Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
W związku z tym, że bardzo prężnie się rozwijamy, szukamy obecnie osoby, która będzie odpowiedzialna za następujące obszary:
Przychód – za wyniki finansowe, za rozwój i optymalizację kanałów sprzedaży, za proces dynamicznego zarządzania ceną, za standard i efektywność obsługi rezerwacji,
Marketing – bieżące działanie i rozwój – współtworzenie i realizację planu marketingowego, monitorowanie i optymalizacja wykorzystania budżetu, za skuteczne i inspirujące kampanie sprzedażowo - marketingowe
Business Development - za znajdowanie, rekomendowane i wykorzystywanie szans na rynku, które będą zwiększały naszą rozpoznawalność, efektywność i przychód
Osiedla wypoczynkowe – za ich codzienne funkcjonowanie, za kontrolę kosztów działania osiedli, za dbałość o infrastrukturę, za dbałość o standard obsługi zapewniający wysoką satysfakcję, za utrzymanie porządku i konserwację
Operacje i komunikacja – zapewnienie ciągłości operacji wszystkich działów, zapewnienie skutecznej i efektywnej komunikacji pomiędzy działami
Zarządzanie zespołem - bycie naturalnym liderem, który chce i lubi budować efektywne zespoły dla trzech osób w obszarze sprzedaży, dwóch osób w obszarze marketingu i prawie15-stoosobowego zespołu, który dba o komfort naszych Gości na naszych osiedlach, tak, aby ich inspirować innych do dawania z siebie najlepszego
Kontakty z Inwestorami – nawiązanie i budowanie trwałej relacji z naszymi Inwestorami, dbałość o komunikację i rozliczenia
Raportowanie, analiza i sprawozdania- za przygotowywanie raportów operacyjnych dla Zarządu, umożliwiających monitorowanie postępu, za analizę danych i wskaźników operacyjnych, za przygotowywanie dokumentacji Spółki
Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami B2B i Gośćmi (wyjazdy grupowe) celem zwiększania sprzedaży usług hotelowych i gastronomicznych
Analiza zapytań, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji w zakresie sprzedaży produktów hotelarskich (wyjazdy grupowe, imprezy okolicznościowe, wyjazdy incentive oraz wyjazdy sportowe)
Utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami
Tworzenie ofert i umów handlowych
Dbałość o dokumentację i rozliczenia organizowanych pobytów i imprez