Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja projektów związanych z raportowaniem danych rynkowych, danych klienta i danych własnych, ze wsparciem merytorycznym managera:
Przygotowanie oferty dla klienta zewnętrznego, łącznie z wyceną
Ustalenie szczegółów realizacji we współpracy z klientem (briefing i debriefing)
Zaprojektowanie i skonfigurowanie procesów pobierania, przepływu i organizacji danych na potrzeby raportów (za pomocą narzędzi takich jak Adverity, Power Query, zapytania SQL)
Tworzenie raportów dla klientów, najczęściej w formie raportów Power BI, sporadycznie również Looker Studio, xls lub ppt
Prezentacja stworzonych przez siebie raportów i narzędzi oraz szkolenie użytkowników
Bieżący nadzór nad poprawnym działaniem stworzonych narzędzi
Obsługa projektów od strony formalnej: zamówienia, faktury itp
Obsługa narzędzi własnych agencji, wspierających planowanie i optymalizację kampanii reklamowych
Doraźne analizy danych z badań rynkowych i monitoringu mediów, m.in. Kantar/ Ad Expert, Nielsen Audience Measurement, TGI, Radio Track, Net Track, PBC, Mediapanel, Adreal, w tym przygotowywanie raportów zbiorczych
Wspieranie innych zespołów w obszarach związanych z procesowaniem danych biznesowych, tworzeniem raportów i analityką
Aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań i produktów dla klientów oraz edukowaniu na ich temat
Realizacja projektów związanych z raportowaniem danych rynkowych, danych klienta i danych własnych, ze wsparciem merytorycznym managera:
Przygotowanie oferty dla klienta zewnętrznego, łącznie z wyceną
Ustalenie szczegółów realizacji we współpracy z klientem (briefing i debriefing)
Zaprojektowanie i skonfigurowanie procesów pobierania, przepływu i organizacji danych na potrzeby raportów (za pomocą narzędzi takich jak Adverity, Power Query, zapytania SQL)
Tworzenie raportów dla klientów, najczęściej w formie raportów Power BI, sporadycznie również Looker Studio, xls lub ppt
Prezentacja stworzonych przez siebie raportów i narzędzi oraz szkolenie użytkowników
Bieżący nadzór nad poprawnym działaniem stworzonych narzędzi
Obsługa projektów od strony formalnej: zamówienia, faktury itp
Obsługa narzędzi własnych agencji, wspierających planowanie i optymalizację kampanii reklamowych
Doraźne analizy danych z badań rynkowych i monitoringu mediów, m.in. Kantar/ Ad Expert, Nielsen Audience Measurement, TGI, Radio Track, Net Track, PBC, Megapanel, w tym przygotowywanie raportów zbiorczych
Wspieranie innych zespołów w obszarach związanych z procesowaniem danych biznesowych, tworzeniem raportów i analityką
Aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań i produktów dla klientów oraz edukowaniu na ich temat
Młodszy Analityk Danych / Młodsza Analityczka Danych
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wykonywanie analiz i tworzenie rozwiązań analitycznych związanych z mediami i kampaniami reklamowymi, pod opieką merytoryczną managera:udział w ustalaniu szczegółów realizacji (briefing i debriefing) i planowaniu zadań;
analizowanie danych i tworzenie skryptów w Pythonie lub R., w tym: analizy efektywności kosztowej, modele predykcyjne, modele atrybucji;
tworzenie raportów z analiz, interpretacja i prezentacja wyników;
automatyzacja procesów: tworzenie i implementacja narzędzi analitycznych i optymalizacyjnych
Wspieranie innych zespołów w ramach agencji w obszarze analityki – rozwiązywanie doraźnych problemów związanych z analizowaniem i interpretowaniem danych
Obsługa i wdrażanie narzędzi analitycznych dostępnych w sieci Mindshare i na rynku
Całościowy nadzór nad projektami nowobiznesowymi - od organizacji spotkań przez zarządzanie procesem do koordynacji kwestii commercialowych i tradingowych (we współpracy z CFO)
Koordynacja procesu przetargowego i monitorowanie postępów
Dbanie o realizację wymogów formalnych przetargu, zbieranie dokumentacji, wprowadzanie na platformy audytorskie
Komunikacja z rynkami zagranicznymi
Aktywne rozwijanie strategii prospectingowych
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami oraz Audytorami
• Realizacja projektów związanych z raportowaniem danych rynkowych, danych klienta i danych własnych, ze wsparciem merytorycznym managera:
o Przygotowanie oferty dla klienta zewnętrznego, łącznie z wyceną
o Ustalenie szczegółów realizacji we współpracy z klientem (briefing i debriefing)
o Zaprojektowanie i skonfigurowanie procesów pobierania, przepływu i organizacji danych na potrzeby raportów (za pomocą narzędzi takich jak Adverity, Power Query, zapytania SQL)
o Tworzenie raportów dla klientów, najczęściej w formie raportów Power BI, sporadycznie również Looker Studio, xls lub ppt
o Prezentacja stworzonych przez siebie raportów i narzędzi oraz szkolenie użytkowników
o Bieżący nadzór nad poprawnym działaniem stworzonych narzędzi
o Obsługa projektów od strony formalnej: zamówienia, faktury itp
• Obsługa narzędzi własnych agencji, wspierających planowanie i optymalizację kampanii reklamowych
• Doraźne analizy danych z badań rynkowych i monitoringu mediów, m.in. Kantar/ Ad Expert, Nielsen Audience Measurement, TGI, Radio Track, Net Track, PBC, Megapanel, w tym przygotowywanie raportów zbiorczych
• Wspieranie innych zespołów w obszarach związanych z procesowaniem danych biznesowych, tworzeniem raportów i analityką
• Aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań i produktów dla klientów oraz edukowaniu na ich temat
Zarządzanie projektami w zakresie ilościowych badań marketingowych przy odpowiednim wsparciu merytorycznym: przygotowanie oferty badawczej i analitycznej, przygotowanie narzędzi badawczych, analiza danych (w Excel i SPSS), przygotowanie raportu i/lub prezentacji w Power Point z wnioskami i rekomendacjami, obsługa finansowo-księgowa projektów
Współpraca z dostawcami rozwiązań realizacji wywiadów „w terenie”
Aktywny udział w tworzeniu bazy wiedzy z zakresu badań rynku, mediów oraz wiedzy o konsumencie
Ofertowanie rozwiązań badawczych do klienta
Pomoc w zakresie tworzenia rocznych planów badawczych i analitycznych
Analiza danych pochodzących z badań mediowych, m.in. Kantar/ Ad Expert/ Evalliant, Kantar/ AdScope, Nielsen Audience Measurement, TGI, Radio Track, Net Track, PBC, Gemius Audience, Gemius AdReal
Przygotowywanie raportów typu desk research
Współpraca przy tworzeniu cyklicznych raportów mediowych typu „Landscape”
Przygotowywanie strategii mediowej i rekomendacji w obszarze szeroko rozumianego digitalu (z naciskiem na performance) dla jednego z naszych Klientów z branży motoryzacyjnej
merytoryczne wspieranie zespołu w planowaniu mediów online
Bezpośredni kontakt z klientem– strategia, rekomendacje, zakup, post buy, analizy rynku