Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8324)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8324 )
Ekspert ds. Public Relations
Stanisława Żaryna 2A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Planowanie i realizacja bieżących projektów PR – projekty korporacyjne lub związane z usługami oferowanymi przez bank
Budowanie narracji wspierającej dobry wizerunek banku, atrakcyjnej dla zewnętrznego i wewnętrznego audytorium, dla mediów tradycyjnych i społecznościowych
Przygotowywanie treści publikacji, materiałów prasowych dla mediów i na potrzeby własnych kanałów komunikacji banku
Wspieranie ekspertów banku w przygotowaniu do zdefiniowania tematu wypowiedzi, wystąpienia publicznego
Inspiracja publikacji medialnych oraz wywiadów z ekspertami banku
Przygotowanie prezentacji, publikowanie form atrakcyjnych dla mediów internetowych
Wsparcie komunikacyjne wydarzeń i inicjatyw banku, który jest znany z zaangażowania w wydarzenia kulturalne, inicjatywy społeczne
Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych działających w oparciu o pełną księgowość dla potrzeb określenia zdolności kredytowej
Analiza transakcji (w tym kredytów inwestycyjnych) składanych przez doradców bankowych, ocena struktury transakcji, projekcji finansowych wraz z założeniami, weryfikacja proponowanych warunków umownych i przygotowywanie rekomendacji na właściwe szczeble decyzyjne Banku
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Transakcji Finansowania Handlu
Stanisława Żaryna 2A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa operacji dokumentowych, w szczególności otwieranie i obsługa akredytyw dokumentowych w obrocie krajowym i zagranicznym, opracowywanie treści projektów akredytyw, awizowanie i obsługa akredytyw eksportowych
Udzielanie i obsługa gwarancji bankowych w obrocie krajowym i zagranicznym, przygotowywanie treści projektów gwarancji, awizowanie gwarancji eksportowych
Obsługa inkasa dokumentowego importowego i eksportowego
Prowadzenie korespondencji w zakresie realizowanych transakcji z bankami krajowymi i zagranicznymi
Przygotowywanie raportów na potrzeby jednostek wewnętrznych Banku
Rozpatrywanie zapytań i reklamacji Klientów w zakresie realizowanych transakcji
Profesjonalna obsługa Klientów Banku zapewniająca wsparcie operacyjne w zakresie udzielania i obsługi gwarancji bankowych oraz operacji dokumentowych
Kontakt telefoniczny wyłącznie z naszymi Klientami- nie dzwonimy do przypadkowych osób :)
Pomoc w zakresie produktów i usług bankowych- zapewniamy przestrzeń na ,,bycie sobą” w rozmowie z klientem, nie pracujemy na skryptach :)
Przedstawienie oferty i wsparcie w procesie zakupu-doceniamy zaangażowanie naszych pracowników w realizację celów miesięcznymi premiami
Budowanie długotrwałych relacji z Klientem- poznasz najlepsze techniki, stosowane przez naszych konsultantów oraz będziesz miał możliwość dzielenia się swoimi pomysłami. :)
aktywne współtworzenie nowych rozwiązań z użyciem uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, których celem jest ciągła poprawa procesów zarządzania sprzedażą
projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie rozwiązań uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, w szczególności: segmentacje struktur sprzedażowych, modele predykcyjne, szacowanie potencjałów i systemy rekomendacji
projektowanie architektury nowoczesnych systemów analitycznych we współpracy z architektami domenowymi oraz biznesowymi
udział w procesie rozwoju nowych technologii
współtworzenie strategii rozwoju platformy obliczeniowej umożliwiającej prototypowanie, implementację oraz wdrażanie rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
aktywne współtworzenie nowych rozwiązań z użyciem uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, których celem jest ciągła poprawa procesów zarządzania sprzedażą
projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie rozwiązań uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, w szczególności: segmentacje struktur sprzedażowych, modele predykcyjne, szacowanie potencjałów i systemy rekomendacji
projektowanie architektury nowoczesnych systemów analitycznych we współpracy z architektami domenowymi oraz biznesowymi
udział w procesie rozwoju nowych technologii
współtworzenie strategii rozwoju platformy obliczeniowej umożliwiającej prototypowanie, implementację oraz wdrażanie rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
Kontakt telefoniczny wyłącznie z naszymi Klientami- nie dzwonimy do przypadkowych osób :)
Pomoc w zakresie produktów i usług bankowych- zapewniamy przestrzeń na ,,bycie sobą” w rozmowie z klientem, nie pracujemy na skryptach :)
Przedstawienie oferty i wsparcie w procesie zakupu-doceniamy zaangażowanie naszych pracowników w realizację celów miesięcznymi premiami
Budowanie długotrwałych relacji z Klientem- poznasz najlepsze techniki, stosowane przez naszych konsultantów oraz będziesz miał możliwość dzielenia się swoimi pomysłami. :)
Zarządzanie kilkuosobowym Zespołem Spraw Sądowych, w tym dbanie o jego ciągły rozwój
Koordynowanie procesem zarządzania postępowaniami sądowymi lub administracyjnymi, w tym współpracy z kancelariami zewnętrznymi w sprawach z zakresu prawa cywilnego i gospodarczego
Koordynowanie procesu opiniowania spraw na etapie przedsądowym
Bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych
Koordynowanie doradztwa prawnego na rzecz jednostek organizacyjnych Banku, w tym sporządzania lub opiniowania umów, wewnętrznych aktów normatywnych, pism w postępowaniu sądowym lub administracyjnym
Inicjowanie i przygotowywanie koncepcji oferty kredytów hipotecznych wraz z założeniami biznesowymi oraz zapewnieniem zgodności z wymogami prawa / regulacyjnymi
Zarządzanie określoną linią oraz roadmapą produktową w zakresie rozwoju oferty kredytów hipotecznych
Definiowanie wymagań systemowych w ramach wdrożeń nowych koncepcji produktowo-procesowych oraz prowadzenie projektów wdrożeniowych z udziałem wielu jednostek Banku
Prowadzenie uzgodnień i konsultacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie optymalizacji produktu oraz procesu kredytowego
Analizowanie ścieżki Klientów w zakresie procesów kredytowych dla klienta detalicznego
Analizowanie rynku i trendów rynkowych w zakresie nowych rozwiązań funkcjonalnych i technologicznych dla zapewnienia Klientom Banku Millennium unikalnego Customer Experience
Koordynacja zebranych wymagań, przekazanie ich do dostawcy, zaplanowanie scenariuszy testowych, odebranie releasów od dostawców zewnętrznych, koordynacja testów i przygotowanie wdrożenia
Planowanie rozwoju aplikacji i udział w projektach
Wsparcie technicznych opiekunów aplikacji w implementacji usprawnień technicznych, zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
Strategiczne zarządzanie pojemnością aplikacji, wykorzystaniem zasobów i wydajnością w kontekście planów biznesowych
Zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa i umowami koniecznymi do działania aplikacji
Koordynacja zebranych wymagań, przekazanie ich do dostawcy, zaplanowanie scenariuszy testowych, odebranie releasów od dostawców zewnętrznych, koordynacja testów i przygotowanie wdrożenia
Planowanie rozwoju aplikacji i udział w projektach
Wsparcie technicznych opiekunów aplikacji w implementacji usprawnień technicznych, zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
Strategiczne zarządzanie pojemnością aplikacji, wykorzystaniem zasobów i wydajnością w kontekście planów biznesowych
Zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa i umowami koniecznymi do działania aplikacji
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium
Analizowanie ścieżek i zachowań klientów w aplikacji mobilnej oraz procesach omnikanałowych
Prowadzenie projektów związanych z raportowaniem procesu personalizacji usług w kanałach elektronicznych
Udział w pracach nad przygotowywaniem wymagań i dokumentacji dotyczących pomiaru efektywności prowadzonych kampanii cyfrowych
Generowanie pomysłów, prowadzenie ustaleń biznesowych z innymi jednostkami, rekomendowanie rozwiązań mających na celu poprawę konwersji oraz optymalizację procesów digitalowych
Tworzenie raportów, zestawień i analiz oraz wizualna prezentacja i interpretacja wyników
Specjalista ds. Data Science w obszarze Customer Intelligence
Stanisława Żaryna 2A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za rozpoznanie potrzeb klientów dzięki wykorzystaniu rozwiązań zaawansowanej analityki danych, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
Kreowanie inicjatyw analitycznych, których celem jest ciągła poprawa procesu budowy spersonalizowanych relacji z klientem
Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie rozwiązań uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, w szczególności: segmentacje klientów, modele predykcyjne i systemy rekomendacji
Tworzenie i rozwój feature store oraz data martów analitycznych przy współpracy z jednostkami IT
Rozwój platformy obliczeniowej umożliwiającej prototypowanie, implementację oraz wdrażanie rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w oparciu o komponenty open source
Ekspert ds. Rozwoju Bankowości Mobilnej i Internetowej (Obszar Personalizacji)
Stanisława Żaryna 2A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Przygotowanie strategii rozwoju obszaru personalizacji usług w kanałach elektronicznych
Prowadzenie projektów wynikających ze strategii rozwoju zarówno w bankowości internetowej jak i mobilnej, szczególnie w kontekście rozwiązań dla klientów detalicznych
Wykonywanie analiz biznesowych, z uwzględnieniem danych dotyczących zachowania klientów, globalnych trendów i standardów wewnętrznych
Wsparcie procesów biznesowych w osiąganiu celów poprzez ekspercką wiedzę w zakresie marketingu oraz modelowania ścieżek marketingowych
Raportowanie i prezentowanie osiąganych celów
Tworzenie wymagań biznesowych, prowadzenie projektów/produktów
Modelowanie procesów na styku reklamy i faktycznego produktu/usługi
Aktywny udział w rozwoju portfela transakcji kredytowych opartych o programy pomocowe unijne i krajowe
Zapewnienie wysokiego poziomu współpracy z siecią sprzedaży i klientami poprzez informowanie o możliwościach i warunkach w zakresie pozyskania finasowania ze wsparciem dotacyjnym
Wsparcie klientów przy dopasowaniu programów dotacyjnych
Współpraca z jednostkami ryzyka i sprzedaży zakresie wdrażanych zmian i usprawnień procesów w obszarze produktów ze wsparciem programów publicznych
Aktywny udział w tworzeniu kampanii sprzedażowych
Realizacja szkoleń dla sieci sprzedaży z zakresu programów pomocy publicznej oraz webinarów tematycznych organizowanych dla klientów
Monitoring rynku w poszukiwaniu dostępnych programów dotacyjnych, ich analiza i ocena
Udział w grupach roboczych przy ZBP, BGK i innych instytucjach wdrażających programy pomocowe krajowe i unijne
aktywne współtworzenie nowych rozwiązań z użyciem uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, których celem jest ciągła poprawa procesów zarządzania sprzedażą
projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie rozwiązań uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, w szczególności: segmentacje struktur sprzedażowych, modele predykcyjne, szacowanie potencjałów i systemy rekomendacji
projektowanie architektury nowoczesnych systemów analitycznych we współpracy z architektami domenowymi oraz biznesowymi
udział w procesie rozwoju nowych technologii
współtworzenie strategii rozwoju platformy obliczeniowej umożliwiającej prototypowanie, implementację oraz wdrażanie rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
aktywne współtworzenie nowych rozwiązań z użyciem uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, których celem jest ciągła poprawa procesów zarządzania sprzedażą
projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie rozwiązań uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, w szczególności: segmentacje struktur sprzedażowych, modele predykcyjne, szacowanie potencjałów i systemy rekomendacji
projektowanie architektury nowoczesnych systemów analitycznych we współpracy z architektami domenowymi oraz biznesowymi
udział w procesie rozwoju nowych technologii
współtworzenie strategii rozwoju platformy obliczeniowej umożliwiającej prototypowanie, implementację oraz wdrażanie rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
Product Owner - Kredyty dla Mikroprzedsiębiorstw (SOHO)
Stanisława Żaryna 2A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Koordynacja prac zespołu scrum w metodyce prowadzenia projektów Agile
Wdrażanie i rozwój produktów kredytowych dla mikroprzedsiębiorstw (kredyty na działalność bieżącą i inwestycyjne)
Zarządzanie i udział w projektach mających na celu rozwój kanałów sprzedaży produktów kredytowych oraz optymalizację procesu kredytowego (we współpracy z innymi jednostkami Banku)
Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi produktów
Dbałość o rozwój technologiczny Contact Center - poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań wspierających realizację celów Banku
Podstawowa analiza danych i rekomendacje usprawnień / inicjatyw
Rozwój zdalnych kanałów obsługiwanych w Banku (telefon, czat, mail – w tym Voicebotów i Chatbotów)
Samodzielne prowadzenie i zarządzanie inicjatywami w ramach projektów wdrożeniowych we współpracy z IT Banku oraz dostawcami zewnętrznymi w zakresie technologii wykorzystywanej w Contact Center
Dbanie o właściwą komunikację między członkami zespołów projektowych - zapewnienie właściwego zrozumienia realizowanych inicjatyw przez wszystkie uczestniczące strony
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Cloud Adoption, w tym dbanie o jego ciągły rozwój
Ustalanie procesów i standardów w zakresie tworzenia i użytkowania systemów IT Banku w chmurach publicznych
Nadzór nad tworzeniem architektury systemów IT w chmurach publicznych na potrzeby Banku
Nadzór nad realizacją zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i konfiguracją usług w ramach Landing Zone oraz całej platformy Azure ze szczególnym uwzględnieniem aspektów bezpieczeństwa
Nadzór nad wdrażaniem wybranych projektów chmurowych, w tym migracje i integracje aplikacji i infrastruktury
Kontakt telefoniczny wyłącznie z naszymi Klientami- nie dzwonimy do przypadkowych osób :)
Pomoc w zakresie produktów i usług bankowych- zapewniamy przestrzeń na ,,bycie sobą” w rozmowie z klientem, nie pracujemy na skryptach :)
Przedstawienie oferty i wsparcie w procesie zakupu-doceniamy zaangażowanie naszych pracowników w realizację celów miesięcznymi premiami
Budowanie długotrwałych relacji z Klientem- poznasz najlepsze techniki, stosowane przez naszych konsultantów oraz będziesz miał możliwość dzielenia się swoimi pomysłami. :)
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji w ramach obsługiwanego portfela Klientów
Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi w Banku Millennium