Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Analiza potrzeb klienta, modelowanie procesów biznesowych
Konfigurowanie systemu informatycznego opartego o SUNCODE do wymagań i specyfiki klienta
Wsparcie techniczne/merytoryczne klienta w trakcie trwania projektu
Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym analitykami i programistami, w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych wynikających z metodyki prowadzenia projektu
Analiza potrzeb klienta, modelowanie procesów biznesowych
Konfigurowanie systemu informatycznego opartego o SUNCODE do wymagań i specyfiki klienta
Wsparcie techniczne/merytoryczne klienta w trakcie trwania projektu
Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym analitykami i programistami, w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych wynikających z metodyki prowadzenia projektu
wsparcie dla Analityka i Dyrektora Skarbu w komunikacji pomiędzy Grupą a bankami i instytucjami finansującymi, w zakresie sporządzonych sprawozdań finansowych oraz prognoz i planów i innych zestawień finansowych;
sporządzanie aplikacji kredytowych, leasingowych i ubezpieczeniowych;
współpraca z biegłymi rewidentami oraz innymi instytucjami dokonującymi kontroli ksiąg i sprawozdań finansowych,
sporządzenie raportów i analiz ad hoc związanych z bieżącymi potrzebami operacyjnymi i kierunkiem i tempem rozwoju,
wsparcie działu finansowego w planowaniu i zarządzaniu przepływami finansowymi firmy;
przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy;
uczestnictwo w przygotowywaniu kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych;
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Opracowywanie założeń i identyfikowanie ograniczeń systemowych w kontekście wdrażanych usług w ramach wytwarzanych i rozwijanych systemów
Utrzymywanie modelu procesów biznesowych odpowiadających usługom, które są wdrażane w ramach systemów
Analiza otoczenia prawnego systemów oraz ich wpływu na wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie firmy
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Opracowywanie założeń i identyfikowanie ograniczeń systemowych w kontekście wdrażanych usług w ramach wytwarzanych i rozwijanych systemów
Utrzymywanie modelu procesów biznesowych odpowiadających usługom, które są wdrażane w ramach systemów
Analiza otoczenia prawnego systemów oraz ich wpływu na wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie firmy
Prowadzenie projektów IT z zakresu usprawniania i automatyzacji procesów biznesowych, wdrażanie systemu typu Workflow management, od etapu określania wymagań biznesowych, głównych założeń architektonicznych, BC, RFI/RFP do wdrożenia produkcyjnego,
Planowanie zadań projektowych, ustalanie i pilnowanie harmonogramu realizacji zadań, raportowanie postępów prac nad produktami i etapami realizacji projektu
Zarządzanie zespołem projektowym, ścisła współpraca z zespołami: biznesowym i IT oraz dostawcami
Zarządzanie backlogiem produktu, priorytetami oraz harmonogramem prac i budżetem
Analizowanie potrzeb użytkowników, definiowanie zakresu / backlogu
Koordynacja procesu testowania
Nadzór oraz aktywny udział w pracach nad dokumentacją projektową
Współpraca z zespołem utrzymania i infrastruktury w celu wypracowania optymalnego rozwiązania pod względem technicznym
Współtworzenie procesów projektowych, propagowanie kultury zarządzania projektami
Jana i Jędrzeja Śniadeckich 12A, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Udział w rozwoju i wdrażaniu systemów
Konfiguracja i dostosowywanie uruchamianych systemów do potrzeb użytkowników
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie przedsiębiorstwa
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Udział w rozwoju i wdrażaniu systemów
Konfiguracja i dostosowywanie uruchamianych systemów do potrzeb użytkowników
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie przedsiębiorstwa
Prowadzenie dokumentacji w zakresie BHP wymaganej przez przepisy prawa, odpowiedzialność za aktualność i adekwatność dokumentacji do stanowisk pracy, opracowywanie ryzyk zawodowych
Opieka nad kilkunastoma obiektami położonymi na terenie województwa małopolskiego
Przeprowadzanie audytów i kontroli BHP oraz przygotowywanie raportów i zaleceń pokontrolnych
Bieżące wsparcie merytoryczne w obszarze BHP osób zarządzających personelem oraz infrastrukturą
Inicjowanie oraz realizacja działań związanych z rozwojem organizacji w zakresie BHP
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków, w tym nadzorowanie dokumentacji powypadkowej oraz wydawanie zaleceń po wypadkach i kontrola ich realizacji
Udział w uruchomieniu zakładu produkcyjnego, a następnie kompleksowe zarządzanie wszystkimi procesami, zapewnienie funkcjonowania i ciągłości produkcji
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją, ich doskonalenie i optymalizacja
Zarządzanie kosztami utrzymania zakładu/produkcji oraz ich bieżąca kontrola, analiza wskaźników efektywnościowych
Utrzymywanie pomieszczeń i urządzeń w dobrym stanie technicznym, organizacja i realizacja harmonogramów serwisów i przeglądów
Nadzór i kontrola nad wdrożeniami produkcyjnymi oraz realizacja opracowanych standardów organizacyjnych
Zarządzanie zasobami ludzkimi (organizacja pracy, koordynacja zadań, analiza i kontrola wydajności pracy podległych działów)
Odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, organizacja szkoleń pracowników
Ścisła współpraca z Działem Technologii i Działem Jakości
Udział w uruchomieniu zakładu produkcyjnego, a następnie kompleksowe zarządzanie wszystkimi procesami, zapewnienie funkcjonowania i ciągłości produkcji
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją, ich doskonalenie i optymalizacja
Zarządzanie kosztami utrzymania zakładu/produkcji oraz ich bieżąca kontrola, analiza wskaźników efektywnościowych
Utrzymywanie pomieszczeń i urządzeń w dobrym stanie technicznym, organizacja i realizacja harmonogramów serwisów i przeglądów
Nadzór i kontrola nad wdrożeniami produkcyjnymi oraz realizacja opracowanych standardów organizacyjnych
Zarządzanie zasobami ludzkimi (organizacja pracy, koordynacja zadań, analiza i kontrola wydajności pracy podległych działów)
Odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, organizacja szkoleń pracowników
Ścisła współpraca z Działem Technologii i Działem Jakości
Przygotowywanie koncepcji i projektowanie architektury rozwiązań
Tworzenie wytycznych dla wymagań architektonicznych w obszarze systemów rozwijanych w przedsiębiorstwie
Definiowanie i modelowanie usług SOA
Zapewnienie zgodności architektury systemów między innymi z wymaganiami bezpieczeństwa i wydajności infrastruktury wymaganych dla wdrożenia nowych elektronicznych usług
Zapewnienie zgodności architektury systemów z architekturą innych systemów współpracujących w ekosystemie IT przedsiębiorstwa, w obszarze wzajemnej komunikacji oraz zapewnienie jednolitych zasad bezpieczeństwa, zgodnych z obowiązującymi regulacjami prawnymi
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym analitykami i programistami, w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych wynikających z metodyki prowadzenia projektu
Współpraca z zespołem utrzymania i infrastruktury w celu wypracowania optymalnej architektury środowiska IT
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie przedsiębiorstwa w obszarach m.in. : obsługi kadr, płac, księgowości, środków trwałych, grafikowania czasu pracy, kontrolingu, raportowania, zamówień, procesów analizy danych i działania hurtowni danych, procesów masowej produkcji, usług klasy facility management, sanitarno-higienicznych, utrzymania czystości, transportu oraz cateringu
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Opracowywanie założeń i identyfikowanie ograniczeń systemowych w kontekście wdrażanych usług w ramach wytwarzanych i rozwijanych systemów
Utrzymywanie modelu procesów biznesowych odpowiadających usługom, które są wdrażane w ramach systemów
Analiza otoczenia prawnego systemów oraz ich wpływu na wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie firmy
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Udział w rozwoju i wdrażaniu systemów
Konfiguracja i dostosowywanie uruchamianych systemów do potrzeb użytkowników
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie przedsiębiorstwa
Przygotowywanie, wdrażanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur Systemu Zarządzania Jakością
Prowadzenie audytów wewnętrznych
Rozwijanie i doskonalenie systemów jakościowych i stosowanych narzędzi (testów jakościowych, koordynacja badań zewnętrznych w laboratoriach, audytów i działań związanych z inspekcjami sanitarnymi)
Identyfikowanie obszarów wymagających usprawnień w obszarze produkcji żywności
Analiza wyników kontroli i badań, prowadzenie zapisów problemów jakościowych
Organizowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu jakości, higieny, dobrych praktyk
Zarządzanie procesem reklamacyjnym, wdrażanie działań korygujących oraz weryfikacja ich efektywności
Przestrzeganie regulacji i standardów obowiązujących w przemyśle spożywczym i żywieniu zbiorowym
Uczestnictwo w audytach zewnętrznych, wsparcie merytoryczne kierowników w przygotowaniu obiektów do audytów
Reprezentowanie spółki przed zewnętrznymi organami kontroli
Współudział i prowadzenie projektów w ramach zespołu ds. technologii i rozwoju
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Udział w rozwoju i wdrażaniu systemów
Konfiguracja i dostosowywanie uruchamianych systemów do potrzeb użytkowników
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie przedsiębiorstwa w obszarach cateringu, produkcji posiłków, zamówień, grafikowania i analizy danych
Zbieranie i specyfikowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami właściciela biznesowego
Przygotowywanie modelu procesów biznesowych, przypadków użycia, modeli logicznych i fizycznych, specyfikowanie interfejsów
Opracowywanie założeń i identyfikowanie ograniczeń systemowych w kontekście wdrażanych usług w ramach wytwarzanych i rozwijanych systemów
Utrzymywanie modelu procesów biznesowych odpowiadających usługom, które są wdrażane w ramach systemów
Analiza otoczenia prawnego systemów oraz ich wpływu na wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych, w tym instrukcji
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym udział w spotkaniach zespołów projektowych
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu
Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników dotyczących analizowanych obszarów
Praca w projektach dotyczących wdrażania i rozwijania systemów wspierających działanie przedsiębiorstwa w obszarach m.in
obsługi kadr, płac, księgowości, środków trwałych, grafikowania czasu pracy, kontrolingu, raportowania, zamówień, procesów analizy danych i działania hurtowni danych, procesów masowej produkcji, usług klasy facility management, sanitarno-higienicznych, utrzymania czystości, transportu oraz cateringu
Przygotowywanie, wdrażanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur Systemu Zarządzania Jakością
Prowadzenie audytów wewnętrznych
Rozwijanie i doskonalenie systemów jakościowych i stosowanych narzędzi (testów jakościowych, koordynacja badań zewnętrznych w laboratoriach, audytów i działań związanych z inspekcjami sanitarnymi)
Identyfikowanie obszarów wymagających usprawnień w obszarze produkcji żywności
Analiza wyników kontroli i badań, prowadzenie zapisów problemów jakościowych
Organizowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu jakości, higieny, dobrych praktyk
Zarządzanie procesem reklamacyjnym, wdrażanie działań korygujących oraz weryfikacja ich efektywności
Przestrzeganie regulacji i standardów obowiązujących w przemyśle spożywczym i żywieniu zbiorowym
Uczestnictwo w audytach zewnętrznych, wsparcie merytoryczne kierowników w przygotowaniu obiektów do audytów
Reprezentowanie spółki przed zewnętrznymi organami kontroli
Współudział i prowadzenie projektów w ramach zespołu ds. technologii i rozwoju
Przygotowywanie, wdrażanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur Systemu Zarządzania Jakością
Prowadzenie audytów wewnętrznych
Rozwijanie i doskonalenie systemów jakościowych i stosowanych narzędzi (testów jakościowych, koordynacja badań zewnętrznych w laboratoriach, audytów i działań związanych z inspekcjami sanitarnymi)
Identyfikowanie obszarów wymagających usprawnień w obszarze produkcji żywności
Analiza wyników kontroli i badań, prowadzenie zapisów problemów jakościowych
Organizowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu jakości, higieny, dobrych praktyk
Zarządzanie procesem reklamacyjnym, wdrażanie działań korygujących oraz weryfikacja ich efektywności
Przestrzeganie regulacji i standardów obowiązujących w przemyśle spożywczym i żywieniu zbiorowym
Uczestnictwo w audytach zewnętrznych, wsparcie merytoryczne kierowników w przygotowaniu obiektów do audytów
Reprezentowanie spółki przed zewnętrznymi organami kontroli
Współudział i prowadzenie projektów w ramach zespołu ds. technologii i rozwoju
Udział w uruchomieniu zakładu produkcyjnego, a następnie kompleksowe zarządzanie wszystkimi procesami, zapewnienie funkcjonowania i ciągłości produkcji
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją, ich doskonalenie i optymalizacja
Zarządzanie kosztami utrzymania zakładu/produkcji oraz ich bieżąca kontrola, analiza wskaźników efektywnościowych
Utrzymywanie pomieszczeń i urządzeń w dobrym stanie technicznym, organizacja i realizacja harmonogramów serwisów i przeglądów
Nadzór i kontrola nad wdrożeniami produkcyjnymi oraz realizacja opracowanych standardów organizacyjnych
Zarządzanie zasobami ludzkimi (organizacja pracy, koordynacja zadań, analiza i kontrola wydajności pracy podległych działów)
Odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, organizacja szkoleń pracowników
Ścisła współpraca z Działem Technologii i Działem Jakości
Udział w uruchomieniu zakładu produkcyjnego, a następnie kompleksowe zarządzanie wszystkimi procesami, zapewnienie funkcjonowania i ciągłości produkcji
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją, ich doskonalenie i optymalizacja
Zarządzanie kosztami utrzymania zakładu/produkcji oraz ich bieżąca kontrola, analiza wskaźników efektywnościowych
Utrzymywanie pomieszczeń i urządzeń w dobrym stanie technicznym, organizacja i realizacja harmonogramów serwisów i przeglądów
Nadzór i kontrola nad wdrożeniami produkcyjnymi oraz realizacja opracowanych standardów organizacyjnych
Zarządzanie zasobami ludzkimi (organizacja pracy, koordynacja zadań, analiza i kontrola wydajności pracy podległych działów)
Odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, organizacja szkoleń pracowników
Ścisła współpraca z Działem Technologii i Działem Jakości
Wdrażanie i utrzymywanie standardów oraz inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków w obszarze ochrony środowiska
Przygotowywanie i aktualizowanie procedur i instrukcji dotyczących ochrony środowiska. Sporządzanie raportów i analiz oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
Realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska – m. in. zbieranie danych środowiskowych z działalności jednostek organizacyjnych do sprawozdań środowiskowych (opłaty za korzystanie ze środowiska, KOBIZE, rozliczanie wprowadzanych do obrotu materiałów opakowaniowych) oraz nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami (BDO)
Składanie sprawozdań środowiskowych i rozliczanie opłat środowiskowych
Nadzór nad bieżącymi umowami w zakresie ochrony środowiska – przede wszystkim dotyczących gospodarowania odpadami
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, przygotowywanie dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń
Bieżąca współpraca z laboratoriami i odbiorcami odpadów
Czynny udział w przygotowaniach do audytów wewnętrznych i zewnętrznych w obszarze ochrony środowiska (norma ISO 14001:2015)
Prowadzenie audytów wewnętrznych w obszarze ochrony środowiska
Organizowanie oraz prowadzenie szkoleń z ochrony środowiska
Wdrażanie i utrzymywanie standardów oraz inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków w obszarze ochrony środowiska
Przygotowywanie i aktualizowanie procedur i instrukcji dotyczących ochrony środowiska. Sporządzanie raportów i analiz oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
Realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska – m. in. zbieranie danych środowiskowych z działalności jednostek organizacyjnych do sprawozdań środowiskowych (opłaty za korzystanie ze środowiska, KOBIZE, rozliczanie wprowadzanych do obrotu materiałów opakowaniowych) oraz nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami (BDO)
Składanie sprawozdań środowiskowych i rozliczanie opłat środowiskowych
Nadzór nad bieżącymi umowami w zakresie ochrony środowiska – przede wszystkim dotyczących gospodarowania odpadami
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, przygotowywanie dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń
Bieżąca współpraca z laboratoriami i odbiorcami odpadów
Czynny udział w przygotowaniach do audytów wewnętrznych i zewnętrznych w obszarze ochrony środowiska (norma ISO 14001:2015)
Prowadzenie audytów wewnętrznych w obszarze ochrony środowiska
Organizowanie oraz prowadzenie szkoleń z ochrony środowiska
wsparcie dla Analityka i Dyrektora Skarbu w komunikacji pomiędzy Grupą a bankami i instytucjami finansującymi, w zakresie sporządzonych sprawozdań finansowych oraz prognoz i planów i innych zestawień finansowych;
sporządzanie aplikacji kredytowych, leasingowych i ubezpieczeniowych;
współpraca z biegłymi rewidentami oraz innymi instytucjami dokonującymi kontroli ksiąg i sprawozdań finansowych,
sporządzenie raportów i analiz ad hoc związanych z bieżącymi potrzebami operacyjnymi i kierunkiem i tempem rozwoju,
wsparcie działu finansowego w planowaniu i zarządzaniu przepływami finansowymi firmy;
przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy;
uczestnictwo w przygotowywaniu kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych;
Kierownik projektów - zarządzanie inwestycjami budowlanymi
Śniadeckich 12A, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Przygotowanie procesów inwestycyjnych od projektu do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
Realizacja i nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, remontami i przebudowami w zakresie formalnym, technicznym i finansowym
Weryfikowanie dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie przedmiarów i szacunkowych wycen planowanych robót, rysunków i zmian aranżacyjnych
Opracowywanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie postepowań, wyszukiwanie ekip i firm wykonawczych
Współpraca z Inspektorem Nadzoru, Projektantem, Wykonawcą oraz Urzędami i Instytucjami w zakresie weryfikacji postępu prac i kontroli nad jakością robót
Uzyskiwanie dokumentów, pozwoleń i decyzji administracyjnych, wymaganych prawem, niezbędnych do rozpoczęcia prac oraz koniecznych przed przystąpieniem do użytkowania lokalu (dostawy mediów do obiektów)
We współpracy z innymi działami firmy - opracowywanie programów zapobiegających ewentualnym awariom, rozwiązywanie bieżących problemów natury technicznej, proponowanie rozwiązań
Kierownik projektów - zarządzanie inwestycjami budowlanymi
Traktorowa 126, Bałuty, Łódź
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Przygotowanie procesów inwestycyjnych od projektu do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
Realizacja i nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, remontami i przebudowami w zakresie formalnym, technicznym i finansowym
Weryfikowanie dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie przedmiarów i szacunkowych wycen planowanych robót, rysunków i zmian aranżacyjnych
Opracowywanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie postepowań, wyszukiwanie ekip i firm wykonawczych
Współpraca z Inspektorem Nadzoru, Projektantem, Wykonawcą oraz Urzędami i Instytucjami w zakresie weryfikacji postępu prac i kontroli nad jakością robót
Uzyskiwanie dokumentów, pozwoleń i decyzji administracyjnych, wymaganych prawem, niezbędnych do rozpoczęcia prac oraz koniecznych przed przystąpieniem do użytkowania lokalu (dostawy mediów do obiektów)
We współpracy z innymi działami firmy - opracowywanie programów zapobiegających ewentualnym awariom, rozwiązywanie bieżących problemów natury technicznej, proponowanie rozwiązań
Opracowywanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, nadzór nad dokumentacją
Rozwijanie i doskonalenie systemów jakościowych, stosowanych narzędzi i metod takich jak Six Sigma, Lean Management
Weryfikacja monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych (kontrola parametrów, założonych wskaźników)
Weryfikacja monitorowania i kontroli jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych
Wsparcie pracowników produkcji w obszarze doskonalenia jakości wyrobów gotowych. Identyfikowanie obszarów wymagających usprawnień
Analiza wyników kontroli i badań, prowadzenie zapisów problemów jakościowych i niezgodności na poszczególnych etapach produkcji
Wdrażanie procedur i narzędzi kontroli jakości – testów jakościowych, koordynacja badań zewnętrznych, audytów i działań związanych z inspekcjami sanitarnymi
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w zakresie standardów, procedur, dobrych praktyk
Zarządzanie reklamacjami i działaniami korygującymi, analiza przyczyn, zapobieganie
Przestrzeganie regulacji i standardów obowiązujących w przemyśle spożywczym i żywieniu zbiorowym
Reprezentowanie spółki przed zewnętrznymi organami kontroli
Inicjowanie oraz koordynacja działań z obszaru ochrony środowiska, doradztwo i współpraca z innymi obszarami,
tłumaczenie z języka polskiego na język obcy szkoleń o tematyce BHP i utrzymania czystości podczas szkoleń dla pracowników (szkolenia prowadzi inspektor BHP Klienta)
tłumaczenie treści z j.polskiego na j.obcy (regulaminy, instrukcje)
bieżące wsparcie w kontaktach pomiędzy nami a pracownikami obcojęzycznymi
wsparcie dla Analityka i Dyrektora Skarbu w komunikacji pomiędzy Grupą a bankami i instytucjami finansującymi, w zakresie sporządzonych sprawozdań finansowych oraz prognoz i planów i innych zestawień finansowych;
sporządzanie aplikacji kredytowych, leasingowych i ubezpieczeniowych;
współpraca z biegłymi rewidentami oraz innymi instytucjami dokonującymi kontroli ksiąg i sprawozdań finansowych,
sporządzenie raportów i analiz ad hoc związanych z bieżącymi potrzebami operacyjnymi i kierunkiem i tempem rozwoju,
wsparcie działu finansowego w planowaniu i zarządzaniu przepływami finansowymi firmy;
przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy;
uczestnictwo w przygotowywaniu kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych;