Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie analiz efektywności, wyszukiwanie potencjalnych obszarów wymagających usprawnienia w istniejących procesach logistycznych
proponowanie, analiza skuteczności i nadzór nad wdrażaniem nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie automatyzacji, poprawy ergonomii, zwiększenia wydajności pracy lub redukcji kosztów operacyjnych
kalkulacja rentowności proponowanych rozwiązań i opracowywanie business-case dla Zarządu
analiza niezgodności wdrażanie działań korygujących po wdrożeniu
dokumentowanie realizowanych czynności z zakresu działalności badawczo/rozwojowej
Planowanie grafików pracy kierowców, świąt, urlopów
Współpraca z innymi działami/ partnerami w celu terminowego rozwiązywania wszelkich problemów
Pośredniczenie w komunikacji między kierowcami a partnerami firmy
Zgłaszanie do menedżera floty lub warsztatu usterki pojazdu
Optymalizowanie trasy w razie potrzeby, zapewniając, że są one zorganizowane w najlepszych warunkach
Sprawdzanie tygodniowej prognozy przejazdów na ciężarówkę i potwierdzanie oraz przesłanie do centrali tygodniowego harmonogramu każdego kierowcy i przypisanej mu ciężarówki
Odbieranie i potwierdzanie zleceń transportowych od kolegów w Holandii
Rejestrowanie wyjazdów zaplanowanych na następny dzień na komputerach pokładowych
Codzienne sprawdzanie obciążenia pracą i operacje, w celu prowadzenia i weryfikacji wyjazdów zgodnie z planem
Monitorowanie czasu oczekiwania ciężarówki, opóźnień lub komunikatów
Omawianie z działem logistyki wszelkich problemów związanych z magazynem, składami, problemami technicznymi, opóźnieniami itp., aby odpowiednio na nie zareagować i rozwiązać oraz poinformować kierowców
Wypełnianie luk w planowaniu, dodając czynności, takie jak transport kontenerów, mycie przyczep, naprawy i konserwacja floty
Cykliczne wyjazdy do Centrali w Holandii lub oddziału w Rumunii- wyjazdy tygodniowe co 2 miesiące
Reviews contracts and T&C documents obtained by Business Development team during the contract negotiation phase with sales channels and partners
Checks the contract obligations and ensures that vidaXL can meet them strategically and operationally
Identifies problematic clauses and recommends changes in line with the vidaXL policy and capabilities
Occasionally participates in (online) meetings with potential sales partners concerning contract obligations, with a main goal of supporting the Business Developers in closing deals
Works closely with other stakeholders, such as Legal, Finance, Customer Service, and Logistics, to ensure contract conditions are clearly communicated and aligned
Creates and updates the Partnership Document containing summarized information about the contract and supporting documentation
Helps other stakeholders complete their parts of the Partnership Document
Initiates the contract documentation review and follows up on its timely execution
Maintains a good understanding of vidaXL processes in multiple aspects, including product listing, pricing, order processing, delivery, after-sales, compliance and others
Carry out online marketing activities for the vidaXL web shops
Continuous observation of the Danish market and the competitors with periodic analysis
Establishes partnerships and cooperation’s that are crucial to ensure vidaXL success
Making analyses to improve sales, do research for your countries and suggest action plan to make this sales activity to a success
Plan and allocate performance-budgets on a day-to-day basis for efficient growth
In the lead of defining, delivering, reporting and optimizing marketing strategies for the following campaigns: SEA, (Google Shopping, Google AdWords, Bing, Yahoo), Display advertising, E-mail marketing, Price comparison sites, Classified sites, Mobile advertising, SEO, Affiliate marketing to maximize reach
Localization of our Content and Marketing activities to the Danish market and stay up to date with e-commerce and online marketing developments. Be aware of the web shop trends and competitor research
Reviews contracts and T&C documents obtained by Business Development team during the contract negotiation phase with sales channels and partners
Checks the contract obligations and ensures that vidaXL can meet them strategically and operationally
Identifies problematic clauses and recommends changes in line with the vidaXL policy and capabilities
Occasionally participates in (online) meetings with potential sales partners concerning contract obligations, with a main goal of supporting the Business Developers in closing deals
Works closely with other stakeholders, such as Legal, Finance, Customer Service, and Logistics, to ensure contract conditions are clearly communicated and aligned
Creates and updates the Partnership Document containing summarized information about the contract and supporting documentation
Helps other stakeholders complete their parts of the Partnership Document
Initiates the contract documentation review and follows up on its timely execution
Maintains a good understanding of vidaXL processes in multiple aspects, including product listing, pricing, order processing, delivery, after-sales, compliance and others
Utrzymanie lokalnej infrastruktury IT (komputery/laptopy, drukarki, telefony komórkowe, sieć LAN/ WiFi) w zakresie instalacji, konfiguracji, monitoringu, obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej oraz inwentaryzacji;
Administrowanie Active Directory: resetowanie haseł, nadawanie dostępów
Praca na pierwszej linii wsparcia IT
Kompleksowa realizacja zadań zapewniająca sprawne funkcjonowanie magazynu
Konfigurowanie infrastruktury sieciowej
Wsparcie i zarządzanie licencjami oprogramowania
Rejestrowanie nowych użytkowników oraz urządzeń w bazie zasobów informatycznych
Pierwsza linia wsparcia technicznego dla lokalnych użytkowników
Zdalne wsparcie użytkowników zdalnych lub pracujących w innych lokalizacjach
Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji procesowej
Instaluj, testuj i aktualizuj różne aplikacje biurowe
Odpowiedzialny za umieszczanie nowego sprzętu i instalowanie miejsc pracy
Odpowiedzialny za lokalną inwentaryzację i przechowywanie sprzętu
Zapewnienie spełnienia wymogów prawnych w zakresie zarządzania obiektem (obiekt magazynowy o powierzchni ponad 120.000 m2 wraz z przyległą infrastrukturą)
Organizacja wymaganych przeglądów budynków, przyłączy i urządzeń wchodzących w zakres obiektu
Koordynowanie firm zewnętrznych realizujących poszczególne zadania z zakresu zarządzanie nieruchomością i obiektem
Koordynowanie usługodawców świadczących serwis na terenie obiektu (sprzątanie, ochrona obiektu i inne)
Nadzór nad mediami i instalacjami (prąd, woda, gaz, p.poż.)
Realizacja modyfikacji, remontów i zmian na terenie obiektu
Zarządzanie reklamacjami po odbiorze obiektu
Koordynacja działań w zakresie zakupów i zaopatrzenia pozostałych działów
Carry out online marketing activities for the vidaXL web shops;
Continuous observation of the Croatian/Slovenian market and the competitors with periodic analysis;
Establishes partnerships and cooperation’s that are crucial to ensure vidaXL success;
Making analyses to improve sales, do researches for your countries and suggest action plan to make this sales activity to a success;
Plan and allocate performance-budgets on a day-to-day basis for efficient growth;
In the lead of defining, delivering, reporting and optimizing marketing strategies for the following campaigns: SEA, (Google Shopping, Google AdWords, Bing, Yahoo), Display advertising, E-mail marketing, Price comparison sites, Classified sites, Mobile advertising, SEO, Affiliate marketing to maximize reach;
Localization of our Content and Marketing activities to the Croatian/Slovenian market and stay up to date with e-commerce and online marketing developments. Be aware of the web shop trends and competitor research
Continuous observation of the Nordic market and the competitors with periodic analysis;
Establishes partnerships and cooperation’s that are crucial to ensure vidaXL success;
Making analyses to improve sales, do researches for your country and suggest action plan to make this sales activity to a success;
Plan and allocate performance-budgets on a day-to-day basis for efficient growth;
In the lead of defining, delivering, reporting and optimizing marketing strategies for the following campaigns: SEA, (Google Shopping, Google AdWords, Bing, Yahoo), Display advertising, E-mail marketing, Price comparison sites, Classified sites, Mobile advertising, SEO, Affiliate marketing to maximize reach;
Stay up to date with e-commerce and online marketing developments and be aware of the web shop trends and competitor research
Carry out online marketing activities for the vidaXL web shops;
Continuous observation of the Danish market and the competitors with periodic analysis;
Establishes partnerships and cooperation’s that are crucial to ensure vidaXL success;
Making analyses to improve sales, do researches for your countries and suggest action plan to make this sales activity to a success;
Plan and allocate performance-budgets on a day-to-day basis for efficient growth;
In the lead of defining, delivering, reporting and optimizing marketing strategies for the following campaigns: SEA, (Google Shopping, Google AdWords, Bing, Yahoo), Display advertising, E-mail marketing, Price comparison sites, Classified sites, Mobile advertising, SEO, Affiliate marketing to maximize reach;
Localization of our Content and Marketing activities to the Danish market and stay up to date with e-commerce and online marketing developments. Be aware of the web shop trends and competitor research
Implement strategies for improving/increasing traffic via Microsoft Ads campaigns
Support performance team in defining strategies to improve product sales on-site
Define Microsoft ads performance reports about traffic, turnover, cost, and general performance
Support webshops performance marketing manager into defining projects, implementing strategy, and coordinating the execution of actions that lead attributed sales
Main contact person for country marketers for implementation and execution of previously defined performance strategies to drive turnover via Microsoft ads campaigns
Create and test marketing messages via paid traffic channels
Planification, allocation, and performance
Manage budgets on a day-to-day basis for efficient growth
Analyzing project-related sales data on webshops and cross-country level, for SEA-driven traffic/data
Stay up to date with e-commerce and online marketing developments
Coach, guide, and support the SEA team and the country marketers
Main contact person for aspects related to GMC and other tools used for SEA purposes
As Business Developer Sales Channels you deliver new sales channels for the vidaXL products, including Marketplace platforms, B2B resellers, wholesale customers, and others
Cover the full sales process, including lead generation, contacts, negotiation, and deal closing
Travel to meetings with potential sales channels, this position will require to travel up to 50%, mostly to locations in Europe
Manage your own sales pipeline and the achievement of targets for new sales channels
Participate in the creation and update of sales-related content (presentations, email templates, internal knowledge base, etc.)
Planowanie grafików pracy kierowców, świąt, urlopów
Współpraca z innymi działami/ partnerami w celu terminowego rozwiązywania wszelkich problemów
Pośredniczenie w komunikacji między kierowcami a partnerami firmy
Zgłaszanie do menedżera floty lub warsztatu usterki pojazdu
Optymalizowanie trasy w razie potrzeby, zapewniając, że są one zorganizowane w najlepszych warunkach
Sprawdzanie tygodniowej prognozy przejazdów na ciężarówkę i potwierdzanie oraz przesłanie do centrali tygodniowego harmonogramu każdego kierowcy i przypisanej mu ciężarówki
Odbieranie i potwierdzanie zleceń transportowych od kolegów w Holandii
Rejestrowanie wyjazdów zaplanowanych na następny dzień na komputerach pokładowych
Codzienne sprawdzanie obciążenia pracą i operacje, w celu prowadzenia i weryfikacji wyjazdów zgodnie z planem
Monitorowanie czasu oczekiwania ciężarówki, opóźnień lub komunikatów
Omawianie z działem logistyki wszelkich problemów związanych z magazynem, składami, problemami technicznymi, opóźnieniami itp., aby odpowiednio na nie zareagować i rozwiązać oraz poinformować kierowców
Wypełnianie luk w planowaniu, dodając czynności, takie jak transport kontenerów, mycie przyczep, naprawy i konserwacja floty
Planowanie grafików pracy kierowców, świąt, urlopów
Współpraca z innymi działami/ partnerami w celu terminowego rozwiązywania wszelkich problemów
Pośredniczenie w komunikacji między kierowcami a partnerami firmy
Zgłaszanie do menedżera floty lub warsztatu usterki pojazdu
Optymalizowanie trasy w razie potrzeby, zapewniając, że są one zorganizowane w najlepszych warunkach
Sprawdzanie tygodniowej prognozy przejazdów na ciężarówkę i potwierdzanie oraz przesłanie do centrali tygodniowego harmonogramu każdego kierowcy i przypisanej mu ciężarówki
Odbieranie i potwierdzanie zleceń transportowych od kolegów w Holandii
Rejestrowanie wyjazdów zaplanowanych na następny dzień na komputerach pokładowych
Codzienne sprawdzanie obciążenia pracą i operacje, w celu prowadzenia i weryfikacji wyjazdów zgodnie z planem
Monitorowanie czasu oczekiwania ciężarówki, opóźnień lub komunikatów
Omawianie z działem logistyki wszelkich problemów związanych z magazynem, składami, problemami technicznymi, opóźnieniami itp., aby odpowiednio na nie zareagować i rozwiązać oraz poinformować kierowców
Wypełnianie luk w planowaniu, dodając czynności, takie jak transport kontenerów, mycie przyczep, naprawy i konserwacja floty