Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (59)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 59 )
Specjalista ds. BHP i PPOŻ
Grabiszyńska 281, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie i aktualizacja kluczowych wskaźników dotyczących bezpieczeństwa pracy oraz opracowywanie wymaganych raportów
Systematyczne identyfikowanie i eliminowanie zagrożeń zawodowych i wypadkowych
Wdrażanie i nadzorowanie realizacji procedur BHP
Przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie BHP i p.poż. (wstępnych i okresowych)
Inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków BHP
Opracowywanie, wdrażanie działań i programów prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa pracy
Udział w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach
Przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP i PPOŻ zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz raportowanie wyników
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych, ustalanie przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, wprowadzanie działań zaradczych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
Opiniowanie podejmowanych działań pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami BHP
Współpraca z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS, UDT)
Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie badania środowiska pracy
Doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na stanowiskach pracy
Nadzór nad przestrzeganiem procedur oraz dokumentacją dotyczącą Ochrony Środowiska
Nadzór nad terminowością przeglądów oraz dokumentacji UDT
Nadzór oraz zlecanie wykonywania przeglądów związanych z Dozorem Technicznym (wraz z przeglądami budowlanymi)
Aktywne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (stanowiska techniczne, biurowe, specjalistyczne, kierownicze) – cały proces,
Współpraca z Kierownikami działów przy sporządzaniu Stanowiskowych Kart Pracy,
Sporządzanie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie do systemu kadrowo-płacowego oraz wysyłanie do odpowiednich instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań medycyny pracy oraz kończących się umów o pracę,
Bieżące wsparcie Kadry Kierowniczej w zakresie: prawa pracy, kompetencji miękkich, wsparcie w procesach HR związanych z rekrutacją, zatrudnieniem, oceną pracowniczą, budowaniem zaangażowania i rozwojem pracowników,
Ścisła współpraca zewnętrznym biurem płacowym (np. bieżące przekazywanie dokumentacji kadrowej, terminowe dostarczanie niezbędnych informacji do wypłat),
Obsługa systemu świadczeń i benefitów (np. opieki medycznej, kart sportowych, kart parkingowych, ubezpieczeń pracowniczych, PPK) oraz informowanie pracowników o warunkach ich uzyskania,
Analiza i rozliczanie czasu pracy,
Ścisła współpraca z działem BHP oraz Kancelarią Prawną,
Wykonywanie innych zadań zapewniających prawidłowy obieg dokumentacji i informacji,
Sporządzanie raportów, analiz, zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy
Monitorowanie i aktualizacja kluczowych wskaźników dotyczących bezpieczeństwa pracy oraz opracowywanie wymaganych raportów
Systematyczne identyfikowanie i eliminowanie zagrożeń zawodowych i wypadkowych
Wdrażanie i nadzorowanie realizacji procedur BHP
Przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie BHP i p.poż
Inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków BHP
Opracowywanie, wdrażanie działań i programów prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa pracy
Udział w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach
Przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz raportowanie wyników
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych, ustalanie przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, wprowadzanie działań zaradczych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
Opiniowanie podejmowanych działań pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami BHP
Współpraca z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS, UDT)
Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie badania środowiska pracy
Doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na stanowiskach pracy
Zapewnienie terminowej dostawy maszyn do klientów poprzez właściwą organizację pracy Działu Montażu
Aktywna współpraca z Działem Zakupów w celu zapewnienia terminowych dostaw części potrzebnych w procesie montażu, poszukiwanie usprawnień kanałów komunikacji oraz zapewnienie zgrania pomiędzy zespołami
Analiza obecnej organizacji procesów, poszukiwanie sposobów ich usprawnienia i modernizacji
Rozwijanie zespołu poprzez codzienne wsparcie i możliwości edukacyjne
Zaangażowanie zespołu w celu znalezienia najlepszych sposobów na osiągnięcie pożądanych rezultatów i wspólnego oddziaływania
Współpraca z Działem Konstrukcji w celu tworzenia i napędzania inicjatyw mających na celu poprawę proponowanych rozwiązań i rozwój biznesu
Przeprowadzanie testów i wdrażanie nowych procesów technologicznych i projektowych zgodnie z potrzebami klienta
Stałe poszukiwanie sposobów na obniżenie kosztów i usprawnienie procesów
Koordynacja zadań podwykonawców
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, zapewnienie jakości pracy
Aktywne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (stanowiska techniczne, biurowe, specjalistyczne, kierownicze),
Redagowanie ogłoszeń i wybór efektywnych źródeł publikacji
Selekcja kandydatów, umawianie spotkań rekrutacyjnych, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,
Współpraca z kierownikami działów przy sporządzaniu opisów stanowisk pracy,
Przygotowanie umów, aneksów, skierowań na badania,
Monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań medycyny pracy oraz kończących się umów o pracę,
Bieżące wsparcie kadry kierowniczej w zakresie prawa pracy, kompetencji miękkich, wsparcie w procesach HR związanych z rekrutacją, zatrudnieniem, oceną pracowniczą, budowaniem zaangażowania i rozwojem pracowników,
Ścisła współpraca zewnętrznym biurem płacowym (np. bieżące przekazywanie dokumentacji kadrowej, terminowe dostarczanie niezbędnych informacji do wypłat),
Obsługa systemu świadczeń i benefitów (np. opieki medycznej, kart sportowych, kart parkingowych, ubezpieczeń pracowniczych, PPK) oraz informowanie pracowników o warunkach ich uzyskania
Analiza i rozliczanie czasu pracy,
Ścisła współpraca z działem BHP oraz kancelarią prawną,
Wykonywanie innych zadań zapewniających prawidłowy obieg dokumentacji i informacji,
Przygotowanie raportów, analiz i zestawień kadrowych,
Zapewnienie terminowej dostawy maszyn do klientów poprzez właściwą organizację pracy Działu Montażu
Aktywna współpraca z Działem Zakupów w celu zapewnienia terminowych dostaw części potrzebnych w procesie montażu, poszukiwanie usprawnień kanałów komunikacji oraz zapewnienie zgrania pomiędzy zespołami
Analiza obecnej organizacji procesów, poszukiwanie sposobów ich usprawnienia i modernizacji
Rozwijanie zespołu poprzez codzienne wsparcie i możliwości edukacyjne
Zaangażowanie zespołu w celu znalezienia najlepszych sposobów na osiągnięcie pożądanych rezultatów i wspólnego oddziaływania
Współpraca z Działem Konstrukcji w celu tworzenia i napędzania inicjatyw mających na celu poprawę proponowanych rozwiązań i rozwój biznesu
Przeprowadzanie testów i wdrażanie nowych procesów technologicznych i projektowych zgodnie z potrzebami klienta
Stałe poszukiwanie sposobów na obniżenie kosztów i usprawnienie procesów
Koordynacja zadań podwykonawców
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, zapewnienie jakości pracy
Aktywne monitorowanie wszystkich spraw biznesowych Zarządu,
Zarządzanie pocztą e-mail, kalendarzem Zarządu oraz listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów,
Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach i projektach związanych z cała działalnością spółki,
Wsparcie Zarządu w kontaktach z instytucjami państwowymi, bankami, kontrahentami, itp. (weryfikacja otrzymanych pism, redagowanie odpowiedzi, dokumentów i pism urzędowych, kontakt telefoniczny i mailowy oraz przez wyznaczone do tego portale)
Zarządzanie biurem Zarządu spółki, obiegiem dokumentów i informacji między kadrą zarządzającą, a pracownikami operacyjnymi,
Zarządzanie wewnętrzną komunikacją, m.in. przygotowywanie i rozpowszechnianie za pomocą kanałów wewnętrznych komunikatów, ogłoszeń, procedur, itp
Udział w rekrutacji, ofertowaniu i onboardingu kadry wyższego szczebla,
Ścisła współpraca z działem Finansowym, HR oraz kancelarią prawną,
Poszukiwania, negocjacje oraz bieżąca obsługa wybranych kontrahentów
Obsługa portali rządowych i biznesowych utworzonych dla wszystkich spółek
Wykonywanie wszelkich obowiązków administracyjnych zleconych przez Zarząd,
Zapewnienie terminowej dostawy maszyn do klientów poprzez właściwą organizację pracy Działu Montażu
Aktywna współpraca z Działem Zakupów w celu zapewnienia terminowych dostaw części potrzebnych w procesie montażu, poszukiwanie usprawnień kanałów komunikacji oraz zapewnienie zgrania pomiędzy zespołami
Analiza obecnej organizacji procesów, poszukiwanie sposobów ich usprawnienia i modernizacji
Rozwijanie zespołu poprzez codzienne wsparcie i możliwości edukacyjne
Zaangażowanie zespołu w celu znalezienia najlepszych sposobów na osiągnięcie pożądanych rezultatów i wspólnego oddziaływania
Współpraca z Działem Konstrukcji w celu tworzenia i napędzania inicjatyw mających na celu poprawę proponowanych rozwiązań i rozwój biznesu
Przeprowadzanie testów i wdrażanie nowych procesów technologicznych i projektowych zgodnie z potrzebami klienta
Stałe poszukiwanie sposobów na obniżenie kosztów i usprawnienie procesów
Koordynacja zadań podwykonawców
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, zapewnienie jakości pracy
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu serwisu FAT (np. planowanie, organizacja i koordynacja prac zespołu) tak aby czynności działu serwisu (m.in. obsługa i serwis maszyn produkowanych przez FAT) były wykonywane prawidłowo i terminowo,
Prowadzenie i nadzór nad prawidłowym prowadzeniem wymaganej dokumentacji serwisowej,
Kontrola zleceń serwisu w zakresie prawidłowości ich wykonania oraz kosztów z nimi związanych,
Prawidłowe rozliczanie zleceń serwisu, pod kątem finansowym i dokumentacji,
Regularna (przynajmniej jeden raz w miesiącu) ocena wydajności serwisu i przygotowanie raportu z oceny dla FAT,
Wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących efektywność serwisu, obsługa klientów i zleceń kierowanych do serwisu z najwyższą starannością,
Wsparcie techniczne dla klientów serwisu,
Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
Pozyskiwanie nowych klientów dla FAT,
Przygotowywanie ofert na części zamienne,
Utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi klientami FAT,
Prowadzenie biura serwisu FAT, w tym wszelkiej korespondencji związanej z działem serwisu,
produkcyjnych i sanitarnych.
Po 6-miesięcznym czasie określonym umowa o pracę na czas nieokreślony.
Oferta dostępna w sali B.
Kontakt z pracodawcą - Zbigniew Urbaniak