Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowych
Marszałkowska 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• prowadzenie ewidencji księgowej dowodów księgowych i innych dokumentów stanowiących podstawę do dokonania zapisów księgowych w księgach Teatru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, w szczególności polityką rachunkowości Teatru oraz planem kont,
• wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zawartymi umowami,
• prowadzenie spraw związanych z obowiązkami Teatru jako podatnika, w szczególności podatku VAT, CIT i PCC,
• analiza projektów umów zawieranych przez Teatr pod kątem skutków podatkowo-księgowych,
• udział w zamykaniu roku obrotowego oraz sporządzaniu sprawozdań budżetowych oraz sprawozdania finansowego
Nadzorowanie i wykonywanie obowiązków rachunkowo-księgowych związanych z prowadzoną inwestycją budowy nowej siedziby Teatru, w tym m.in. sporządzanie sprawozdań merytorycznych i finansowych dotyczących realizowanej inwestycji, udział w przygotowaniu planu finansowo-rzeczowego na kolejne lata budżetowe ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Teatru, Biurem Kultury m. st. Warszawy, Inżynierem Kontraktu
sporządzanie sprawozdań z wykonania planu finansowego, zestawień, informacji, wniosków i innych dokumentów dotyczących planowania i realizacji budżetu na podstawie wytycznych Organizatora – m. st. Warszawy, Biura Kultury m st. Warszawy,
monitorowanie wykonania budżetu w powiązaniu z umową inwestycyjną, umową na prace budowlane i harmonogramem prac budowlanych oraz pozostałym i umowami i przetargami
weryfikacja rozliczeń przekazywanych przez Inżyniera Kontraktu,
bieżąca analiza kosztów,
rejestracja wniosków o prace dodatkowe,
kontrola nad terminowymi płatnościami dla Generalnego Wykonawcy,
rozliczenie końcowe inwestycji,
koordynacja wymiany informacji między podmiotami zaangażowanymi w proces inwestycji,
Zastępczyni/Zastępca kierownika działu administracji
Marszałkowska 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
wsparcie kierownika działu w prowadzeniu całości spraw dotyczących użytkowania, najmu oraz dzierżawy budynków i lokali TR Warszawa i wiążących się z tym zobowiązań i należności;
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania TR Warszawa w obszarze administracyjnym
prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem pism, zapytań ofertowych i umów dotyczących gospodarowania majątkiem TR Warszawa
wsparcie kierownika działu w sporządzaniu projektów planów rzeczowo – finansowych oraz raportów, zestawień, wydatków;
nadzór i współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie: sprzątania, ochrony, ubezpieczenia mienia, IT, usuwania usterek;
planowanie i kontrola floty samochodów;
przygotowywanie pism, zapytań ofertowych i umów;
zapewnienie ciągłości pracy działu w tym organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur) oraz zarządzanie zespołem pod nieobecność kierownika działu;