Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Koordynator / Koordynatorka Działu Recepcji
Domaniewska 37, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Działu Recepcji oraz podejmowanie działań zapewniających jego płynne i profesjonalne funkcjonowanie (tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur, bieżące rozwiazywanie problemów, proponowanie usprawnień, optymalizacja procesów)
dbanie o profesjonalny, jak najwyższy poziom obsługi klienta oraz o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami oczekującymi na wizytę, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami, prawidłowa komunikacja w zespole, budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z innymi działami firmy)
zarządzanie kilkuosobowym zespołem recepcji (planowanie i organizacja pracy pracowników, tworzenie grafików pracy, rekrutacja, szkolenia, plany urlopowe)
skuteczna współpraca z działami firmy w realizacji procesów biznesowych
dbałość o przepływ informacji oraz dokumentów między Działem Recepcji a innymi działami
bieżąca obsługa Klientów firmy - udzielanie informacji o świadczonych usługach, rejestrowanie nowych Pacjentów oraz umawianie wizyt, rozliczenia z Klientami (przyjmowanie płatności, fakturowanie, raportowanie dzienne sprzedaży), uzyskiwanie od pacjentów zgód na leczenie, archiwizacja dokumentacji medycznej
przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych
praca z programem medyczno-księgowym
raportowanie do Kierownika administracyjnego oraz Kierownika finansowego
udzielanie informacji o świadczonych usługach (osobiście, telefonicznie i mailowo)
rejestrowanie nowych Pacjentów oraz umawianie wizyt
dbanie o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami oczekującymi na wizytę, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami)
rozliczenia z Klientami (przyjmowanie płatności, fakturowanie, raportowanie dzienne sprzedaży)
uzyskiwanie od pacjentów zgód na leczenie
archiwizacja dokumentacji medycznej
przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych
nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Działu Recepcji oraz podejmowanie działań zapewniających jego płynne i profesjonalne funkcjonowanie (tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur, bieżące rozwiazywanie problemów, proponowanie usprawnień, optymalizacja procesów)
dbanie o profesjonalny, jak najwyższy poziom obsługi klienta oraz o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami oczekującymi na wizytę, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami, prawidłowa komunikacja w zespole, budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z innymi działami firmy)
zarządzanie kilkuosobowym zespołem recepcji (planowanie i organizacja pracy pracowników, tworzenie grafików pracy, rekrutacja, szkolenia, plany urlopowe)
skuteczna współpraca z działami firmy w realizacji procesów biznesowych
dbałość o przepływ informacji oraz dokumentów między Działem Recepcji a innymi działami
aktywna sprzedaż usług firmy
bieżąca obsługa Klientów firmy - udzielanie informacji o świadczonych usługach, rejestrowanie nowych Pacjentów oraz umawianie wizyt, rozliczenia z Klientami (przyjmowanie płatności, fakturowanie, raportowanie dzienne sprzedaży), uzyskiwanie od pacjentów zgód na leczenie, archiwizacja dokumentacji medycznej
przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych
praca z programem medyczno-księgowym
raportowanie do Kierownika administracyjnego oraz Kierownika finansowego
udzielanie informacji o świadczonych usługach (osobiście, telefonicznie i mailowo)
rejestrowanie nowych Pacjentów oraz umawianie wizyt
dbanie o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami oczekującymi na wizytę, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami)
rozliczenia z Klientami (przyjmowanie płatności, fakturowanie, raportowanie dzienne sprzedaży)
uzyskiwanie od pacjentów zgód na leczenie
archiwizacja dokumentacji medycznej
przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych
obsługa nowych Klientów (przygotowywania planów leczenia, pomoc w umawianiu wizyt)
umawianie wizyt Pacjentów (praca z programem medyczno-księgowym)
kontakty z Pacjentami w trakcie leczenia
dbanie o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami)
współpraca z lekarzami i technikami przy planowaniu harmonogramu leczenia pacjentów
archiwizacja dokumentacji medycznej
odpowiadanie na zapytania nowych Klientów
wspieranie działań związanych ze sprzedażą oraz promocją świadczonych usług
raportowanie Kierownikowi ds. sprzedaży i marketingu