Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Specjalista ds. marketingu
Łódź
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Performance marketing: ustawianie reklam i ich optymalizacja - Facebook Ads/ Google Ads/ Twitter Ads
Przygotowywanie lejków marketingowych i ich koordynacja (zaplanowanie / delegacja zadań / egzekucja elementów)
Wytyczne do landing page’y + ich tworzenie
Analityka - przygotowywanie cotygodniowych raportów z działań marketingu - głównie wyniki reklamowe z webinarów / z lejków ongoingowych - przełożenie reklam na wyniki sprzedażowe, check najważniejszych wskaźników marketingowych i optymalizacje, wprowadzenie celów/konwersji itp. (narzędzia Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Microsoft Clarity)
Proponowanie nowych rozwiązań marketingowych
Przygotowywanie wytycznych do grafik reklamowych
Ustawianie automatyzacji (w Active Campaign)
Planowanie zadań marketingowych
Email marketing - dbałość o odpowiednią ekspozycję i skuteczność w dotarciu wiadomości mailowych, automatyzowanie komunikatów,budowa baz, segmentacja list itp
Wysyłka i automatyzacje poprzez wiadomości SMS
Obsługa kont IK w SocialMedia - role administracyjne, nadawanie dostępów itp
Kontakt z partnerami współpracującymi z Instytutem Kryptografii
Performance marketing: ustawianie reklam i ich optymalizacja - Facebook Ads/ Google Ads/ Twitter Ads
Przygotowywanie lejków marketingowych i ich koordynacja (zaplanowanie / delegacja zadań / egzekucja elementów)
Wytyczne do landing page’y + ich tworzenie
Analityka - przygotowywanie cotygodniowych raportów z działań marketingu - głównie wyniki reklamowe z webinarów / z lejków ongoingowych - przełożenie reklam na wyniki sprzedażowe, check najważniejszych wskaźników marketingowych i optymalizacje, wprowadzenie celów/konwersji itp. (narzędzia Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Microsoft Clarity)
Proponowanie nowych rozwiązań marketingowych
Przygotowywanie wytycznych do grafik reklamowych
Ustawianie automatyzacji (w Active Campaign)
Planowanie zadań marketingowych
Email marketing - dbałość o odpowiednią ekspozycję i skuteczność w dotarciu wiadomości mailowych, automatyzowanie komunikatów,budowa baz, segmentacja list itp
Wysyłka i automatyzacje poprzez wiadomości SMS
Obsługa kont IK w SocialMedia - role administracyjne, nadawanie dostępów itp
Kontakt z partnerami współpracującymi z Instytutem Kryptografii