Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
Weryfikacja dokumentacji geologicznej/geotechnicznej (DGI, DH, DBPG) oraz projektów wykonawczych i technologicznych w zakresie koniecznego monitoringu
Kontrola wykonywania prac podwykonawców w zakresie monitoringu geotechnicznego /hydrologeologicznego ( monitoring portali, osuwisk, powierzchniowy etc)
Kontrola/modyfikacja oraz analiza pomiarów geotechnicznych i hydrogeologicznych (monitoring kontraktowy - inklinometry, piezometry, repery)
Instalacja oraz pomiar: czujników naprężeń oraz odkształceń, inklinometrów w ścianach szczelinowych oraz w gruncie, piezometrów, ekstensometrów, szczelinomierzy, czujników wibracji
Kontrola i weryfikacja poprawności działania systemu studni odwodnieniowych
Opracowywanie/weryfikacja programów monitoringu
Dzienna kontrola postępu prac i przygotowywanie cotygodniowych raportów
Koordynowanie zespołu podwykonawców w zakresie monitoringu
sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
dekretowanie, kontrolowanie, wprowadzenie i zatwierdzanie w systemie finansowo-księgowym faktur sprzedaży, not obciążeniowych oraz dokumentów kosztowych,
wystawianie kompensat należności i zobowiązań,
analiza i windykacja należności,
uzgadnianie sald z odbiorcami,
księgowanie wyciągów bankowych,
przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży i należności,
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
definiowanie i realizowanie zadań, harmonogramów, procesów i obsługa urządzeń w zakresie cyfryzacji i metodyki BIM na potrzeby realizowanych projektów
opracowywanie dokumentów związanych z metodyką BIM. Zapewnianie zgodności wymagań technicznych, dokumentacji technicznej, modeli informacyjnych związanych z realizowanymi projektami i zadaniami
definiowanie i konfigurowanie narzędzi w zakresie metodyki BIM i cyfryzacji
zapewnienie przestrzegania standardów i procedur dotyczących metodyki BIM obowiązujących w firmie
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w zakresie cyfryzacji i metodyki BIM dla pracowników firmy oraz współpracujących podmiotów zewnętrznych
wsparcie i doradztwo w wykorzystaniu metodyki BIM pracowników firmy oraz współpracujących podmiotów zewnętrznych
prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach technicznych i negocjacjach handlowych z podmiotami zewnętrznymi
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym, procedurami firmowymi oraz wymogami kontraktu,
nadzorowanie opracowań: harmonogramu realizacji i finansowego, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, planu zarządzania środowiskowego i planu organizacji robót,
dostarczanie danych o planach dotyczących kosztów i produkcji oraz aneksów i ewentualnych korekt sprzedaży,
dostarczanie zweryfikowanych danych do harmonogramu finansowego,
koordynowanie prowadzonych robót; odbiór prac i prowadzenie rozliczeń podwykonawców w oparciu o zawarte z nimi umowy,
wybieranie optymalnego wariantu realizacji i uzgadnianie z inwestorem ewentualnych zamiennych rozwiązań,
prowadzenie dziennika budowy oraz dokumentacji technicznej, powykonawczej i jakościowej budowy,
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót sanitarnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży sanitarnej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży sanitarnej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
Nadzorowanie koordynacji międzybranżowej z wykorzystaniem modeli BIM. Nadzorowanie wykonania modeli BIM i powiązanej z nimi dokumentacji budowy, w tym dokumentacji powykonawczej BIM
Definiowanie i realizowanie zadań, harmonogramów, procesów i obsługa urządzeń (np. skanery laserowe) w zakresie cyfryzacji i metodyki BIM w ramach realizowanej inwestycji zgodnie z wymogami BIM klienta i wymogami organizacyjnymi
Konfigurowanie narzędzi i wykonywanie zadań związanych z ich wykorzystaniem w zakresie metodyki BIM i cyfryzacji w ramach realizowanej inwestycji. Nadzorowanie i zarządzanie platformą cyfrową CDE
Opracowywanie dokumentów związanych z metodyką BIM w ramach realizowanej inwestycji. Analizowanie, weryfikowanie i zapewnianie zgodności wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i modeli informacyjnych.’
Zapewnienie przestrzegania standardów i procedur dotyczących metodyki BIM obowiązujących w firmie przez wszystkich uczestników w ramach realizowanej inwestycji
Wsparcie i doradztwo w wykorzystaniu metodyki BIM dla pracowników budowy, projektantów, podwykonawców i klienta.
Prowadzenie szkoleń w zakresie cyfryzacji i metodyki BIM dla pracowników budowy, projektantów, podwykonawców i klienta
Prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach technicznych w ramach realizowanej inwestycji
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót sanitarnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży sanitarnej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży sanitarnej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
podejmowanie wszelkich możliwych działań w celu obrony interesów Wykonawcy,
opracowywanie stanowisk pisemnych i roszczeń Wykonawcy w ramach kontraktu na roboty budowlane,
śledzenie sytuacji na budowie, raportowanie o zdarzeniach potencjalnie roszczeniowych oraz gromadzenie i opracowywanie dokumentacji oraz propozycji pism/ dokumentów/ roszczeń w tym zakresie,
analiza dokumentacji kontraktowej, ocena rozbieżności pomiędzy zobowiązaniami umownymi a wymaganiami Zamawiającego w trakcie realizacji projektu,
wykazywanie niezgodności w realizacji zobowiązań kontraktowych oraz podejmowanie działań mających na celu minimalizację ryzyka w tym zakresie,
prowadzenie negocjacji i uzgodnień kontraktowych z Zamawiającym i podwykonawcami,
kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie wymaganych raportów, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i podwykonawcami w celu prawidłowego przebiegu projektu,
zarządzanie dokumentacją budowy pod kątem roszczeń
nadzorowanie i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji technicznej i dokumentów kontraktowych z zamawiającymi i podwykonawcami,
administrowanie platformą cyfrową typu CDE (Dalux) w zakresie zarządzania dokumentacją (udostępnianie dokumentacji, proces akceptacji dokumentacji, zarządzanie dostępami) oraz dodawania nowych użytkowników,
sporządzanie bieżących raportów w zakresie aktualnego stanu dokumentacji,
katalogowanie i porządkowanie dokumentacji technicznej i dokumentów kontraktu,
przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej zgodnie z procedurami,
sporządzanie i katalogowanie dokumentacji fotograficznej budowy,
pozyskanie danych od podwykonawców budowy,
bieżąca współpraca z działami m.in. przygotowaniem produkcji i działem prawnym w procesie kontraktacji prac związanych z projektowaniem lub przygotowaniem ekspertyz
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie prac demontażowych oraz montażowych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną oraz wsparcie kierownika montażu w nadzorze podległych mu podwykonawców,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
przygotowanie elementów bazodanowych w zakresie wybranych elementów nadzorowanego procesu,
praca z wykorzystaniem Power BI i Dataflow – programowanie w języku M (queries),
przygotowanie raportów w zakresie monitorowanych wskaźników,
bieżące weryfikowanie plików budżetowych,
analizowanie przygotowanego budżetu pod kątem wykonalności i przyjętych założeń, miesięczne wskazywanie odchyleń,
wsparcie w tworzeniu/aktualizacji budżetów,
bieżące wsparcie działu kontrolingu w zakresie przygotowania produkcji, tj. (budżet szczegółowy, wycinek z budżetu, ilość zabudżetowana/pozostało do wykonania)
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót sanitarnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży sanitarnej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży sanitarnej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
przygotowanie elementów bazodanowych w zakresie wybranych elementów nadzorowanego procesu,
praca z wykorzystaniem Power BI i Dataflow – programowanie w języku M (queries),
przygotowanie raportów w zakresie monitorowanych wskaźników,
bieżące weryfikowanie plików budżetowych,
analizowanie przygotowanego budżetu pod kątem wykonalności i przyjętych założeń, miesięczne wskazywanie odchyleń,
wsparcie w tworzeniu/aktualizacji budżetów,
bieżące wsparcie działu kontrolingu w zakresie przygotowania produkcji, tj. (budżet szczegółowy, wycinek z budżetu, ilość zabudżetowana/pozostało do wykonania)
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót sanitarnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży sanitarnej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży sanitarnej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
przygotowanie elementów bazodanowych w zakresie wybranych elementów nadzorowanego procesu,
praca z wykorzystaniem Power BI i Dataflow – programowanie w języku M (queries),
przygotowanie raportów w zakresie monitorowanych wskaźników,
bieżące weryfikowanie plików budżetowych,
analizowanie przygotowanego budżetu pod kątem wykonalności i przyjętych założeń, miesięczne wskazywanie odchyleń,
wsparcie w tworzeniu/aktualizacji budżetów,
bieżące wsparcie działu kontrolingu w zakresie przygotowania produkcji, tj. (budżet szczegółowy, wycinek z budżetu, ilość zabudżetowana/pozostało do wykonania)
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzorowanie i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji technicznej i dokumentów kontraktowych z zamawiającymi i podwykonawcami,
sporządzanie bieżących raportów w zakresie aktualnego stanu dokumentacji,
katalogowanie i porządkowanie dokumentacji technicznej i dokumentów kontraktu,
przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej zgodnie z procedurami,
nadzorowanie obiegu dokumentacji technicznej i dokumentów kontraktowych z zamawiającym i podwykonawcami,
bieżąca współpraca z projektantem w zakresie przygotowania i pozyskania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia budowy i oddania inwestycji do użytkowania,
bieżąca współpraca z działami m.in. przygotowaniem produkcji i działem prawnym w procesie kontraktacji prac związanych z projektowaniem lub przygotowaniem ekspertyz
nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,
nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców,
rozwiązywanie problemów technicznych na budowie,
przygotowywanie harmonogramu zakupów towarów i usług, opracowywanie strategii kontraktacji, przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji, weryfikacja ofert i ostateczna rekomendacja w zakresie wyboru dostawców lub wykonawców branży elektrycznej,
weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań; wybieranie optymalnego wariantu realizacji robót branży elektrycznej i uzgadnianie z zamawiającym zamiennych rozwiązań,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych w stosunku do zamawiającego i dostawców oraz ich przekazywanie,
udział w realizacji zadań ofertowych, w tym: analiza dokumentacji przetargowej, przygotowywanie wycen, optymalizacja kosztów, zbieranie ofert, przygotowywanie tabel porównawczych, opracowywanie propozycji rozwiązań alternatywnych
podejmowanie wszelkich możliwych działań w celu obrony interesów Wykonawcy,
opracowywanie stanowisk pisemnych i roszczeń Wykonawcy w ramach kontraktu na roboty budowlane,
śledzenie sytuacji na budowie, raportowanie o zdarzeniach potencjalnie roszczeniowych oraz gromadzenie i opracowywanie dokumentacji oraz propozycji roszczeń w tym zakresie,
analiza dokumentacji kontraktowej, ocena rozbieżności pomiędzy zobowiązaniami umownymi a wymaganiami Zamawiającego w trakcie realizacji projektu,
wykazywanie niezgodności w realizacji zobowiązań kontraktowych oraz podejmowanie działań mających na celu minimalizację ryzyka w tym zakresie,
prowadzenie negocjacji i uzgodnień kontraktowych z Zamawiającym i podwykonawcami,
kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i podwykonawcami w celu prawidłowego przebiegu projektu,
zarządzanie dokumentacją budowy pod kątem roszczeń
podejmowanie wszelkich możliwych działań w celu obrony interesów Wykonawcy,
opracowywanie stanowisk pisemnych i roszczeń Wykonawcy w ramach kontraktu na roboty budowlane,
śledzenie sytuacji na budowie, raportowanie o zdarzeniach potencjalnie roszczeniowych oraz gromadzenie i opracowywanie dokumentacji oraz propozycji roszczeń w tym zakresie,
analiza dokumentacji kontraktowej, ocena rozbieżności pomiędzy zobowiązaniami umownymi a wymaganiami Zamawiającego w trakcie realizacji projektu,
wykazywanie niezgodności w realizacji zobowiązań kontraktowych oraz podejmowanie działań mających na celu minimalizację ryzyka w tym zakresie,
prowadzenie negocjacji i uzgodnień kontraktowych z Zamawiającym i podwykonawcami,
kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i podwykonawcami w celu prawidłowego przebiegu projektu,
zarządzanie dokumentacją budowy pod kątem roszczeń
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,
kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną,
koordynowanie zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie,
przeprowadzanie odbiorów w sposób przewidziany procedurami jakościowymi,
opracowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie oraz realizacji zatwierdzonych preliminarzy wydatków,
wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót