Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (617)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 617 )
Wartownik / Pracownik ochrony
Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Realizacja zadań kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz z procedur obowiązujących w PWPW S.A., w tym m.in:
Praca przy obsłudze elektronicznych systemów zabezpieczeń
Kontrola ruchu osobowego, samochodowego i materiałowego w obiektach PWPW S.A
Kontrola uprawnień do wstępu i przebywania na ternie obiektów PWPW S.A
Wykonywanie zadań i czynności na posterunkach i w patrolach pieszych
Obsługa urządzeń skanujących bagaże
Podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa lub zakłócenia porządku na terenie obiektów PWPW S.A
Realizacja zadań kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz z procedur obowiązujących w PWPW S.A., w tym m.in:
Praca przy obsłudze elektronicznych systemów zabezpieczeń
Kontrola ruchu osobowego, samochodowego i materiałowego w obiektach PWPW S.A
Kontrola uprawnień do wstępu i przebywania na ternie obiektów PWPW S.A
Wykonywanie zadań i czynności na posterunkach i w patrolach pieszych
Obsługa urządzeń skanujących bagaże
Podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa lub zakłócenia porządku na terenie obiektów PWPW S.A
Prowadzenie audytów wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz audytów u dostawców w celu dostarczenia informacji o stanie badanych obszarów działania
Weryfikowanie spełnienia wymagań normatywnych i wymagań podmiotów zewnętrznych - prowadzenie analizy luk w przypadku aktualizacji istniejących wymagań lub pojawienia się nowych
Monitorowanie realizacji działań poaudytowych oraz ocena ich skuteczności
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz współpraca z w tym zakresie z właścicielami biznesowymi
Opiniowanie dokumentacji wewnętrznej Spółki pod kątem zgodności z wymaganiami Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Zarządzanie dokumentacją systemową
Bieżace wspieranie pracowników Spółki w interpretacji, wdrażaniu oraz realizacji wymagań norm w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Udział w pracach związanych z przygotowaniem Spółki do audytów przeprowadzanych przez akredytowane jednostki certyfikujące, w tym uczestnictwo w audytach
Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Prowadzenie prac laboratoryjnych powiązanych z tematyką recepturowania farb oraz testowania surowców do ich produkcji, w szczególności tuszy ink-jetowych i farb utrwalanych UV, wodnych etc
Prowadzenie prac laboratoryjnych powiązanych z przygotowaniem farb oraz tuszy ink-jetowych wg. gotowej receptury
Nadzór nad podstawowym wyposażeniem laboratorium
Przekazywanie sprzętu do metrologii w celu kalibracji i/lub wzorcowania
Odpowiedzialność za porządek w obszarze laboratorium, przekazywanie odpadów, pobieranie z magazynu potrzebnych surowców, inne
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. zakupów ogólnych (indirect)
Świętojerska 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Proaktywna współpraca z właścicielem biznesowym, w celu wypracowania strategii dla wybranych kategorii zakupowych w obszarze ogólnym (marketing, usługi profesjonalne, transport, bhp, ochrona środowiska, administracja itp.)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji zakupowej, zgodnie z regulacjami Spółki
Pozyskiwanie, analiza, ocena ofert oraz przygotowywanie zamówień/umów do dostawców krajowych i zagranicznych
Prowadzenie negocjacji cenowych i warunków handlowych z dostawcami
Analiza i konsolidacja zapotrzebowań Spółki, w zakresie potrzeb ogólnych, w celu ich kontraktacji w perspektywie długookresowej
Optymalizacja procesów zakupowych, doskonalenie narzędzi zakupowych
Identyfikacja ryzyk w postępowaniach (planowanych, uruchomionych) wraz z proponowaniem sposobu ich mitygacji
Przeprowadzanie analizy rynku, w szczególności zrozumienie potencjału dostawców w odniesieniu do planowanych przedmiotów zakupu, analizowaniu informacji o stałych i potencjalnych dostawcach na rynku
Inicjowanie usprawnień operacyjno-organizacyjnych i optymalizacja procesów zakupowych, udoskonalanie narzędzi zakupowych;
Rozpoznanie rynku i budowanie bazy dostawców oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw
Przygotowywanie dokumentów wspierających podejmowanie decyzji cyklicznych i ad-hoc (np. raportów, analiz, opinii, podsumowań zarządczych, business case, etc.)
Prowadzenie audytów wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz audytów u dostawców w celu dostarczenia informacji o stanie badanych obszarów
Monitorowanie realizacji działań poaudytowych oraz ocena ich skuteczności
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz współpraca w tym zakresie z właścicielami biznesowymi
Wspieranie pracowników Spółki w interpretacji wymagań norm oraz funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Zarządzanie dokumentacją systemową
Udział w pracach związanych z przygotowaniem Spółki do audytów przeprowadzanych przez akredytowane jednostki certyfikujące, w tym uczestnictwo w audytach
Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Specjalistka/Specjalista ds. finansowych (obszar zarządzania ryzykiem płynności)
Świętojerska 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi, m.in.: z brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie bieżącej współpracy dotyczącej ryzyka finansowego i ubezpieczeniowego
Bieżąca kontrola stanu finansowego, zapewnienie płynności gotówkowej, przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych,
Obsługa produktów bankowych (m.in. akredytywy, gwarancje)
Udział w zawieraniu i negocjowaniu umów o współpracy z bankami,
Zawieranie i negocjowanie inwestycji środków pieniężnych (lokaty, obligacje, inne)
Tworzenie budżetów, prognoz, raportów dotyczących ryzyka finansowego
Opracowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem finansowym
Przygotowywanie raportów na potrzeby Treasury
Współudział w prowadzeniu pakietu ubezpieczeń majątkowych Spółki oraz przeprowadzanie procesu likwidacji szkód majątkowych
Młodszy specjalista ds. finansowych (obszar zarządzania ryzykiem płynności)
Świętojerska 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi, m.in.: z brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie bieżącej współpracy dotyczącej ryzyka finansowego i ubezpieczeniowego
Tworzenie budżetów, prognoz, raportów dotyczących ryzyka finansowego
Współudział w zawieraniu transakcji zabezpieczając ryzyko walutowe, identyfikacja bieżących zapotrzebowań na walutę, negocjowanie kursów zakupu/wymiany waluty, prowadzenie ewidencji i wyceny zawartych transakcji
Obsługa systemów bankowości elektronicznej, administrowanie dostępów
Obsługa produktów bankowych (m.in. karty) i ubezpieczeniowych (ubezpieczenia majątkowe)
Prowadzenie rejestru dostawców, monitorowanie procesu kwalifikacji ogólnej i oceny ryzyk dostawców
Monitorowanie standardów w zakresie ewidencji procesów zakupowych (m. in. ewidencji umów, zamówień, zgód korporacyjnych, dokumentacji w procesach wyboru dostawców itp.)
Monitorowanie zgodności uprawnień uczestników procesów zakupowych i pozyskiwania zgód dla autoryzacji zakupów
Monitorowanie zgodności działań operacyjnych dot. procesów zakupowych z regulacjami wewnętrznymi
Analiza wydatków i monitorowanie tzw. "maverick spend" w całej organizacji
Przygotowywanie raportów w zakresie zgodności
Wspieranie biura zakupów i innych uczestników procesu w zakresie poprawnego realizowania obowiązków związanych z zapewnieniem zgodności
Prowadzenie działań edukacyjnych wewnątrz organizacji, wspieranie w automatyzacji mechanizmów kontrolnych oraz wspieranie optymalizacji procesów zakupowych
Proponowanie zmian w zakresie prowadzenia ewidencji, rozwoju narzędzi IT, regulacji wewnętrznych dla procesów zakupowych
Specjalistka/Specjalista ds. finansowych (obszar zarządzania ryzykiem płynności)
Świętojerska 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi, m.in.: z brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie bieżącej współpracy dotyczącej ryzyka finansowego i ubezpieczeniowego
Bieżąca kontrola stanu finansowego, zapewnienie płynności gotówkowej, przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych,
Obsługa produktów bankowych (m.in. akredytywy, gwarancje)
Udział w zawieraniu i negocjowaniu umów o współpracy z bankami,
Zawieranie i negocjowanie inwestycji środków pieniężnych (lokaty, obligacje, inne)
Tworzenie budżetów, prognoz, raportów dotyczących ryzyka finansowego
Opracowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem finansowym
Przygotowywanie raportów na potrzeby Treasury
Współudział w prowadzeniu pakietu ubezpieczeń majątkowych Spółki oraz przeprowadzanie procesu likwidacji szkód majątkowych
Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi, m.in.: z brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie bieżącej współpracy dotyczącej ryzyka finansowego i ubezpieczeniowego,
Tworzenie budżetów, prognoz, raportów dotyczących ryzyka finansowego,
Bieżąca kontrola stanu finansowego, zapewnienie płynności gotówkowej, przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych,
Zawieranie i negocjowanie inwestycji środków pieniężnych (lokaty, obligacje, inne),
Obsługa systemów bankowości elektronicznej, administrowanie dostępów,
Specjalista/-ka ds. systemów zarządzania i audytu - BEZPIECZEŃSTWO, jakość, środowisko, bhp
Wójtowska 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikowanie spełnienia wymagań normatywnych i wymagań podmiotów zewnętrznych, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i IT
Prowadzenie audytów wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz audytów u dostawców w celu dostarczenia informacji o stanie badanych obszarów działania
Monitorowanie realizacji działań poaudytowych oraz ocena ich skuteczności
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz współpraca w tym zakresie z właścicielami biznesowymi
Zarządzanie dokumentacją systemową
Wspieranie pracowników Spółki w interpretacji wymagań norm oraz funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Udział w pracach związanych z przygotowaniem Spółki do inspekcji bezpieczeństwa oraz audytów przeprowadzanych przez akredytowane jednostki certyfikujące, w tym uczestnictwo w inspekcjach bezpieczeństwa i audytach
Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Realizacja złożonych programów i projektów inwestycyjnych
Współpraca z pionami produkcyjnymi w zakresie realizacji ich potrzeb zakupowych (kupujemy maszyny, urządzenia i kontraktujemy inwestycje budowlano-instalacyjne)
Analiza planów inwestycyjnych oraz opracowywanie harmonogramów kontraktacji
Optymalizacja procesów zakupowych, udoskonalanie narzędzi zakupowych
Wypracowanie strategii zakupowych dla wybranych kategorii
Współpraca z dostawcami w zakresie pozyskiwania innowacji, usprawnienia jakości produktów
Rozpoznanie rynku oraz budowanie bazy dostawców, poszukiwanie alternatywnych dostawców i ich ocena
Opracowywanie dokumentacji zakupowej, pozyskiwanie i ocena ofert
Przygotowywanie i negocjowanie umów
Pozyskiwanie niezbędnych zgód korporacyjnych
Przygotowywanie raportów i analiz (cyklicznych i ad-hoc)
Prowadzenie prac związanych z tematyką recepturowania farb oraz testowania surowców do ich produkcji, m.in farb wodnych, farb utrwalanych UV, tuszy ink-jetowych
Prowadzenie prac mających na celu gromadzenie wiedzy oraz pozyskiwanie i testowanie nowych rozwiązań związanych z warstwami drukowymi
Opracowanie sprawozdań oraz dokumentacji techniczno-technologicznej prowadzonych prac
Udział w procesie wdrożeń nowych technologii
Przygotowanie dokumentacji technicznej na potrzeby projektowania nowych wyrobów
Specjalistka / Specjalista ds. finansowych (obszar Treasury)
Świętojerska 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi, m.in.: z brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie bieżącej współpracy dotyczącej ryzyka finansowego i ubezpieczeniowego
Bieżąca kontrola stanu finansowego, zapewnienie płynności gotówkowej, przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych
Obsługa produktów bankowych (m.in. akredytywy, gwarancje)
Udział w zawieraniu i negocjowaniu umów o współpracy z bankami
Zawieranie i negocjowanie inwestycji środków pieniężnych (lokaty, obligacje, inne)
Tworzenie budżetów, prognoz, raportów dotyczących ryzyka finansowego
Opracowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem finansowym
Przygotowywanie raportów na potrzeby Treasury
Współudział w prowadzeniu pakietu ubezpieczeń majątkowych Spółki oraz przeprowadzanie procesu likwidacji szkód majątkowych
Regularne przeglądy i aktualizacja architektury sieci teleinformatycznych
Udział w opracowaniu i wdrażaniu koncepcji architektury sieci teleinformatycznych
Monitorowanie poprawności pracy poszczególnych komponentów sieci teleinformatycznych w tym tzw. logów, oraz poziomu świadczonych usług sieci teleinformatycznej jako całości utrzymywanych usług przez dział
Rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez Helpdesk, a w uzasadnionych przypadkach przez innych użytkowników sieci
Analizowanie trendów i wykrywanie niepokojących zjawisk w danych z monitorowania w celu określenia kierunku rozwoju sieci teleinformatycznych
Opracowanie planów i wymagań dotyczących nabywania sprzętu, oprogramowania oraz usług niezbędnych do utrzymania poziomu usługi sieci teleinformatycznych
Współpraca z podwykonawcami utrzymywanych systemów w zakresie sieci teleinformatycznych oraz rozliczanie jakości ich usług
Przygotowywanie raportu z przeglądu reguł na zaporach sieciowych( firewallach) celem sprawdzenia ich aktualności i zasadności
Monitorowanie podatności urządzeń sieciowych poprzez śledzenie biuletynów producentów sprzętu sieciowego oraz rekomendacji komórek odpowiedzialnych za bezpieczeństwo IT w firmie
Obsługa wykrytych podatności poprzez aktualizację wewnętrznych baz zagrożeń lub łatanie systemów operacyjnych (firmware) podległych urządzeń sieciowych
Prowadzenie audytów wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz audytów u dostawców
Dostarczanie informacji o stanie badanych obszarów działania Spółki dla potrzeb zarządzania
Monitorowanie realizacji działań poaudytowych oraz ocena ich skuteczności
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz współpraca z w tym zakresie z właścicielami biznesowymi
Wspieranie pracowników Spółki w interpretacji wymagań norm oraz funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Zarządzanie dokumentacją systemową
Udział w pracach związanych z przygotowaniem Spółki do audytów przeprowadzanych przez akredytowane jednostki certyfikujące, w tym uczestnictwo w audytach
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem wydziału
Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Specjalistka / Specjalista ds. finansowych (obszar Treasury)
Świętojerska 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi, m.in.: z brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie bieżącej współpracy dotyczącej ryzyka finansowego i ubezpieczeniowego
Bieżąca kontrola stanu finansowego, zapewnienie płynności gotówkowej, przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych
Obsługa produktów bankowych (m.in. akredytywy, karty, gwarancje)
Udział w zawieraniu i negocjowaniu umów o współpracy, zawieranie i negocjowanie inwestycji środków pieniężnych (lokaty, obligacje, inne)
Zawieranie transakcji zabezpieczających ryzyko walutowe, prowadzenie ich ewidencji i wyceny; monitorowanie ocena ryzyka
Tworzenie budżetów, prognoz, raportów dotyczących ryzyka finansowego
Opracowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem finansowym
Przygotowywanie raportów na potrzeby Treasury
Współudział w prowadzeniu pakietu ubezpieczeń majątkowych Spółki oraz przeprowadzanie procesu likwidacji szkód majątkowych
Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji w social mediach
Zarządzanie profilami spółki w social mediach (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube) oraz Internecie (www, Google)
Samodzielne tworzenie contentu dopasowanego do różnych grup odbiorców (teksty, wideo, grafiki, animacje) w celu budowania społeczności w social mediach
Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w Internecie we współpracy z biurem marketingu
Analizowanie rynku pod kątem bieżących trendów oraz rozwiązań w zakresie komunikacji i adaptacja najlepszych rozwiązań
Współpraca z agencjami kreatywnymi oraz właścicielami biznesowymi w zakresie opracowania materiałów na potrzeby działań komunikacyjnych
Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań komunikacyjnych przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych
Przygotowywanie analiz, raportów, rekomendacji z zakresu komunikacji
Przygotowanie i udział w projekcie wdrożeniowym SAP S/4HANA
Administrowanie systemami SAP w zakresie BASIS
Monitorowanie technicznej poprawności pracy poszczególnych modułów SAP oraz interfejsów pomiędzy systemami SAP a systemami współpracującymi
Prowadzenie instalacji, konfiguracji i wstępnych testów nowych funkcjonalności SAP Basis i bazy danych Oracle
Monitorowanie najnowszych poprawek/not wprowadzanych przez SAP
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu SAP poprzez rozwiązanie nieprawidłowości występujących podczas pracy systemu, współpraca z administratorami SAP i Kluczowymi Użytkownikami systemu
Współpraca z firmami zewnętrznymi oraz z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za utrzymanie infrastruktury w PWPW w zakresie bieżącego utrzymania systemowego
Organizowanie i koordynowanie zarządzania zmianą w środowisku SAP - m.in. prowadzenie rejestru zmian, dokumentowanie odstępstw od standardu określonego w koncepcji biznesowej, przeprowadzanie testów, analiza wpływu zmian na biznes, sporządzanie raportów/dashboardów, przedstawianie rekomendacji na obrady Komitetu Sterującego
Opracowanie i wdrożenie planu komunikacji w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu wiedzy o zmianach wśród interesariuszy
Współpraca z partnerami biznesowymi na różnych poziomach organizacji w celu skutecznego wdrożenia zmian
Bieżąca współpraca z administratorami systemów IT w celu identyfikowania zależności zmian między systemami oraz zgodności z koncepcją biznesową
Koordynowanie wdrożenia zmian w dokumentach wewnętrznych spółki wynikających z implementacji nowych funkcjonalności SAP
Wsparcie PM - m.in. w przygotowaniu harmonogramu zmian, definiowaniu czasów SLA, monitorowaniu procesu testowania zmian
Doskonalenie procesu zarządzania zmianą w IT w celu zapewnienia bezpieczeństwa systemów IT oraz zminimalizowania ryzyk im towarzyszących
współpraca z Product Ownerem i zespołami projektowymi w zakresie realizowanych zadań,
kreowanie wizji rozwoju oraz wdrażanie w organizacji modelów gildii kompetencyjnych, w szczególności gildii Scrum Masterów,
uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych innych Scrum Masterów,
dbałość o transparentność w raportowaniu postępów Sprintów i całego projektu/programu,
aktywne uczestnictwo w spotkaniach gildii Scrum Masterów, wymiana doświadczeń z innymi Scrum Masterami w celu uspójnienia podejścia w całej organizacji oraz wzrostu efektywności pracy zespołów,
szerzenie dobrych praktyk zwinnego wytwarzania oprogramowania w organizacji poprzez aktywne przybliżanie szczegółów metodyki w gronie osób jej nieznających,
prowadzenie szkolenia wewnątrz organizacji, w tym wdrażanie nowych osób do projektów realizowanych przez zleceniobiorcę w ramach umowy ramowej
Specjalista/specjalistka ds. zakupów - katalogi Ariba
Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie koncepcji i funkcjonalności e-sklepu SAP Ariba oraz testowanie wdrożonych rozwiązań
Implementacja umów ramowych i warunków umownych do SAP Ariba oraz monitorowanie ich wykonania
Administrowanie SAP Ariba - zarządzanie katalogami i ścieżkami akceptacji, monitorowanie asortymentu, aktualizacja danych, wspieranie użytkowników w obsłudze e-sklepu
Zarządzanie relacjami z dostawcami w zakresie umów ramowych i zakupów katalogowych - onboarding dostawców, utrzymanie, ocena, weryfikacja dostawców i warunków współpracy
Udział w realizacji procesów zakupowych w zakresie kategorii indirect
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla partnerów biznesowych (użytkowników) z funkcjonalności SAP Ariba
Główny specjalista/główna specjalistka ds. zakupów inwestycyjnych
Świętojerska 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Planowanie, realizowanie oraz monitorowanie procesów zakupowych dotyczących maszyn, urządzeń i inwestycji budowalno-instalacyjnych
Pozyskiwanie i ocena dostawców oraz ofert
Przygotowywanie oraz negocjowanie umów
Opracowywanie i zarządzanie dokumentacją zakupową
Współpraca z partnerami biznesowymi na różnych poziomach organizacji w ramach realizowanych procesów zakupowych
Optymalizacja procesów zakupowych - wypracowanie strategii zakupowych dla wybranych kategorii, budowanie bazy dostawców, badanie potencjału dostawców, rozwój jakości produktów
Przygotowywanie raportów i analiz z zakresu procesów zakupowych
Prowadzenie prac związanych z tematyką recepturowania farb oraz testowania surowców do ich produkcji, m.in farb wodnych, farb utrwalanych UV, tuszy ink-jetowych
Prowadzenie prac mających na celu gromadzenie wiedzy oraz pozyskiwanie i testowanie nowych rozwiązań związanych z warstwami drukowymi
Opracowanie sprawozdań oraz dokumentacji techniczno-technologicznej prowadzonych prac
Udział w procesie wdrożeń nowych technologii
Przygotowanie dokumentacji technicznej na potrzeby projektowania nowych wyrobów
Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych, maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz instalacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu i usuwania awarii
Wykonywanie przeglądów maszyn oraz urządzeń i instalacji według harmonogramu pod kątem elektrycznym