Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (201)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 201 )
Ekspert merytoryczny / Ekspertka merytoryczna
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
część etatu
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
W związku z rozwojem struktury IBE i realizacją projektu UNICEF (ASA) Accessible School for All, Instytut Badań Edukacyjnych poszukuje osób na stanowisko Eksperta merytorycznego / Ekspertki merytorycznej z następującym zakresem o obowiązków: Pełnienie nadzoru merytorycznego i organizacyjnego nad procesem opracowywania materiałów dla dyrektorów dotyczących dostępności edukacyjnej
Udział w pracach merytorycznych zespołu – opracowywanie materiałów merytorycznych, doradztwo dla autorów
Zbudowanie harmonogramu prac i utrzymywanie kontaktów z autorami materiałów i szkoleń
Czuwanie nad spójnością materiałów i zgodnością z koncepcją merytoryczną
Udział w cyklicznych spotkaniach zespołu projektowego
Nadzór nad poprawną implementacją materiałów na platformę
Weryfikacja scenariuszy, poradników, przewodników pod kątem merytorycznym i ich zgodności z wizją projektu
Wykonywanie bieżących prac merytorycznych zleconych przez kierownika projektu
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administrowanie systemami i narzędziami IT obsługującymi projekt w tym m.in.:
administrowanie systemami IT ze szczególną i samodzielną odpowiedzialnością w zakresie obsługi oprogramowania Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji i narzędzi powiązanych z rejestrem;
udział w przygotowaniach wymagań dotyczących przetargów na sprzęt informatyczny;
udział w testach narzędzi wytwarzanych w Zadaniu;
monitorowanie systemów i infrastruktury;
nadzór i utrzymanie chmury obliczeniowej;
rozwój i utrzymanie potoków CI/CD;
współpraca z ekspertem kluczowym; liderem projektu, pracownikami projektu ZRK3 oraz innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu
pełna kontrola prawidłowości zapisów księgowych i podatkowych, zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń z wymogami ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych;
nadzór nad prowadzeniem rozliczeń i sprawozdawczości projektów realizowanych w Instytucie;
prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem środków finansowych na finansowanie działalności, akceptacja płatności, dysponowanie środkami na rachunkach bankowych,
weryfikacja dokumentacji księgowej i umów pod względem finansowej prawidłowości;
monitorowanie zmian w krajowym prawie podatkowym oraz informowanie i koordynowanie zmian;
reprezentacja przed jednostkami kontroli finansowo-podatkowej;
współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej działalności statutowej i projektowej Instytutu;
ścisła współpraca z Dyrekcją w zakresie zarządzania finansami;
nadzór i koordynacja pracy Zespołu, organizowanie oraz delegowanie zadań podległym pracownikom
Ekspert / Ekspertka ds. lingwistyki obliczeniowej (Data Scientist)
Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
ekspert
Obowiązki:
współpraca merytoryczna w zakresie analizy zasobów danych o umiejętnościach, kwalifikacjach, zawodach, stanowiskach, etc.;
działania merytoryczne w obszarze podobieństwa językowego przy użyciu technik NLP;
tworzenie statystycznych modeli językowych przy wykorzystaniu języka programowania Python;
udział w prototypowaniu narzędzi i tworzeniu ostatecznych wersji narzędzi i aplikacji przewidzianych do wytworzenia;
nawiązywanie i utrzymanie współpracy z ekspertami i firmami zewnętrznymi;
udział w seminariach – merytoryczne wsparcie eksperckie;
prezentowanie wyników działań badawczo-rozwojowych w kraju i za granicą;
współpraca z Ekspertem kluczowym, Liderem projektu, pracownikami projektu ZRK3 oraz innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu
Główny Ekspert / Główna Ekspertka ds. lingwistyki obliczeniowej (Data Scientist)
Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
część etatu
umowa o pracę
praca zdalna
ekspert
Obowiązki:
współpraca merytoryczna przy przygotowaniu założeń dla narzędzi planowanych w ramach Zadania;
działania merytoryczne w obszarze podobieństwa językowego przy użyciu technik NLP;
współpraca merytoryczna w zakresie opracowania ontologii umiejętności;
tworzenie statystycznych modeli językowych przy wykorzystaniu języka programowania Python;
udział w prototypowaniu narzędzi i tworzeniu ostatecznych wersji narzędzi i aplikacji przewidzianych do wytworzenia;
przygotowanie wkładu merytorycznego do dokumentacji przetargowej w ramach Zadania;
nawiązywanie i utrzymanie współpracy z ekspertami i firmami zewnętrznymi;
udział w seminariach – merytoryczne wsparcie eksperckie;
prezentowanie wyników działań badawczo-rozwojowych w kraju i za granicą;
współpraca z Ekspertem kluczowym, Liderem projektu, Z-cą Lidera, pracownikami projektu ZRK3 oraz innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu
współpraca przy usługach informatycznych zaplanowanych w ramach projektu;
współudział w przygotowywaniu wkładu merytorycznego do dokumentacji przetargowej;
debugowanie i rozbudowa aplikacji wytworzonych przez zewnętrznego wykonawcę;
nadzór nad wersjonowaniem aplikacji i kodu źródłowego;
współpraca z Ekspertem kluczowym, Liderem projektu, Z-cą Lidera, pracownikami projektu ZRK3 oraz innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu
Główny Ekspert / Główna Ekspertka ds. współpracy z interesariuszami
Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
udział w przygotowaniu koncepcji i realizacja działań mających na celu lepsze wykorzystania danych i wniosków z międzynarodowych badań porównawczych, w szczególności:
współpraca z liderami projektu w zakresie rozwoju działań mających na celu lepsze wykorzystania danych i wniosków z międzynarodowych badań porównawczych;
wypracowywanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu systematyczne upowszechnianie wyników badań;
planowanie i udział w realizacji wydarzeń: seminariów, warsztatów/szkoleń, a także spotkań i konsultacji z interesariuszami;
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z instytucjami działającymi w obszarze edukacji i kluczowymi interesariuszami;
udział w wypracowywaniu i doskonaleniu materiałów dotyczących wyników badań, w różnorodnych formach (np. obszerniejsze raporty, krótsze materiały informacyjne, nagrania, filmy instruktażowe i in.), dopasowanych do różnych grup odbiorców;
przygotowywanie we współpracy z ekspertami w projekcie materiałów na strony internetowe, do mediów społecznościowych i in.;
udział w pracach koncepcyjnych oraz realizacja działań związanych z przygotowaniem materiałów upowszechniających, w tym materiałów online i projektów audiowizualnych;
prowadzenie nagrań video i opracowywanie plików do publikacji, w tym nagrań podcastów;
profesjonalna obsługa zdjęciowo-filmowa wydarzeń IBE;
prace związane z poszukiwaniem nowych rozwiązań z zakresu digital media, analizowanie trendów branżowych w zakresie działań projektu oraz wdrażanie pomysłów dot. efektywnej komunikacji online
Administrowanie systemami IT ze szczególną i samodzielną odpowiedzialnością w zakresie obsługi oprogramowania Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji i narzędzi powiązanych z rejestrem
Udział w przygotowaniach wymagań dotyczących przetargów na sprzęt informatyczny
Udział w testach narzędzi wytwarzanych w Zadaniu
Monitorowanie systemów i infrastruktury
Nadzór i utrzymanie chmury obliczeniowej
Rozwój i utrzymanie potoków CI/CD
Współpraca z ekspertem kluczowym; liderem projektu, pracownikami projektu ZRK3 oraz innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - organizacyjnych
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizacja podróży służbowych pracowników;
rozliczanie dokumentacji związanej z delegacją pracowników;
bieżąca obsługa administracyjna pracowników w zakresie przepływu dokumentów; prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją powierzonych zadań;
prowadzenie spraw/ umów związanych z zamówieniem usług zewnętrznych;
realizacja bieżących zadań zespołu;
wykonywanie innych zadań w ramach stanowiska zgodnie z poleceniami przełożonego
Administrowanie systemami IT ze szczególną i samodzielną odpowiedzialnością w zakresie obsługi oprogramowania Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji i narzędzi powiązanych z rejestrem
Udział w przygotowaniach wymagań dotyczących przetargów na sprzęt informatyczny
Udział w testach narzędzi wytwarzanych w Zadaniu
Monitorowanie systemów i infrastruktury
Nadzór i utrzymanie chmury obliczeniowej
Rozwój i utrzymanie potoków CI/CD
Współpraca z ekspertem kluczowym; liderem projektu, pracownikami projektu ZRK3 oraz innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. współpracy z instytucjami certyfikującymi
Warszawa
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku Głównego specjalisty / Głównej specjalistki ds. współpracy z instytucjami certyfikującymi będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań w obszarze wsparcia podmiotów przygotowujących się do pełnienia roli instytucji certyfikującej w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), takich jak m.in.: bieżąca współpraca z przedstawicielami instytucji zainteresowanych nadawaniem kwalifikacji, w tym m.in.: udział projektowaniu rozwiązań i przygotowaniu materiałów funkcjonujących w poszczególnych podmiotach, facylitowanie spotkań roboczych, odpowiadanie na pytania dotyczące założeń systemu i zapisów ustawy o ZSK, w tym szczególnie walidacji i pełnienia roli instytucji certyfikującej;
wsparcie merytoryczne działań nakierowanych na monitorowanie funkcjonowania ZSK, szczególnie w obszarze działalności instytucji certyfikujących;
opracowywanie wkładu merytorycznego do dokumentacji związanej z realizacją zamówień publicznych oraz ścisła współpraca z wykonawcami zadań zleconych (m.in. autorami ekspertyz, opinii i analiz);
udział w organizacji wydarzeń stacjonarnych dla IC oraz współprowadzenie spotkań online;
współtworzenie raportów, publikacji i materiałów wspierających interesariuszy ZSK, w tym materiałów informacyjnych i szkoleniowych;
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za upowszechnianie rezultatów i produktów Projektu;
udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach dotyczących różnych aspektów funkcjonowania systemu kwalifikacji, w szczególności walidacji efektów uczenia się i wewnętrznego zapewniania jakości procesu nadawania kwalifikacji
ekspertyzy prawne dot. obiegu danych w systemie oświaty;
ocena prawna rozwiązań systemowych i funkcjonalnych proponowanych przez ekspertów zadania;
przygotowanie rekomendacji do zmian legislacyjnych niezbędnych do pełnego wdrożenia produktów i rezultatów zadania;
sporządzanie opinii prawnych na potrzeby kadry merytorycznej Projektu w związku z podejmowanymi działaniami;
ścisła współpraca z Liderem Projektu, Z-cą Lidera Projektu i pozostałym personelem zadania i Projektu w zakresie produktów;
ścisła współpraca z ekspertem ds. IT w zakresie opracowania zakresu dostępu i możliwości udostępniania produktów zad. 1.;
udział w spotkaniach merytorycznych zespołu ekspertów na poziomie etapu lub zadania lub projektu (w zależności od potrzeb);
wsparcie pracowników Zespołu Prawnego i Zamówień Publicznych w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań zakupowych w ramach Pzp, jak i wyłączonych spod reżimu Pzp;
budowanie pozytywnego wizerunku Instytutu Badań Edukacyjnych,
udział w pracach koncepcyjnych oraz inicjowanie nowych form w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
przygotowywanie cyklicznego newslettera,
realizacja działań związanych z przygotowaniem materiałów upowszechniających,
tworzenie koncepcji treści publikowanych w serwisie informacyjnym,
podejmowanie działań opierających się na kontakcie z mediami,
koordynowanie prac związanych z nagrywaniem i montażem materiałów filmowych,
współpraca przy organizacji i realizacji wydarzeń promocyjnych, w tym kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie,
nadzór nad monitoringiem mediów,
przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację zaplanowanych działań,
bieżąca współpraca z wykonawcami usług zleconych,
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Ekspert ds. Szkoleń / Ekspertka ds. Szkoleń - trenerka
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
osoba zatrudniona na stanowisku Ekspert ds. szkoleń - trener / Ekspertka ds. szkoleń – trenerka będzie odpowiedzialna zawykonywanie zadań w obszarze:
przygotowanie i prowadzenie seminarium informacyjnych i warsztatów otwartych;
opracowywanie merytoryczne materiałów informacyjnych, ćwiczeń, prezentacji oraz narzędzi niezbędnych do prowadzenia szkoleń i warsztatów;
prowadzenie merytorycznej oceny seminariów informacyjnych, w tym analiza ankiet poseminaryjnych, opracowywanie raportów poseminaryjnych wraz z rekomendacjami zmian do wprowadzenia przed kolejnymi seminariami, wdrażanie niezbędnych modyfikacji (ciągła ewaluacja);
aktywny udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach, seminariach oraz spotkaniach z interesariuszami, dotyczących różnych aspektów wspierania aktywności edukacyjnej dorosłych i idei uczenia się przez całe życie;
dbałość merytoryczna związana z przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację usług zewnętrznych, zaplanowanych w zadaniu 4, współpraca z wykonawcą/cami;
Pełna nazwa stanowiska: Ekspert informatyk / Ekspertka informatyczka -Administrator / Administratorka ds. obsługi systemów informatycznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administrowanie systemami i narzędziami IT obsługującymi projekt
Główne obowiązki:
Administrowanie systemami IT ze szczególną i samodzielną odpowiedzialnością w zakresie obsługi oprogramowania Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji i narzędzi powiązanych z rejestrem
Udział w przygotowaniach wymagań dotyczących przetargów na sprzęt informatyczny
Udział w testach narzędzi wytwarzanych w Zadaniu
Monitorowanie systemów i infrastruktury
Nadzór i utrzymanie chmury obliczeniowej
Rozwój i utrzymanie potoków CI/CD
Współpraca z ekspertem kluczowym; liderem projektu, pracownikami projektu ZRK3 oraz innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu
Główny analityk / Główna analityczka ds. współpracy ze środowiskami branżowymi
Gdańsk
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku głównego analityka/ głównej analityczki ds. współpracy ze środowiskami branżowymi będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań w obszarze wsparcia podmiotów rynku pracy do funkcjonowania w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), takich jak m.in.:
Realizacja działań wspierających przedstawicieli środowisk branżowych w inicjatywach związanych z rozwojem systemu kompetencji i kwalifikacji w branżach; w tym: rozpoznawanie potrzeb interesariuszy, oferowanie merytorycznego wsparcia: szkoleń, spotkań informacyjnych, przekazywanie informacji o tych potrzebach do koordynatora współpracy branżowej
Prowadzenie współpracy ze środowiskiem branżowym, w tym stowarzyszeniami i zrzeszeniami pracodawców, instytucjami oświatowymi, Urzędami Marszałkowskimi, instytucjami rynku pracy, w tym Publicznymi Służbami Zatrudnienia, BCU i WZK oraz przedstawicielami pracodawców w celu upowszechniania narzędzi i rozwiązań ZSK
Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, interesariuszami ZSK w regionie realizowana poprzez udział w seminariach, konferencjach, targach, prelekcjach, panelach oraz wsparcie i udział w wydarzeniach zewnętrznych itp., współpraca z mediami;
Udział w przygotowaniu i prowadzeniu konsultacji projektów Sektorowych Ram Kwalifikacji oraz przygotowanie stosownych rekomendacji;
Wsparcie ekspertów zadania we wdrażaniu wypracowanych strategii, narzędzi;
współtworzenie raportów, publikacji i materiałów wspierających interesariuszy ZSK, w tym materiałów informacyjnych i szkoleniowych;
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za upowszechnianie rezultatów i produktów Projektu – udział w seminariach informacyjnych i spotkaniach konsultacyjnych z partnerami społecznymi (także w charakterze prelegenta lub moderatora dyskusji);
Główny analityk / Główna analityczka ds. współpracy ze środowiskami branżowymi
Rzeszów
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku głównego analityka/ głównej analityczki ds. współpracy ze środowiskami branżowymi będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań w obszarze wsparcia podmiotów rynku pracy do funkcjonowania w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), takich jak m.in.:
Realizacja działań wspierających przedstawicieli środowisk branżowych w inicjatywach związanych z rozwojem systemu kompetencji i kwalifikacji w branżach; w tym: rozpoznawanie potrzeb interesariuszy, oferowanie merytorycznego wsparcia: szkoleń, spotkań informacyjnych, przekazywanie informacji o tych potrzebach do koordynatora współpracy branżowej;
Prowadzenie współpracy ze środowiskiem branżowym, w tym stowarzyszeniami i zrzeszeniami pracodawców, instytucjami oświatowymi, Urzędami Marszałkowskimi, instytucjami rynku pracy, w tym Publicznymi Służbami Zatrudnienia, BCU i WZK oraz przedstawicielami pracodawców w celu upowszechniania narzędzi i rozwiązań ZSK;
Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, interesariuszami ZSK w regionie realizowana poprzez udział w seminariach, konferencjach, targach, prelekcjach, panelach oraz wsparcie i udział w wydarzeniach zewnętrznych itp., współpraca z mediami;
Udział w przygotowaniu i prowadzeniu konsultacji projektów Sektorowych Ram Kwalifikacji oraz przygotowanie stosownych rekomendacji;
Wsparcie ekspertów zadania we wdrażaniu wypracowanych strategii, narzędzi;
Współtworzenie raportów, publikacji i materiałów wspierających interesariuszy ZSK, w tym materiałów informacyjnych i szkoleniowych;
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za upowszechnianie rezultatów i produktów Projektu – udział w seminariach informacyjnych i spotkaniach konsultacyjnych z partnerami społecznymi (także w charakterze prelegenta lub moderatora dyskusji)
Główny analityk / Główna analityczka ds. współpracy ze środowiskami branżowymi
Kraków
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku głównego analityka/ głównej analityczki ds. współpracy ze środowiskami branżowymi będzie odpowiedzialna zawykonywanie zadań w obszarze wsparcia podmiotów rynku pracy do funkcjonowania w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), takich jak m.in.:
Realizacja działań wspierających przedstawicieli środowisk branżowych w inicjatywach związanych z rozwojem systemu kompetencji i kwalifikacji w branżach; w tym: rozpoznawanie potrzeb interesariuszy, oferowanie merytorycznego wsparcia: szkoleń, spotkań informacyjnych, przekazywanie informacji o tych potrzebach do koordynatora współpracy branżowej
Prowadzenie współpracy ze środowiskiem branżowym, w tym stowarzyszeniami i zrzeszeniami pracodawców, instytucjami oświatowymi, Urzędami Marszałkowskimi, instytucjami rynku pracy, w tym Publicznymi Służbami Zatrudnienia, WZK i BCU oraz przedstawicielami pracodawców w celu upowszechniania narzędzi i rozwiązań ZSK
Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, interesariuszami ZSK w regionie realizowana poprzez udział w seminariach, konferencjach, targach, prelekcjach, panelach oraz wsparcie i udział w wydarzeniach zewnętrznych itp., współpraca z mediami;
Udział w przygotowaniu i prowadzeniu konsultacji projektów Sektorowych Ram Kwalifikacji oraz przygotowanie stosownych rekomendacji;
Wsparcie ekspertów zadania we wdrażaniu wypracowanych strategii, narzędzi;
współtworzenie raportów, publikacji i materiałów wspierających interesariuszy ZSK, w tym materiałów informacyjnych i szkoleniowych;
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za upowszechnianie rezultatów i produktów Projektu – udział w seminariach informacyjnych i spotkaniach konsultacyjnych z partnerami społecznymi (także w charakterze prelegenta lub moderatora dyskusji);
Główny analityk / Główna analityczka ds. współpracy ze środowiskami branżowymi
Wrocław
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku głównego analityka/ głównej analityczki ds. współpracy ze środowiskami branżowymi będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań w obszarze wsparcia podmiotów rynku pracy do funkcjonowania w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), takich jak m.in.:
Realizacja działań wspierających przedstawicieli środowisk branżowych w inicjatywach związanych z rozwojem systemu kompetencji i kwalifikacji w branżach; w tym: rozpoznawanie potrzeb interesariuszy, oferowanie merytorycznego wsparcia: szkoleń, spotkań informacyjnych, przekazywanie informacji o tych potrzebach do koordynatora współpracy branżowej
Prowadzenie współpracy ze środowiskiem branżowym, w tym stowarzyszeniami i zrzeszeniami pracodawców, instytucjami oświatowymi, Urzędami Marszałkowskimi, instytucjami rynku pracy, w tym Publicznymi Służbami Zatrudnienia, oraz przedstawicielami pracodawców w celu upowszechniania narzędzi i rozwiązań ZSK
Bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, interesariuszami ZSK w regionie realizowana poprzez udział w seminariach, konferencjach, targach, prelekcjach, panelach oraz wsparcie i udział w wydarzeniach zewnętrznych itp., współpraca z mediami;
Udział w przygotowaniu i prowadzeniu konsultacji projektów Sektorowych Ram Kwalifikacji oraz przygotowanie stosownych rekomendacji;
Wsparcie ekspertów zadania we wdrażaniu wypracowanych strategii, narzędzi;
współtworzenie raportów, publikacji i materiałów wspierających interesariuszy ZSK, w tym materiałów informacyjnych i szkoleniowych;
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za upowszechnianie rezultatów i produktów Projektu – udział w seminariach informacyjnych i spotkaniach konsultacyjnych z partnerami społecznymi (także w charakterze prelegenta lub moderatora dyskusji);
inicjowanie i realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów projektów;
analiza i przygotowanie rozwiązań metodycznych i organizacyjnych wspierających dostępność edukacji dla dzieci i młodzieży;
ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych;
zadania i nadzór nad merytoryczną i formalno-prawną jakością działań prowadzonych w edukacyjnych projektach cyfrowych;
bieżąca współpraca z kierownictwem zespołów IBE, w tym w szczególności z kierownictwem i Zespołem Zarządzania Projektami IBE;
bieżąca współpraca w zakresie realizacji projektów, w tym udział w spotkaniach grup roboczych i grup eksperckich;
reprezentowanie IBE w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi;
przygotowywanie materiałów, danych i analiza porównawcza dot. wybranych aspektów projektów, na potrzeby wewnętrzne Instytutu oraz instytucji współpracujących w zakresie cyfrowych projektów edukacyjnych
Ekspert/ka informatyk/czka wspiera zespół Projektu w zakresie:
opracowuje od strony technicznej zasoby szkoleniowe niezbędne do realizacji procesu kształcenia;
zamieszcza materiały metodyczne w odpowiedniej przestrzeni on-line zgodnie z kryteriami wymaganymi przez dane środowisko;
konsultuje rozwiązania proponowane przez autorów materiałów metodycznych i narzędzi diagnostycznych oraz ekspertów poszczególnych etapów zadania w zakresie funkcjonalności IT;
odpowiada za kompatybilność produktów zadania z wymaganiami technicznymi sformułowanymi przez administratora platformy;
wspiera zespół ekspertów projektu podczas spotkań z wykonawcami danej aplikacji;
definiuje zestaw założeń funkcjonalnych oraz przygotowuje specyfikacji technicznej do zamówień na opracowanie aplikacji komputerowych do narzędzi diagnostycznych;
weryfikuje poprawność aplikacji podczas odbioru produktów od wykonawców
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. kontaktów z z interesariuszami projektu i analiz
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie zespołu projektu w zakresie:
nawiązywania kontaktu i współpracy z interesariuszami i wykonawcami zewnętrznymi;
organizacji spotkań z interesariuszami istotnych z punktu widzenia działań realizowanych w projekcie;
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie organizacji spotkań i kontaktów z interesariuszami;
udział w prowadzeniu sprawozdawczości projektowej w zakresie działań merytorycznych;
przygotowanie scenariuszy spotkań konsultacyjnych;
przygotowywanie wkładów merytorycznych do dokumentów niezbędnych do realizacji projektu, w tym przygotowanie od strony merytorycznej wkładów do dokumentów niezbędnych do dokumentacji przetargowej;
tworzenie i aktualizacja baz danych dot. interesariuszy;
opracowanie wkładu merytorycznego niezbędnego do rozliczania kosztów prowadzonych działań w ramach konkretnego zadania;
techniczne przygotowanie i logistyka materiałów dla interesariuszy;
obsługa kanałów informacyjnych dot. projektu - polityka komunikacyjna, upowszechnianie produktów proj. w środowisku;
koordynacja badań ankietowych i focusowych niezbędnych do realizacji Zadania w projekcie
Specjalista / Specjalistka ds. kontaktów z interesariuszami projektu
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie zespołu projektu zad. 3 w zakresie:
nawiązywania kontaktu i współpracy z interesariuszami i wykonawcami zewnętrznymi;
organizacja spotkań z interesariuszami istotnych z punktu widzenia działań realizowanych w projekcie;
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie organizacji spotkań i kontaktów z interesariuszami;
udział w prowadzeniu sprawozdawczości projektowej w zakresie działań merytorycznych zad. 3;
przygotowanie scenariuszy spotkań konsultacyjnych;
przygotowywanie wkładów merytorycznych do dokumentów niezbędnych do realizacji projektu, w tym przygotowanie od strony merytorycznej wkładów do dokumentów niezbędnych do dokumentacji przetargowej;
tworzenie i aktualizacja baz danych dot. interesariuszy;
opracowanie wkładu merytorycznego niezbędnego do rozliczania kosztów prowadzonych działań w ramach zad. 3;
techniczne przygotowanie i logistyka materiałów dla interesariuszy;
obsługa informacyjnych dot. projektu - polityka komunikacyjna, upowszechnianie produktów projektu w środowisku;
koordynacja badań ankietowych i focusowych w zad.3;
monitorowanie przepisów wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz innych aktów prawnych regulujących przetwarzanie danych osobowych,
dostosowanie aktów wewnętrznych instytutu takich do potrzeb wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych,
informowanie dyrektora instytutu oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,
analizowanie procesów oraz dokumentów pod kątem ryzyka dla osób, których dane dotyczą oraz przeprowadzanie oceny skutków dla ochrony danych osobowych
wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie ww. rozporządzenia) dokumentów związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z przepisów o ochronie danych osobowych,
przeprowadzanie audytów z zakresu ochrony danych osobowych,
obsługa wniosków osób fizycznych dotyczących ich praw,
opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,
pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
obsługa naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych,
udział w projektach, opracowywanie wytycznych i określanie wymagań zapewniających ochronę danych osobowych,
wykonywanie innych zadań wynikających z postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. kontaktów z interesariuszami projektu
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
koordynowanie działań administracyjno-merytorycznych umożliwiające sprawną realizację pracy projektu;
prowadzenie merytorycznej dokumentacji projektowej, m.in. wniosków, korespondencji, oszacowań, rozpoznań itd.;
przygotowywanie raportów lub zestawień;
koordynowanie ważnych wydarzeń i terminów projektowych pod kątem harmonogramu merytorycznego;
prowadzenie rekrutacji uczestników spotkań, warsztatów, redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych;
prowadzenie dokumentacji w procesie rekrutacji uczestników na spotkania, warsztaty;
współpraca z zespołem organizacyjnym: przekazywanie kontaktów i danych zrekrutowanych specjalistów do dalszego procesu procedowania umów o współpracy w projekcie;
ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami projektu;
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu Instytutu Badań Edukacyjnych
kompleksowa obsługa obszaru administracji biura w tym odpowiedzialność za efektywny przepływ informacji i dokumentów w biurze,
nadzór nad korespondencją, prowadzenie ewidencji poczty wychodzącej i przychodzącej, współpraca z kurierami,
organizacja i obsługa spotkań kierownictwa, przyjmowanie osób zaproszonych, anonsowanie oraz zabezpieczenie logistyczne spotkań,
przygotowywanie pism na zlecenie kierownictwa oraz protokołowanie lub sporządzanie notatek ze spotkań,
dbanie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, zgodnie z obowiązującymi procedurami,
kontrola zużycia materiałów biurowych i artykułów spożywczych oraz prowadzenie postępowań zakupowych, nadzór nad realizacją i rozliczeniem płatności,
kontrolowanie porządku na stanowiskach pracy w szczególności pomieszczeniach kierownictwa, ciągach komunikacyjnych, sanitariatach i salach konferencyjnych, zgłaszanie wszelkich usterek i problemów technicznych oraz współpraca z firmą sprzątającą, zarządcą budynku,
prowadzenie i nadzór nad kalendarzem spotkań, dostępnością sal konferencyjnych i show room-u, zabezpieczenie logistyczne szkoleń, konferencji i spotkań,
wsparcie pracowników w zadaniach administracyjnych,
archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. personalnych (rekrutacja, szkolenia)
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
bieżąca współpraca z Kierownikiem Zespołu ds. Rozwoju Personalnego w obszarze realizacji polityki personalnej Instytut Badań Edukacyjnych,
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych: przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych; selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych bezpośrednio i on-line; realizacja zadań administracyjnych i raportowych związanych z prowadzonymi rekrutacjami zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu pracy i RODO,
dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów w trakcie całego procesu rekrutacji (candidate experience),
koordynowanie procesów szkoleniowych i rozwoju pracowników zgodnie z analizą potrzeb szkoleniowych i Procedurą korzystania ze szkoleń,
uczestniczenie w organizacji i analizach ewaluacji pracy pracowników, opracowaniu danych i wniosków, w tym odnoszących się do szkoleń rozwojowych,
aktywny udział w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR, uczestniczenie w budowaniu procesu efektywnej komunikacji wewnętrznej
Specjalista ds. koordynacji i rozliczania projektów
Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami o finansowanie, programami oraz wytycznymi instytucji finansujących w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów,
monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu,
prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektów,
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty,
udział w obiegu dokumentów projektowych,
gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanych projektów na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych,
wspieranie kierowników projektów w realizacji zadań zw. z profilem Zespołu, w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych,
współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami finansującymi realizowane projekty,
przygotowywanie/ udział w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wniosków o dofinansowanie, ofert) związanej z pozyskiwaniem środków na realizację projektów, w tym treści tej części ww. dokumentacji, która odpowiada profilowi zadań Zespołu Zarządzania Projektami
Główny Specjalista / Główna specjalistka ds. koordynacji i rozliczania projektów
Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami o finansowanie, programami oraz wytycznymi instytucji finansujących w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów,
monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu,
prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektów,
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty,
udział w obiegu dokumentów projektowych,
gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanych projektów na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych,
wspieranie kierowników projektów w realizacji zadań zw. z profilem Zespołu, w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych,
współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami finansującymi realizowane projekty,
opiniowanie nowych przedsięwzięć planowanych do realizacji IBE oraz projektów, dokumentów wewnętrznych przekazanych ZZP do konsultacji,
przygotowywanie / udział w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wniosków o dofinansowanie, ofert) związanej z pozyskiwaniem środków na realizację projektów, w tym treści tej części ww. dokumentacji, która odpowiada profilowi zadań Zespołu Zarządzania Projektami
analiza danych statystycznych i sporządzanie rekomendacji. Mapowanie wymagań biznesowych z projektowanymi funkcjonalnościami, tak aby dostarczać wartość biznesową, której oczekują nasi klienci;
analiza istniejących rozwiązań, proponowanie kierunków rozwoju realizacji e-usług i projektowanie ich;
badanie potrzeb użytkowników za pomocą ankiet i wywiadów pogłębionych;
analiza projektów i systemów pod względem użyteczności i dostępności cyfrowej;
praca nad design systemem, analiza i tworzenie komponentów, sporządzanie dokumentacji, analiza istniejących rozwiązań w obszarze edukacji;
współpraca z programistami w celu wypracowania najlepszych rozwiązań;
analiza trendów rynkowych i cykliczne proponowanie rozwiązań opartych o nowe trendy oraz najlepsze praktyki;
prowadzenie szkoleń z zakresu użyteczności dla pracowników obszaru edukacji
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. personalnych (rekrutacja, szkolenia)
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
bieżąca współpraca z Kierownikiem Zespołu ds. Rozwoju Personalnego w obszarze realizacji polityki personalnej Instytut Badań Edukacyjnych,
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych: przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych; selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych bezpośrednio i on-line; realizacja zadań administracyjnych i raportowych związanych z prowadzonymi rekrutacjami zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu pracy i RODO,
dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów w trakcie całego procesu rekrutacji (candidate experience),
koordynowanie procesów szkoleniowych i rozwoju pracowników zgodnie z analizą potrzeb szkoleniowych i Procedurą korzystania ze szkoleń,
uczestniczenie w organizacji i analizach ewaluacji pracy pracowników, opracowaniu danych i wniosków, w tym odnoszących się do szkoleń rozwojowych,
aktywny udział w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR, uczestniczenie w budowaniu procesu efektywnej komunikacji wewnętrznej
Osoba na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za projektowanie architektury informacji, interakcji oraz interfejsów aplikacji webowych w projekcie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej, a w szczególności za:
tworzenie interaktywnych prototypów;
analiza danych statystycznych i sporządzanie rekomendacji. Mapowanie wymagań biznesowych z projektowanymi funkcjonalnościami, tak aby dostarczać wartość biznesową, której oczekują nasi klienci;
analiza istniejących rozwiązań, proponowanie kierunków rozwoju realizacji e-usług i projektowanie ich;
badanie potrzeb użytkowników za pomocą ankiet i wywiadów pogłębionych;
analiza projektów i systemów pod względem użyteczności i dostępności cyfrowej;
praca nad design systemem, analiza i tworzenie komponentów, sporządzanie dokumentacji, analiza istniejących rozwiązań w obszarze edukacji;
współpraca z programistami w celu wypracowania najlepszych rozwiązań;
analiza trendów rynkowych i cykliczne proponowanie rozwiązań opartych o nowe trendy oraz najlepsze praktyki;
prowadzenie szkoleń z zakresu użyteczności dla pracowników obszaru edukacji
praca w projekcie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej,
redakcja e-podręczników i innych publikacji elektronicznych,
parafraza, edycja i wstępna korekta przygotowywanych treści,
tworzenie, dobór i redakcja materiału ilustracyjnego oraz interaktywnego,
współpraca z autorami i ekspertami zewnętrznymi,
tworzenie tekstów w oparciu o zasady prostego języka, głównie na potrzeby produktów cyfrowych,
realizacja zadań związanych z tworzeniem, aktualizowaniem i publikowaniem informacji o publicznych usługach edukacyjnych oraz ich popularyzacja w serwisie rządowym,
samodzielne wyszukiwanie i proponowanie tematów z obszarów nowych technologii oraz edukacji na potrzeby prezentacji treści w różnych kanałach z zakresu edukacji,
współpraca z jednostkami merytorycznymi i wsparcie redakcyjne w różnych jednostkach organizacji,
opracowywanie i upowszechnianie standardów budowy oraz standardów opisu usług z zakresu nauki i kształcenia,
tworzenie i redakcja scenariuszy zajęć i poradników metodycznych
a) wyznaczanie celów krótko i długoterminowych członkom Zespołu,
b) przydzielanie zadań oraz monitorowanie i bieżąca ocena ich realizacji,
c) nadzorowanie jakości działań i rezultatów prac realizowanych przez członków Zespołu, tj. opracowanych wniosków, ofert, harmonogramów, budżetów oraz komunikacji z pracownikami i partnerami zewnętrznymi,
opracowywanie we współpracy z Kierownictwem IBE planów działania w obszarze rozwijania nowych projektów krajowych i międzynarodowych przez Instytut, w tym w kontekście dywersyfikowania źródeł dochodów IBE;
poszukiwanie pomysłów oraz partnerów do nowych projektów dla IBE przez:
a) monitorowanie, analizowanie dokumentacji ogłaszanych konkursów/przetargów,
b) przygotowywanie oceny potencjalnych możliwości projektowych, w tym dokonywanie analizy rentowności i wykonalności,
c) przygotowanie wniosków o dofinansowanie, granty oraz ofert konkursowych i przetargowych zgodnie z zasadami danego programu, konkursu lub przetargu oraz ustaleniami z kierownictwem Instytutu;
reprezentowanie IBE na konferencjach, seminariach i spotkaniach zewnętrznych, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami;
koordynowanie współpracy z pracownikami IBE w obszarze rozwijania projektów, m.in. w zakresie:
a) informowania o działaniach Zespołu, informowania o możliwościach projektowych i aktualnie dostępnych źródłach finansowania,
b) angażowania pracowników w pozyskiwanie nowych projektów,
c) konsultowania z pracownikami działań związanych z rozwijaniem projektów w tym realizowanych przez ministerstwa w celu zapewnienia ich wzajemnej spójności i komplementarności
Specjalista ds. koordynacji i rozliczania projektów
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami o finansowanie, programami oraz wytycznymi instytucji finansujących w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów,
monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu,
prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektów,
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty,
udział w obiegu dokumentów projektowych,
gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanych projektów na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych,
wspieranie kierowników projektów w realizacji zadań zw. z profilem Zespołu, w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych,
współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami finansującymi realizowane projekty
Główny Specjalista / Główna specjalistka ds. koordynacji i rozliczania projektów
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami o finansowanie, programami oraz wytycznymi instytucji finansujących w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów,
monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu,
prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektów,
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty,
udział w obiegu dokumentów projektowych,
gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanych projektów na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych,
wspieranie kierowników projektów w realizacji zadań zw. z profilem Zespołu, w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych,
współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami finansującymi realizowane projekty,
opiniowanie nowych przedsięwzięć planowanych do realizacji IBE oraz projektów, dokumentów wewnętrznych przekazanych ZZP do konsultacji
przygotowanie i procedowanie dokumentacji dotyczącej realizacji zamówień publicznych z przepisami prawa, w tym rozeznania rynku oraz wnioski o udzielenie zamówienia publicznego;
analiza aktów prawnych z zakresu prawa cywilnego, PZP, prawa ochrony danych osobowych i przygotowanie projektów dokumentów w celu realizacji zadań wynikających z cyfryzacji systemu oświaty;
weryfikacja prawidłowości obiegu dokumentacji, przygotowanie oraz procedowanie opisów dokumentów księgowych oraz materiałów sprawozdawczych;
czynny udział w identyfikacji zdarzeń powodujących konieczność przygotowania stosownej i adekwatnej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa;
udzielanie opinii kontrahentom bądź współpracownikom w zakresie umów lub innych stosunków prawnych zawartych z IBE
Starszy specjalista / Starsza specjalistka w zespole rozwoju i innowacji
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
planowanie i koordynacja prac związanych z przygotowywaniem i składaniem ofert przetargowych/konkursowych/usługowych oraz wniosków o dofinansowanie/granty na projekty krajowe i międzynarodowe,
samodzielne przygotowywanie treści do części pozamerytorycznych oraz merytorycznych (we współpracy z ekspertami z danego obszaru); oferty i wnioski są najczęściej składane w ramach takich programów jak: Twinning, EuropeAid, FERS, Erasmus+, Horyzont Europa, programy MEiN itp.,
monitorowanie ogłaszanych konkursów i przetargów krajowych i międzynarodowych oraz analizowanie ich regulaminów i wytycznych,
przygotowywanie oceny potencjalnych możliwości projektowych (rentowność, wykonalność, celowość, potencjał i spójność z priorytetami),
inicjowanie i rozwijanie współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi (w języku angielskim) oraz prowadzenie komunikacji mailowej i udział w spotkaniach,
aktywne poszukiwanie pomysłów na nowe projekty i źródła finansowania w różnych obszarach działalności Instytutu Badań Edukacyjnych,
współtworzenie działań podnoszących poziom innowacyjności wewnątrz Instytutu
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowych projektów krajowych i międzynarodowych, w tym współpracę z partnerami instytucjonalnymi i ekspertami indywidualnymi, jak również będzie brała udział w pracach związanych z przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie/granty i ofert konkursowych/przetargowych usługowych. Dodatkowo Starszy Specjalista będzie odpowiedzialny za współtworzenie działań podnoszących poziom innowacyjności wewnątrz Instytutu
Główne obowiązki:
planowanie i koordynacja prac związanych z przygotowywaniem i składaniem ofert przetargowych/konkursowych/usługowych oraz wniosków o dofinansowanie/granty na projekty krajowe i międzynarodowe,
samodzielne przygotowywanie treści do części pozamerytorycznych oraz merytorycznych (we współpracy z ekspertami z danego obszaru); oferty i wnioski są najczęściej składane w ramach takich programów jak: Twinning, EuropeAid, FERS, Erasmus+, Horyzont Europa, programy MEiN itp.,
monitorowanie ogłaszanych konkursów i przetargów krajowych i międzynarodowych oraz analizowanie ich regulaminów i wytycznych,
przygotowywanie oceny potencjalnych możliwości projektowych (rentowność, wykonalność, celowość, potencjał i spójność z priorytetami),
inicjowanie i rozwijanie współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi (w języku angielskim) oraz prowadzenie komunikacji mailowej i udział w spotkaniach,
aktywne poszukiwanie pomysłów na nowe projekty i źródła finansowania w różnych obszarach działalności Instytutu Badań Edukacyjnych,
współtworzenie działań podnoszących poziom innowacyjności wewnątrz Instytutu
Główny specjalista/Główna specjalistka ds. personalnych (szkolenia, rekrutacja, ewaluacja pracy)
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 18.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
bieżąca współpraca z Kierownikiem Zespołu ds. Rozwoju Personalnego w obszarze realizacji polityki personalnej Instytut Badań Edukacyjnych,
koordynowanie procesów szkoleniowych i rozwoju pracowników zgodnie z analizą potrzeb szkoleniowych i Procedurą korzystania ze szkoleń,
uczestniczenie w organizacji i analizach ewaluacji pracy pracowników, opracowaniu danych i wniosków, w tym odnoszących się do szkoleń rozwojowych,
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych: przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych; selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych bezpośrednio i on-line; realizacja zadań administracyjnych i raportowych związanych z prowadzonymi rekrutacjami zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu pracy i RODO; dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów w trakcie całego procesu rekrutacji (candidate experience),
prowadzenie działań w zakresie onboardingu oraz employer brandingu,
aktywny udział w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR, uczestniczenie w budowaniu procesu efektywnej komunikacji wewnętrznej
wsparcie zespołu w zakresie realizacji wydarzeń zewnętrznych, seminariów i spotkań roboczych i warsztatów z wykonawcami, interesariuszami ZSK,
udział w prowadzeniu sprawozdawczości projektowej w zakresie przeprowadzonych seminariów i spotkań roboczych oraz warsztatów,
przygotowywanie dokumentacji, w tym dokumentacji przetargowej, niezbędnej w zakresie realizacji seminariów, spotkań roboczych i warsztatów,
współpraca z ekspertem kluczowym oraz liderem/ liderką projektu i pracownikami projektu,
współpraca z firmą seminaryjną,
współpraca z podwykonawcami (np. firmy cateringowe, kurierskie, powielarnie, firmy wynajmujące sale na seminaria itd.);
każdorazowe opracowanie merytoryczne ankiet poseminaryjnych oraz zbieranie i przetwarzanie wniosków z nich płynących,
aktualizacja budżetów wyznaczonych na realizację seminariów informacyjnych zaplanowanych w harmonogramie projektu,
tworzenie oraz wprowadzenie treści na stronę www dotyczącą seminariów informacyjnych oraz innych wydarzeń seminaryjnych,
aktualizacja wpisów do kalendarza seminariów informacyjnych zamieszczonego na stronie www;
aktualizacja baz danych uczestników seminariów,
utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami realizowanych wydarzeń,
Za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Stanowisko przyczynia się do realizacji następujących produktów zadania 1: przygotowania projektów kwalifikacji dla nauczycieli, przygotowania projektów kwalifikacji dziecięcych i młodzieżowych, przeprowadzenia pilotaży lekcji pokazowych dla przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz upowszechniania zapisów Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030
Główny specjalista - Ekspert ds. zarządzania danymi w badaniu TALIS 2024
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 19.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Główne obowiązki to:
zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem badania (próbnego i głównego) TALIS 2024 w Polsce
obsługa oprogramowania dedykowanego do badania, stworzonego przez międzynarodowe konsorcjum badania TALIS 2024;
udział w opracowaniu/adaptacji procedur związanych z realizacją badania na podstawie międzynarodowych standardów;
udział w adaptacji narzędzi badawczych i materiałów związanych z realizacją badania;
zarządzenie dokumentacją realizacyjną przekazywaną do i ze szkół, w których prowadzone jest badanie;
monitorowanie poziomu realizacji badania;
współpraca z wykonawcą/wykonawcami badania w terenie, w tym wymiana danych;
przygotowanie zbiorów danych z badań próbnego i głównego do analiz;
przygotowanie operatu losowania próby do badania zgodnie z wytycznymi konsorcjum;
współpraca z konsorcjum badania, prowadzenie korespondencji z konsorcjum;
udział w spotkaniach i szkoleniach realizowanych przez konsorcjum (w tym delegacje zagraniczne);
analiza danych z badania próbnego i głównego;
udział w przygotowaniu raportu krajowego z badania i innych publikacji wykorzystujących dane z badania TALIS lub innych międzynarodowych badań porównawczych;
prowadzenie szkoleń związanych z zakresem wykonywanej pracy;
wykonywanie innych zadań związanych z przetwarzaniem i analizą danych z badań prowadzonych przez Zespół Badań Międzynarodowych;
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji i procesów HR
Warszawa
Wygasła: 23.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista junior / mid / senior
6 500 - 6 900 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań w obszarze wsparcia zaprojektowanego w Zadaniu 1 w Projekcie ZSK5, a w szczególności:
ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zadania z ekspertem kluczowym zadania 1 oraz liderem/liderką projektu;
komunikacja z ministerstwami właściwymi, podmiotami opisującymi kwalifikacje, instytucjami certyfikującymi oraz podmiotami zewnętrznego zapewniania jakości, w tym dbanie o dobrą współpracę;
opracowanie kalendarza spotkań i wspieranie eksperta kluczowego w monitorowaniu jego realizacji w ramach Zadania 1;
wsparcie zespołu zadania 1 w zakresie realizacji wydarzeń zewnętrznych, seminariów i spotkań roboczych i warsztatów z głównymi interesariuszami ZSK, istotnych z punktu widzenia działań realizowanych w zadaniu 1;
wspieranie eksperta kluczowego w prowadzeniu sprawozdawczości projektowej;
wspieranie zadania w przygotowywaniu merytorycznej części dokumentów niezbędnych do realizacji zadania 1, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowych, czuwanie nad realizacją i współpracą z wykonawcą / wykonawcami;
przygotowywanie wkładu merytorycznego do dokumentacji niezbędnej w zakresie realizacji seminariów, spotkań roboczych, warsztatów Zadania 1;
współpraca z pozostałymi pracownikami projektu ZSK5;
stanowisko wspiera realizację wszystkich produktów Zadania 1;
współpraca z firmą seminaryjną przy realizacji zaplanowanych wydarzeń;
terminowa realizacja zaplanowanych działań;
terminowe dostarczanie dokumentacji merytorycznej niezbędnej do dokonania rozliczenia finansowego oraz aktualizacja budżetu przewidzianego na realizację seminariów i spotkań;
przygotowywanie, we współpracy z ekspertami merytorycznymi, kompletu materiałów i narzędzi wykorzystywanych do realizacji spotkań np. program, prezentacje, ćwiczenia dla uczestników, materiały merytoryczne itd.;
agregacja ankiet poseminaryjnych oraz przetwarzanie wniosków z nich płynących na potrzeby modyfikacji przyszłych działań realizowanych w projekcie;
współpraca z podwykonawcami (np. firmy seminaryjne, cateringowe, kurierskie, powielarnie);
aktualizacja kalendarza seminariów zamieszczonych na stronie www;
aktualizacja baz danych uczestników seminariów;
wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeb realizacji podstawowych zadań
Za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Specjalista / Specjalistka ds. badań i analiz - badania PISA 2022 i PIRLS 2021
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 19.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty przy realizacji przez Instytut Badań Edukacyjnych badań PISA 2022 i PIRLS 2021, będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań takich jak m.in.:
udział w przygotowywaniu raportów i publikacji wykorzystujących dane z międzynarodowych badań porównawczych realizowanych przez Zespół Badań Międzynarodowych,
przygotowywanie analiz i zestawień prezentujących wyniki badań,
udział w działaniach upowszechniających badania PIRLS i PISA oraz upowszechniających wyniki tych badań (np. udział w konferencjach, seminariach itp.),
udział w tworzeniu raportów z działań organizacyjnych,
wsparcie pracy ekspertów i współpraca z ekspertami zaangażowanymi w przygotowanie analiz i raportów (eksperci dziedzinowi w badaniach PIRLS i PISA),
wsparcie zespołu w przygotowaniu materiałów związanych z realizacją badań w Polsce na podstawie międzynarodowych standardów,
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Specjalista ds. koordynacji i rozliczania projektów
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 06.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami o finansowanie, programami oraz wytycznymi instytucji finansujących w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów,
monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu,
prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektów,
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty,
udział w obiegu dokumentów projektowych,
gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanych projektów na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych,
wspieranie kierowników projektów w realizacji zadań zw. z profilem Zespołu, w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych,
współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami finansującymi realizowane projekty
ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zadania z ekspertem kluczowym oraz liderem/liderką Projektu;
realizacja seminariów przy współpracy z firmami seminaryjnymi, podwykonawcami, np. firmy cateringowe, drukarnie, kurierskie, wynajmujące sale konferencyjne;
merytoryczna współpraca z zespołem ekspertów i trenerów nad przygotowaniem programów oraz materiałów na zaplanowane seminaria;
techniczne przygotowanie i logistyka materiałów, pomocy dydaktycznych dla prelegentów oraz uczestników seminariów;
współtworzenie/tworzenie niezbędnych wkładów merytorycznych do dokumentów przetargowych stworzonych na potrzeby seminaryjne;
aktywna rekrutacja uczestników seminariów, przygotowanie materiałów poseminaryjnych;
tworzenie i aktualizacja baz danych dotyczących konferencji, seminariów oraz bazy adresowej uczestników szkoleń/seminariów;
opracowanie wkładów merytorycznych niezbędnych do rozliczania kosztów seminariów;
opieka, weryfikacja merytoryczna zrealizowanego budżetu wskazanego dla działań seminaryjnych
współpraca z pozostałymi pracownikami projektu ZSK;
tworzenie oraz wprowadzenie treści na stronę www dotyczącą seminariów informacyjnych oraz innych wydarzeń seminaryjnych;
aktualizacja wpisów do kalendarza realizowanych seminariów informacyjnych zamieszczonego na stronie www;
utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami realizowanych wydarzeń;
wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeb realizacji podstawowych zadań;
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Kompleksowa obsługa recepcji, w tym poczty elektronicznej, centrali telefonicznej oraz łączenie rozmów;
Przyjmowanie gości dyrekcji, anonsowanie, zabezpieczenie logistyczne spotkań z dyrekcją;
Nadzór nad korespondencją, prowadzenie ewidencji poczty wychodzącej i przychodzącej. Współpraca z kurierami;
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, zgodny z obowiązującymi procedurami;
Kontrola zużycia materiałów biurowych i artkułów spożywczych. Dokonywanie zamówień na zakup tych produktów;
Prowadzenie nadzoru nad sprawnością urządzeń biurowych, ekspresów, zmywarek itp. oraz przekazywanie ich do serwisu;
Kontrolowanie porządku na stanowisku recepcji, ciągach komunikacyjnych oraz w pomieszczeniach dyrekcji, sanitariatach i salach konferencyjnych. Współpraca z firmą sprzątającą oraz zarządcą budynku;
Prowadzenie kalendarza dostępności sal konferencyjnych i show room-u. Zabezpieczenie logistyczne konferencji oraz spotkań
Główny specjalista lub Ekspert ds. zarządzania danymi w badaniu TALIS 2024
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem badania (próbnego i głównego) TALIS 2024 w Polsce
Główne obowiązki to.:
obsługa oprogramowania dedykowanego do badania, stworzonego przez międzynarodowe konsorcjum badania TALIS 2024;
udział w opracowaniu/adaptacji procedur związanych z realizacją badania na podstawie międzynarodowych standardów;
udział w adaptacji narzędzi badawczych i materiałów związanych z realizacją badania;
zarządzenie dokumentacją realizacyjną przekazywaną do i ze szkół, w których prowadzone jest badanie;
monitorowanie poziomu realizacji badania;
współpraca z wykonawcą/wykonawcami badania w terenie, w tym wymiana danych;
przygotowanie zbiorów danych z badań próbnego i głównego do analiz;
przygotowanie operatu losowania próby do badania zgodnie z wytycznymi konsorcjum;
współpraca z konsorcjum, prowadzenie korespondencji z konsorcjum w wyznaczonym zadaniami zakresie;
udział w spotkaniach i szkoleniach realizowanych przez konsorcjum (w tym delegacje zagraniczne);
analiza danych z badania próbnego i głównego;
udział w przygotowaniu raportu krajowego z badania i innych publikacji wykorzystujących dane z badania TALIS lub innych międzynarodowych badań porównawczych;
prowadzenie szkoleń związanych z zakresem wykonywanej pracy;
wykonywanie innych zadań związanych z przetwarzaniem i analizą danych z badań prowadzonych przez Zespół Badań Międzynarodowych;
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Osoba zatrudniona na stanowisku Ekspert informatyk - starszy programista będzie współtworzyła oprogramowanie oraz wdrażała nowe narzędzia i funkcjonalności w projekcie Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji jako głównego elementu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK), takich jak m.in.:
- współtworzenie oraz realizacja oprogramowania;
- współpraca przy usługach informatycznych zaplanowanych w ramach projektu;
- zaprojektowanie i wykonanie architektury nowych aplikacji;
- wdrażanie nowych narzędzi, funkcjonalności i rozwiązań
Główny specjalista - Ekspert ds. zarządzania danymi w badaniu TALIS 2024
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Główne obowiązki:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem badania (próbnego i głównego) TALIS 2024 w Polsce. Główne obowiązki to.:
obsługa oprogramowania dedykowanego do badania, stworzonego przez międzynarodowe konsorcjum badania TALIS 2024;
udział w opracowaniu/adaptacji procedur związanych z realizacją badania na podstawie międzynarodowych standardów;
udział w adaptacji narzędzi badawczych i materiałów związanych z realizacją badania;
zarządzenie dokumentacją realizacyjną przekazywaną do i ze szkół, w których prowadzone jest badanie;
monitorowanie poziomu realizacji badania;
współpraca z wykonawcą/wykonawcami badania w terenie, w tym wymiana danych;
przygotowanie zbiorów danych z badań próbnego i głównego do analiz;
przygotowanie operatu losowania próby do badania zgodnie z wytycznymi konsorcjum;
współpraca z konsorcjum, prowadzenie korespondencji z konsorcjum w wyznaczonym zadaniami zakresie;
udział w spotkaniach i szkoleniach realizowanych przez konsorcjum (w tym delegacje zagraniczne);
analiza danych z badania próbnego i głównego;
udział w przygotowaniu raportu krajowego z badania i innych publikacji wykorzystujących dane z badania TALIS lub innych międzynarodowych badań porównawczych;
prowadzenie szkoleń związanych z zakresem wykonywanej pracy;
wykonywanie innych zadań związanych z przetwarzaniem i analizą danych z badań prowadzonych przez Zespół Badań Międzynarodowych;
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
planowanie i koordynacja prac związanych z przygotowywaniem i składaniem ofert przetargowych/konkursowych oraz wniosków o dofinansowanie/granty na projekty krajowe i międzynarodowe,
samodzielne przygotowywanie treści do części pozamerytorycznych oraz merytorycznych (we współpracy z ekspertami z danego obszaru); oferty i wnioski są najczęściej składane w ramach takich programów jak: Twinning, EuropeAid, PO WER, Erasmus+, Horizon 2020 itp.,
monitorowanie ogłaszanych konkursów i przetargów krajowych i międzynarodowych oraz analizowanie ich regulaminów i wytycznych,
inicjowanie i rozwijanie współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi (w języku angielskim) oraz prowadzenie komunikacji mailowej i udział w spotkaniach,
aktywne poszukiwanie pomysłów na nowe projekty i źródła finansowania w różnych obszarach działalności Instytutu Badań Edukacyjnych
Ekspert/Ekspertka ds. zarządzania danymi w badaniu TALIS 2024
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem badania (próbnego i głównego) TALIS 2024 w Polsce. Główne obowiązki to:
obsługa oprogramowania dedykowanego do badania, stworzonego przez międzynarodowe konsorcjum badania TALIS 2024;
udział w opracowaniu/adaptacji procedur związanych z realizacją badania na podstawie międzynarodowych standardów;
udział w adaptacji narzędzi badawczych i mat. związanych z realizacją badania;
zarządzenie dokumentacją realizacyjną przekazywaną do i ze szkół, w których prowadzone jest badanie;
monitorowanie poziomu realizacji badania;
współpraca z wykonawcą/wykonawcami badania w terenie, w tym wymiana danych;
przygotowanie zbiorów danych z badań próbnego i głównego do analiz;
przygotowanie operatu losowania próby do badania zgodnie z wytycznymi konsorcjum;
współpraca z konsorcjum, prowadzenie korespondencji z konsorcjum w wyznaczonym zadaniami zakresie;
udział w spotkaniach i szkoleniach realizowanych przez konsorcjum (w tym delegacje zagraniczne);
analiza danych z badania próbnego i głównego;
udział w przygotowaniu raportu krajowego z badania i innych publikacji wykorzystujących dane z badania TALIS lub innych międzynarodowych badań porównawczych;
prowadzenie szkoleń związanych z zakresem wykonywanej pracy;
wykonywanie innych zadań związanych z przetwarzaniem i analizą danych z badań prowadzonych przez Zespół Badań Międzynarodowych;
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Osoba zatrudniona na stanowisku Ekspert informatyk - starszy programista będzie współtworzyła oprogramowanie oraz wdrażała nowe narzędzia i funkcjonalności w projekcie Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji jako głównego elementu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK), takich jak m.in.:
współtworzenie oraz realizacja oprogramowania;
współpraca przy usługach informatycznych zaplanowanych w ramach projektu;
zaprojektowanie i wykonanie architektury nowych aplikacji;
wdrażanie nowych narzędzi, funkcjonalności i rozwiązań;
ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zadania z ekspertem kluczowym oraz liderem/liderką Projektu;
realizacja seminariów przy współpracy z firmami seminaryjnymi, podwykonawcami, np. firmy cateringowe, drukarnie, kurierskie, wynajmujące sale konferencyjne;
merytoryczna współpraca z zespołem ekspertów i trenerów nad przygotowaniem programów oraz materiałów na zaplanowane seminaria;
techniczne przygotowanie i logistyka materiałów, pomocy dydaktycznych dla prelegentów oraz uczestników seminariów;
współtworzenie/tworzenie niezbędnych wkładów merytorycznych do dokumentów przetargowych stworzonych na potrzeby seminaryjne;
aktywna rekrutacja uczestników seminariów, przygotowanie materiałów poseminaryjnych;
tworzenie i aktualizacja baz danych dotyczących konferencji, seminariów oraz bazy adresowej uczestników szkoleń/seminariów;
opracowanie wkładów merytorycznych niezbędnych do rozliczania kosztów seminariów;
opieka, weryfikacja merytoryczna zrealizowanego budżetu wskazanego dla działań seminaryjnych
współpraca z pozostałymi pracownikami projektu ZSK;
tworzenie oraz wprowadzenie treści na stronę www dotyczącą seminariów informacyjnych oraz innych wydarzeń seminaryjnych;
aktualizacja wpisów do kalendarza realizowanych seminariów informacyjnych zamieszczonego na stronie www;
utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami realizowanych wydarzeń;
wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeb realizacji podstawowych zadań;
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Specjalista/ka ds. koordynacji i rozliczania projektów
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami o finansowanie, programami oraz wytycznymi instytucji finansujących w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów,
monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu,
prowadzenie dokumentacji niezbędnej z perspektywy prawidłowego rozliczenia projektów,
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty,
udział w obiegu dokumentów projektowych,
gromadzenie danych i przygotowywanie informacji dotyczących realizowanych projektów na potrzeby wewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych,
wspieranie kierowników projektów w realizacji zadań zw. z profilem Zespołu,w szczególności w planowaniu wydatków, dokonywaniu zmian w projekcie i podejmowaniu działań zaradczych w przypadku sytuacji problemowych,
współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami finansującymi realizowane projekty
ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zadania 4 z ekspertem kluczowym zadania, oraz liderem/ liderką projektu i pracownikami projektu głównie z zadania 4,
inicjowanie i samodzielna realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów zadania 4,
udział w tworzeniu koncepcji realizacji celów zadania 4 projektu w zakresie digital marketingu,
udział w pracach koncepcyjnych oraz realizacja działań związanych z kampanią upowszechniającą w mediach,
udział w pracach koncepcyjnych i realizacja działań związanych z pozyskaniem Ambasadorów ZSK oraz współpraca z Wykonawcą w zakresie tych działań,
udział w pracach koncepcyjnych oraz realizacja działań upowszechniających w zakresie Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 (ZSU 2030),
udział w opracowywaniu produktów i publikacji zadania 4,
dostosowywania produktów i publikacji zadania 4 dla osób słabowidzących,
bieżąca współpraca z wykonawcami usług zleconych,
przygotowywanie/udział w przygotowywaniu merytorycznej części dokumentacji niezbędnej do realizacji zadania 4,
realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego,
współpraca z pozostałymi pracownikami projektu ZSK4,
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zespołu, w tym wspieranie kierownika zespołu w realizacji celów i czuwanie nad merytoryczną jakością działań prowadzonych w zespole,
realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów zespołu,
współtworzenie i redakcja merytoryczna publikacji powstałych w zespole,
redakcja merytoryczna, językowa, techniczna, korekta publikacji i materiałów powstających w Instytucie, w tym materiałów zgodnych ze standardami WCAG,
współpraca i koordynacja procesu wydawniczego zaplanowanych publikacji,
przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań, w tym dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację działań zaplanowanych w zespole, współpraca z wykonawcą/cami,
realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego,
za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywności w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty/Specjalistki ds. promocji w Zespole Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej (CAiREO) będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań takich jak:
realizacja działań promocyjnych dotyczących projektów CAiREO,
planowanie strategii działań promocyjnych projektów we współpracy z koordynatorami projektów oraz Działem Medialnym Instytutu,
opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących poszczególnych projektów, działań oraz inicjatyw CAiREO,
opracowywanie i redakcja informacji prasowych, opisów projektów/sprawozdań,
prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w internecie i mediach społecznościowych,
samodzielne opracowywanie koncepcji projektów/programów,
organizowanie pracy projektowej, spotkań, bieżąca obsługa projektów,
prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów/zadań,
wykonywanie innych zadań́ zleconych przez Kierownika Zespołu
Specjalista/Specjalistka ds. rekrutacji i procesów HR
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustaleniami z Pełnomocnikiem ds. zarządzania zasobami ludzkimi i Zespołem Kadr w zakresie:
przygotowania i publikowania ogłoszeń rekrutacyjnych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) i portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych,
kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych: przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w modelu hybrydowym,
realizacja zadań administracyjnych i raportowych związanych z prowadzonymi rekrutacjami zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu pracy i RODO,
dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów w trakcie całego procesu (candidate experience),
uczestnictwo w działaniach w zakresie onboardingu oraz employer brandingu,
wsparcie w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla pracowników w oparciu o przeprowadzoną analizę potrzeb szkoleniowych,
przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji z obszaru HR,
uczestniczenie w projektowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań HR,
wspieranie osób kierujących w zapewnieniu prawidłowego przepływu komunikacji w Instytucie
Osoba zatrudniona na stanowisku Eksperta informatyka - starszego programisty będzie współtworzyła oprogramowanie oraz wdrażała nowe narzędzia i funkcjonalności w projekcie Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (ZRK) jako głównego elementu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK), takich jak:
współtworzenie oraz realizacja oprogramowania,
współpraca przy usługach informatycznych zaplanowanych w ramach projektu,
zaprojektowanie i wykonanie architektury nowych aplikacji,
wdrażanie nowych narzędzi, funkcjonalności i rozwiązań,
Ekspert informatyk - starszy programista (backend) - pół etatu
Górczewska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 30.09.2022
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku Ekspert informatyk - starszy programista (backend) będzie pracowała nad rozwojem istniejących i tworzeniem nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających interesariuszy systemu za pomocą technik tzw. sztucznej inteligencji (czyli uczenia maszynowego i przetwarzania dużej ilości danych, wspartego analizą lingwistyczną i statystyką), bazujących na rozwiązaniach wypracowanych w projekcie Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji (ZRK). Główne obowiązki:
Współtworzenie oraz realizacja oprogramowania
Współpraca przy usługach informatycznych zaplanowanych w ramach projektu
Debugowanie i rozbudowa aplikacji wykonanych przez zewnętrznych wykonawców
Wdrażanie nowych narzędzi, funkcjonalności i rozwiązań
Nadzór nad wersjonowaniem aplikacji i kodu źródłowego
Współpraca z przełożonym - ekspertem kluczowym oraz liderem projektu i pracownikami projektu