Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (17)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 17 )
Młodszy specjalista ds. przetargów i zamówień
Jelenia Góra
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez PWiK„WODNIK” Sp. z o.o. w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w szczególności zamówień sektorowych
przyjmowanie i weryfikacja dokumentów składanych przez komórki merytoryczne, niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
przygotowywanie pełnej, wymaganej dla postępowania o udzielenie zamówienia, dokumentacji przetargowej
sporządzanie wniosków w sprawie powołania komisji przetargowych oraz udział w pracach komisji
opracowywanie treści ogłoszeń oraz ich publikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym elektroniczna obsługa postępowań
opracowywanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami
prowadzenie spraw związanych z procedurami odwoławczymi
prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówień publicznych
sporządzanie sprawozdań zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych
przygotowywanie projektów umów oraz aneksów, w tym weryfikacja wniosków komórek merytorycznych w zakresie zmiany umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego
opracowywanie projektów wewnętrznych procedur dotyczących prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych i ich aktualizacji
inne zadania zlecone przez przełożonego, w zakresie obowiązków przypisanych do Działu Organizacyjno-Prawnego
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez PWiK„WODNIK” Sp. z o.o. w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w szczególności zamówień sektorowych
przyjmowanie i weryfikacja dokumentów składanych przez komórki merytoryczne, niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
przygotowywanie pełnej, wymaganej dla postępowania o udzielenie zamówienia, dokumentacji przetargowej
sporządzanie wniosków w sprawie powołania komisji przetargowych oraz udział w pracach komisji
opracowywanie treści ogłoszeń oraz ich publikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym elektroniczna obsługa postępowań
opracowywanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami
prowadzenie spraw związanych z procedurami odwoławczymi
prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówień publicznych
sporządzanie sprawozdań zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych
przygotowywanie projektów umów oraz aneksów, w tym weryfikacja wniosków komórek merytorycznych w zakresie zmiany umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego
opracowywanie projektów wewnętrznych procedur dotyczących prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych i ich aktualizacji
inne zadania zlecone przez przełożonego, w zakresie obowiązków przypisanych do Działu Organizacyjno-Prawnego
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez PWiK„WODNIK” Sp. z o.o. w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w szczególności zamówień sektorowych
przyjmowanie i weryfikacja dokumentów składanych przez komórki merytoryczne, niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
przygotowywanie pełnej, wymaganej dla postępowania o udzielenie zamówienia, dokumentacji przetargowej
sporządzanie wniosków w sprawie powołania komisji przetargowych oraz udział w pracach komisji
opracowywanie treści ogłoszeń oraz ich publikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym elektroniczna obsługa postępowań
opracowywanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami
prowadzenie spraw związanych z procedurami odwoławczymi
prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówień publicznych
sporządzanie sprawozdań zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych
przygotowywanie projektów umów oraz aneksów, w tym weryfikacja wniosków komórek merytorycznych w zakresie zmiany umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego
opracowywanie projektów wewnętrznych procedur dotyczących prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych i ich aktualizacji
inne zadania zlecone przez przełożonego, w zakresie obowiązków przypisanych do Działu Organizacyjno-Prawnego
Kierownik Wydziału Utrzymania i Eksploatacji Sieci Wodociągowej
Jelenia Góra
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników
Nadzór nad sprawnym usuwaniem awarii wodociągowych
Nadzór nad funkcjonowaniem Dyspozytorni
Eksploatacja sieci wodociągowych zapewniających sprawność sieci
i przyłączy wodociągowych w celu realizacji zbiorowego zaopatrzenia w wodę
Prowadzenie działań naprawczych w przypadku złej jakości wody w obszarze sieci wodociągowej i urządzeń wodociągowych – współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. zarządzania jakością wody w tym zakresie
Prowadzenie systematycznych działań w kierunku obniżenia strat wody
utrzymywanie porządku w garażu uwzględniając przepisy bhp i p.poż
5. dbanie o stan techniczny i estetykę koparko-ładowarki / pojazdu
6. wykonywanie czynności pomocniczych przy usuwaniu awarii
7. wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego związanych z charakterem wykonywanej pracy i zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami
Prowadzenie ewidencji przyjęcia, likwidacji, przesunięcia, sprzedaży środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w programie komputerowym SYMFONIA ŚRODKI TRWAŁE oraz księgowanie tych operacji w programie finansowo-księgowym SYMFONIA oraz sporządzanie rejestru VAT
Naliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych
Rozliczanie kaucji, gwarancji i zabezpieczeń dotyczących robót inwestycyjnych
Rozliczanie kosztów ubezpieczeń majątkowych ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia kosztów w czasie obowiązywania umowy
Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, wartości niematerialnych, środków trwałych w budowie
Bieżące uzgodnienia stanów magazynowych z ewidencją księgową
Rozliczanie inwentaryzacji magazynów oraz różnic inwentaryzacyjnych
Księgowanie wyciągów bankowych
Zadania okresowe: Prowadzenie Kasy Przedsiębiorstwa podczas zastępstwa
1. Prowadzenie ewidencji przyjęcia, likwidacji, przesunięcia, sprzedaży środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w programie komputerowym SYMFONIA ŚRODKI TRWAŁE oraz księgowanie tych operacji w programie finansowo-księgowym SYMFONIA oraz sporządzanie rejestru VAT
1. utrzymywanie porządku w garażu uwzględniając przepisy bhp i p.poż
5. dbanie o stan techniczny i estetykę koparko-ładowarki / pojazdu
6. wykonywanie czynności pomocniczych przy usuwaniu awarii
7. wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego związanych z charakterem wykonywanej pracy i zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami