1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. GREENBERG TRAURIG NOWAKOWSKA-ZIMOCH WYSOKIŃSKI sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GREENBERG TRAURIG NOWAKOWSKA-ZIMOCH WYSOKIŃSKI sp. k.

WARSZAWA, UL. KSIĄŻĘCA 4

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (11) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 11 )

Asystentka Prawna / Asystent Prawny

Chmielna 69, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu – wsparcie kilkuosobowego zespołu prawników
  • Przygotowywanie, formatowanie dokumentów; tworzenie prezentacji i raportów
  • Prowadzenie korespondencji oraz wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych w języku polskim i angielskim
  • Przygotowanie ewidencji czasu pracy prawników, niezbędnej dla procesu fakturowania
  • Współpraca z Działem Billingu w zakresie otwierania/zamykania numerów dla nowych klientów, czy spraw; przygotowywanie dokumentacji AML i innej
  • Współpraca z Działem Business Development & Marketing w zakresie przygotowywania ofert oraz zgłoszeń do rankingów
  • Obsługa VDR (wirtualne zbiory danych) na potrzeby badania due diligence
  • Zarządzanie elektronicznym kalendarzem spotkań/videokonferencji
  • Rozliczanie wydatków służbowych prawników zgodnie z regułami przyjętymi w kancelarii
  • Kontakt z klientami oraz instytucjami, urzędami i sądami
  • Współpraca z wewnętrznymi działami administracyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

(Starszy) Specjalista ds. Kadr i Płac / (Senior) Payroll Specialist

Chmielna 69, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowanie comiesięcznych list płac w systemie Symfonia
  • Nadzór nad poprawnością danych w systemie kadrowo-płacowym
  • Samodzielne sporządzanie deklaracji: ZUS, PFRON, GUS, PIT
  • Bieżąca, stała obsługa systemu Płatnik, e-PUAP
  • Przygotowanie i nadzór nad kompletnością akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie ze wzorami obowiązującymi w kancelarii
  • Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz składek na potrzeby PPK
  • Sporządzanie niezbędnych dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
  • Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dot. podatku dochodowego od osób fizycznych odnośnie dokonywanych wypłat pracowników, zleceniobiorców
  • Kontrola terminów i ewidencja dokumentów dotyczących m.in. badań lekarskich, kończących się umów, zagadnień dotyczących kwestii BHP
  • Współpraca z zespołem HR w USA, księgowością, wewnętrznym oraz zewnętrznym audytem: przygotowanie raportów, wypełnianie danych w systemach wewnętrznych zgodnie z zapotrzebowaniem
  • Sporządzanie raportów, przygotowanie wskaźników personalnych
  • Koordynacja i nadzór nad benefitami pozapłacowymi
  • Nadzór nad kadrowymi politykami, procedurami wewnętrznymi oraz ZFŚS
  • Aktualizacja wewnętrznych regulaminów m.in. pracy, wynagradzania, aktualizacja wzorców umów zgodnie ze zmianami kodeksowymi
  • Nadzór nad cyklem życia Pracownika od etapu zatrudnienia do zakończenia współpracy w zakresie kadrowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka Prawna / Asystent Prawny

Chmielna 69, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu – wsparcie kilkuosobowego zespołu prawników
  • Przygotowywanie, formatowanie dokumentów; tworzenie prezentacji i raportów
  • Prowadzenie korespondencji oraz wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych w języku polskim i angielskim
  • Przygotowanie ewidencji czasu pracy prawników, niezbędnej dla procesu fakturowania
  • Współpraca z Działem Billingu w zakresie otwierania/zamykania numerów dla nowych klientów, czy spraw; przygotowywanie dokumentacji AML i innej
  • Współpraca z Działem Business Development & Marketing w zakresie przygotowywania ofert oraz zgłoszeń do rankingów
  • Obsługa VDR (wirtualne zbiory danych) na potrzeby badania due diligence
  • Zarządzanie elektronicznym kalendarzem spotkań/videokonferencji
  • Rozliczanie wydatków służbowych prawników zgodnie z regułami przyjętymi w kancelarii
  • Kontakt z klientami oraz instytucjami, urzędami i sądami
  • Współpraca z wewnętrznymi działami administracyjnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Chmielna 69, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa Recepcji Kancelarii w godzinach 9.00 – 17.00 (lub zbliżonych) od poniedziałku do piątku
  • obsługa centrali telefonicznej; przełączanie rozmów; udzielanie informacji i przekazywanie wiadomości
  • obsługa innych urządzeń biurowych (drukarka, kopiarka, skaner)
  • odbiór i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej w wersji papierowej (korespondencja i przesyłki kurierskie)
  • bieżące prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych; przyjmowanie gości
  • dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie
  • inne zadania będące wsparciem pracowników w bieżącej pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Employment Associate

Chmielna 69, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • providing legal advice to foreign and domestic entities on a vast spectrum of employment matters;
  • drafting agreements, internal policies and regulations;
  • supporting clients in consultations with employees and preparing individual and collective legal documentation;
  • assisting in the process of preparing and implementing senior executive remuneration schemes;
  • advising foreign entities on the process of posting employees to work in Poland, including social security contribution aspects, tax issues and the administrative obligations of the posting entities;
  • advising clients on relations with trade unions and works councils;
  • representing clients in labor disputes at the judicial and pre-judicial stage
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. fakturowania

Chmielna 69, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i wystawianie faktur VAT i/lub rachunków zgodnie z obowiązującymi przepisami i w oparciu o istniejące narzędzia
  • Prowadzenie rejestru VAT dotyczącego sprzedaży usług
  • Monitorowanie płatności, ściąganie należności i informowanie zainteresowanych osób
  • Sporządzanie miesięcznych oraz okresowych raportów i zestawień dotyczących wystawionych faktur oraz płatności dokonywanych przez klientów
  • Księgowanie faktur sprzedaży i płatności
  • Wykonywanie innych prac pomocniczych na rzecz działu fakturowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Chmielna 69, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa Recepcji Kancelarii w zmianach 8-godzinnych w godzinach 8.30 - 16.30 lub 9.30 – 17.30, od poniedziałku do piątku
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz połączeń telefonicznych
  • Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kopiarka, skaner)
  • Przyjmowanie i obsługa gości Kancelarii, dbałość o wygląd przestrzeni recepcyjnej
  • Bieżące prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych w systemach elektronicznych
  • Współpraca z administracją budynku w zakresie zgłaszania spotkań, dostaw, awarii i prac remontowych, odbywających się w Kancelarii
  • Inne zadania wynikające z bieżących potrzeb pracowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. fakturowania

Książęca 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i wystawianie faktur VAT i/lub rachunków zgodnie z obowiązującymi przepisami i w oparciu o istniejące narzędzia; monitorowanie umów z klientami w zakresie dotyczącym ustaleń związanych z wynagrodzeniem Kancelarii w systemie księgowym amerykańskim oraz w Symfonii
  • Prowadzenie rejestru VAT dotyczącego sprzedaży usług
  • Wystawianie faktur korygujących VAT i duplikatów faktur po uzgodnieniu z głównym księgowym
  • Wystawianie not obciążeniowych z tytułu ponoszonych opłat w imieniu klienta
  • Monitorowanie płatności, ściąganie należności i informowanie zainteresowanych osób
  • Kontaktowanie się z klientami w sprawach zaległych płatności
  • Sporządzanie miesięcznych oraz okresowych raportów i zestawień dotyczących wystawionych faktur oraz płatności dokonywanych przez klientów
  • Księgowanie faktur sprzedaży i płatności
  • Wykonywanie innych prac pomocniczych na rzecz działu fakturowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wieczorna Recepcjonistka /Recepcjonista

Książęca 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa Recepcji Kancelarii w godzinach 17:00 - 21:00 od poniedziałku do piątku
  • obsługa centrali telefonicznej; przełączanie rozmów; udzielanie informacji i przekazywanie wiadomości obsługa innych urządzeń biurowych (drukarka, kopiarka, skaner);odbiór i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej w wersji papierowej (korespondencja i przesyłki kurierskie)
  • bieżące prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych; przyjmowanie gości
  • dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie
  • inne prace będące wsparciem pracowników w bieżącej pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac / Senior Payroll Specialist

Książęca 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowanie comiesięcznych list płac w systemie Symfonia
  • Nadzór nad poprawnością danych w systemie kadrowo-płacowym
  • Samodzielne sporządzanie deklaracji: ZUS, PFRON, GUS, PIT
  • Bieżąca, stała obsługa systemu Płatnik, e-PUAP
  • Przygotowanie i nadzór nad kompletnością akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie ze wzorami obowiązującymi w kancelarii m.in.: umów o pracę, umów zlecenia, świadectw pracy, aneksów do umów, itp
  • Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz składek na potrzeby PPK
  • Sporządzanie niezbędnych dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
  • Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dot. podatku dochodowego od osób fizycznych odnośnie dokonywanych wypłat pracowników, zleceniobiorców
  • Kontrola terminów i ewidencja dokumentów dotyczących m.in. badań lekarskich, kończących się umów, zagadnień dotyczących kwestii BHP
  • Współpraca z zespołem HR w USA, księgowością, wewnętrznym oraz zewnętrznym audytem: przygotowanie raportów, wypełnianie danych w systemach wewnętrznych zgodnie z zapotrzebowaniem
  • Sporządzanie raportów, przygotowanie wskaźników personalnych
  • Koordynacja i nadzór nad benefitami pozapłacowymi
  • Nadzór nad kadrowymi politykami, procedurami wewnętrznymi
  • Nadzór nad Funduszem Świadczeń Socjalnych
  • Aktualizacja wewnętrznych regulaminów m.in. pracy, wynagradzania, aktualizacja wzorców umów zgodnie ze zmianami kodeksowymi
  • Nadzór nad cyklem życia Pracownika od etapu zatrudnienia do zakończenia współpracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wieczorna Recepcjonistka/Recepcjonista

Warszawa
Wygasła: 28.09.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie GREENBERG TRAURIG NOWAKOWSKA-ZIMOCH WYSOKIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.