Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (53)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 53 )
HR Manager – Lider Transformacji
Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Tworzenie strategii HR wspierającej rozwój biznesu, bycie aktywnym członkiem Zespołu Zarządzającego współtworzącym biznes
Przeprowadzenie transformacji kulturowej i organizacyjnej: dostosowanie struktury do potrzeb biznesu i wymogów rynkowych, digitalizacja i usprawnienie procesów, przejście z pracy „silosowej” do współpracy „end to end” (obejmującej cały proces biznesowy)
Pełnienie funkcji lidera HR 360 - identyfikowanie ważnych tematów w organizacji, wskazywanie rozwiązań oraz ich wdrażanie
Wdrożenie systemu ewaluacji pracy opartej o cele i związanych z nim rozwiązań motywacyjnych
Wspieranie efektywności pracy w strukturach sprzedażowych
Dobór i wdrożenie adekwatnego systemu rozwoju kompetencji
Modyfikacja i/lub tworzenie praktyk HR, które realnie pomagają w utrzymaniu ciągłości biznesu i sprostaniu wymogom rynkowym: Employer Branding, skuteczna rekrutacja, onboarding, procesy sukcesji, komunikacja, budowanie leadershipu i efektywnych zespołów, utrzymanie talentów i stabilności na kluczowych stanowiskach, budowanie kultury feedbacku i dzielenia się wiedzą…
Zarządzanie cyklicznymi procesami i operacjami HR, zapewnienie zgodności z wymogami prawa pracy i RODO
Współpraca z działem finansowym w zakresie budżetu i raportowania
Prezentowanie spójnej wizji oraz wartości firmy
Aktywne wsparcie Menedżerów w realizacji ich celów biznesowych
Analiza modeli biznesowych, rekomendacja rozwiązań, współtworzenie strategii firmy, wnoszenie perspektywy rentowności i budowania wartości firmy
Efektywne zarządzanie danymi, wykorzystywanie potencjału danych do rozwoju biznesu
Nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego i kontrola jego zgodności z planem finansowym
Monitorowanie bieżących wyników, wnioskowanie i rekomendowanie rozwiązań dotyczących konkretnych wyzwań biznesowych
Wdrażanie efektywnych procesów finansowych, kontrolnych i raportowania, wykorzystywanie rozwiązań i narzędzi globalnych
Zarządzanie zespołem, dostosowanie funkcjonalności działu do potrzeb biznesu i jego rozwoju, rozwijanie w zespole postaw i kompetencji partnera biznesowego
Tworzenie i utrzymanie wewnętrznych standardów i procedur zgodnych z wymogami Grupy w zakresie sprawozdawczości, controllingu, budżetowania
Współpraca z działem IT, rozumienie rozwiązań i systemów informatycznych, wdrażanie usprawnień, inicjowanie i zarządzanie projektami międzydziałowymi na poziomie lokalnym i regionalnym
Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Zarządzającego spółki w Polsce oraz funkcjonalne do Dyrektora Finansowego Grupy
Analiza modeli biznesowych, rekomendacja rozwiązań, współtworzenie strategii firmy, wnoszenie perspektywy rentowności i budowania wartości firmy
Efektywne zarządzanie danymi, wykorzystywanie potencjału danych do rozwoju biznesu
Nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego i kontrola jego zgodności z planem finansowym
Monitorowanie bieżących wyników, wnioskowanie i rekomendowanie rozwiązań dotyczących konkretnych wyzwań biznesowych
Wdrażanie efektywnych procesów finansowych, kontrolnych i raportowania, wykorzystywanie rozwiązań i narzędzi globalnych
Zarządzanie zespołem, dostosowanie funkcjonalności działu do potrzeb biznesu i jego rozwoju, rozwijanie w zespole postaw i kompetencji partnera biznesowego
Tworzenie i utrzymanie wewnętrznych standardów i procedur zgodnych z wymogami Grupy w zakresie sprawozdawczości, controllingu, budżetowania
Współpraca z działem IT, rozumienie rozwiązań i systemów informatycznych, wdrażanie usprawnień, inicjowanie i zarządzanie projektami międzydziałowymi na poziomie lokalnym i regionalnym
Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Zarządzającego spółki w Polsce oraz funkcjonalne do Dyrektora Finansowego Grupy
Przygotowywanie rekomendacji w celu najlepszego dostosowania procesu produkcyjnego do potrzeb rynku i Klientów oraz strategii sprzedaży firmy i sytuacji ekonomicznej
Zarządzanie podległą strukturą i Zespołem: rekrutacja, motywowanie, angażowanie, rozwój kompetencji technicznych i menedżerskich, ewaluacja, udzielanie informacji zwrotnych, delegowanie
Przygotowanie i zarządzanie budżetem
Współpraca bieżąca i projektowa z pozostałymi działami w firmie oraz współdziałanie w ramach Zespołu Zarządzającego
Zarządzanie projektami cross funkcyjnymi (na poziomie regionalnym i lokalnym) mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów
Strategiczne i operacyjne zarządzanie projektami (planowanie, alokacja zasobów, koordynacja pracy zespołu projektowego…) z zadbaniem o zachowanie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych jednostek)
Koordynowanie projektów obejmujących wdrażanie, optymalizację automatyzację, transfer procesów i operacji logistycznych (magazynowanie, funkcjonowanie centrów dystrybucji, zapasy, transport, IT…)
Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych
Stała partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i e-commerce)
Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
Tworzenie i realizacja strategii dotyczącej obszaru zarządzania zasobami ludzkimi jednostce operacyjnej
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania w obszarze zasobów ludzkich: kompetencji, ciągłości, rozwoju, bezpieczeństwa
Wspieranie strategii biznesowej firmy poprzez odpowiednie działania i inicjatywy HR. Bycie Partnerem dla Menedżera Zarządzającego jednostką
Tworzenie strategii HR wspierającej ciągłość i rozwój biznesu oraz jakość procesów i operacji, bycie aktywnym członkiem zespołu zarządzającego współtworzącym biznes
Pełnienie funkcji lidera HR 360 - identyfikowanie ważnych tematów w organizacji i wskazywanie rozwiązań oraz ich wdrażanie
Współtworzenie i zarządzanie budżetem (koszty personalne, koszty związane z projektami, procesami HR)
Odpowiedzialność za prawidłowość, jakość i wskaźniki efektywności działań HR-owych (aspekty formalne, prawne, bezpieczeństwo, systemy wynagrodzeń i świadczeń…)
Zapewnienie zasobów ludzkich (i kompetencji) potrzebnych do utrzymania ciągłości biznesu, realizacji celów i rozwoju: Employer Branding, rekrutacja, wdrożenie, szkolenia, rozwój i utrzymanie talentów, komunikacja, budowanie lidershipu i efektywnych zespołów
Prezentowanie spójnej wizji oraz wartości firmy
Aktywne wsparcie Menedżerów w realizacji ich celów biznesowych
Zarządzanie procesem oceny pracy i rozwoju Pracowników
Identyfikacja i rozwój talentów
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną firmy oraz komunikacją z rynkiem pracy
Nadzór merytoryczny nad całokształtem zadań realizowanych przez zespół HR, partnerów zewnętrznych oraz w ramach outsourcingu (płace)
Zarządzanie strategicznymi projektami dla całej organizacji
Raportowanie bezpośrednie do Menedżera Centrum Dystrybucji i funkcjonalne w ramach struktur regionalnych
Analiza danych i insightów z dostępnych baz danych i źródeł wiedzy nt. Klientów (systemy lojalnościowe, CRM, segmenty, rozwój cyklu życia Klienta i jego wartość, aktywność, zachowania konsumentów…)
Przekładanie insight’ów na rekomendacje i propozycje działań marketingowych, handlowych; opracowywanie wkładu do decyzji strategicznych
Prowadzenie analiz systematycznych i ad hoc na poziomie regionalnym i lokalnym (zaangażowanie Klienta, segmentacja, lojalność, sprzedaż…)
Przygotowywanie raportów pomagających lepiej zrozumieć zachowania Klientów oraz pokazujących zależności między wnioskami a celami biznesowymi
Bycie regionalnym Ekspertem CRM: definiowanie segmentów Klientów w celu dostosowywania odpowiedniej komunikacji i działań, identyfikowanie segmentów mających potencjał sprzedażowy, rozumienie perspektywy Klienta…
Systematyczne śledzenie aktywności Klientów (lokalnie i regionalnie) w systemach lojalnościowych (nagrody, kampanie, działania…) i zestawianie wniosków dla zespołów sprzedażowych
Współpraca z lokalnymi menedżerami i ekspertami odpowiedzialnymi za systemy lojalnościowe w celu wypracowywania inicjatyw, które wnoszą wartość dla Klientów i wspierają wyniki sprzedaży
Zarządzanie danymi (optymalne wykorzystywanie źródeł danych, organizacja danych, strukturyzowanie, monitorowanie jakości danych i raportów, tworzenie nowych narzędzi analitycznych)
Raportowanie do Menedżera działu Customer Insight (lojalność, CRM, analiza danych, Customer Experience, Customer Centricity) na poziomie regionu (CE - kilka rynków)
Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży, proponowanie nowych kierunków i możliwości rozwoju biznesu zapewniających wzrost organizacji w kontekście działań konkurencji i zewnętrznych wyzwań rynkowych oraz budowanie wartości dla Klientów
Planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację wyników
Przygotowanie i zarządzanie budżetem,
Analiza i zarządzanie rentownością sprzedaży
Budowanie relacji z przedstawicielami kluczowych Klientów
Zarządzanie Zespołem sprzedaży: zapewnienie potrzebnych konkurencyjnych kompetencji, dostosowanych do potrzeb biznesowych i modelu sprzedaży, delegowanie, motywowanie, budowanie lojalności, planowanie i kontrola realizacji celów, budowanie adekwatnej struktury działu
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi funkcjami
Bycie partnerem biznesowym i bezpośrednie raportowanie do CEO
Rekomendowanie inicjatyw i działań wspierających rozwój biznesu
Zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z Klientami
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i ich analiza, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych na rynku, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań
Dostosowanie procesu sprzedaży do wdrażanej strategii sprzedaży
Security Manager w Centrum Dystrybucji (loss prevention, asset protection, information security, health & safety)
mazowieckie
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
Budowanie, wdrażanie i nadzorowanie procesów zapewniających bezpieczeństwo związanych z funkcjonowaniem jednostki biznesowej (centrum dystrybucji): mapowanie ryzyk, asset protection, loss prevention, bezpieczeństwo danych i informacji, bezpieczeństwo operacji, BHP…
Zapewnienie efektywnych systemów kontroli procesów ochrony i bezpieczeństwa w jednostce operacyjnej poprzez: monitorowanie, inicjowanie i rekomendowanie oraz wdrażanie odpowiednich narzędzi
Analiza ryzyk i minimalizowanie zakłóceń procesów operacyjnych i biznesowych
Ścisła współpraca z menedżerami i poszczególnymi działami w celu zapewnienia bezpieczeństwa i budowania świadomości polityki bezpieczeństwa i ochrony
Zarzadzanie zespołem, zapewnienie i rozwijanie kompetencji
Zapewnienie zgodności lokalnych wymogów prawnych, technicznych i operacyjnych ze standardami Grupy i firmowym kodem etycznym
Odpowiedzialność za raportowanie zgodnie ze standardami firmy (wskaźniki, koszty…)
Prowadzenie regularnych audytów w celu zapewnienia wymaganych standardów bezpieczeństwa i ochrony w centrum dystrybucji i w punktach styku z procesami zewnętrznymi
Inicjowanie procesów wspierających zrównoważony rozwój
Promowanie kultury informacji zwrotnej i sposobu myślenia skoncentrowanego na efektywności, całościowym spojrzeniu na procesy biznesowym i świadomości bezpieczeństwa i kosztów
HR Business Partner - HR Manager (jednostki operacyjnej)
mazowieckie
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Tworzenie i realizacja strategii dotyczącej obszaru zarządzania zasobami ludzkimi jednostce operacyjnej
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania w obszarze zasobów ludzkich: kompetencji, ciągłości, rozwoju, bezpieczeństwa
Wspieranie strategii biznesowej firmy poprzez odpowiednie działania i inicjatywy HR. Bycie Partnerem dla Menedżera Zarządzającego jednostką
Tworzenie strategii HR wspierającej ciągłość i rozwój biznesu oraz jakość procesów i operacji, bycie aktywnym członkiem zespołu zarządzającego współtworzącym biznes
Pełnienie funkcji lidera HR 360 - identyfikowanie ważnych tematów w organizacji i wskazywanie rozwiązań oraz ich wdrażanie
Współtworzenie i zarządzanie budżetem (koszty personalne, koszty związane z projektami, procesami HR)
Odpowiedzialność za prawidłowość, jakość i wskaźniki efektywności działań HR-owych (aspekty formalne, prawne, bezpieczeństwo, systemy wynagrodzeń i świadczeń…)
Zapewnienie zasobów ludzkich (i kompetencji) potrzebnych do utrzymania ciągłości biznesu, realizacji celów i rozwoju: Employer Branding, rekrutacja, wdrożenie, szkolenia, rozwój i utrzymanie talentów, komunikacja, budowanie lidershipu i efektywnych zespołów
Prezentowanie spójnej wizji oraz wartości firmy
Aktywne wsparcie Menedżerów w realizacji ich celów biznesowych
Zarządzanie procesem oceny pracy i rozwoju Pracowników
Identyfikacja i rozwój talentów
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną firmy oraz komunikacją z rynkiem pracy
Nadzór merytoryczny nad całokształtem zadań realizowanych przez zespół HR, partnerów zewnętrznych oraz w ramach outsourcingu (płace)
Zarządzanie strategicznymi projektami dla całej organizacji
Raportowanie bezpośrednie do Menedżera Centrum Dystrybucji i funkcjonalne w ramach struktur regionalnych
Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w Regionie (5 rynków) poprzez funkcjonalne przełożenie na wszystkie centra dystrybucji i obiekty magazynowe oraz bliską współpracę z menedżerami jednostek lokalnych; monitorowanie i zapewnienie standardów logistyczno-operacyjnych zgodnych z wymogami Grupy
Strategia i planowanie operacyjne, zapewnianie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych placówek); opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych; kierowanie i facilitowanie przepływu asortymentu między lokalizacjami w regionie i poza regionem zgodnie z planem dostaw i potrzebami biznesu
Partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i ecommerce)
Reprezentowanie funkcji i perspektywy logistycznej i operacyjnej na poziomie Regionalnego Zespołu Zarządzającego, pełnienie roli „łącznika” pomiędzy serwisem logistycznym (centra dystrybucji) i klientami wewnętrznymi (zespół sprzedaży, menedżerowie marek) oraz HQ w celu szerszego spojrzenia na całość procesów biznesowych, wspieranie procesów biznesowych poprzez podnoszenie efektywności operacji
Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
Zarządzanie projektami między działowymi mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów
Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w Regionie (5 rynków) poprzez funkcjonalne przełożenie na wszystkie centra dystrybucji i obiekty magazynowe oraz bliską współpracę z menedżerami jednostek lokalnych; monitorowanie i zapewnienie standardów logistyczno-operacyjnych zgodnych z wymogami Grupy
Strategia i planowanie operacyjne, zapewnianie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych placówek); opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych; kierowanie i facilitowanie przepływu asortymentu między lokalizacjami w regionie i poza regionem zgodnie z planem dostaw i potrzebami biznesu
Partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i ecommerce)
Reprezentowanie funkcji i perspektywy logistycznej i operacyjnej na poziomie Regionalnego Zespołu Zarządzającego, pełnienie roli „łącznika” pomiędzy serwisem logistycznym (centra dystrybucji) i klientami wewnętrznymi (zespół sprzedaży, menedżerowie marek) oraz HQ w celu szerszego spojrzenia na całość procesów biznesowych, wspieranie procesów biznesowych poprzez podnoszenie efektywności operacji
Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
Zarządzanie projektami między działowymi mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów
Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w Regionie (5 rynków) poprzez funkcjonalne przełożenie na wszystkie centra dystrybucji i obiekty magazynowe oraz bliską współpracę z menedżerami jednostek lokalnych; monitorowanie i zapewnienie standardów logistyczno-operacyjnych zgodnych z wymogami Grupy
Strategia i planowanie operacyjne, zapewnianie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych placówek); opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych; kierowanie i facilitowanie przepływu asortymentu między lokalizacjami w regionie i poza regionem zgodnie z planem dostaw i potrzebami biznesu
Partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i ecommerce)
Reprezentowanie funkcji i perspektywy logistycznej i operacyjnej na poziomie Regionalnego Zespołu Zarządzającego, pełnienie roli „łącznika” pomiędzy serwisem logistycznym (centra dystrybucji) i klientami wewnętrznymi (zespół sprzedaży, menedżerowie marek) oraz HQ w celu szerszego spojrzenia na całość procesów biznesowych, wspieranie procesów biznesowych poprzez podnoszenie efektywności operacji
Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
Zarządzanie projektami między działowymi mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów