Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Świętokrzyska 20, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności:
współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
opiniowanie wniosków dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym postępowań współfinansowanych ze środków zewnętrznych (np. UE),
sporządzanie dokumentacji postępowań i ich archiwizacja,
udział w pracach komisji przetargowych,
koordynacja postępowań w wyniku wniesionych środków ochrony prawnej,
przygotowywanie projektów pism i wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych,
opracowywanie projektów umów oraz wewnętrznych procedur w zakresie udzielenia zamówień publicznych,
sporządzanie sprawozdań rocznych,
prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie wewnętrznych procedur, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Współudział w prowadzeniu pełnej księgowości poprzez m.in. analizę, weryfikację, dekretowanie dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych, kontrolę i rozliczanie kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald, rozliczanie podatku VAT i podatku CIT, przygotowywanie raportów na potrzeby rachunkowości zarządczej
Rozliczanie ZFŚS
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Przygotowywanie sprawozdań finansowych i sprawozdań z działalności
Przygotowywanie raportów na potrzeby rachunkowości zarządczej
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: Urząd Skarbowy, GUS, NBP, banki
bieżące wsparcie analizy i kontroli jakości danych
bieżące wsparcie metodyczne (przygotowanie odpowiedzi na pytania od doradców rolnych, użytkowników danych)
przygotowywanie formularzy do zbierania danych, materiałów informacyjnych i szkoleniowych (instrukcje, procedury, prezentacje MS PowerPoint, kursy e-learningowe);
przygotowywanie informacji na temat cen produktów rolnych, materiałów do produkcji, wydajności produkcji roślinnej i zwierzęcej;
monitoring prawodawstwa krajowego i UE w zakresie ekonomiki rolnictwa i rachunkowości rolnej;
udział w spotkaniach w zakresie metodyki FADN na poziomie krajowym i UE
Współudział w prowadzeniu pełnej księgowości poprzez m.in. analizę, weryfikację, dekretowanie dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych, kontrolę i rozliczanie kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald, rozliczanie podatku VAT i podatku CIT, przygotowywanie raportów na potrzeby rachunkowości zarządczej
Rozliczanie ZFŚS
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Przygotowywanie sprawozdań finansowych i sprawozdań z działalności
Przygotowywanie raportów na potrzeby rachunkowości zarządczej
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: Urząd Skarbowy, GUS, NBP, banki
Organizacja i zapewnienie ciągłości działania infrastruktury informatycznej w tym używanych
w IERiGŻ-PIB systemów i aplikacji informatycznych (administracja serwerami i siecią komputerową IERiGŻ-PIB,
Usuwanie awarii związanych ze sprzętem i oprogramowaniem używanym w IERiGŻ-PIB;
Proponowanie kierunków rozwoju infrastruktury informatycznej;
Współpraca w przygotowywaniu projektów w zakresie modernizacji infrastruktury IERiGŻ-PIB;
Konfiguracja systemów informatycznych na komputerach personalnych zgodnie z aktualnymi
i zgłaszanymi potrzebami pracowników IERiGŻ-PIB;
Konfigurowanie bezpiecznego zdalnego dostępu do komputerów;
Zabezpieczenie sieci IERiGŻ-PIB, stała kontrola bezpieczeństwa i dążenie do poprawy bezpieczeństwa sieci i systemów IERiGŻ, Administrowanie i zarządzanie środowiskiem sieciowym. Odpowiedzialność za zapewnianie bezpieczeństwo przetwarzanych danych oraz monitorowanie dostępu do zasobów IERiGŻ-PIB;
Utrzymanie w sprawności i rozwijanie systemu telefonii stacjonarnej VoIP (CISCO);
Przygotowanie i wydawanie pracownikom sprzętu zakupionego przez IERiGŻ-PIB;
Współpraca z firmami będącymi autorami aplikacji/programów użytkowanych przez IERiGŻ;
Zapewnienie wsparcia użytkownikom poszczególnych działów IERiGŻ-PIB w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją sprzętu informatycznego, systemów
i oprogramowania;
Wsparcie pracowników IERiGŻ-PIB w obsłudze systemów operacyjnych i aplikacji biurowych;
Planowanie zakupów oprogramowania i sprzętu informatycznego dla pracowników a także niezbędnych podzespołów informatycznych, oprogramowania oraz specjalistycznych usług zewnętrznych;
Udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego IERiGŻ-PIB, tworzenie specyfikacji oraz pomoc w rozstrzyganiu postępowań na sprzęt IT, oprogramowanie, infrastrukturę itp.;
W przypadku zatrudnienia na stanowisku Kierownika – zarządzanie zespołem informatyków
i nadzorowanie ich pracy;
Przeciwdziałanie zagrożeniom związanym z funkcjonowaniem systemu informatycznego w IERiGŻ-PIB (w tym systemy gaszenia i p.poż)
analiza i kontrola jakości danych z gospodarstw rolnych
bieżące wsparcie metodyczne (przygotowanie odpowiedzi na pytania od doradców rolnych, użytkowników danych)
przygotowywanie formularzy do zbierania danych, materiałów informacyjnych i szkoleniowych (instrukcje, procedury, prezentacje MS PowerPoint, kursy e-learningowe);
przygotowywanie informacji na temat cen produktów rolnych, materiałów do produkcji, wydajności produkcji roślinnej i zwierzęcej;
monitoring prawodawstwa krajowego i UE w zakresie ekonomiki rolnictwa i rachunkowości rolnej;
udział w spotkaniach w zakresie metodyki FADN na poziomie krajowym i UE
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Świętokrzyska 20, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Administracyjna obsługa jednostek organizacyjnych Instytutu,
Obsługa spotkań, zebrań i konferencji organizowanych przez Kierownictwo Instytutu,
Negocjowanie, ewidencja i koordynacja realizacji umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, w tym kontrola realizacji przedmiotu umowy oraz rozliczanie faktur,
Opracowywanie dokumentacji do postępowań w zakresie zamówień centralnych oraz zamówień Działu Administracyjnego,
Tworzenie projektów wewnętrznych regulaminów w celu ochrony i bezpieczeństwa mienia, dokumentów itp.,
Prowadzenie i koordynacja ewidencji środków trwałych, w tym również wystawianie dokumentów oraz kontrola obiegu dokumentów środków trwałych,
Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji,
Prowadzenie spraw związanych z likwidacją oraz zakupem środków trwałych,
Przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego,
Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie ich ewidencji oraz wstępna weryfikacja rachunków,
Koordynacja spraw związanych z gospodarką odpadami,
Przygotowywanie deklaracji na podatek od nieruchomości,
Przygotowywanie pism (m.in. do podmiotów publicznych, urzędów, firm), analiz, zestawień dla przełożonych,
Koordynacja usług wynajmu sal konferencyjnych dla klienta zewnętrznego
Współudział w prowadzeniu pełnej księgowości poprzez m.in. analizę, weryfikację, dekretowanie dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych, kontrolę i rozliczanie kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald, rozliczanie podatku VAT i podatku CIT, przygotowywanie raportów na potrzeby rachunkowości zarządczej
Rozliczanie ZFŚS
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Przygotowywanie sprawozdań finansowych i sprawozdań z działalności
Przygotowywanie raportów na potrzeby rachunkowości zarządczej
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: Urząd Skarbowy, GUS, NBP, banki
administracyjna obsługa jednostek organizacyjnych Instytutu,
wykonywanie czynności kancelaryjnych, związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja w systemie elektronicznym oraz przekazywanie jej do odpowiednich jednostek organizacyjnych, obsługa skrzynki ePUAP,
opracowywanie dokumentacji do postępowań w zakresie zamówień centralnych oraz zamówień Działu Administracyjnego (w tym rozeznania rynku, zapytania ofertowe, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),
obsługa logistyczna spotkań, zebrań i konferencji organizowanych przez Kierownictwo Instytutu,
dbanie o gospodarcze zaopatrzenie materiałowo-techniczne w zakresie zaopatrzenia przeznaczonego dla więcej niż jednej komórki organizacyjnej oraz zaopatrzenia związanego z częściami (pomieszczeniami) wspólnymi nieruchomości Instytutu,
tworzenie projektów wewnętrznych regulaminów w celu ochrony i bezpieczeństwa mienia, dokumentów itp.,
organizowanie dostaw i usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości Instytutu,
ewidencja i koordynacja realizacji umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, w tym kontrola realizacji przedmiotu umowy oraz rozliczanie faktur,
uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych majątku instytutu oraz współpraca w tym zakresie z Działem Finansowo-Księgowym,
bieżące prowadzenie ewidencji majątku Instytutu,
organizowanie i rejestrowanie dyslokacji majątku Instytutu wewnątrz budynków,
przygotowywanie pism (m.in. do podmiotów publicznych, urzędów, firm), analiz, zestawień dla przełożonych
prowadzenie sekretariatu Rady Naukowej (m.in. przygotowywanie projektów uchwał, scenariuszy posiedzeń, sprawowanie pieczy nad dokumentacją);
organizacja i dokumentacja postępowań w sprawie nadania stopnia doktora i doktora habilitowanego oraz postępowań o nadanie tytułu profesora (w tym m.in. przygotowywanie stosownych pism, umów, rachunków oraz rachunków dla recenzentów, przesyłanie pism, dokumentów i materiałów);
planowanie, rozliczanie realizacji i przygotowywanie sprawozdań z prac naukowo-badawczych prowadzonych w IERiGŻ-PIB;
wprowadzanie danych do systemu POL-on;
przygotowanie ankiety IERiGŻ-PIB na potrzeby oceny parametrycznej jednostek naukowych;
monitoring informacji (ustawy, rozporządzenia, komunikaty) związanych m.in. z finansowaniem nauki, oceną jakości działalności naukowej, konkursami na projekty naukowe oraz przekazywanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych;
organizacja i dokumentacja wyjazdów naukowych (np. konferencje, staże);
organizacja seminariów i konferencji naukowych IERiGŻ-PIB;
współpraca z Sekretarzem Naukowym oraz Sekretarzem Rady Naukowej;
Właściwe prowadzenie akt osobowych z dbałością o ich poprawność i zgodność z obowiązującym prawem
Umiejętność przygotowywania i archiwizowania dokumentacji pracowniczej zgodnie z prawem, a przede wszystkim RODO
Właściwe prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie sytuacji związanych ze zwolnieniami lekarskimi, urlopami, nadgodzinami i delegacjami
Dostarczanie na czas odpowiednich informacji do różnych instytucji (m.in. do Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Głównego Urzędu Statystycznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
Nadzór nad aktualnością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHP dla pracowników