Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Coordinate the local execution of digital marketing activities, including SEA, SEO, Display & Online Video, Social Media, Influencer Marketing, Community Management, LinkedIn, etc
Share co-responsibility for managing tesa websites, including the localization process, CMS, PIM, MAM. Animate and keep the site updated, and track results during the transition period
Implement the central social media strategy and enhance it with local insights
Localize HQ master content for internal and external use, with support from local agencies/service providers
Develop digital marketing content for "local business" products, where HQ does not provide a master content package
Actively support iKAMs/RKAMs with developing skills for online store checks, performance analysis, customer meetings, and strategies for e-commerce development
Manage and distribute localized digital content packages that meet customer needs
Drive local retail media activities with our customers
Brief marketing agencies/BUs on the need for support in relation to the delivery of different assets
Take responsibility for managing the centrally assigned digital and campaign budget and report all agency fees
Handling daily activities and communication in the order to invoice cycle (digital and manual order processing, backorder management, creation of credit/debit notes, returns and replacements) and other tasks when required
Handling and following up on customer claims
Processing transactions and maintaining information on customer platforms (only order to invoice)
Processing of general customer inquiries via phone and e-mail regarding company, products, prices, and delivery fulfillment
Daily monitoring of SAP order to fulfillment pipeline (blocked/open orders)
Collecting and documenting customer scorecards and notifying the organization in case of follow-up topics
Collaborate with cross-functional teams including supply chain and finance to ensure smooth order processing and timely delivery
Execute sales strategy of Inside Sales and tesaPRO for C and D category customers and increase their overall sales; collaborate with field sales by qualifying sales leads and by actively contacting assigned customers
Drive the continuous roll-out and utilization of tesaPRO in C and D customer clusters: analyze customer base and needs, identify key players, convince (in close collaboration with Heads of Sales) and onboard stakeholders. Provide first level support
Proactively manage and drive sales and customer relationship for an assigned group of customers (C and D clusters) by effective Inside Sales initiatives (phone, email, chat, etc.). Achieve targets in terms of inside sales and tesaPRO migration rate, report deviations and plan actions to overcome those deviations
Continuously drive and enhance tesaPRO service level to improve and foster the usage of the platform for self-servicing of customers and collaborating with customers
Monitor order patterns of assigned customers and analyze market platforms (with Field Sales) for additional customers to identify needs and opportunities for Inside Sales
Align with Heads of Marketing and Heads of Sales on specific activities or campaigns to be used on tesaPRO and/or Inside Sales leading to increased profitable sales
Realizacja ambitnych celów sprzedażowych oraz marżowych poprzez poszerzanie asortymentu i wdrażanie licznych akcji promocyjnych wśród klientów pod swoją opieką
Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem koncentrując się na zrozumieniu i zaspokojeniu jego potrzeb
Negocjowanie warunków handlowych, cen oraz usług w oparciu o strategię i ofertę spółki
Przygotowywanie i kalkulowanie ofert standardowych oraz promocyjnych zgodnych z kluczowym asortymentem
Wdrażane kluczowych strategii marketingowych wśród swoich klientów
Ścisła współpraca z działami marketingu, finansów i operacji logistycznych
Planowanie i aktualizowanie projektów w systemie CRM
Koordynacja procesów logistycznych poprzez stały kontakt z wewnętrznymi działam firmy oraz partnerami logistycznymi
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Wspieranie przetargów na usługi dystrybucji i magazynowania
Weryfikacja i zatwierdzanie faktur logistycznych
Monitorowanie interfejsów z dostawcą usług logistycznych i korygowanie nieprawidłowości
Zarządzanie reklamacjami logistycznymi wobec dostawców wewnętrznych i zewnętrznych
Sporządzanie tygodniowych i miesięcznych raportów KPI dotyczących wydajności procesów logistycznych
Wsparcie dla MM assistant w zakresie planowania, fakturowania celnego, zarządzania brakami, tworzenia indeksów materiałowych itp
Bycie częścią międzynarodowego zespołu specjalistów ds. logistyki, który w naszej europejskiej organizacji tworzy i usprawnia standardy oraz optymalizuje koszty w procesach logistycznych
Koordynacja procesów logistycznych poprzez stały kontakt z wewnętrznymi działam firmy oraz partnerami logistycznymi
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Wspieranie przetargów na usługi dystrybucji i magazynowania
Weryfikacja i zatwierdzanie faktur logistycznych
Monitorowanie interfejsów z dostawcą usług logistycznych i korygowanie nieprawidłowości
Zarządzanie reklamacjami logistycznymi wobec dostawców wewnętrznych i zewnętrznych
Sporządzanie tygodniowych i miesięcznych raportów KPI dotyczących wydajności procesów logistycznych
Wsparcie dla MM assistant w zakresie planowania, fakturowania celnego, zarządzania brakami, tworzenia indeksów materiałowych itp
Bycie częścią międzynarodowego zespołu specjalistów ds. logistyki, który w naszej europejskiej organizacji tworzy i usprawnia standardy oraz optymalizuje koszty w procesach logistycznych
Przygotowywanie ofert oraz materiałów marketingowych i sprzedażowych dla klientów
Aktualizowanie i monitorowanie cenników
Aktualizacja danych w bazie klientów (aktualizacja ofert, asortymentu, cen ect)
Planowanie i analiza zapasów w celu utrzymania płynności zamówień
Przygotowywanie i wspieranie merytoryczne spotkań poprzez opracowywanie danych, analiz i prezentacji power point
Tworzenie analiz sprzedażowych
Wysyłka materiałów POS do promotorów sprzedaży i merchandiserów
Wsparcie zespołu sprzedażowego i merchandiserów; zarządzanie budżetem i współpraca z agencją zewnętrzną
Zarządzanie obiegiem informacji o produkcie (wysyłanie do klientów kart produktowych, katalogów, ulotek; dostosowywanie materiałów promocyjnych do klientów, w tym prezentacji wizualnych (ppt); wysyłanie kart katalogowych i zdjęć produktów do klientów i zespołu sprzedaży itp.)
Define and align the yearly marketing plan according to the strategy
Plan, organize, monitor and steer all marketing activities (offline & online) for the responsible categories across the assigned geography (East North Europe: Poland, Latvia, Estonia, Lithuania, Czech Republic)
Take full responsibility of the marketing budget for your assigned field
Create strong and attractive commercial packages (presentations, promotions, argumentations, merchandising etc.) to ensure successful launches in coordination with the Marketing Craftsmen Team, BU and Sales
Develop specific sales and merchandising material in order to achieve standardized execution at Point of Sales (POS) and planograms
Ensure in collaboration with the marketing teams and external agencies the localization and adaptation of offline and online content
Join Sales Team during customer visits in order to present valuable material and information as well as to discover and understand the customer needs
Steer pricing process (trade) in collaboration with Sales
Be expert in the assigned markets by gathering and exchanging market data (customers, end users, competition, products) with Customer Service, Sales Team and IHQ
First point of contact meeting visitors, providing reception service for visitors and employees
Proper hosting and organisation of visits for Tesa visitors
Front desk for incoming calls, incoming and outgoing correspondence
Contact with vendors (keeping current contracts related to administration, maintaining good relations with existing vendors, searching for new suppliers, verifying contracts/ offers etc.)
Coordination of other contract and document circulation, archiving documents
Managing stocks of stationery and other materials throughout the office, managing office supplies process
Managing all the facilities and equipment (furniture, audio-video, projectors), especially in terms of service agreements
Ordering IT equipment; organising new workstations (monitors, laptops) for new hires
Planning and organising business travels for employees
Implementation of office administration related policies and procedures