Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (26)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 26 )
Przedstawiciel farmaceutyczno-medyczny
Poznań
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do obowiązków Przedstawiciela Farmaceutyczno-Medycznego należą:
realizacja celów sprzedażowych produktów dermokosmetycznych marki SVR
dbałość o właściwą ekspozycję oraz asortyment produktów w punkcie sprzedaży (aptece) – zgodnie z zaleceniami firmy, potrzebami Klientów i Konsumentów
odwiedzanie Klientów zgodnie z założoną strategią i częstotliwością zapewniającymi realizację zadań
regularne planowanie i raportowanie pracy oraz aktywności
przekazywanie Klientom informacji merytorycznych zgodnie ze strategią marketingową i na podstawie obowiązujących materiałów promocyjnych w celu zwiększania przewagi konkurencyjnej oraz rekomendacji produktów marki SVR
planowanie i organizowanie szkoleń, prezentacji dla Klientów, aktywny udział w spotkaniach firmowych, promocyjnych, branżowych i Klientów
współpraca z Dermokonsultantkami w wyznaczonych aptekach
analizowanie wyników sprzedaży w celu aktualizacji i modyfikacji strategii zarządzania terenem
bieżące przekazywanie do firmy informacji dotyczących sprzedaży, rynku, klientów, etc
zarządzanie budżetem lokalnym w taki sposób, aby efektywnie wspierał osiągnięcie celów sprzedaży
Build and execute social media strategy including competitive research, platform determination, benchmarking, messaging, and audience identification
Create editorial calendars and schedules
Generate, edit, publish, and share daily content (original text, images, videos, etc.) that builds meaningful connections and encourages community members to take action on all social media platforms such as Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitter
Moderate all user-generated content in line with the moderation policy for each community
Communicate with industry professionals and influencers to set up cooperation and capitalize on their influence on the social media world
Ensure social media strategy aligns with company goals and values
Measure the success of social media campaigns using KPIs
Monitor client engagement and interact with clients on social media posts
Continuously improve by capturing and analyzing the appropriate social data/metrics, insights, and best practices
Stay up to date with the latest social media trends, best practices, and technologies and evaluate how the company can best participate
Collaborate closely with the Head Office Communication team to ensure content is informative and appealing and with subsidiary departments to coordinate actions
Do obowiązków Przedstawiciela Farmaceutyczno-Medycznego należą:
realizacja celów sprzedażowych produktów dermokosmetycznych marki SVR
dbałość o właściwą ekspozycję oraz asortyment produktów w punkcie sprzedaży (aptece) – zgodnie z zaleceniami firmy, potrzebami Klientów i Konsumentów
odwiedzanie Klientów zgodnie z założoną strategią i częstotliwością zapewniającymi realizację zadań
regularne planowanie i raportowanie pracy oraz aktywności
przekazywanie Klientom informacji merytorycznych zgodnie ze strategią marketingową i na podstawie obowiązujących materiałów promocyjnych w celu zwiększania przewagi konkurencyjnej oraz rekomendacji produktów marki SVR
planowanie i organizowanie szkoleń, prezentacji dla Klientów, aktywny udział w spotkaniach firmowych, promocyjnych, branżowych i Klientów
współpraca z Dermokonsultantkami w wyznaczonych aptekach
analizowanie wyników sprzedaży w celu aktualizacji i modyfikacji strategii zarządzania terenem
bieżące przekazywanie do firmy informacji dotyczących sprzedaży, rynku, klientów, etc
zarządzanie budżetem lokalnym w taki sposób, aby efektywnie wspierał osiągnięcie celów sprzedaży
Ownership for E-Commerce and the digital consumer communication
Operational management of SVR e-shop: Site merchandising and Website update (content, product page, offers, visuals, etc.)
Accelerate growth in online sales through innovative initiatives that will best serve customer engagement, including managing and executing promotional campaigns
Providing analysis on customer shopping trends, site and sales performance to identify actionable insights and build plans to optimize metrics
Owning the digital calendar in alignment with marketing communication (e-commerce plan with monthly objective + digital communication plan)
Management of communication plan on social networks (IG, FBK, YTB, etc.) following brand guidelines
Community management of all platforms
Set up influence strategy and manage all partnerships following advocacy guidelines and social selling orientation
Performance management and monitoring of digital media campaign: Set up an acquisition & media strategy (SEA, SMA, video campaigns) with the media agency to maximize turnover, including budget breakdown according to dedicated KPI per channel (CPC, ROAS, etc.) and following digital central guidelines; increasing awareness and desirability of the brand
Adaptation of visuals assets and redaction of copy for each campaign (using A/B test strategy)
Implementation of an SEO strategy to improve traffic and sales performance in collaboration with digital central office
Daily / Weekly / Monthly reporting (revenue and media performance) with corrective actions if needed
Customer Relationship Management: Work closely with Global & Local team on CRM strategies, email segmentation, frequency of sends and overall email calendars to drive sales and brand awareness
Define and set up a strategy to increase the volume of the database (email)
Oversee consumer service pre and post-sales (product advice or logistic issues)
Monitoring e-shop P&L
Work closely with our warehouse on stock levels, order issues and technical issues
realizacja celów sprzedażowych produktów dermokosmetycznych marki SVR
dbałość o właściwą ekspozycję oraz asortyment produktów w punkcie sprzedaży (aptece) – zgodnie z zaleceniami firmy, potrzebami Klientów i Konsumentów
odwiedzanie Klientów zgodnie z założoną strategią i częstotliwością zapewniającymi realizację zadań
regularne planowanie i raportowanie pracy oraz aktywności
przekazywanie Klientom informacji merytorycznych zgodnie ze strategią marketingową i na podstawie obowiązujących materiałów promocyjnych w celu zwiększania przewagi konkurencyjnej oraz rekomendacji produktów marki SVR
planowanie i organizowanie szkoleń, prezentacji dla Klientów, aktywny udział w spotkaniach firmowych, promocyjnych, branżowych i Klientów
współpraca z Dermokonsultantkami w wyznaczonych aptekach
analizowanie wyników sprzedaży w celu aktualizacji i modyfikacji strategii zarządzania terenem
bieżące przekazywanie do firmy informacji dotyczących sprzedaży, rynku, klientów, etc
zarządzanie budżetem lokalnym w taki sposób, aby efektywnie wspierał osiągnięcie celów sprzedaży
Ownership for E-Commerce and the digital consumer communication
Operational management of SVR e-shop: Site merchandising and Website update (content, product page, offers, visuals, etc.)
Accelerate growth in online sales through innovative initiatives that will best serve customer engagement, including managing and executing promotional campaigns
Providing analysis on customer shopping trends, site and sales performance to identify actionable insights and build plans to optimize metrics
Owning the digital calendar in alignment with marketing communication (e-commerce plan with monthly objective + digital communication plan)
Management of communication plan on social networks (IG, FBK, YTB, etc.) following brand guidelines
Community management of all platforms
Set up influence strategy and manage all partnerships following advocacy guidelines and social selling orientation
Performance management and monitoring of digital media campaign: Set up an acquisition & media strategy (SEA, SMA, video campaigns) with the media agency to maximize turnover, including budget breakdown according to dedicated KPI per channel (CPC, ROAS, etc.) and following digital central guidelines; increasing awareness and desirability of the brand
Adaptation of visuals assets and redaction of copy for each campaign (using A/B test strategy)
Implementation of an SEO strategy to improve traffic and sales performance in collaboration with digital central office
Daily / Weekly / Monthly reporting (revenue and media performance) with corrective actions if needed
Customer Relationship Management: Work closely with Global & Local team on CRM strategies, email segmentation, frequency of sends and overall email calendars to drive sales and brand awareness
Define and set up a strategy to increase the volume of the database (email)
Oversee consumer service pre and post-sales (product advice or logistic issues)
Monitoring e-shop P&L
Work closely with our warehouse on stock levels, order issues and technical issues