Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nie polecam. Brak zarządzania, brak organizacji, słaba atmosfera i duża rotacja. Brak klimatyzacji, latem temperatura w biurach dochodzi nawet do 40 stopni...
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi technicznej budynku
Wincentego Rzymowskiego 32, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do zadań Specjalisty ds. obsługi technicznej budynku należeć będzie kompleksowa realizacja technicznej obsługi budynku „Domu Kultury „KADR”, w szczególności:
zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania obiektu zgodnie z wymogami prawa budowalnego, dokumentacją techniczną budynku i instrukcjami technicznymi dozorowanych urządzeń;
utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (w tym: c.o., c.w.u., c.t., instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, sanitarnej itp.);
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej budynku, w tym ewidencji usterek i awarii;
rozwiazywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów;
codzienny obchód całego budynku pod kątem monitorowania pracy podległych systemów i urządzeń oraz uszkodzeń, usterek, nieszczelności, awarii, czystości w budynku itp. oraz przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników budynku o uszkodzeniach i awariach w celu ich weryfikacji, usuwania i likwidacji skutków, sporządzanie codziennych raportów o stanie budynku;
wykonywanie konserwacji, napraw oraz innych czynności gospodarczych dotyczących budynku (w tym: prac ogólnobudowlanych, drobnych prac malarskich, montażowych, hydraulicznych, stolarskich, elektrycznych, tzw. "złotej rączki" itp.);
nadzór nad prawidłowym dostarczaniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne, spisywanie danych z liczników;
utrzymanie w czystości dozorowanych pomieszczeń technicznych oraz dachu budynku;
określanie potrzeb zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu wraz z ich specyfikacją techniczną
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi technicznej budynku
Wincentego Rzymowskiego 32, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do zadań Pracownika ds. obsługi technicznej budynku należeć będzie w szczególności kompleksowa realizacja technicznej obsługi budynku „Domu Kultury „KADR”, w szczególności:
zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania obiektu zgodnie z wymogami prawa budowalnego, dokumentacją techniczną budynku i instrukcjami technicznymi dozorowanych urządzeń;
utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (w tym: c.o., c.w.u., c.t., instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, systemu p.poż., sanitarnej itp.);
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej budynku, w tym ewidencji usterek i awarii;
rozwiazywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów;
codzienny obchód całego budynku pod kątem monitorowania pracy podległych systemów i urządzeń oraz uszkodzeń, usterek, nieszczelności, awarii, czystości w budynku itp. oraz przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników budynku o uszkodzeniach i awariach w celu ich weryfikacji, usuwania i likwidacji skutków, sporządzanie codziennych raportów o stanie budynku;
wykonywanie konserwacji, napraw oraz innych czynności gospodarczych dotyczących budynku (w tym: prac ogólnobudowlanych, drobnych prac malarskich, montażowych, hydraulicznych, stolarskich, elektrycznych itp.);
nadzór nad prawidłowym dostarczaniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne, spisywanie danych z liczników;
utrzymanie w czystości dozorowanych pomieszczeń technicznych oraz dachu budynku;
określanie potrzeb zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu wraz z ich specyfikacją techniczną
Kompleksowa obsługa wypłat osobowych m.in.: sporządzenie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, wypłata świadczeń np. z ZFŚS, BHP. Rozliczanie ryczałtów samochodowych, podróży służbowych pracowników, ekwiwalentów itp
Wypłata zasiłków ZUS (w tym: rejestry zwolnień, karty zasiłkowe, weryfikacja poprawności składanej przez pracowników dokumentacji zasiłkowej)
Przygotowywanie płatności w bankowości elektronicznej
Prowadzenie rozliczeń i sprawozdawczości z US, ZUS, PFRON, GUS
Kompleksowa obsługa umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło)
Sporządzanie analiz, raportów i zestawień dla odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie realizowanych zadań
Archiwizowanie dokumentów
Czynności kadrowe:
- Kompleksowa obsługa personalna pracowników DK KADR w zakresie wynikającym
z przepisów prawa pracy oraz wewnętrznych regulacji;
- Wydawanie nowo zatrudnionym skierowań na wstępne badania lekarskie, dokumentów niezbędnych do zatrudnienia oraz druków kwestionariuszy i oświadczeń, które zatrudniany pracownik obowiązany jest przedłożyć pracodawcy;
- Nawiązywanie stosunku pracy (sporządzanie umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, o przetwarzaniu danych osobowych, w tym – w porozumieniu z Pracodawcą, upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla stanowisk, których charakter pracy wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych lub przebywaniem w pomieszczeniach, których te dane są przetwarzane);
- Rozwiązywanie stosunku pracy (m.in. sporządzanie wypowiedzeń umów o pracę, porozumień o rozwiązaniu umowy, świadectwa pracy, wydawanie kart obiegowych);
- Przygotowywanie porozumień i wypowiedzeń zmieniających w związku ze zmianą warunków zatrudnienia pracowników (dotyczących np. zmiany uposażeń, stanowisk pracy, miejsca pracy itp.);
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników i kart ewidencyjnych pracowników, administrowanie aktami osobowymi zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
- Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników;
- Sporządzanie powiadomień o udzielaniu pracownikom urlopów związanych
z rodzicielstwem (macierzyński, ojcowski, wychowawczy) i urlopów bezpłatnych;
- Sporządzanie powiadomień o przyznanych pracownikom nagrodach jubileuszowych oraz odprawach emerytalnych i rentowych;
- Przygotowanie rocznych list obecności
Współudział i ścisła współpraca w przygotowywaniu projektów regulaminów, polityk i zasad w obsługiwanym zakresie merytorycznym
Obsługa wydarzeń artystyczno-kulturalnych odbywających się w przestrzeniach DK Kadr, w zakresie oświetlenia, nagłośnienia, multimediów oraz projekcji kinowych,
Dbanie o dobry wizerunek estetyczno-jakościowy obsługiwanych wydarzeń,
Dokonywanie konserwacji urządzeń oraz infrastruktury – wchodzących w skład techniki scenicznej,
Współpraca z działem programowym w zakresie planowania wydarzeń
Kompleksowa obsługa wypłat osobowych m.in.: sporządzenie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, wypłata świadczeń np. z ZFŚS, BHP. Rozliczanie ryczałtów samochodowych, podróży służbowych pracowników, ekwiwalentów itp
Wypłata zasiłków ZUS (w tym: rejestry zwolnień, karty zasiłkowe, weryfikacja poprawności składanej przez pracowników dokumentacji zasiłkowej)
Przygotowywanie płatności w bankowości elektronicznej
Prowadzenie rozliczeń i sprawozdawczości z US, ZUS, PFRON, GUS
Kompleksowa obsługa umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło)
Sporządzanie analiz, raportów i zestawień dla odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie realizowanych zadań
Archiwizowanie dokumentów
Czynności kadrowe:
- Kompleksowa obsługa personalna pracowników DK KADR w zakresie wynikającym
z przepisów prawa pracy oraz wewnętrznych regulacji;
- Wydawanie nowo zatrudnionym skierowań na wstępne badania lekarskie, dokumentów niezbędnych do zatrudnienia oraz druków kwestionariuszy i oświadczeń, które zatrudniany pracownik obowiązany jest przedłożyć pracodawcy;
- Nawiązywanie stosunku pracy (sporządzanie umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, o przetwarzaniu danych osobowych, w tym – w porozumieniu z Pracodawcą, upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla stanowisk, których charakter pracy wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych lub przebywaniem w pomieszczeniach, których te dane są przetwarzane);
- Rozwiązywanie stosunku pracy (m.in. sporządzanie wypowiedzeń umów o pracę, porozumień o rozwiązaniu umowy, świadectwa pracy, wydawanie kart obiegowych);
- Przygotowywanie porozumień i wypowiedzeń zmieniających w związku ze zmianą warunków zatrudnienia pracowników (dotyczących np. zmiany uposażeń, stanowisk pracy, miejsca pracy itp.);
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników i kart ewidencyjnych pracowników, administrowanie aktami osobowymi zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
- Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników;
- Sporządzanie powiadomień o udzielaniu pracownikom urlopów związanych
z rodzicielstwem (macierzyński, ojcowski, wychowawczy) i urlopów bezpłatnych;
- Sporządzanie powiadomień o przyznanych pracownikom nagrodach jubileuszowych oraz odprawach emerytalnych i rentowych;
- Przygotowanie rocznych list obecności
Współudział i ścisła współpraca w przygotowywaniu projektów regulaminów, polityk i zasad w obsługiwanym zakresie merytorycznym