Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie całościowych badań psychologicznych służących rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb wychowanków oraz określenie form i sposobów udzielania wychowankom pomocy psychologicznej. Sporządzenie indywidualnej diagnozy psychofizycznej wychowanków. Prowadzenie spotkań indywidualnych z wychowankami. Stała obserwacja podopiecznych. Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży przebywających w placówce. Prowadzenie dokumentacji psychologicznej. Współpraca z rodziną dziecka
asystentem rodziny
ze szkołami
sądami i pozostałymi instytucjami działającymi w zakresie pomocy społecznej
na rzecz powrotu dziecka do rodziny lub pozyskania dla dziecka innej formy opieki zastępczej. Udział w pracach Zespołu do Spraw Okresowej Oceny Sytuacji Dziecka. Stała współpraca z pedagogiem. Praca w godzinach: 8-18 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostek. Dokonywanie kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US
ZUS
PFRON
MOPR
UM
Bank). Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Uzgodnienie rozliczeń podatkowych (deklaracje PIT
VAT i innych). Obsługa programu płacowego. Kompletowanie i sprawdzanie dokumentów stanowiących podstawę wypłat list płac
zasiłków rodzinnych
pielęgnacyjnych
wychowawczych oraz innych zasiłków płatnych z ZUS. Sporządzanie rocznej deklaracji PIT-4R
PIT-11/8B oraz przekazywanie miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych. Rozliczanie i przekazywanie składki na ubezpieczenie społeczne za pomocą PŁATNIKA. Naliczanie dodatkowe wynagrodzenia rocznego. Przygotowywanie danych dotyczących wynagrodzeń pracowników do opracowania planu finansowego. Obliczanie odprawy pieniężnej pracowników przechodzących na emeryturę oraz sporządzanie wniosków emerytalno-rentowych na druku Rp-7. Praca od poniedziałku do piątku
Prowadzenie rachunkowości placówek Gdańskich Domów dla Dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie
na podstawie dowodów księgowych
ksiąg rachunkowych
ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym. Okresowe ustalanie lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego. Sporządzanie bilansu
prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej
wykonywanie analiz
zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostek. Dokonywanie kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US
ZUS
GUS
MOPR
UM
Bank). Zatwierdzanie przelewów bankowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Nadzór nad prawidłowym i terminowym prowadzeniem rozliczeń podatkowych (deklaracje PIT
VAT i innych). Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących rachunkowości. Wsparcie merytoryczne
organizowanie oraz nadzór nad realizacją zadań pracowników Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego. Praca od poniedziałku do piątku