Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
sporządzanie opinii prawnych, w tym opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych, regulacji oraz projektów umów, opracowywanie dokumentacji prawnej na potrzeby realizowanych przez Spółkę zadań,
zapewnianie pomocy prawnej Jednostkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
nadzór na dokumentacją prawną i transakcyjną na każdym etapie procesu inwestycyjnego, wsparcie pod kątem formalno-prawnym,
monitorowanie oraz bieżąca analiza zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem wpływu na działalność Spółki,
występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,
ochrona prawnych interesów Spółki w prowadzonych negocjacjach dotyczących nawiązywania, zmiany lub rozwiązywania stosunku prawnego,
koordynowanie oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z doradcami prawnymi i notariuszami,
ustalanie wysokości należności wynikających z umów najmu (weryfikacja sald, zwrot nadpłat, naliczanie odsetek)
kontrola zabezpieczenia umów najmu, protokołów przekazania / odbioru lokali
wystawianie faktur oraz not odsetkowych dotyczących czynszu i innych należności z tytułu umowy najmu
skrupulatne prowadzenie dokumentacji, dbanie o spójne nazewnictwo, właściwe archiwizowanie, kompletność, poprawność
weryfikacja zgodności systemowych parametrów naliczeń z dokumentacją
kontrola terminowości i prawidłowości regulowania należności przez najemców
kontakt z najemcami mailowy i telefoniczny celem udzielenia odpowiedzi na zgłoszenia, reklamacje
prowadzenie rozmów i korespondencji z najemcami w zakresie windykacji należności
wspieranie liderów poszczególnych obszarów w realizacji procesów windykacji sądowej i egzekucyjnej oraz kontroli zabezpieczeń należytego wykonania umów najmu
współpraca z biurem rachunkowym, działem komercjalizacji, działem zarządzania nieruchomościami oraz z najemcami w zakresie rozliczeń umów najmu
sporządzanie dyspozycji dotyczących rozliczeń / księgowań
współtworzenie regulacji wewnętrznych dotyczących obszaru kompetencji Departamentu
ustalanie wysokości należności wynikających z umów najmu (weryfikacja sald, zwrot nadpłat, naliczanie odsetek)
kontrola zabezpieczenia umów najmu, protokołów przekazania / odbioru lokali
wystawianie faktur oraz not odsetkowych dotyczących czynszu i innych należności z tytułu umowy najmu
skrupulatne prowadzenie dokumentacji, dbanie o spójne nazewnictwo, właściwe archiwizowanie, kompletność, poprawność
weryfikacja zgodności systemowych parametrów naliczeń z dokumentacją
kontrola terminowości i prawidłowości regulowania należności przez najemców
kontakt z najemcami mailowy i telefoniczny celem udzielenia odpowiedzi na zgłoszenia, reklamacje
prowadzenie rozmów i korespondencji z najemcami w zakresie windykacji należności
wspieranie liderów poszczególnych obszarów w realizacji procesów windykacji sądowej i egzekucyjnej oraz kontroli zabezpieczeń należytego wykonania umów najmu
współpraca z biurem rachunkowym, działem komercjalizacji, działem zarządzania nieruchomościami oraz z najemcami w zakresie rozliczeń umów najmu
sporządzanie dyspozycji dotyczących rozliczeń / księgowań
współtworzenie regulacji wewnętrznych dotyczących obszaru kompetencji Departamentu
monitorowanie i analiza wyniku finansowego i bilansu Spółki na potrzeby planowania finansowego, sprawozdawczości z realizacji planu finansowego oraz prognoz krótkoterminowych,
przygotowywanie, przy udziale odpowiednich Jednostek organizacyjnych, projektów planu finansowego oraz budżetu kosztów, monitorowanie ich realizacji i raportowanie w tym zakresie,
opracowywanie analiz i informacji w zakresie wyników finansowych Spółki,
zapewnianie rozwoju narzędzi wspomagających planowanie finansowe oraz raportowanie finansowe,
formułowanie wniosków dotyczących potrzeb kapitałowych Spółki przy udziale odpowiednich Jednostek organizacyjnych
ustalanie wysokości należności wynikających z umów najmu (weryfikacja sald, zwrot nadpłat, naliczanie odsetek)
kontrola zabezpieczenia umów najmu, protokołów przekazania / odbioru lokali
wystawianie faktur oraz not odsetkowych dotyczących czynszu i innych należności z tytułu umowy najmu
skrupulatne prowadzenie dokumentacji, dbanie o spójne nazewnictwo, właściwe archiwizowanie, kompletność, poprawność
weryfikacja zgodności systemowych parametrów naliczeń z dokumentacją
kontrola terminowości i prawidłowości regulowania należności przez najemców
kontakt z najemcami mailowy i telefoniczny celem udzielenia odpowiedzi na zgłoszenia, reklamacje
prowadzenie rozmów i korespondencji z najemcami w zakresie windykacji należności
wspieranie liderów poszczególnych obszarów w realizacji procesów windykacji sądowej i egzekucyjnej oraz kontroli zabezpieczeń należytego wykonania umów najmu
współpraca z biurem rachunkowym, działem komercjalizacji, działem zarządzania nieruchomościami oraz z najemcami w zakresie rozliczeń umów najmu
sporządzanie dyspozycji dotyczących rozliczeń / księgowań
współtworzenie regulacji wewnętrznych dotyczących obszaru kompetencji Departamentu
sporządzanie opinii prawnych, w tym opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych, regulacji oraz projektów umów, opracowywanie dokumentacji prawnej na potrzeby realizowanych przez Spółkę zadań,
zapewnianie pomocy prawnej Jednostkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
nadzór na dokumentacją prawną i transakcyjną na każdym etapie procesu inwestycyjnego, wsparcie pod kątem formalno-prawnym,
monitorowanie oraz bieżąca analiza zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem wpływu na działalność Spółki,
występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,
ochrona prawnych interesów Spółki w prowadzonych negocjacjach dotyczących nawiązywania, zmiany lub rozwiązywania stosunku prawnego,
koordynowanie oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z doradcami prawnymi i notariuszami,
zarządzanie projektem osiedli budynków wielorodzinnych w branży elektrycznej; w tym instalacje niskonapięciowe w zakresie: przygotowania dokumentacji projektowej, realizacji budowy, eksploatacji budynków,
analiza rozwiązań technicznych i warunków formalnych zasilania elektrycznego planowanych inwestycji budowlanych,
analiza rozwiązań technicznych i warunków formalnych instalacji niskonapięciowych w planowanych inwestycjach budowlanych; w tym instalacji teletechnicznej, internetowej, CCTV, TV-Sat, domofonowej i innych,
wycena kosztów wykonania planowanych inwestycji budowlanych w zakresie przewidywanych rozwiązań technicznych,
analiza, ocena, bieżąca weryfikacja dokumentacji projektowej oraz zmian projektowych, kontrola postępu prac w zakresie wykonania opracowań projektowych,
sporządzanie opinii prawnych, w tym opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych, regulacji oraz projektów umów, opracowywanie dokumentacji prawnej na potrzeby realizowanych przez Spółkę zadań,
zapewnianie pomocy prawnej Jednostkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
nadzór na dokumentacją prawną i transakcyjną na każdym etapie procesu inwestycyjnego, wsparcie pod kątem formalno-prawnym,
monitorowanie oraz bieżąca analiza zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem wpływu na działalność Spółki,
występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,
ochrona prawnych interesów Spółki w prowadzonych negocjacjach dotyczących nawiązywania, zmiany lub rozwiązywania stosunku prawnego,
koordynowanie oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z doradcami prawnymi i notariuszami,
Opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
Opracowywanie i wdrożenie procedur potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych oraz nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
monitorowanie i analiza wyniku finansowego i bilansu Spółki na potrzeby planowania finansowego, sprawozdawczości z realizacji planu finansowego oraz prognoz krótkoterminowych,
przygotowywanie, przy udziale odpowiednich Jednostek organizacyjnych, projektów planu finansowego oraz budżetu kosztów, monitorowanie ich realizacji i raportowanie w tym zakresie,
opracowywanie analiz i informacji w zakresie wyników finansowych Spółki,
zapewnianie rozwoju narzędzi wspomagających planowanie finansowe oraz raportowanie finansowe,
formułowanie wniosków dotyczących potrzeb kapitałowych Spółki przy udziale odpowiednich Jednostek organizacyjnych
sporządzanie opinii prawnych, w tym opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych, regulacji oraz projektów umów, opracowywanie dokumentacji prawnej na potrzeby realizowanych przez Spółkę zadań,
zapewnianie pomocy prawnej Jednostkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
nadzór na dokumentacją prawną i transakcyjną na każdym etapie procesu inwestycyjnego, wsparcie pod kątem formalno-prawnym,
monitorowanie oraz bieżąca analiza zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem wpływu na działalność Spółki,
występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,
ochrona prawnych interesów Spółki w prowadzonych negocjacjach dotyczących nawiązywania, zmiany lub rozwiązywania stosunku prawnego,
koordynowanie oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z doradcami prawnymi i notariuszami,