Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Doradca klienta w salonie sprzedaży
Odrzańska 24, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klientów stacjonarnych oraz (telefonicznych, korespondencji mailowej, komunikatorów typu live-chat oraz w obsłudze bezpośredniej)
Kompleksowa obsługa zamówień stacjonarnych i składanych internetowo przez klientów Spółki
Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów kwestii lub przekazywanie ich odpowiednim osobom
Prowadzenie rozmów handlowych oraz przygotowywanie ofert
Dobieranie produktów odpowiadających na potrzeby klientów
Udzielanie klientom rzetelnych informacji (dostępnych w systemach firmy - typu dostępność produktu, status złożonego zamówienia, godziny pracy salonu i dostępne formy płatności, przesłanie duplikatu faktury) oraz rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów
Rozwijanie wiedzy z zakresu oferowanego asortymentu
Zachowanie należytego poziomu jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy
Obsługa klientów stacjonarnych oraz (telefonicznych, korespondencji mailowej, komunikatorów typu live-chat oraz w obsłudze bezpośredniej)
Kompleksowa obsługa zamówień stacjonarnych i składanych internetowo przez klientów Spółki
Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów kwestii lub przekazywanie ich odpowiednim osobom
Prowadzenie rozmów handlowych oraz przygotowywanie ofert
Dobieranie produktów odpowiadających na potrzeby klientów
Udzielanie klientom rzetelnych informacji (dostępnych w systemach firmy - typu dostępność produktu, status złożonego zamówienia, godziny pracy salonu i dostępne formy płatności, przesłanie duplikatu faktury) oraz rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów
Rozwijanie wiedzy z zakresu oferowanego asortymentu
Zachowanie należytego poziomu jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy
Obsługa klientów stacjonarnych oraz (telefonicznych, korespondencji mailowej, komunikatorów typu live-chat oraz w obsłudze bezpośredniej)
Kompleksowa obsługa zamówień stacjonarnych i składanych internetowo przez klientów Spółki
Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów kwestii lub przekazywanie ich odpowiednim osobom
Prowadzenie rozmów handlowych oraz przygotowywanie ofert
Dobieranie produktów odpowiadających na potrzeby klientów
Udzielanie klientom rzetelnych informacji (dostępnych w systemach firmy - typu dostępność produktu, status złożonego zamówienia, godziny pracy salonu i dostępne formy płatności, przesłanie duplikatu faktury) oraz rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów
Rozwijanie wiedzy z zakresu oferowanego asortymentu
Zachowanie należytego poziomu jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy