Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu B2B
Gustawa Morcinka 51, Opole
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Uzupełnianie treści, aktualizacja danych i załączników oraz tworzenie bazy wiedzy na stronach internetowych firmy,
Zarządzanie i prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz aktywna komunikacja z użytkownikami,
Prowadzenie kampanii internetowych, w tym systematycznych działań mailingowych,
Tworzenie materiałów marketingowych na podstawie tekstów źródłowych (poprawność językowa, lekkie pióro),
Tworzenie grafik, filmów reklamowych i instruktażowych (ewentualnie zlecanie tych usług),
Koordynacja działań i współpraca z zewnętrznymi firmami odpowiedzialnymi za SEO,
Przygotowywanie materiałów do druku (ulotki, katalogi produktowe, foldery, wizytówki),
Organizacja targów branżowych w zakresie wizerunku stoiska i koordynacji jego budowy przez firmy zewnętrzne,
Koordynacja współpracy z miesięcznikami i portalami branżowymi,
Dbałość o wysoką jakości dokumentacji technicznej w zakresie poprawności językowej i struktury, weryfikacja i aktualizacja materiałów przygotowywanych przez innych członków zespołu,
Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych
Specjalista / Specjalistka ds. techniczno-handlowych - automatyka przemysłowa
Gustawa Morcinka 43, Opole
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
doradztwo techniczne - dobór rozwiązań technicznych do aplikacji klienckich,
tworzenie ofert handlowych dot. urządzeń automatyki przemysłowej,
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z nowymi i aktualnymi klientami firmy,
okresowo - odwiedziny klientów związane z rozpoznaniem potrzeb technicznych oraz prezentacją oferowanych rozwiązań (ten punkt obowiązków po ewentualnym okresie wdrożeniowym)
Uzupełnianie treści, aktualizacja danych i załączników oraz tworzenie bazy wiedzy na stronach internetowych firmy,
Zarządzanie i prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz aktywna komunikacja z użytkownikami,
Prowadzenie kampanii internetowych, w tym systematycznych działań mailingowych,
Tworzenie materiałów marketingowych na podstawie tekstów źródłowych (poprawność językowa, lekkie pióro),
Tworzenie grafik, filmów reklamowych i instruktażowych (ewentualnie zlecanie tych usług),
Koordynacja działań i współpraca z zewnętrznymi firmami odpowiedzialnymi za SEO,
Przygotowywanie materiałów do druku (ulotki, katalogi produktowe, foldery, wizytówki),
Organizacja targów branżowych w zakresie wizerunku stoiska i koordynacji jego budowy przez firmy zewnętrzne,
Koordynacja współpracy z miesięcznikami i portalami branżowymi,
Dbałość o wysoką jakości dokumentacji technicznej w zakresie poprawności językowej i struktury, weryfikacja i aktualizacja materiałów przygotowywanych przez innych członków zespołu,
Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych