1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. M-FORM sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

M-FORM sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. PABIANICKA 163/165

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista ds. bazy produktowej oraz obsługi klienta w e-sklepie

Łódź
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wprowadzanie nowych produktów do bazy e-sklepu i ich konfiguracja
  • optymalizacja produktów obecnych w bazach
  • integracja sklepowych baz produktów z systemami zewnętrznymi
  • współpraca z innymi działami w zakresie aktualizacji bazy produktowej
  • pozyskiwanie informacji i materiałów na temat produktów od dostawców;
  • wsparcie działu obsługi klienta w codziennych działaniach (odbieranie infolinii, odpisywanie na maile z pytaniami klientów)
Pokaż więcej >>
od 3200 do 3700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu i obsługi klienta

Łódź
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie działań z zakresu SEO (przy współpracy z agencją), w tym działania content marketingowe
  • prowadzenie strony internetowej
  • prowadzenie kont w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
  • planowanie i nadzór nad kampaniami promocyjnymi
  • opieka nad treściami i kampaniami promocyjnymi zamieszczanymi na marketplace (Allegro, Empik, Morele, Erli, Ceneo)
  • monitorowanie opinii o firmie
  • tworzenie mailingów promocyjnych
  • przygotowywanie materiałów reklamowych do druku
  • współpraca z producentami w zakresie działań promocyjnych
  • tworzenie miesięcznych raportów podsumowujących działania
  • wsparcie działu obsługi klienta w codziennych działaniach (odbieranie infolinii, odpisywanie na maile z pytaniami klientów)
  • wsparcie zespołu w wybranych działaniach administracyjno-biurowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne