Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klientów w zakresie fakturowania, oraz administracji dokumentów w ramach wyznaczonego portfela nieruchomości komercyjnych;
Kompleksowa i jakościowa obsługa najemców;
Odpowiedzialność za jakość rejestracji w systemach informatycznych umów najmu oraz wszelkich związanych z nimi zmian;
Administrowanie zabezpieczeniami, depozytami bankowymi, polisami ubezpieczeniowymi najemców i nieruchomości;
Przygotowywanie umów najmu oraz aneksów (edytowanie, formularze workflow, wydruk dokumentów w wymaganej ilości egzemplarzy, wysyłka do najemców, archiwizacja) w tym kontrola umowy podpisanej przez najemcę,
Nadzór nad dokumentami najmu w firmie (odbiór dokumentów, obieg pomiędzy działami),
Kontakty z najemcami i potencjalnymi najemcami dotyczące dokumentacji,
Aktualizacja i archiwizacja baz danych najemców oraz ofert komercyjnych,
Udostępnianie informacji do materiałów marketingowych,
Przygotowywanie prezentacji na podstawie raportów i analiz na potrzeby działu,
Koordynacja przygotowania i aktualizacji planów centrów
Kontakt z bankami, administracja dostępów bankowych,
Zarządzanie i nadzorowanie systemów informatycznych banków,
Monitorowanie i zarządzanie stanem środków pieniężnych,
Uzgadnianie wyciągów bankowych, wycena wyciągów bankowych w walucie,
Obsługa przychodzących i wychodzących transakcji bankowych,
Sporządzanie raportów z przepływów środków pieniężnych i bieżącej sytuacji,
Sporządzanie prognozy przepływów środków pieniężnych,
Obsługa finansowania dłużnego pod kątem monitorowania i przygotowania przepływów pieniężnych (odsetki od pożyczek) oraz zarządzanie umowami kredytów/pożyczek,
Analizowanie zaległych zobowiązań, monitorowanie pozycji przeterminowanych,
Przygotowanie raportów na rzecz instytucji zewnętrznych,
Współtworzenie i realizacja strategii ESG w naszej firmie oraz udział w budowaniu wynikających z niej projektów;
Koordynowanie procesu wprowadzania planu naprawczego w certyfikacji BREEAM w Centrach Handlowych;
Koordynowanie raportu niefinansowego przedsiębiorstwa oraz śledzenie wpływu przedsiębiorstwa na środowisko;
Współpraca z działami Property Management, Marketingu, Developmentu i Leasingu w zakresie inicjowania i prowadzenia projektów ESG, wsparcie merytoryczne w ich realizacji, w tym tworzenie szkoleń;
Współpraca z zewnętrznymi partnerami: Longevity, Energisme, Eco Act , Sweco i inni;
Animowanie i koordynacja działań ESG w naszej firmie oraz współpraca z grupą na poziomie międzynarodowym;
sporządzanie, negocjowanie umów najmu powierzchni handlowych w centrach handlowych wyznaczonego portfela nieruchomości;
wsparcie od strony prawnej zespołu odpowiedzialnego za komercjalizację centrów handlowych, w tym w trakcie negocjacji/rozmów z najemcami a także w zakresie kwestii dotyczących zarządzania umowami najmu;
przygotowywanie pism, wezwań, porozumień, ugód z najemcami;
Zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klientów w zakresie fakturowania, oraz administracji dokumentów wynikających z wynajmu powierzchni komercyjnej w ramach wyznaczonego portfela nieruchomości
Odpowiedzialność za jakość rejestracji w systemach informatycznych umów najmu oraz wszelkich związanych z nimi zmian;
Kompleksowa i jakościowa obsługa najemców;
Administrowanie zabezpieczeniami, depozytami bankowymi, polisami ubezpieczeniowymi najemców i nieruchomości;
Wsparcie Project Managerów w przygotowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych;
Koordynacja działań zewnętrznych podmiotów przy realizacji projektów oraz współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie związanym z realizacją projektów;
Tworzenie harmonogramów zadań przygotowawczych inwestycji, przegląd dokumentacji projektowej, w tym szkiców rysunkowych;
Przygotowywanie zleceń i umów na usługi;
Wsparcie Project Managerów w procesach zakupowych i zarządzania procedurami płatności;
Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi i uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz jej archiwizacja;
Wsparcie Landbank Managera w zakresie kontroli stanu prawnego nieruchomości oraz przygotowywania niezbędnych zestawień, statystyk i rysunków;
Wsparcie bieżących działań operacyjnych i administracji działu Development
Przygotowanie i monitorowanie budżetu marketingowego dedykowanych centrów handlowych,
Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej dla dedykowanych centrów,
Przygotowanie i realizacja rocznych planów marketingowych, w tym tworzenie przewagi konkurencyjnej przy pozycjonowaniu centrów online oraz offline,
Przygotowanie i realizacja strategii CSR dla dedykowanych centrów handlowych,
Współpraca z Najemcami i dostawcami przy działaniach marketingowych,
Prowadzenie działań mających na celu zwiększenie digitalizacji obiektów handlowych oraz unowocześnienie metod komunikacji z klientami tych obiektów w tym strony www, social media,
Dbanie o właściwy wizerunek dedykowanych centrów handlowych,
Organizowanie konkursów, wydarzeń, akcji promujących działania poszczególnych obiektów handlowych i ich najemców,
Prowadzenie analizy działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję,
Przygotowywanie not prasowych z organizowanych wydarzeń,
Przygotowywanie umów najmu oraz aneksów (edytowanie, formularze workflow, wydruk dokumentów w wymaganej ilości egzemplarzy, wysyłka do najemców, archiwizacja) w tym kontrola umowy podpisanej przez najemcę,
Nadzór nad dokumentami najmu w firmie (odbiór dokumentów, obieg pomiędzy działami),
Kontakty z najemcami i potencjalnymi najemcami dotyczące dokumentacji,
Aktualizacja i archiwizacja baz danych najemców oraz ofert komercyjnych,
Udostępnianie informacji do materiałów marketingowych,
Przygotowywanie prezentacji na podstawie raportów i analiz na potrzeby działu,
Koordynacja przygotowania i aktualizacji planów centrów
Przygotowywanie umów najmu oraz aneksów (edytowanie, formularze workflow, wydruk dokumentów w wymaganej ilości egzemplarzy, wysyłka do najemców, archiwizacja) w tym kontrola umowy podpisanej przez najemcę,
Nadzór nad dokumentami najmu w firmie (odbiór dokumentów, obieg pomiędzy działami),
Kontakty z najemcami i potencjalnymi najemcami dotyczące dokumentacji,
Aktualizacja i archiwizacja baz danych najemców oraz ofert komercyjnych,
Udostępnianie informacji do materiałów marketingowych,
Przygotowywanie prezentacji na podstawie raportów i analiz na potrzeby działu,
Koordynacja przygotowania i aktualizacji planów centrów