Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Chcemy oddać Ci pod opiekę nasz flagowy projekt - dwumiesięcznik Współczesna Dietetyka oraz współistniejące z nim projekty – konferencje i webinary, periodyk Leczenie Żywieniowe oraz publikacje książkowe
Twoim głównym zadaniem będzie także opieka nad powstawaniem nowych projektów wydawniczych w obszarze dietetycznym oraz szerzej rozumianym rynku medycznym. Będziesz pracować bezpośrednio z Dyrektorem ds. Rozwoju, Zarządem firmy oraz Biurem Reklamy
Pod hasłem opieki nad nowymi projektami rozumiemy Twoją inicjatywę (na którą czekamy!) i udział w szukaniu pomysłów na produkty, a także opiekę nad procesem ich tworzenia i wprowadzenie do sprzedaży, aż po analizę wyników
Zarządzanie projektem to u nas koordynacja procesu wydawniczego lub realizacja eventu szkoleniowo-konferencyjnego. Twoją rolą będzie formułowanie zadań, monitorowanie terminów, zlecanie i odbiór prac, prowadzenie działań marketingowych. Lubisz liderskie zadania? To poczujesz się, jak ryba w wodzie!
będziesz odpowiedzialny za sprzedaż reklam dla wiodących czasopism w branży, webinariów i konferencji,
otrzymasz bazę partnerów biznesowych, z którymi współpracujemy. Twoim zadaniem będzie zbudowanie trwałej relacji, opartej na zaufaniu i korzyściach dla klientów,
będziesz pozyskiwać nowych klientów – otrzymasz realny do osiągnięcia cel sprzedażowy,
staniesz się członkiem zespołów redakcyjnych i weźmiesz udział w kreowaniu treści publikowanych na łamach czasopism, tematów poruszanych podczas konferencji i webinariów
Wsparcie klientów, udzielanie informacji oraz rozwiązywanie problemów klientów zgłaszanych za pośrednictwem maila, telefonu oraz mediów społecznościowych,
Obsługa procesu posprzedażowego od zarejestrowania zamówienia/klienta, przez udokumentowanie sprzedaży, po organizację dostawy,
Koordynacja procesu dystrybucji czasopism do subskrybentów oraz procesu wysyłki zamówień jednorazowych do klientów,
Obsługa fakturowo-księgowa procesu sprzedaży, płatności, zwrotów i reklamacji w programie Comarch Optima,
Współpraca przy organizacji szkoleń i konferencji – kontakt z prelegentami i uczestnikami,
Udział w projektach mających na celu rozwijanie relacji z klientem, zwiększanie lojalności czy wartości zamówień
współpraca z product managerami przy działaniach organicznych i wydarzeniach
zarządzanie sklepem na Facebooku;
2) Emailing + automatyzacja
koncepcja działania
pomysł na kampanię
projektowanie materiału w Stripo i/lub Active Campaign
obsługa systemu mailingowego
3) Landingpage
tworzenie samodzielne i nadzór nad powstawaniem landingpage; dobór treści we współpracy z produkt managerami
4) Ecommerce (Shoper)
konfigurowanie akcji promocyjnych; nadzór nad ofertą produktową (spójność