika technicznego laboratorium fizykochemicznego
Utrzymywanie i nadzorowanie działalności laboratoryjnej w zakresie spełniania wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 i wymagań akredytacyjnych oraz norm i innych dokumentów technicznych, a także wymagań prawnych
Nadzór merytoryczny nad prowadzonymi badaniami, ocena i interpretacja wyników badań, sporządzanie i autoryzacja raportów z badań
Wdrażanie nowych metod badawczych, weryfikacja/walidacja metod, nadzór nad potwierdzaniem ważności wyników badań
Organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie szkoleń wewnętrznych oraz wspieranie merytoryczne zespołu
Udział w audytach wewnętrznych i wewnętrznych w laboratorium
Zapewnienie utrzymania wyposażenia pomiarowo - badawczego na wymaganym poziomie technicznym
Rejestrowanie, skanowanie, dekretowanie poczty przychodzącej oraz ekspedycja korespondencji Spółki, przesyłek pocztowych i kurierskich
Udział we wdrażaniu elektronicznego obiegu dokumentów w Spółce
Opracowywanie i przygotowywanie umów najmu, aneksów. Prowadzenie ewidencji najemców, stawek czynszowych, wynajmowanej i wolnej powierzchni użytkowej
Monitorowanie potrzeb najemców, reagowanie na zgłaszane uwagi, prowadzenie korespondencji z najemcami w zakresie spraw formalnych
Analizowanie rynku najmu lokali użytkowych i mieszkalnych (stawek, opłat) oraz przygotowywanie zestawień w zakresie efektywności ekonomicznej poszczególnych nieruchomości
Monitorowanie wykorzystania powierzchni użytkowej pomieszczeń/lokali Spółki oraz przygotowywanie ofert w celu pozyskania najemców
Rozliczanie kosztów zużycia centralnego ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzania ścieków do kanalizacji na poszczególne jednostki organizacyjne Spółki oraz najemców. Prowadzenie ewidencji faktur, monitorowanie zużycia mediów
Zawieranie umów dla nieruchomości w szczególności w zakresie dostaw energii elektrycznej, ciepła, dostarczania wody i odprowadzania ścieków do kanalizacji, wywozu odpadów przemysłowych
Ustalenie i nadzorowanie warunków współpracy z pocztą, firmami kurierskimi, dostawcami materiałów biurowych i środków czystości
Pełnienie funkcji kierownika technicznego laboratorium fizykochemicznego
Utrzymywanie i nadzorowanie działalności laboratoryjnej w zakresie spełniania wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 i wymagań akredytacyjnych oraz norm i innych dokumentów technicznych, a także wymagań prawnych
Nadzór merytoryczny nad prowadzonymi badaniami, ocena i interpretacja wyników badań, sporządzanie i autoryzacja raportów z badań
Wdrażanie nowych metod badawczych, weryfikacja/walidacja metod, nadzór nad potwierdzaniem ważności wyników badań
Organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie szkoleń wewnętrznych oraz wspieranie merytoryczne zespołu
Udział w audytach wewnętrznych i wewnętrznych w laboratorium
Zapewnienie utrzymania wyposażenia pomiarowo - badawczego na wymaganym poziomie technicznym
Współudział w opracowaniu dokumentacji z zakresu ochrony środowiska w tym m.in. kart informacyjnych przedsięwzięć, raportów o oddziaływaniu na środowisko, pozwoleń zintegrowanych
Analizowanie zapytań ofertowych i przygotowywanie ofert dla Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. analiz chemicznych
Generała Józefa Sowińskiego 3, Gliwice
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie badań fizykochemicznych zgodnie z obowiązującymi dokumentami odniesienia
Obliczanie wyników i opracowywanie raportów z badań analitycznych
Nadzór nad wyposażeniem pomiarowo - badawczym (kalibracje, sprawdzenia, konserwacje)
Dbałość o jakość i terminowość raportowanych wyników badań
Udział w testach odbiorczych i kontrolnych układów automatyki (przygotowanie programów prób, uczestnictwo w próbach na obiekcie, opracowanie raportów z wykonanych prób)
Udział w pracach pomiarowych i analitycznrrrrych w zakresie szeroko rozumianej automatyki elektroenergetycznej, symulacjach komputerowych, zachowania układów automatyki w stanach nieustalonych (identyfikacja obiektu, modelowanie i symulowanie procesów dynamicznych, analiza wyników, walidacja modeli)
Prowadzenie i koordynowanie projektów w języku angielskim
nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie
tworzenie protokołów i raportów
opiniowanie dokumentacji technicznej
analiza rozwiązań projektowych
udział w spotkaniach
wsparcie kierownika projektu
udział w pracach zespołu inżyniera kontraktu jako specjalista/inspektor nadzoru
nadzór branżowy nad pracami obiektowymi
udział w projektach due delligence
udział w projektach związanych z doradztwem przetargowym, w tym przygotowanie dokumentacji z zakresie branżowym
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w pracach związanych z testami odbiorowymi, analizą i optymalizacją procesów automatyzacji lub projektowaniem systemów inżynierskich
Pełnienie funkcji kierownika ds. jakości w dziale Pomiarów Emisji i Urządzeń Ochrony Powietrza (SP)
Bieżący nadzór nad funkcjonowaniem systemu zarządzania w dziale SP
Zapewnienie zgodności prowadzonej przez SP działalności z postanowieniami normy akredytacyjnej i dokumentów PCA
Nadzór nad opracowaniem i uaktualnieniem dokumentacji systemu zarządzania dotyczącej działalności laboratoryjnej SP
Współuczestnictwo w opracowywaniu dokumentacji zintegrowanego systemu zarządzania i jej aktualizacji
Dystrybucja dokumentów systemu zarządzania wśród personelu SP oraz ich archiwizowanie
Koordynacja działań w zakresie systemu zarządzania z kierownictwem SP i Laboratorium Inżynierii Środowiska
Przygotowanie danych wejściowych do przeglądu systemu zarządzania oraz udział w nim
Doskonalenie systemu zarządzania laboratorium
Nadzorowanie realizacji polityki zintegrowanego systemu zarządzania
Planowanie, organizowanie i wsparcie kierownika SP podczas audytów
Planowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemu zarządzania dla pracowników SP
Uczestnictwo w ustalaniu przyczyn oraz zakresu niezgodności i określaniu ich skutków
Udział w ustalaniu korekcji i działań korygujących, zapobiegających powtarzaniu się niezgodności, w tym ocenie/aktualizacji ryzyk i szans
Wspieranie kierownika technicznego SP w monitorowaniu ważności wyników, poprzez udział w planowaniu i realizacji przyjętych działań
Wspieranie kierownika SP w monitorowaniu kompetencji personelu
Konsultacje na etapie tworzenia oraz nadzorowanie dokumentacji z weryfikacji/walidacji metod, zarówno nowych jak i już objętych zakresem akredytacji SP
Wykonywanie procesów chemicznego czyszczenia instalacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. procesów technologicznych
Generała Józefa Sowińskiego 3, Gliwice
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wykonywanie procesów chemicznego czyszczenia instalacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Systemów Zarządzania
Generała Józefa Sowińskiego 3, Gliwice
Wygasła: 03.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
organizowanie, koordynowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją prac przez podległych pracowników oraz w ramach bezpośredniej współpracy pomiędzy poszczególnymi pionami Spółki
planowanie, podejmowanie i realizowanie działań związanych z funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania zgodnie z wymaganiami określonymi w PN-EN ISO 9001:2015-10, PN-EN ISO 14001:2015-09, PN-ISO 45001:2018-06, PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02
organizowanie i nadzorowanie wdrażania nowych elementów określonych systemów zarządzania
podejmowanie działań służących korygowaniu niewłaściwych sposobów postępowania
koordynacja procesu audytów wewnętrznych w Spółce i nadzór nad ich realizacją
organizowanie, koordynacja i nadzorowanie prac związanych z realizacją przeglądów zarządzania w Spółce
zapewnianie komunikacji pomiędzy krajową jednostką akredytującą a jednostkami w Spółce posiadającymi akredytację
organizowanie i koordynowanie prac w procesie przygotowania i realizacji audytów w nadzorze oraz ponownej oceny przez jednostkę certyfikującą i akredytującą
przekazywanie do jednostek certyfikującej i akredytującej dokumentów i kompletnych informacji na temat prowadzonej działalności, niezbędnych do przeprowadzania procesów nadzoru
nadzorowanie utrzymywania zgodności z wymaganiami akredytacyjnymi i warunkami akredytacji określonymi w dokumentach PCA w odniesieniu do zakresu działalności, w jakim akredytacja została udzielona
informowanie krajowej jednostki akredytującej o wszelkich zasadniczych zmianach wpływających na spełnienie wymagań akredytacyjnych i warunków akredytacji
nadzorowanie podejmowanych działań związanych z analizą niezgodności oraz w odniesieniu do spostrzeżeń
organizowanie szkoleń okresowych i szkoleń dla audytorów wewnętrznych w zakresie certyfikowanego zintegrowanego systemu zarządzania oraz posiadanej akredytacji przez laboratoria badawcze i wzorcujące
współudział w opracowywaniu i realizacji strategii Spółki
Pełnienie funkcji kierownika ds. jakości w dziale Pomiarów Emisji i Urządzeń Ochrony Powietrza (SP)
Bieżący nadzór nad funkcjonowaniem systemu zarządzania w dziale SP
Zapewnienie zgodności prowadzonej przez SP działalności z postanowieniami normy akredytacyjnej i dokumentów PCA
Nadzór nad opracowaniem i uaktualnieniem dokumentacji systemu zarządzania dotyczącej działalności laboratoryjnej SP
Współuczestnictwo w opracowywaniu dokumentacji zintegrowanego systemu zarządzania i jej aktualizacji
Dystrybucja dokumentów systemu zarządzania wśród personelu SP oraz ich archiwizowanie
Koordynacja działań w zakresie systemu zarządzania z kierownictwem SP i Laboratorium Inżynierii Środowiska
Przygotowanie danych wejściowych do przeglądu systemu zarządzania oraz udział w nim
Doskonalenie systemu zarządzania laboratorium
Nadzorowanie realizacji polityki zintegrowanego systemu zarządzania
Planowanie, organizowanie i wsparcie kierownika SP podczas audytów
Planowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemu zarządzania dla pracowników SP
Uczestnictwo w ustalaniu przyczyn oraz zakresu niezgodności i określaniu ich skutków
Udział w ustalaniu korekcji i działań korygujących, zapobiegających powtarzaniu się niezgodności, w tym ocenie/aktualizacji ryzyk i szans
Wspieranie kierownika technicznego SP w monitorowaniu ważności wyników, poprzez udział w planowaniu i realizacji przyjętych działań
Wspieranie kierownika SP w monitorowaniu kompetencji personelu
Konsultacje na etapie tworzenia oraz nadzorowanie dokumentacji z weryfikacji/walidacji metod, zarówno nowych jak i już objętych zakresem akredytacji SP
Inspektor nadzoru inwestorskiego - Ekspert ds. doradztwa inwestycyjnego
Krańcowa 1K, Ostrołęka
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej
Sprawowanie nadzoru nad realizacją budowy, zgodnie z warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę i wymogami ustawy prawo budowlane oraz zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa i normami technicznymi
Kontrola zgodności realizacji budowy z projektem i przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
Kontrolowanie jakości wykonywanych robót oraz użytych materiałów
Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu bądź zanikających
Uczestniczenie w odbiorach technicznych
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie wad i usterek
Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń: potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, a dotyczących usunięcia nieprawidłowości, wykonania prób lub ekspertyz, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie materiałów i urządzeń oraz naprawy źle wykonanych robót
Udział w testach odbiorczych i kontrolnych układów automatyki
Przygotowywanie programów prób
Uczestnictwo w próbach na obiekcie
Opracowywanie raportów z wykonanych prób
Prace pomiarowe i analityczne w zakresie szeroko rozumianej automatyki elektroenergetycznej
Symulacje komputerowe zachowania układów automatyki w stanach nieustalonych (identyfikacja obiektu, modelowanie i symulowanie procesów dynamicznych, analiza wyników, walidacja modeli)
Utrzymywanie i nadzorowanie zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskowego i BHP
Opracowywanie, uaktualnianie oraz zapewnianie integralności dokumentacji w zakresie zintegrowanego systemu zarządzania
Pełnienie funkcji kierownika ds. jakości w akredytowanym laboratorium chemicznym w zakresie spełniania wymagań PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02
Przygotowywanie danych wejściowych do przeglądów zintegrowanego systemu zarządzania na poziomie firmy oraz uczestniczenie w tych przeglądach
Koordynacja procesu audytów wewnętrznych w firmie
Organizacja, prowadzenie i dokumentowanie szkoleń wewnętrznych w zakresie zintegrowanego systemu zarządzania i akredytacji posiadanej przez laboratoria badawcze
Wykonywanie analiz fizykochemicznych środków smarnych
Praca z dokumentacją w obszarze środków smarnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. automatyki i pomiarów
Generała Józefa Sowińskiego 3, Gliwice
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Udział w testach odbiorczych i kontrolnych układów automatyki
Przygotowywanie programów prób
Uczestnictwo w próbach na obiekcie
Opracowywanie raportów z wykonanych prób
Prace pomiarowe i analityczne w zakresie szeroko rozumianej automatyki elektroenergetycznej
Symulacje komputerowe zachowania układów automatyki w stanach nieustalonych (tj. identyfikacja obiektu, modelowanie i symulowanie procesów dynamicznych, analiza wyników oraz walidacja modeli)
Udział w testach odbiorczych i kontrolnych układów automatyki
Przygotowywanie programów prób
Uczestnictwo w próbach na obiekcie
Opracowywanie raportów z wykonanych prób
Prace pomiarowe i analityczne w zakresie szeroko rozumianej automatyki elektroenergetycznej
Symulacje komputerowe zachowania układów automatyki w stanach nieustalonych (tj. identyfikacja obiektu, modelowanie i symulowanie procesów dynamicznych, analiza wyników oraz walidacja modeli)
Rejestrowanie i dekretowanie poczty przychodzącej oraz ekspedycja korespondencji Spółki, przesyłek pocztowych i kurierskich
Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w Spółce
Realizowanie zapotrzebowań wszystkich jednostek organizacyjnych Spółki w materiały biurowe, wyposażenie biurowe, środki czystości itp. oraz wystawianie zamówień w tym zakresie
Nadzór nad majątkiem Spółki, to znaczy: prowadzenie ksiąg inwentarzowych składników majątkowych (środków trwałych i niskocennych), oznakowanie zakupionych przedmiotów i urządzeń dla Administracji
Prowadzenie kartotek osobistego wyposażenia pracowników Administracji oraz rozliczanie pracowników z pobieranego wyposażenia
Wystawianie dowodów MN, LT oraz sporządzanie protokołów likwidacyjnych
Wystawianie dokumentów magazynowych dla Administracji
Ustalanie i nadzorowanie warunków współpracy z pocztą, firmami kurierskimi, dostawcami materiałów biurowych, środków czystości itp
Prowadzenie ewidencji protokołów wartości niematerialnych i prawnych Spółki, głównego rejestru stempli i pieczątek dla całej Spółki, w tym likwidacja nieaktualnych
Wykonywanie analiz wód oraz ścieków wodnych z wykorzystaniem metod miareczkowych, wagowych, spektrofotometrycznych oraz chromatografii jonowej, gazowej i cieczowej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. doradztwa inwestycyjnego
Generała Józefa Sowińskiego 3, Gliwice
Wygasła: 14.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie