Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
We are looking for a copywriter, primarily working across long form copy for web and emails and short copy across social
When a brief comes our way, you’ll come with ideas to the table and bring them to life with effective copy, with the aim of driving engagement, reach, and views
You’ll be able to write for digital and social, you’ll be able to cut through and engage with the target audience, and use feedback and data analysis to inform and adapt your writing, and constantly be interested in developing your copy to stay on top of trends in the digital and social space
zarządzanie złożonymi i dużymi projektami badawczymi – w tym ocena wyników, przygotowywanie raportów, konstruowanie rekomendacji dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
planowanie, ustalanie priorytetów i zarządzanie projektami badawczymi zgodnie z ustalonymi budżetami i terminami,
bieżąca współpraca z klientami, zespołami accountów i dostawcami,
zarządzanie celem przychodowym przypisanym do zespołu,
prowadzenie, ocena, coaching i rozwój członków zespołu
współpraca z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym - rekomendowanie tech stacks w obszarze mediów, ale także (wraz z rosnącymi umiejętnościami) szerszego marketingu,
wsparcie zespołów AdOperations w zakresie pozyskiwania danych z kampanii mediowych, wdrażania systemów trackingowych i pomiarowych dla danego KPI kampanii,
współpraca z digitalowcami z EssenceMediaCom w zakresie wdrażania technologii i danych w kampaniach cyfrowych - w szczególności w kampaniach programmatic i kampaniach zorientowanych na wyniki,
współpraca z zespołem badawczym i analitycznym w zakresie rekomendacji sposobów pozyskiwania danych do projektów badawczych i analitycznych (Data Science) oraz wdrażania pozyskiwanych danych z kampanii
udział w projektach klienckich, wykorzystujących dane i narzędzia mar-tech
współtworzenie i integrowanie strategii data z aktywnościami zespołów klienckich w celu optymalizacji planowania i zakupu kampanii digital
wykorzystywanie obecnych narzędzi i rozwiązań zakresu Data & Tech dostępnych w ramach Grupy WPP oraz integrowaniu nowych metodologii, danych i narzędzi z rynku
wspieranie zespołów klienckich w poszukiwaniu i rozwijaniu Audience Data i ich późniejszej aktywacji w kampaniach digital
aktywny udział w tworzeniu społeczności skupionej wokół obszaru Data & Tech w ramach organizacji
stosowanie dostępnych rozwiązań z obszaru AI do zwiększenia skuteczności w projektach klientów
We are looking for a copywriter, primarily working across long form copy for web and emails and short copy across social
When a brief comes our way, you’ll come with ideas to the table and bring them to life with effective copy, with the aim of driving engagement, reach, and views
You’ll be able to write for digital and social, you’ll be able to cut through and engage with the target audience, and use feedback and data analysis to inform and adapt your writing, and constantly be interested in developing your copy to stay on top of trends in the digital and social space
Cooperation with internal and external stakeholders, while recommending tech stacks in the area of media, but also – with increasing skills – broader marketing
Guidance/recommendation for the AdOperations teams in terms of:
Acquiring data from media campaigns
Implementation of tracking and measurement systems for a given campaign KPI
Cooperation with the broader EssenceMediaCom digital community in terms of technology and data adoption in digital campaigns, in particular programmatic and performance focused campaigns
Cooperation with the research and analytics team in terms of:
Recommendation of ways of acquiring data for research and analytics projects (Data Science)
Implementation of data acquisition from digital campaigns for Data Science project
Drives the commercial strategy for Agency & cooperates with Group Commercial
Prepares and maintains agency staff plans - setting FTE budgets and costs for Client teams
Prepares Client Revenue Forecasts / Planning covered under budget setting
Ensures Client compliance with agreed upon billing terms
Responsible for budget and review of discretionary costs and commentary for P&L
Ensures compliance with GroupM and WPP Policies
Ensures that all media controls within WPP RCM operates effectively and are documented in line with WPP guidance. While any inefficiencies found (by SOX/WPPIA Audits) , responsibility for implementing remediation to that controls for the agency
Reviews accrued revenue and overdue AR balances on monthly basis to ensure that they are invoiced and collected on time
Prepares & reports Client Profitability
Cooperates with Controlling department on month end closing
Cooperates with Chief Commercial Officer on negotiations with Clients, Client Contracts initials and renewals
We are looking for a copywriter, primarily working across long form copy for web and emails and short copy across social
This role is for the copywriter who needs to be able to speak and write in German
When a brief comes our way, you’ll come with ideas to the table and bring them to life with effective copy, with the aim of driving engagement, reach, and views
You’ll be able to write for digital and social, you’ll be able to cut through and engage with the target audience, and use feedback and data analysis to inform and adapt your writing, and constantly be interested in developing your copy to stay on top of trends in the digital and social space
If you have experience writing for digital platforms, this is ideal for you
An exciting opportunity is coming up! We are looking for an experienced Account Lead/Project Manager who will be a part of shaping client’s digital HUB. Main responsibilities include cross channel tactical and strategic management, execution coordination, serving as the single point of contact for Cluster Leads as well as project, resource, time, process and client relationship management
An overview of your key responsibilities:
• Manage the overall strategy, planning, and execution of biddable digital campaigns and projects within the HUB;
• Develop and maintain strong relationships with Cluster Leads and other key stakeholders to ensure effective communication and collaboration;
• Facilitate cross-functional teams (to ensure project deliverables are met on time, within scope, and budget);
• Work with the analytics team to deliver accurate and insightful reporting and analysis to the client
• Serve as an internal and external expert on the client’s HUB, representing our media agency to key stakeholders
• Provide thought leadership and strategic insights to help grow the volume of business
An exciting opportunity is coming up! We are looking for an experienced Digital Head to lead digital media planning (search, social, affiliates and all that comes with it) and be part of shaping a new client’s HUB. Within this HUB you’ll have a chance to work across 15+ different markets in Europe
A quick overview of your key responsibilities:
• understand client objectives, category/competitive trends for various product categories;
• supporting the team in running and planning advertising activities using Facebook and other publishers' social media tools and technologies;
• ability to manage a team on Performance (Biddable and Performance Display) from strategizing to delivery;
• ability to steer client review meetings on regular basis
Currently we are recruiting for Global Media Analytics Leader role - a person to lead budget allocation project for an international client, one of the leaders in FMCG sector
The person needs strong client and team management skills. We are open to candidates with limited analytical experience – individuals who would like to build on their existing skills and knowledge and learn business oriented analytics from within
The key aspects of the role are:
- Supporting and managing a team of 3-5 people in delivering key results of budget allocation projects to clients and stakeholders
- Managing the relationship with key clients and stakeholders. The Leader manages flow of communication, helps to make Client’s expectations clear, finds a way to satisfy Client’s analytical needs while keeping team’s work-life balance healthy
- Confidence in telling clients number-based stories in an appealing and understandable manner. The leader of the team does not have to be an expert in different types of analytical projects, but needs to think logically, be able to grasp analytical concepts at a topline level and to work with numbers
Kręci Cię digital marketing lub czujesz, że planowanie, zakup i strategia działań offline (TV) to coś dla Ciebie? Chciałbyś rozwijać swoje umiejętności w ramach jednej z tych ścieżek pod okiem specjalistów w jednym z najlepszych domów mediowych w Polsce?
Niezależnie czy masz dryg do planowania strategicznego i kręci Cię digital, czy lubisz uporządkowaną, spokojną pracę w głównej mierze opartą na analizie danych – zapraszamy wszystkich, którzy czują, że chcą rozpocząć swoją karierę w mediach
Co dla Ciebie przygotowaliśmy (startujemy już 1 października):
• 520 h praktyk w 3 miesiące (cały etat lub 4/5 etatu);
• 3500 brutto miesięcznie na czas trwania stażu, a 4600 brutto miesięcznie jeśli będziemy kontynuować współpracę po ukończonym stażu;
• dostęp do szerokiej wiedzy i umiejętności, które po stażu pozwolą Ci na kontynuowanie pracy jako Junior Consultant;
• 75% czasu w zespole, 25% podczas programu szkoleniowego;
• dołączysz do zespołów pracujących z takimi klientami jak Coca Cola, P&G, HBO, Mars, Decathlon, Play, TVN, Adidas, Bayer czy Xiaomi (a na tym lista się nie kończy)
Mamy jeszcze kilka asów w rękawie, ale to najważniejsze rzeczy, które pomogą podjąć Ci decyzję, żeby zaaplikować i rozpocząć z nami swoje pierwsze doświadczenie w planowaniu i strategii mediów online lub offline 😊
Nie masz pokaźnego doświadczenia? Nie szkodzi, wszystkiego Cię nauczymy
Supporting and managing a team of 2-3 people in delivering key insights and recommendations from consumer research projects (both quantitative and qualitative)
Managing the relationship with key clients and stakeholders
Confidence in presenting and discussing both results and solutions in a clear and engaging way
zdobycie ogromnego doświadczenia w praktycznym wykorzystywaniu danych w biznesie,
niesamowicie szybkie możliwości nauki – inwestujemy czas i serce, abyś jak najszybciej został R-owym wymiataczem, szczególnie w ekosystemie Tidyverse (pakiety dplyr, tidyr i inne)
pracę w R z interesującymi danymi wykorzystywanymi w modelowaniu ekonometrycznym - od małych zbiorów po te największe,
możliwość rozwoju swoich kompetencji w storytelling with data – stawiamy nie tylko na procesowanie danych, ale także na umiejętność ich wizualizacji i opowiadania historii, która za nimi stoi,
możliwość realizacji własnych projektów w zakresie danych: budowę oraz rozwój zaawansowanych narzędzi analitycznych, m.in. dashboardy, programy automatyzujące procesowanie danych, rozwój naszego własnego pakietu,
ciągłą współpracę z zespołem mediowym i ekonometrycznym - zapewniamy wiele interesujących rozkmin na temat czynników wpływających na sprzedaż i inne KPI,
ciągłą współpracę z klientem - możliwość rozwoju w Client Services (współpraca z klientami z całego świata: USA, Kanada, Włochy, Austria, UK, Szwajcaria),
Currently we are recruiting for Global Media Analytics Leader role - a person to lead budget allocation project for an international client, one of the leaders in FMCG sector
The person needs strong client and team management skills. We are open to candidates with limited analytical experience – individuals who would like to build on their existing skills and knowledge and learn business oriented analytics from within
The key aspects of the role are:
-Supporting and managing a team of 3-5 people in delivering key results of budget allocation projects to clients and stakeholders
-Managing the relationship with key clients and stakeholders. The Leader manages flow of communication, helps to make Client’s expectations clear, finds a way to satisfy Client’s analytical needs while keeping team’s work-life balance healthy
-Confidence in telling clients number-based stories in an appealing and understandable manner. The leader of the team does not have to be an expert in different types of analytical projects, but needs to think logically, be able to grasp analytical concepts at a topline level and to work with numbers
Collaborate with a group of fast-paced, extremely dedicated co-workers who are all passionate about data science
Work with a team that is constantly innovating
Conduct & lead non-standard Data Science projects with a clear business objective, but the analytical process and deliverables yet to be determined by the person filling the role
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, direct search, selekcja CV, prowadzenie spotkań) na wszystkie stanowiska w strukturze firmy
Współpraca z managerami liniowymi zlecającymi rekrutację i doradzanie im w zakresie doboru odpowiednich metod rekrutacyjnych
Bliska współpraca z pozostałymi wewnętrznymi działami HR
Mediacom welcomes our friends and colleagues from Ukraine to join us for a three month paid internship programme
What will you learn?
- tools that you will need to create reports and business analyses;
- planning and buying online and offline media;
- You will take an active part in creating the marketing communication strategy;
- You will establish contacts with suppliers with whom we cooperate
Sound good? 😊
You'll be working in the broadly defined media industry, but it's worth remembering that it's far from the style of work in an advertising or creative agency. The basis of every campaign, event and promotion is a well-prepared action plan, which means that about 70% of our work is analytical (tables, analyses and reports)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, direct search, selekcja CV, prowadzenie spotkań) na wszystkie stanowiska w strukturze firmy
Współpraca z managerami liniowymi zlecającymi rekrutację i doradzanie im w zakresie doboru odpowiednich metod rekrutacyjnych
Bliska współpraca z pozostałymi wewnętrznymi działami HR
Collaborate with a group of fast-paced, extremely dedicated co-workers who are all passionate about data science
Work with a team that is constantly innovating
Conduct & lead non-standard Data Science projects with a clear business objective, but the analytical process and deliverables yet to be determined by the person filling the role