Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bring the overall quality of operations within the RE PL organization to the next level;
Identify needs and opportunities by partnering the Otodom and Obido organizations - improve all processes, systems, and procedures (scheduling progress, reporting key metrics, managing communication with key stakeholders, managing risks etc);
Support process managers with improvement of quality and efficiency;
Lead and support projects in Operations (Sales and Customer support) - process improvements, operational excellence;
Look for synergies across different teams (alignment of goals, processes, communication);
Search for any overlooked areas or neglected tasks in order to assign them to responsible individuals or provide solutions
Identification and assessment of risks within OLX’s finance and privacy environment. You will help the finance and privacy teams maintain the global risk registers
Development, coordination and monitoring of risk treatment strategies
Monitoring how business follows up on identified issues (generated by internal audit, external audit or self-assessment)
Close cooperation with the Internal Audit team, including a decisive role in audit plan development, as well as monitoring of the closure of audit issues
Advisory role to finance and privacy teams in all things related to risk and controls
Identification and assessment of risks within OLX’s finance and privacy environment. You will help the finance and privacy teams maintain the global risk registers
Development, coordination and monitoring of risk treatment strategies
Monitoring how business follows up on identified issues (generated by internal audit, external audit or self-assessment)
Close cooperation with the Internal Audit team, including a decisive role in audit plan development, as well as monitoring of the closure of audit issues
Advisory role to finance and privacy teams in all things related to risk and controls
You will develop existing and creating new tools and processes using tools like Redshift, Tableau, Gitlab CI/CD, Python, Salesforce on daily basis (no worries, at the beginning you don’t need to be an expert in everything mentioned above)
You will take part in efficiency and budget calculations
You will connect the dots and build recommendations which will be heard
You will develop existing and creating new tools and processes using tools like Redshift, Tableau, Gitlab CI/CD, Python, Salesforce on daily basis (no worries, at the beginning you don’t need to be an expert in everything mentioned above)
You will take part in efficiency and budget calculations
You will connect the dots and build recommendations which will be heard
Identification and assessment of risks within OLX’s finance and privacy environment. You will help the finance and privacy teams maintain the global risk registers
Development, coordination and monitoring of risk treatment strategies
Monitoring how business follows up on identified issues (generated by internal audit, external audit or self-assessment)
Close cooperation with the Internal Audit team, including a decisive role in audit plan development, as well as monitoring of the closure of audit issues
Advisory role to finance and privacy teams in all things related to risk and controls
Tworzenie strategii komunikacji PR oraz nadzór nad jej realizacją
Budowanie i skuteczna realizacja rocznych planów komunikacji PR, zgodnie z ustalonymi OKR
Pełnienie funkcji rzecznika prasowego
Reprezentowanie marki w kontaktach z różnymi interesariuszami i przedstawicielami mediów
Przygotowywanie opracowań, raportów, wypowiedzi eksperckich i materiałów promocyjnych
Prowadzenie i rozwój projektu “Data Journalism” jako istotnego filaru budowania pozycjonowania marki w modelu “Lighthouse”
Rozwój długoterminowego projektu społecznego “Szczęśliwy dom”, którego celem jest wzmacnianie pewności ludzi w zakresie podejmowania świadomych i trafnych decyzji na rynku nieruchomości, a w efekcie podnoszenie poziom dobrostanu mieszkańców Polski
Organizacja cyklicznych spotkań z przedstawicielami mediów
Koordynacja obecności marki i jej ekspertów w wydarzeniach branżowych
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Koordynacja prac agencji PR oraz współpracujących z marką partnerów merytorycznych
Ewaluacja podejmowanych w obszarze PR działań i raportowanie ich efektów
Developing, implementing and managing employee compensation and benefits programs tailored to the company's needs;
Ensuring that Total Rewards practices are integrated and aligned with programs across all Human Resources disciplines in the collective effort to attract, motivate and retain talent and to facilitate the achievement of business objectives;
Monitoring and analyzing data related to compensation and benefits;
Designing and delivering training and educational programs for HR, Talent Acquisition, managers and other relevant stakeholders;
Collaborating with the HR team to enhance recruitment and employee retention efforts;
Utilizing knowledge of Human Resources Information Systems to streamline compensation and benefits management;
Preparation and coordination of the performance-to-pay process;
Collaborating with People Analytics and Finance teams to understand and support staff costs and budget planning;
Working with international teams, particularly in the Central and Eastern Europe region
Developing, implementing and managing employee compensation and benefits programs tailored to the company's needs;
Ensuring that Total Rewards practices are integrated and aligned with programs across all Human Resources disciplines in the collective effort to attract, motivate and retain talent and to facilitate the achievement of business objectives;
Monitoring and analyzing data related to compensation and benefits;
Designing and delivering training and educational programs for HR, Talent Acquisition, managers and other relevant stakeholders;
Collaborating with the HR team to enhance recruitment and employee retention efforts;
Utilizing knowledge of Human Resources Information Systems to streamline compensation and benefits management;
Preparation and coordination of the performance-to-pay process;
Collaborating with People Analytics and Finance teams to understand and support staff costs and budget planning;
Working with international teams, particularly in the Central and Eastern Europe region
Identification and assessment of risks within OLX’s IT environment, with primary focus on our product platforms, but also including infrastructure IT and M&A. You will help the technology teams maintain the global risk registers
Development, coordination and monitoring of IT risk treatment strategies
Close cooperation with the Internal Audit team, including a decisive role in audit plan development, as well as monitoring of the closure of audit issues
Advisory role to CTO and security teams in all things related to IT risk and IT security
You will lead control assessment projects within the ITGC
You will be an internal leader on risk and control methodologies
Identification and assessment of risks within OLX’s IT environment, with primary focus on our product platforms, but also including infrastructure IT and M&A. You will help the technology teams maintain the global risk registers
Development, coordination and monitoring of IT risk treatment strategies
Close cooperation with the Internal Audit team, including a decisive role in audit plan development, as well as monitoring of the closure of audit issues
Advisory role to CTO and security teams in all things related to IT risk and IT security
You will lead control assessment projects within the ITGC
You will be an internal leader on risk and control methodologies
Identification and assessment of risks within OLX’s IT environment, with primary focus on our product platforms, but also including infrastructure IT and M&A. You will help the technology teams maintain the global risk registers
Development, coordination and monitoring of IT risk treatment strategies
Close cooperation with the Internal Audit team, including a decisive role in audit plan development, as well as monitoring of the closure of audit issues
Advisory role to CTO and security teams in all things related to IT risk and IT security
You will lead control assessment projects within the ITGC
You will be an internal leader on risk and control methodologies
TOOLING: Assessing what technology or tooling would be required to mature our audience proposition (ID solutions, Data Clean Rooms, CDP), and running the RFI/RFP process to procure and be the legal counterpart with respect to GDPR and consent
SEGMENTATION: Pairing with Business Analysts to create holistic audience needs, building out audiences with the funnel in mind, as well as partnering with the DS team to identify appropriate ML segmentation (lead scoring, look-a-likes etc)
ADDRESABILITY/MONETIZATION: Identifying and partnering with relevant tech partners to ensure our data is accessible in the appropriate platforms and working with Business Analysts to assess the performance of segments, including yield, impact
GTM: Partner with Rev Ops Director and Sales to develop Market Strategy for OLX Audience proposition and pricing
TOOLING: Assessing what technology or tooling would be required to mature our audience proposition (ID solutions, Data Clean Rooms, CDP), and running the RFI/RFP process to procure and be the legal counterpart with respect to GDPR and consent
SEGMENTATION: Pairing with Business Analysts to create holistic audience needs, building out audiences with the funnel in mind, as well as partnering with the DS team to identify appropriate ML segmentation (lead scoring, look-a-likes etc)
ADDRESABILITY/MONETIZATION: Identifying and partnering with relevant tech partners to ensure our data is accessible in the appropriate platforms and working with Business Analysts to assess the performance of segments, including yield, impact
GTM: Partner with Rev Ops Director and Sales to develop Market Strategy for OLX Audience proposition and pricing
Bezpośrednia współpraca z Działem Sprzedaży i Opiekunem Klienta w obszarze zarządzania ruchem, w tym implementacją, testowaniem, wdrażaniem, realizacją i optymalizacją kampanii reklamowych dostarczonych przez klienta i sieci reklamowe
Współpraca przy planowaniu sprzedaży w celu zapewnienia wsparcia kampaniom reklamowym zarówno na etapie przedsprzedaży i posprzedaży
Zapewnienie wsparcia technicznego zespołom zajmującym się sprzedażą
Pełnienie funkcji łącznika z zespołem odpowiedzialnym za rozwiązania marketingowe w celu testowania i oceny nowych produktów reklamowych zanim zostaną udostępnione sprzedawcom
Kontrola jakości wszystkich przeprowadzonych kampanii
Zapewnienie sprawnej realizacji kampanii poprzez tworzenie i dystrybucję raportów z postępów prac
Sporządzanie raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Optymalizacja procesu na podstawie przeprowadzonych kampanii w celu maksymalizacji zysku i wyniku reklamodawcy
W 321 SPRZEDANE mawiamy „przenieść coś na wyższy poziom”. Twój cel to właśnie dalsza profesjonalizacja pracy w zbudowanym już zespole, świetnych i dojrzałych specjalistów. Liczymy na Twoje umiejętności miękkie i ogromne doświadczenie, poparte pracą na stanowiskach sprzedażowych i licznymi szkoleniami
Miej też świadomość, że musisz być:
- przygotowany na zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. zakupów samochodów używanych we Wrocłąwiu i okolicach,
- strategiczny w swoim myśleniu o zakupach,
- samodzielny, dobrze zorganizowany i pieruńsko kreatywny,
- „zespołowy”, bo współpraca z innymi zespołami kontaktu z klientem ma wytwarzać ogromną synergię, a współpraca z marketingiem przynosić świetne pomysły,
W 321 SPRZEDANE mawiamy „przenieść coś na wyższy poziom”. Twój cel to właśnie dalsza profesjonalizacja pracy w zbudowanym już zespole, świetnych i dojrzałych specjalistów. Liczymy na Twoje umiejętności miękkie i ogromne doświadczenie, poparte pracą na stanowiskach sprzedażowych i licznymi szkoleniami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operations Team Lead
Bytom
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jaki masz cel przed sobą?
W 321 SPRZEDANE mawiamy „przenieść coś na wyższy poziom”. Twój cel to właśnie dalsza profesjonalizacja pracy w zbudowanym już zespole, świetnych i dojrzałych specjalistów. Liczymy na Twoje umiejętności miękkie i ogromne doświadczenie, poparte pracą na stanowiskach sprzedażowych i licznymi szkoleniami
Miej też świadomość, że musisz być:
- przygotowany na zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. zakupów samochodów używanych w Poznaniu i okolicach,
- strategiczny w swoim myśleniu o zakupach,
- samodzielny, dobrze zorganizowany i pieruńsko kreatywny,
- „zespołowy”, bo współpraca z innymi zespołami kontaktu z klientem ma wytwarzać ogromną synergię, a współpraca z marketingiem przynosić świetne pomysły,
Zarządzanie całością budżetów online (performance + brand) dla dwóch marek 321 sprzedane i OTOMOTO KLIK
Optymalizacja kampanii Google Ads, FB Ads, Afiliacja, Remarketing etc
Zarządzanie całością działań Marketing Automation w jednym z wiodących narzędzi CDP
Ownership nad analityką internetową (GA, GTM, Pixle reklamowe)
Współpraca z domem mediowym
Optymalizacja oraz raportowanie wyników kampanii-Tworzenie zespołu Online Marketingu-współpraca z zespołami Komunikacji, Marketingu, Call-Center, Analityki, Produktu, Operacji, Sprzedaży
Leading the marketing team responsible for developing and executing high-performing marketing strategies to ensure growth in brand and business metrics,
Defining and calibrating the marketing strategy, tactics and plan,
Managing, planning and forecasting significant marketing budget,
Planning, developing and executing 360 campaigns with support of agencies and media house,
Managing Call-Center, Online Marketing, Customer Service, Customer Support teams along with other specialists,
Analyzing the results of the activities carried out, reporting KPIs, drawing conclusions and reporting the results to the Leadership Team,
Cooperating with Global CMO, local teams and stakeholders involved in the implementation of marketing projects (Operations, Product, Finance, Sales, Call-Center)
Będziesz w kontakcie z rozproszonymi anglojęzycznymi i polskojęzycznymi zespołami, razem z którymi będziesz ciężko pracować na sukces naszej kategorii;
Powodzenie prowadzonych przez Ciebie projektów będzie zależało od skutecznej koordynacji działań z wielu obszarów;
Skuteczna analiza rynku pozwoli Ci współtworzyć strategię pozyskiwania użytkowników poszukujących pracy oraz klientów biznesowych w kategorii Praca;
Będziesz nadzorować kluczowe wskaźniki efektywności, monitorować wdrażane działania i wprowadzać usprawnienia;
Będziesz pracować nad rozwojem dojrzałego biznesu, a jednocześnie wymagane od Ciebie będzie osiąganie wysokiej dynamiki wzrostu
Work closely with company leadership, heads of departments, and other key stakeholders in ensuring that the business decisions are data-driven, customer-centric, and prioritize information needs
Understand the business needs and produce insightful analyses for business departments
Act as an internal consultant to translate business questions into insights
Build automated reports and dashboards based on partner requirements to support the decision-making process
Communicate with management regarding research findings, presenting reports / dashboards, and providing recommendations for action based on findings
Recommend improvements to existing processes and procedures based on data analysis findings
Identify, analyze, and interpret trends or patterns in various complex data sets to solve relevant business problems
Sprzedaż rozwiązań reklamowych online na powierzchniach OLX, Otomoto, Otodom dla szerokiego portfolio klientów
Kreowanie oraz realizacja projektów sprzedażowych
Nawiązywanie oraz budowanie relacji biznesowych z Klientami agencyjnymi i bezpośrednimi
Budowanie partnerskich relacji i konsultacje z kluczowymi klientami na wszystkich poziomach organizacji (od pracowników marketingu do kadry zarządzającej)
Analiza i interpretacja efektywności kampanii
Praca z zespołami produktowymi w opracowywaniu i realizacji innowacyjnych rozwiązań reklamowych w branży classifieds
Participate actively (co-shape) in creation of long term product vision and strategy together with other Local & Central Product Leads as well as business stakeholders
Introduce new products/features to the market in cooperation with business line as well as functional managers ensuring areas like customer communication, feedback management or Customer Service/Sales training
Ability to analyze impact of co-created product
Where applicable work closely with particular product development teams on specifications and validation of built features/solutions
Identify key customer problems and opportunities and transfer customer, market and business insight to the central product teams
Partnering with central Research team carry out local customer research and problem/solution validations
Obtain and synthesize customer feedback from Customer Service and Sales teams and transfer effectively to central teams
Define and prioritize local problems and opportunities based on customer insights and business needs
Collect and analyze post implementation feedback and performance stats to ensure new features/products are delivering expected results
Identify and drive adoption of platform solutions (i.e. global solutions, tools and products existing elsewhere already which might be relevant for a given market)
You will be responsible for delivering Projects on agreed time, budget and scope
You will be responsible for stakeholder analysis and management as well as communicating on time and effectively to all relevant parties in your project
You will deliver key project documentation as part of your communication toolset as well as lead project, stakeholder and technical meetings as part of your delivery strategy
You will collaborate with different teams with different competencies across different disciplines
You will be giving structure and collaboration to the teams you work with
You will create roadmaps together with the rest of the PMO in order to deliver company strategy and deliverables
You will deliver projects within a team that is open, is built on trust and delivers with collaboration and enthusiasm
Twój cel to dalsza profesjonalizacja pracy w zbudowanym już zespole, świetnych i dojrzałych specjalistów. Wspólnie z nimi będziesz miał przyjemność współpracować z bardzo wymagającymi klientami Otomoto. Liczymy na Twoje umiejętności miękkie i ogromne doświadczenie, poparte pracą na stanowiskach sprzedażowych i licznymi szkoleniami. Miej też świadomość, że powinieneś być:
- przygotowany/-a na zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem specjalistów ds. sprzedaży (zarówno tymi w terenie jak i w telesprzedaży),
- doświadczony/-a w wystąpieniach publicznych - prowadzimy cykliczne warsztaty i wystąpienia na konferencjach,
- strategiczny/-a w swoim myśleniu o sprzedaży,
- samodzielny/-a i kreatywny/-a,
- „zespołowy/-a” - współpraca z innymi zespołami ma wytwarzać ogromną synergię, a współpraca z marketingiem i zespołem produktowym przynosić świetne pomysły
responsible for managing and delivering projects on agreed time, budget and scope
responsible for stakeholder analysis and management as well as communicating on time and effectively to all relevant parties in the project
delivering key project documentation as part of your communication toolset as well as leading project, stakeholder and technical meetings as part of the delivery strategy
collaborating with different teams with different competencies across different disciplines
giving structure and collaboration to the teams PM work with creating roadmaps together with the rest of the PMO in order to deliver company strategy and deliverable
designing new or adjusting existing processes in order to assure flawless launch and effective functioning of new project initiatives in the company
{OPTIONAL} managing own team of specialists and/or coordinators - identifying skills gaps in team members, administering appropriate training, coaching and performance management to ensure they are qualified to perform
Development and execution of OLX Jobs & Services strategy in PL with focus on active users and their needs, business clients but also active participation in product development planning
Identifying new areas of market opportunity and expanding business models beyond current organizational thinking to maximize commercial opportunities
Partner and collaborate with cross-functional teams, including technology, product, analytics, marketing and sales
Execution of assigned business targets by analyzing adequate business metrics and consumer behavior
Understanding the market and customers in the region so you can guide the team on how and where should we put our focus on
Support the people on your team on their personal development, creating opportunities for them to grow their skills while collaborating with HR to make it happen
Będziesz w kontakcie z rozproszonymi anglojęzycznymi i polskojęzycznymi zespołami, razem z którymi będziesz ciężko pracować na sukces naszej kategorii;
Powodzenie prowadzonych przez Ciebie projektów będzie zależało od skutecznej koordynacji działań z wielu obszarów;
Skuteczna analiza rynku pozwoli Ci współtworzyć strategię pozyskiwania użytkowników poszukujących pracy oraz klientów biznesowych w kategorii Praca;
Będziesz nadzorować kluczowe wskaźniki efektywności, monitorować wdrażane działania i wprowadzać usprawnienia;
Będziesz pracować nad rozwojem dojrzałego biznesu, a jednocześnie wymagane od Ciebie będzie osiąganie wysokiej dynamiki wzrostu
Fully own the HR agenda in 321 Sprzedane business and support it’s rapid growth across all Poland
Act as trusted advisor and partner to our managers through the resolution on a variety of employee and organizational issues, including headcount planning, organizational development and other areas of the employee lifecycle
Provide partnership in performance planning, interpretation of company policies and programs, performance management, employee relations, talent development and retention activities
Provide consultative support and guidance to managers on implementation and coordination of core global and local HR team programs and processes
Guide and coach managers on how to appropriately manage and resolve complex HR issues (e.g., performance management, rewards, conflict management...)
Promote a culture of feedback and open communication
Develop and implement HR-related projects and participate in special projects as needed
Work in collaboration with our Recruitment team and Learning & Development, to provide people managers with guidance on these subjects
Assist the Talent Acquisition, Employer Branding and Onboarding team with providing an excellent experience for our new employees from various countries and cultures throughout all steps of the onboarding process
Be the main point of contact for all onboarding-related matters and take ownership and provide administrative support over new hire onboarding at OLX in order to enhance their experience and help them feel supported before start date and from Day 1
Interface with hiring managers, TA, BIT and HR Ops teams ensuring they have what is needed to facilitate a successful onboarding process
Create and update content for the onboarding portal, ensuring it’s up to date
Track new hires satisfaction surveys and mitigate risks with new employees onboarding
Identify and proactively share bottlenecks in the process of onboarding or system with recruiter and/or others so the issue can be handled quickly and efficiently
Contribute to the evolution of the Talent Acquisition Team
Share ideas and recommendations on how to enhance the new employee experience including ways to automate or streamline activities and processes
Stay up to date with innovative and creative ways of onboarding new employees
Oversee all activities necessary to process payrolls, including maintaining related records, filing tax reports and voluntary deduction reports, processing involuntary deductions such as levies and garnishments, and preparing monthly payroll reconciliations, journal and accrual reports
Be responsible for data validation, resolving discrepancies within tight deadlines, and addressing payroll inquiries from employees in a timely manner
Work with the team to contribute to continuous process harmonization and improvement, development of payroll policies and procedure documentation to ensure complete, accurate and up-to-date guidelines
Stay up to date with local payroll regulations and reply to tax notices, wage orders,unemployment claims, government correspondences/statutory compliance
Provide ideas, solutions, and tools to increase the effectiveness and efficiency of payroll operations and explore automation opportunities
Be the main point of contact on a country level for internal and external audits by coordinating payroll feedback
Manage relationships with various stakeholders and payroll providers with a focus on the accuracy, timely receipt of payroll reports, and compliance with local legislation
Acknowledge understand and incorporate the following Leadership Behaviors into the daily work - Think big and act bold, Be a team player, Make it simple, Driveresult, Act as an owner, Start with the customer
Apply your experience to recruit for variety of non-tech roles , including finance, HR, business development, sales and other roles, with ownership of the end to end recruitment experience
Work independently and autonomously whilst partnering with hiring managers and peers
Be responsible for your work and take accountability for all that you do
Manage all data in ATS ( Lever) making sure it’s 100% accurate
Deliver an outstanding candidate and hiring manager experience
Always looking for efficiencies and innovative solutions , leading internal projects
As Payroll Analyst, you will be accountable for data integrity, payroll accuracy & compliance for the country(ies) within your scope. Your primary focus will be to ensure that payroll and payments towards employees and third parties are processed in an accurate, compliant, and timely manner
Oversee all activities necessary to process payrolls, including maintaining related records, filing tax reports and voluntary deduction reports, processing involuntary deductions such as levies and garnishments, preparing monthly payroll reconciliations, journal and accrual reports
Be responsible for data validation, resolving discrepancies within tight deadlines, and address payroll inquiries from employees in a timely manner
Work with the team to contribute to continuous process harmonization and improvement, development of payroll policies and procedure documentation to ensure complete, accurate and up-to-date guidelines
Provide ideas, solutions, and tools to increase the effectiveness and efficiency of payroll operations and explore automation opportunities
Be the main point of contact on a country level for internal and external audits by coordinating payroll feedback
Manage relationships with various stakeholders and payroll providers with a focus on the accuracy, timely receipt of payroll reports, and compliance with local legislation
Stay up to date with local payroll regulations and reply to tax notices, wage orders, unemployment claims, and government correspondences
Tworzenie strategii komunikacji PR oraz nadzór nad jej realizacją
Budowanie i skuteczną realizację rocznych planów komunikacji PR, zgodnie z ustalonymi OKR
Prowadzenie i rozwój projektu “Data Journalism” jako istotnego filaru budowania pozycjonowania marki w modelu “Lighthouse” https://brandbook.otodom.pl/
Rozwój długoterminowego projektu społecznego “Szczęśliwy dom”, którego celem jest wzmacnianie pewności ludzi w zakresie podejmowania świadomych i trafnych decyzji na rynku nieruchomości, a w efekcie podnoszenie poziom dobrostanu mieszkańców Polski
Pełnienie funkcji rzecznika prasowego
Reprezentowanie marki w kontaktach z różnymi interesariuszami i przedstawicielami mediów
Przygotowywanie opracowań, raportów, wypowiedzi eksperckich i materiałów promocyjnych
Organizacja cyklicznych spotkań z przedstawicielami mediów
Koordynacja obecności marki i jej ekspertów w kluczowych wydarzeniach branżowych
Wsparcie w zarządzaniu, monitorowaniu i optymalizacji przychodowej powierzchni reklamowej serwisów w Grupie OLX w obszarze programmatic (OLX, OTOMOTO, Otodom);
Raportowanie wyników finansowych z kanału programmatic z serwisów Grupy OLX;
Wsparcie działu Programmatic Direct przy sprzedaży powierzchni reklamowych;
Obsługa platform programmatic dla wydawców (np. Google Ad Manager / AdForm i inne);
Udział w spotkaniach z klientami, partnerami (SSP/DSP), agencjami i domami mediowymi
Wsparcie w zarządzaniu, monitorowaniu i optymalizacji przychodowej powierzchni reklamowej serwisów w Grupie OLX w obszarze programmatic (OLX, OTOMOTO, Otodom);
Raportowanie wyników finansowych z kanału programmatic z serwisów Grupy OLX;
Wsparcie działu Programmatic Direct przy sprzedaży powierzchni reklamowych;
Obsługa platform programmatic dla wydawców (np. Google Ad Manager / AdForm i inne);
Udział w spotkaniach z klientami, partnerami (SSP/DSP), agencjami i domami mediowymi