Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Planowanie i harmonogramowanie dostaw towarów do klientów exportowych w ramach sieci logistycznej w celu zapewnienia oczekiwanego poziomu serwisu,
Zapewnienie optymalnego poziomu zapasu i świeżości wyrobów gotowych oraz wykorzystania przestrzeni magazynowej dla rynków eksportowych,
Koordynowanie proces zapewnienia dostępności do sprzedaży dla nowości oraz produktów promocyjnych w ramach planowanych aktywności marketingowych i sprzedażowych,
Rozwiązywanie problemów i proponowanie usprawnień w celu zapewnienia najlepszego serwisu dla klientów,
Ścisła współpraca z przedstawicielami działów: Transportu, Planowania produkcji, Finansów, Komercjalizacji oraz współpracownikami innych części Łańcucha Dostaw w kraju i za granicą,
Zapewnianie zgodności ze wszystkimi przepisami celnymi dla dostaw i wysyłek poza UE,
Szeroko rozumiana obsługa klienta zagranicznego,
Raportowanie i przygotowywanie analiz,
Konfigurowanie i utrzymywanie parametrów w systemach
Planowanie i harmonogramowanie dostaw towarów do klientów exportowych w ramach sieci logistycznej w celu zapewnienia oczekiwanego poziomu serwisu,
Zapewnienie optymalnego poziomu zapasu i świeżości wyrobów gotowych oraz wykorzystania przestrzeni magazynowej dla rynków eksportowych,
Koordynowanie proces zapewnienia dostępności do sprzedaży dla nowości oraz produktów promocyjnych w ramach planowanych aktywności marketingowych i sprzedażowych,
Rozwiązywanie problemów i proponowanie usprawnień w celu zapewnienia najlepszego serwisu dla klientów,
Ścisła współpraca z przedstawicielami działów: Transportu, Planowania produkcji, Finansów, Komercjalizacji oraz współpracownikami innych części Łańcucha Dostaw w kraju i za granicą,
Zapewnianie zgodności ze wszystkimi przepisami celnymi dla dostaw i wysyłek poza UE,
Szeroko rozumiana obsługa klienta zagranicznego,
Raportowanie i przygotowywanie analiz,
Konfigurowanie i utrzymywanie parametrów w systemach
Kierownik/Kierowniczka ds. Zarządzania Przychodami
Plac Konesera 12, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
budujesz nowy proces mierzenia, raportowania i maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI)
przeprowadzasz i wykorzystujesz analizy zwrotu z inwestycji w celu zwiększenia skuteczności promocji i budowania przyszłej strategii promocyjnej
kierujesz rozwojem strategii promocyjnej
wpływasz na rozwój miksu produktowego poprzez mechanizmy cenowe i promocyjne, a także oddziałując na kalendarze marketingowe i komercyjne oraz ich realizację
budujesz strategię cenową opartą na dogłębnych analizach rynku i konkurencji, elastyczności cenowej, strategiach pozycjonowania marki oraz analizach kosztów/rentowności
regularnie współpracujesz z kierownikami ds. kluczowych klientów w zakresie zwrotu z inwestycji i rozwoju strategii promocyjnej
współpracujesz z zespołem ds. badań i analiz rynkowych w zakresie zarządzania przychodami
prowadzisz roczny proces planowania w imieniu zespołu ds. zarządzania przychodami
Develop and maintain strong working relationships with multiple stakeholders, including functional hiring managers, HR partner, and TA Operations in order to foster partnerships that yield consistent on-going communication, high-quality results, and efficient processes in order to build TA function credibility
Execute the full life cycle recruitment process for professional and managerial commercial and office based roles while achieving the KPIs and system accuracy
Develop and maintain a network of internal/external contacts to help source high potential talent
Conduct innovative sourcing strategies by leveraging new platforms and social media to tap into passive talent pools
Stay informed of external market trends and recruiting techniques. Build ongoing external networks and future candidate slates
Analyze internal/external data to derive talent insights and drive continuous improvement initiatives
Pro-actively develop talent mapping and build talent pools responding to the upcoming business talent needs
Participate and lead various projects on process improvement and best in class recruitment activities
Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Zarządzania Kategorią i Wiedzą o Nabywcy
Plac Konesera 12, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 18.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Lead sales business partnering (incl. CatMan, Shopper Insights, analytics) for AFH (incl. AFH, GAS, alternative channel) , Wholesalers, SM Local clients
Co-developing a comprehensive Category Growth Plan (Snacks & Beverages) using category management knowledge and specific PepsiCo insights
Provide input into channel and customer strategy in collaboration with Sales Leaders and Sales Activation and actively seek for opportunities for tailored solutions
Contribute to building partner / win-win relationship with customers and build PepsiCo category / shopper expertise vis a vis key Customers
Interact with and take part in selected meetings to deliver the story to customers - JBP, WCCE
Partner with Sales Activation, Revenue Management and Marketing to translate business performance issues and opportunities into shopper – related issues and opportunities for selected channels and customers
Regularly activate existing and newly collected shopper information and ensure the company (Sales, Marketing and Sales Activation teams) is focused on right shopper-related questions
Execute Shopper Research agenda for selected customers and selelcted total Poland projects, within given budget and agreed timings
Direct, regular cooperation with KAMs in order to achieve PepsiCo targets with Key Customers
Opportunity hunting: proactive seeking of potential chances and solutions using all available data sources as well as active observations
Utilize findings from research and analytical tools provided to leverage them in cooperation with customers
Prepare analyses and presentations on market trends, consumer/ shopper behaviours in snacks & beverages category. Drawing conclusions and making recommendations
Create merchandising standards for key customers, for snacks & beverages category
Link marketing plans with action plans for the sales force
Take part in the AOP process within the customers
Build international shopper research agenda for Horeca channel, cooperating with ESSA Center of Excelence