Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kierownik Zmiany w Dziale Utrzymania Czystości - Housekeeping Supervisor
Warszawa
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Housekeeping Supervisor to osoba odpowiedzialna za przeprowadzanie codziennych inspekcji czystości w pokojach gościnnych oraz części publicznej zgodnie z przyjętymi procedurami, stałe monitorowanie i nadzorowanie przestrzegania standardów korporacyjnych przez podległych pracowników, przygotowywanie codziennych raportów, weryfikację statusu pokoi, sporządzanie grafików i podział pracy, monitorowanie bezpieczeństwa na stanowiskach pracy, kontrola stanów magazynowych, stały kontakt z działami współpracującymi oraz bieżące rozwiązywanie problemów gości hotelowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektryk
Warszawa
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie w bezpiecznym stanie wszystkich systemów elektrycznych w budynku hotelu. Poszukujemy osoby dokładnej i sumiennej oraz zaangażowanej w powierzoną pracę. Kandydat powinien posiadać doświadczenie oraz wiedzę w zakresie wszelkich prac elektrycznych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektryk
Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie w bezpiecznym stanie wszystkich systemów elektrycznych w budynku hotelu. Poszukujemy osoby dokładnej i sumiennej oraz zaangażowanej w powierzoną pracę. Kandydat powinien posiadać doświadczenie oraz wiedzę w zakresie wszelkich prac elektrycznych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Sprzedaży
Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja strategii sprzedażowej zgodnie z przyjętymi standardami,
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
Prowadzenie negocjacji i spotkań z klientami,
Podtrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami,
Prawidłowa administracja wszystkimi danymi zgodnie ze standardami,
Współpraca z innymi działami w celu dostarczania najwyższej jakości usług
Prowadzenie prawidłowej, kompletnej i zgodnej z przepisami dokumentacji księgowej,
Opracowywanie, przekazywanie i wprowadzanie do systemu F-K, dokumentów księgowych,
Kontrola nad systemem finansowo-księgowym; dbałość o system bilansu (księga główna i pomocnicze), bieżące uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych, w szczególności księgi zakupów,
Decydowanie o fakturach zakupowych i ich kontroli księgowej,
Księgowanie faktur zakupu,
Kontrola rozliczeń z dostawcami, terminowość płatności dla kontrahentów oraz budżetu państwa,
Przygotowanie ofert oraz zarządzanie procesem negocjacji dla zapytań grupowych oraz cateringowych zgodnie ze standardami, wytycznymi i strategiami cenowymi Marriott
Maksymalizacja przychodów poprzez aktywną sprzedaż dodatkowych usług
Osiąganie osobistych i zespołowych celów
Zapewnianie prawidłowego i terminowego zarządzania ofertami, umowami oraz komuniakacją z klientami firmy
Odpowiedzialne budowanie relacji z klientami poprzez dostarczanie doskonałej obsługi
Właściwa administracja wszystkimi danymi klientów zgodnie ze standardami Marriott
Współpraca z innymi działami w celu dostarczania klientom najwyyższej jakości usług
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i ochronę własności hotelowej, gości, pracowników oraz ich mienia
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków oficerów ochrony pracujących na zmianie
Rozpisanie pozycji zadań dla poszczególnych oficerów ochrony
Codzienna weryfikacja wydarzeń, imprez odbywających sie w hotelu (zapoznanie się z planem imprez, obłożeniem, informacjami perzekazanymi przez Przełożonego lub zmiennika)
Wsparcie Dyrektora Działu Ochrony oraz zespołu w wykonywaniu codziennych obowiązków
Organizowanie ewakuacji oraz innych działań koniecznych do wdrożenia w sytuacjach kryzysowych
Udzielanie pomocy gościom, pracownikom w razie jakiegokolwiek wypadku/zdarzenia
Gotowość do udzielania pierwszej pomocy
Przyjmowanie zgłoszeń o kradzieżach lub innych zdarzeniach
Sporządzanie dokumentów kadrowych: umów o pracę, umów cywilnoprawnych, oświadczeń w sprawie rozwiązania umów, świadectw pracy, ERP-7, zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników
Prowadzenie akt osobowych pracowników,
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie raportów z zakresu płac oraz wszystkich dokumentów personalnych i płacowych
Sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS/PFRON oraz deklaracji korygujących ZUS w programie Płatnik
Rozliczanie czasu pracy oraz naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych
Sporządzania raportów dla działu finansowego oraz innych działów zgodnie z ustawowymi terminami
Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (komornicy, ZUS, US)
Sporządzanie sprawozdań do GUS m in. Z-03, Z-05, Z-06