Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Lead a team of Prompt Engineers and Prompt Architect, providing mentorship, guidance, and support to ensure high-quality work and timely delivery of projects
Design, develop, and implement AI based solution to solve business problems and drive efficiency. Taking ownership of AI roadmap creation and delivery
Manage project timelines and resources, ensuring efficient use of team and budget
Oversee the full development life cycle of proposed products, from ideation to deployment, ensuring all milestones are met and quality standards are maintained
Collaborate with cross-functional teams, including data engineers, and business analysts, AI Lead to gather requirements and develop scalable solutions
Conduct research on emerging ML/AI technologies, techniques and 3rd party resources and recommend improvements to existing systems
Communicate project updates and progress to stakeholders, both technical and non-technical
Continuously improve teams processes and workflows to optimize efficiency and effectiveness by searching for automatization based on available tools and technology
Wprowadzenie elementów branded content do strategii komunikacji powstających dla Klientów Publicis Media oraz pozyskiwanie nowych Klientów
Przygotowanie i wdrożenie dedykowanych rozwiązań komunikacyjnych w obszarze content marketingu (koncentracja na działaniach branded content, w tym lokowanie produktu w formatach telewizyjnych i digitalowych, teledyskach oraz podcastach, z pominięciem współpracy z influencerami)
Dbanie o jakość realizacji działań branded contentowych (ustalenia dotyczące kontekstu, nadzór na planie zdjęciowym, dbałość o branding oraz ekspozycję marki)
Przygotowanie rekomendacji i realizacja kampanii digitalowych w oparciu o formaty rich mediowe
Codzienna praca z Klientami, w tym czynny udział w spotkaniach briefingowych, prezentowanie ofert oraz strategii branded contentowej
Ścisła współpraca z mediami oraz producentami w zakresie integracji marek z treściami wydawców
Budowanie i utrzymywanie relacji z pracownikami naszych agencji mediowych i udzielanie wsparcia w szeroko pojętych kwestiach HR-owych
Bezpośrednia współpraca z dyrektorami i managerami w zakresie tworzenia najlepszych doświadczeń dla naszych pracowników i wdrażania najlepszych praktyk w zarządzaniu zespołami
Doradztwo w zakresie polityki personalnej, zmian organizacyjnych, budowania zespołów i zarządzania zmianą
Zarządzanie procesami rekrutacji we współpracy z zespołem Talent Acquisition
Wsparcie zespołów w budowaniu najlepszych praktyk i doświadczeń onboardingowych dla pracowników agencji
Prowadzenie lokalnych i regionalnych projektów HR-owych
Ścisła współpraca ze wszystkimi funkcjami HR (Talent Acquisition, Learing & Development, HR Operations, Business Operations i innymi Talent Business Partnerami)
Wsparcie zespołu Business Development przy realizacji kluczowych projektów i zadań związanych z rozwojem biznesu YOTTA, zarówno u klientów agencji Publicis Groupe jak i klientów bezpośrednich, w tym wsparcie:
Procesów biznesowych polegających na przygotowaniu analiz, raportów, zestawień i innych opracowań w xls i ppt zleconych przez zespół Business Development;
Procesów związanych z budowaniem świadomości marki YOTTA; popularyzacją wiedzy o produktach i usługach YOTTA u klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
Procesów z obszaru Employer Brandingu i integracji zespołu;
Planowanie i organizowanie własnej pracy (w ramach zleconych zadań / projektów) od rozpoczęcia do dostarczenia; udostępnianie i monitorowanie kluczowych terminów w celu zapewnienia płynności działań;
Współodpowiedzialność za pomyślne zakończenie przydzielonego zadania, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji między członkami zespołu projektowego (m.in. jasnego przekazywania wymagań i terminów do uczestników projektów);
Budowanie efektywnych i pozytywnych relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi poprzez dobrą komunikację, efektywną współpracę, responsywność, branie odpowiedzialności i proaktywność do rozwiązywania problemów
Supervise the entire product development process within the PX project;
Research and define clients’ needs to determine which features to include on the PX product roadmap;
Collaborate with the development team to define release plans and ensure that the product is delivered on time and within budget;
Maintain the Product Roadmap;
Contribute to marketing collateral (what are PX’s USP vis a vis competitors’ and other Publicis Tools);
Continuously refine the product backlog and prioritize new features and improvements based on changing needs and business priorities
Overlook, test, and review integrations with all partners
Keep on top of new trends and new vendors to ensure the currency of the PX value proposition for Publicis and clients
Take part in client pitches/meetings - planning, educating, and mapping ideas
Advise clients on integrations and on how we fit into their Martech stack;
Participate in sprint planning, refinements, backlog, and feature validation with the users, PMO and BAs;
Manage SMEs, and BAs to ensure the development team has a clear vision of feature development and provide a full backlog of future epics/stories for allocation by the development team;
Testing and reviewing new features and enhancements;
Approvals on recommendations for backend and infrastructure changes;
Support of sister projects or third-party partners on briefing, advising, and approving feature development for each feature or integration
Tworzenie i implementacja strategii mediowych obejmujących rekomendowanie oraz dobór narzędzi i rozwiązań mediowych (online i offline) dla konsultantów agencji oraz klientów
Przygotowywanie analiz mediowych, grup docelowych i touchpointów oraz planowanie optymalnej orkiestracji mediów płatnych
Nadzór nad egzekucją kampanii mediowych - monitorowanie, analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie kampanii
Budowanie długofalowej relacji z klientem i wydawcami
Udział w procesach pozyskiwania nowych klientów oraz prezentacja przygotowanych ofert i rozwiązań
Przygotowywanie estymacji, wycen, harmonogramów i rekomendacji działań w zakresie płatnych mediów
Doradztwo i konsultacja ofert i rozwiązań przygotowywanych przez inne zespoły agencji, w tym aktywny udział w burzach kreatywnych
Uczestnictwo w spotkaniach statusowych i briefingach
Prowadzenie regularnych szkoleń dla zespołu z zakresu dostępnych oraz nowych rozwiązań płatnej współpracy z mediami
Współpraca z przedstawicielami innych agencji mediowych i kreatywnych z grupy w modelu Power of One
Analizy ad hoc dotyczące mediów i ewaluacje ofert mediowych pod kątem ich potencjalnej efektywności, opłacalności kosztowej oraz dopasowania do celów kampanii
Współpraca z partnerami mediowymi, oraz innymi Agencjami, z którymi współpracują nasi Klienci
We are looking for a Senior Brand Strategist, whose role will be to advise and guide our key clients’ marketing and communication activities and lead the brand strategy/vision internally and externally as part of the agency team both for the Hungarian and international clients. Your role will be key in delivering insightful, relevant, and effective answers to our clients’ business and marketing problems. You will be an ambassador of the One Team concept fostering collaboration between broader Strategy team members facilitating delivery of outstanding strategic approaches for our clients’ brands on the highest level of standards
What will you do in this role?
• Acting as the consumer's advocate throughout all client-agency interactions, from initial brief to campaign execution
• Staying informed about cultural and social trends relevant to client businesses, while also staying up-to-date with industry, customer, and competitor insights
• Conducting both qualitative and quantitative research through methods such as focus groups, brainstorming sessions, and one-on-one interviews. You'll also collaborate with other departments to coordinate additional research efforts
• Integrating consumer insights into strategic branding recommendations
• Crafting clear and inspiring creative briefs and comprehensive perspectives for new business initiatives and existing clients. You'll work closely with the Brand Strategy Director and other members of the extended Strategy team, including Digital and Search Strategists and Media Planners
• Applying your knowledge of media, creative, and messaging effectiveness to improve each campaign, building on past experiences
• Directly influencing the quality of creative work by applying your deep understanding of the consumer
• Collaborating closely with Creative teams to conceptualize, explore, and drive the creation of exceptional work
• Playing a vital role in client pitches, new business initiatives, and the development of creative directives and strategies
• Taking a leading role in coaching and nurturing the growth of Junior and Mid-Level Strategists
Effectively develops content and leads internal, in-depth (≥30 min) training sessions to upskill team members
Provides effective primary people management for direct reports
Champions best practice among the medical writing team and works closely with Scientific Directors to continuously evolve and improve our service offering
Capably leads writers within an account team; consistently develops and leads high-performing, motivated teams
Champions best practice in content development and challenges the status quo to ensure continuous improvement in delivery
Leads content delivery (directly and via the team) for designated accounts and ensures consistently high-quality and cohesive delivery
Ideates, structures and develops content for novel and more complex projects
Proactively provides ongoing feedback, training and support to junior writers regarding content development
Coaches (Senior) Medical Writers on how to carry out effective reviews
Can lead scientific support for pitch research
Writes strategically robust and scientifically accurate content for scientific platforms, narratives, core messaging and similar high-level and high-profile projects (with minimal revisions)
Works closely with the account lead and scientific strategist (where appropriate) to provide holistic account oversight, and sets priorities to reflect account deadlines and evolving needs
Confidently leads scientific presentations
Adept at constructively resolving difficult conversations (both internal and external) and establishing strong relationships with external scientific experts and client teams
Provides scientific counsel to clients and internal team regarding complex narratives/portfolio messaging development
Demonstrates an in-depth understanding of the brand and competitors, including: key issues, market strategy and positioning
Identifies potential threats to successful delivery
Proactively contributes to scientific strategy evolution for assigned accounts, alongside Scientific Strategist (where appropriate)
Proactively drives organic growth with the account lead on assigned accounts
Effectively trains/mentors junior writers on straightforward projects and company processes (with guidance), ensuring high editorial and scientific standards are maintained
Provides people management if felt to be appropriate, with support from an experienced primary people manager Editorial skills
Develops clear, compelling and user-friendly content for straightforward projects—from brief development at the outset through to delivery—with minimal guidance
With guidance, handles more complex content development requests (such as de novo detail aid development, 24-hour advisory board reports, meeting agendas)
Capably queries brief to optimise successful delivery and ensure excellence in execution
Effectively resolves queries arising from fact- and reference checking
With guidance, performs full editorial review on straightforward projects and provides effective feedback to more junior team members to improve their content development skills Communication
Demonstrates confidence representing Langland across a range of face-to-face activities such as advisory boards and at conferences
Communicates confidently and articulately in formal and informal settings
Confidently handles client and KOL discussions about content Knowledge
Able to work across a range of accounts and be comfortable in gaining experience of new therapy areas
Has strong therapy area knowledge across ≥2 therapy areas
Able to confidently articulate scientific/medical knowledge of assigned accounts to support content/activity development (ideally demonstrated across multiple disciplines) Strategic thinking and delivery
Applies knowledge of strategic objectives for the brands to written content
Understands the medical and commercial environment in which clients are working and keeps the wider team proactively informed of developments
Actively provides credible contributions to brainstorm meetings, where appropriate
Dołącz do nas i twórz komunikację w social media dla największych marek, pracując w jednej z czołowych międzynarodowych agencji reklamowych
Bądź częścią działań, które kształtują świat komunikacji i współtwórz kampanie nagradzane na festiwalach reklamowych
W swojej codziennej pracy będziesz współpracować przede wszystkim z działem kreacji i designu, a także korzystać z ekspertyzy strategii
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
- Zaplanujesz i poprowadzisz komunikację marek w Social Media (Facebook / Instagram, TikTok, Pinterest, Youtube, Twitter) ze wsparciem przełożonego;
- Zaplanujesz harmonogram komunikacji w oparciu o realizowaną strategię;
- Zarządzisz dystrybucją treści w kanałach mediów społecznościowych
- Będziesz współtworzyć innowacyjne treści we współpracy z działami Kreacji, Content i Designu (w oparciu o znajomość formatów Social Media) i współpracował z działem obsługi klienta, mediów i produkcji;
- Zajmiesz się raportowaniem i analizą działań marek w Social Media;
- Będziesz monitorować trendy oraz marki konkurencyjne w Social Media
Wprowadzenie elementów branded content do strategii komunikacji powstających dla Klientów Publicis Media oraz pozyskiwanie nowych Klientów
Przygotowanie i wdrożenie dedykowanych rozwiązań komunikacyjnych w obszarze content marketingu (koncentracja na działaniach branded content, w tym lokowanie produktu w formatach telewizyjnych i digitalowych, teledyskach oraz podcastach, z pominięciem współpracy z influencerami)
Dbanie o jakość realizacji działań branded contentowych (ustalenia dotyczące kontekstu, nadzór na planie zdjęciowym, dbałość o branding oraz ekspozycję marki)
Przygotowanie rekomendacji i realizacja kampanii digitalowych w oparciu o formaty rich mediowe
Codzienna praca z Klientami, w tym czynny udział w spotkaniach briefingowych, prezentowanie ofert oraz strategii branded contentowej
Ścisła współpraca z mediami oraz producentami w zakresie integracji marek z treściami wydawców
Handle sensitive information with high-level discretion, confidentiality and professionalism at all times
Provide a full range of secretarial and administrative support and assistance to the CEO
Build professional relationships with senior management and external stakeholders from CEE and EMEA region
Prioritize and manage multiple activities simultaneously related to CEO’s direct reports, regional and global stakeholders, as well as clients and contacts, establish good communication to ensure continuity in the workload
Screen priorities and ensure direct reports are aware of current workstreams and relevant information
Support the CEO in efficient maintenance of diary ensuring that time management is optimized and conflicting demands are resolved
Monitor, read and proactively manage e-mails, prepare email drafts, anticipate needs, remind and follow up on CEO’s activities
Arrange meetings and calls with all technical and logistic details, including catering for meetings
Organizing internal and external meetings, including agendas preparation, venue hires, hotels & transfers etc
Arrange travel itinerary for the CEO including, but not limited to: ticket reservations, hotels bookings
Create professional PowerPoint presentations utilizing charts, diagrams and graphs
Ensure proper flow of information and documentation, maintain and update all necessary records, files and database
Manage POs, team related vendors, expense claims. Close cooperation with local Finance and Administration team
Effectively develops content and leads internal, in-depth (≥30 min) training sessions to upskill team members
Provides effective primary people management for direct reports
Champions best practice among the medical writing team and works closely with Scientific Directors to continuously evolve and improve our service offering
Capably leads writers within an account team; consistently develops and leads high-performing, motivated teams
Champions best practice in content development and challenges the status quo to ensure continuous improvement in delivery
Leads content delivery (directly and via the team) for designated accounts and ensures consistently high-quality and cohesive delivery
Ideates, structures and develops content for novel and more complex projects
Proactively provides ongoing feedback, training and support to junior writers regarding content development
Coaches (Senior) Medical Writers on how to carry out effective reviews
Can lead scientific support for pitch research
Writes strategically robust and scientifically accurate content for scientific platforms, narratives, core messaging and similar high-level and high-profile projects (with minimal revisions)
Works closely with the account lead and scientific strategist (where appropriate) to provide holistic account oversight, and sets priorities to reflect account deadlines and evolving needs
Confidently leads scientific presentations
Adept at constructively resolving difficult conversations (both internal and external) and establishing strong relationships with external scientific experts and client teams
Provides scientific counsel to clients and internal team regarding complex narratives/portfolio messaging development
Demonstrates an in-depth understanding of the brand and competitors, including: key issues, market strategy and positioning
Identifies potential threats to successful delivery
Proactively contributes to scientific strategy evolution for assigned accounts, alongside Scientific Strategist (where appropriate)
Proactively drives organic growth with the account lead on assigned accounts
Effectively develops content and leads internal, in-depth (≥30 min) training sessions to upskill team members
Provides effective primary people management for direct reports
Champions best practice among the medical writing team and works closely with Scientific Directors to continuously evolve and improve our service offering
Capably leads writers within an account team; consistently develops and leads high-performing, motivated teams
Champions best practice in content development and challenges the status quo to ensure continuous improvement in delivery
Leads content delivery (directly and via the team) for designated accounts and ensures consistently high-quality and cohesive delivery
Ideates, structures and develops content for novel and more complex projects
Proactively provides ongoing feedback, training and support to junior writers regarding content development
Coaches (Senior) Medical Writers on how to carry out effective reviews
Can lead scientific support for pitch research
Writes strategically robust and scientifically accurate content for scientific platforms, narratives, core messaging and similar high-level and high-profile projects (with minimal revisions)
Works closely with the account lead and scientific strategist (where appropriate) to provide holistic account oversight, and sets priorities to reflect account deadlines and evolving needs
Confidently leads scientific presentations
Adept at constructively resolving difficult conversations (both internal and external) and establishing strong relationships with external scientific experts and client teams
Provides scientific counsel to clients and internal team regarding complex narratives/portfolio messaging development
Demonstrates an in-depth understanding of the brand and competitors, including: key issues, market strategy and positioning
Identifies potential threats to successful delivery
Proactively contributes to scientific strategy evolution for assigned accounts, alongside Scientific Strategist (where appropriate)
Proactively drives organic growth with the account lead on assigned accounts
Wprowadzenie elementów branded content do strategii komunikacji powstających dla Klientów Publicis Media oraz pozyskiwanie nowych Klientów
Przygotowanie i wdrożenie dedykowanych rozwiązań komunikacyjnych w obszarze content marketingu (koncentracja na działaniach branded content, w tym lokowanie produktu w formatach telewizyjnych i digitalowych, teledyskach oraz podcastach, z pominięciem współpracy z influencerami)
Dbanie o jakość realizacji działań branded contentowych (ustalenia dotyczące kontekstu, nadzór na planie zdjęciowym, dbałość o branding oraz ekspozycję marki)
Przygotowanie rekomendacji i realizacja kampanii digitalowych w oparciu o formaty rich mediowe
Codzienna praca z Klientami, w tym czynny udział w spotkaniach briefingowych, prezentowanie ofert oraz strategii branded contentowej
Ścisła współpraca z mediami oraz producentami w zakresie integracji marek z treściami wydawców
Przygotowywanie raportów utylizacji czasu pracy, kontrolowanie i analiza raportów czasu pracy pracowników
Przygotowywanie raportów marżowości, analizy głównych wskaźników finansowych
Analiza zapisów księgowych, współpraca z SSC
Przygotowywanie cenników (ratecards) dla klientów
Współpraca z działem HR w zakresie budżetowania headcount’u
Uczestnictwo i nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca
Uczestnictwo w procesie budżetowania
Przygotowywanie kalkulacji i analiz na potrzeby wewnętrzne spółki
Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi, współpraca z innymi krajami z Grupy (spółka prowadzi działalność międzynarodową ze spółkami w Grupie)
Rozwój narzędzi controllingowych oraz optymalizacja procesów w zakresie finansów/controllingu
Komunikacja z innymi działami spółki w ramach pozyskiwania i weryfikacji danych
Wsparcie pozostałych działów w kwestiach finansowych
Ścisła współpraca z Klientami Publicis Groupe, przygotowywanie podstawowych raportów i wsadów merytorycznych do analiz dla Klientów
Regularne tworzenie i realizowanie strategii kampanii marketing automation (email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), a w tym w szczególności kampanii e-mail marketingowych, ocena ich efektywności i regularna optymalizacja,
Przygotowywanie w.w. kampanii od strony oraz implementacja ich w systemach marketing automation (implementowanie wiadomości, tworzenie scenariuszy, testy, obsługa wysyłek, obsługa kampanii webowych itp.) we współpracy z innymi osobami w zespole
Analiza zachowania użytkowników i wnioskowanie na bazie tych informacji pod optymalizację kampanii marketing automation
Współpraca z partnerami technologicznymi dostarczającymi rozwiązania MA
Pomoc w zadaniach przetargowych w zakresie przygotowywania oferty marketing automation, prezentacji ofertowych itp
Zapewnienie efektywnej realizacji zintegrowanych projektów komunikacyjnych dla klienta z branży farmaceutycznej
Nadzór nad wszystkimi fazami realizacji projektu (planowanie, briefing, projektowanie, wprowadzenie feedbacku, implementacja) – zapewnienie prawidłowego przebiegu w wyznaczonych terminach
Współpraca z działami produkcyjnymi oraz obsługi klienta w strukturach regionalnych w grupie w celu realizacji powierzonych projektów
Bieżące prowadzenie projektów przy użyciu dedykowanych narzędzi takich jak Jira
Praktyczne wykorzystywanie metodologii Agile w codziennej pracy, w tym udział w ceremoniach planningu, daily oraz retro
Przydział zadań, briefowanie odpowiednich zespołów oraz weryfikacja poprawności i jakości wykonania zadań
Bieżąca komunikacja z zespołami zaangażowanymi w realizowane projekty
Ścisła współpraca z Klientami Publicis Groupe, przygotowywanie podstawowych raportów i wsadów merytorycznych do analiz dla Klientów
Regularne tworzenie i realizowanie strategii kampanii marketing automation (email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), a w tym w szczególności kampanii e-mail marketingowych, ocena ich efektywności i regularna optymalizacja,
Przygotowywanie w.w. kampanii od strony oraz implementacja ich w systemach marketing automation (implementowanie wiadomości, tworzenie scenariuszy, testy, obsługa wysyłek, obsługa kampanii webowych itp.) we współpracy z innymi osobami w zespole
Analiza zachowania użytkowników i wnioskowanie na bazie tych informacji pod optymalizację kampanii marketing automation
Współpraca z partnerami technologicznymi dostarczającymi rozwiązania MA
Pomoc w zadaniach przetargowych w zakresie przygotowywania oferty marketing automation, prezentacji ofertowych itp
We are looking for a Motion Designer (After Effects Artist/Generalist). You should be able to create appealing graphics, smart animations, and VFX Compositing
Samodzielne prowadzenie projektów strategicznych z zakresu digital marketingu z naciskiem na media społecznościowe;
Definiowanie i praca na customer journey: tworzenie architektur komunikacji w oparciu o platformy social media, dobór optymalnych kanałów komunikacji w oparciu o KPI
Wspieranie kreacji w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji marek w social mediach, w szczególności: w zakresie tworzenia treści, trendów i możliwości
Zaangażowanie w procesy nowo biznesowe;
Dzielenie się wiedzą i promowanie kultury ciekawości w agencji i w pracy z klientem;
Wspieranie myślenia innowacyjnego w agencji;
Wykorzystywanie różnych źródeł danych, analizowanie ich i synteza do budowania rekomendacji strategicznych;
Zespół Consumer Communications zajmuje się komunikacją marek – budujemy holistyczne strategie komunikacyjne, zajmujemy się relacjami z mediami i influencerami, organizujemy kreatywne eventy i wydarzenia specjalne. U nas dużo się dzieje i nikt się nie nudzi
Poszukujemy Account Managera do zespołu dedykowanego tematom budowania wizerunku marek z sektora Consumer/Lifestyle
Czego od Ciebie oczekujemy?
Planowania i wdrażania strategii komunikacji dla klientów
Umiejętności doradztwa w obszarze komunikacji korporacyjnej i issue management – wymagane – Twoje zadanie będzie dotyczyło tematów korporacyjnych dla klienta z branży lifestyle/moda
Wiedzy związanej z działaniami korporacyjnymi i wizerunkowymi na rynku produktów konsumenckich (doświadczenie w PR produktowym jest mile widziane, ale nie wymagane)
Koordynacji działań zespołu
Bieżącej współpracy z klientem
Kontaktów z dziennikarzami (priorytetem będą media handlowe, ekonomiczne i dzienniki), liderami opinii, ekspertami
Organizacji wydarzeń oraz projektów specjalnych
Zarządzania budżetami projektowymi
Udziału w procesach New Business-współtworzenia ofert dla obecnych i potencjalnych klientów firmy
Przygotowywanie raportów utylizacji czasu pracy, kontrolowanie i analiza raportów czasu pracy pracowników
Przygotowywanie raportów marżowości, analizy głównych wskaźników finansowych,
Analiza zapisów księgowych, współpraca z SSC
Przygotowywanie cenników (ratecards) dla klientów
Współpraca z działem HR w zakresie budżetowania headcount’u
Uczestnictwo i nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca
Uczestnictwo w procesie budżetowania
Przygotowywanie kalkulacji i analiz na potrzeby wewnętrzne spółki
Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi, współpraca z innymi krajami z Grupy (spółka prowadzi działalność międzynarodową ze spółkami w Grupie)
Rozwój narzędzi controllingowych oraz optymalizacja procesów w zakresie finansów/controllingu
Komunikacja z innymi działami spółki w ramach pozyskiwania i weryfikacji danych
Wsparcie pozostałych działów w kwestiach finansowych