Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (66)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 66 )
Senior Marketing Specialist
Królewska 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
1.Wsparcie Head of Marketing oraz Head of Product we wdrażaniu strategii marketingowych, mających na celu promowanie platformy oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla autorskiej platformy tradingowej dla Brokerów Forex;
2. Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR:
● tworzenie treści do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development,
● kreowanie pomysłów na nowy rodzaj kontentu do SM (ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn);
3. Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
3. Współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
4. Zarządzanie kampaniami performance GAds, LinkedIn Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
5. Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań;
6. Planowanie aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lojalizacja klientów i pozyskiwanie nowych kontaktów)
1.Wsparcie Head of Marketing oraz Head of Product we wdrażaniu strategii marketingowych, mających na celu promowanie platformy oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla autorskiej platformy tradingowej dla Brokerów Forex;
2. Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR:
● tworzenie treści do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development,
● kreowanie pomysłów na nowy rodzaj kontentu do SM (ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn);
3. Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
3. Współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
4. Zarządzanie kampaniami performance GAds, LinkedIn Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
5. Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań;
6. Planowanie aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lojalizacja klientów i pozyskiwanie nowych kontaktów)
1. Wspieranie Head of Marketing oraz Business Development Managerów w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii marketingowych, mających na celu promowanie produktów i usług, pozyskiwanie nowych leadów sprzedażowych i retencję, dla wszystkich podległych brandów
2. Wsparcie Head of Marketing w zarządzaniu zespołem, w tym:
➞ wyznaczanie celów, planowanie prac, ustalanie priorytetów oraz delegowanie i nadzór nad realizacją zadań, motywowanie i rozwój pracowników,
➞ współpracę z międzynarodowym zespołem sprzedaży, rozwoju produktu i obsługi klienta,
➞ dbanie o komunikację zespołową oraz o komunikację z pozostałymi działami
3. Samodzielne realizowanie zadań w obszarze obejmującym linię biznesową/ brand (z uwzględnieniem kreowania strategii marketingowej oraz kompleksowej odpowiedzialności za efekty realizowanych zadań oraz ich wpływ na wyniki sprzedażowe lub rozwój potencjału biznesowego:
➞ przygotowanie i realizację planów marketingowych, monitorowanie i analizowanie rynku oraz działań konkurencji,
➞ opracowywanie materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży (broszury, cenniki),
➞ przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych, podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań (we współpracy ze specjalistami dostarczającymi dane)
4. Nadzór nad efektami biznesowymi działań z zakresu:
➞ content marketingu i PR wspierających rozpoznawalność firmy/ brandu, budowania eksperckiego wizerunku managerów, ruchu organicznego oraz wzrostu leadów sprzedażowych,
➞ kampanii performance oraz zasięgowych z wykorzystaniem płatnej ekspozycji w mediach - we współpracy ze specjalistami odpowiedzialnymi za egzekucję kampanii)
5. Poszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań i aktywności wspierających realizację wyznaczonych celów; zgłaszanie pomysłów na nowe rodzaje działań lub wykorzystanie nowych systemów/ narzędzi
6. Rekomendowanie/ planowanie (we współpracy z Event Managerem) aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lojalizacja klientów, pozyskiwanie nowych kontaktów)
7. Rekomendowanie i planowanie budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami/ kampanie/ eventy)
8. Wsparcie działu HR:
➞ w zakresie działań Employer Brandingowych/ Employee Advocacy,
1.Wsparcie Head of Marketing oraz Head of Product we wdrażaniu strategii marketingowych, mających na celu promowanie platformy oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla autorskiej platformy tradingowej dla Brokerów Forex;
2. Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR:
● tworzenie treści do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development,
● kreowanie pomysłów na nowy rodzaj kontentu do SM (ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn);
3. Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
3. Współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
4. Zarządzanie kampaniami performance GAds, LinkedIn Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
5. Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań;
6. Planowanie aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lojalizacja klientów i pozyskiwanie nowych kontaktów)
1.Wsparcie Head of Marketing oraz Head of Product we wdrażaniu strategii marketingowych, mających na celu promowanie platformy oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla autorskiej platformy tradingowej dla Brokerów Forex;
2. Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR:
● tworzenie treści do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development,
● kreowanie pomysłów na nowy rodzaj kontentu do SM (ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn);
3. Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
3. Współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
4. Zarządzanie kampaniami performance GAds, LinkedIn Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
5. Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań;
6. Planowanie aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lojalizacja klientów i pozyskiwanie nowych kontaktów)
1. Wsparcie Head of Marketing w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, (w tym pozyskiwania leadów) dla podległych brandów oraz planowaniu prac zespołu marketingu;
2. Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR:
➜ tworzenie treści do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development,
➜ kreowanie pomysłów na nowy rodzaj kontentu do SM (ze szczególnym uwzględnieniem platformy Linkedin)
3. Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
4. Planowanie budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
5. Planowanie aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lojalizacja klientów i pozyskiwanie nowych kontaktów);
6. Wsparcie działu HR w aktywnościach z zakresu Employer Branding/ Employee Advocacy;
7. Kreowanie strategii CSR dla firmy;
8. Zastępowanie Head of Marketing podczas nieobecności; organizacja pracy zespołu, planowanie i weryfikacja zadań
Odpowiedzialność za pracę działu prawnego i compliance w Grupie;
Bezpośrednie wsparcie Zarządu przy wszystkich kluczowych decyzjach i procesach dotyczących kwestii prawnych w Grupie;
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością operacyjną;
Bieżąca obsługa prawna w zakresie doradztwa prawnego i wsparcia procesów negocjacyjnych z kontrahentami Spółki;
Tworzenie, wdrażanie oraz interpretacja dokumentów i procedur wewnętrznych z zakresu compliance oraz nadzoru;
Monitorowanie, tworzenie i aktualizacja polityk, procedur i instrukcji w odpowiedzi na zmianę przepisów prawa, standardów Grupy i wewnętrznych procesów;
Tworzenie i monitorowanie procedur oraz procesów onboardingu (KYC/ AML/ CFT) Klientów Spółki;
Współpraca oraz koordynacja współpracy z zagranicznymi kancelariami prawnymi i firmami doradczymi;
Przygotowywanie projektów pism, umów, uchwał, regulaminów i innych dokumentów
W ramach projektu przyszły pracownik będzie miał możliwość:
● rozwoju nowych funkcjonalności w systemie rozproszonym,
● rozwoju w programowaniu aplikacji czasu rzeczywistego - analiza wydajności oraz opóźnień między aplikacjami, wprowadzanie optymalizacji,
● wykorzystywania koncepcji programowania reaktywnego,
● zapoznania się z tematem kolokacji,
● decydowania o użytych technologiach,
● rozwiązywania problemów oraz proponowania własnych pomysłów, ponieważ wysoko cenimy samodzielność, kreatywność i otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań naszych pracowników,
● dogłębnego poznania technologii blockchain oraz nowinek z zakresu DeFi,
● zdobywania wiedzy z branży tradingowej poprzez m.in. permanentną współpracę z quantami oraz traderami,
● szybkiego rozwoju poprzez korzystanie z nowoczesnych technologii w środowisku pracy dalekim od skostniałej struktury i kultury korporacyjnej
Osoby, które dołączą do zespołu będą miały możliwość:
● projektowania i implementacji aplikacji w używanych przez nas technologiach,
● tworzenia dokumentacji technicznej,
● opracowywania interfejsów do stworzonych aplikacji,
● decydowania o użytych technologiach,
● rozwiązywania problemów oraz proponowania własnych pomysłów, ponieważ wysoko cenimy samodzielność, kreatywność i otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań naszych pracowników,
● szybkiego rozwoju poprzez korzystanie z nowoczesnych technologii w środowisku pracy dalekim od skostniałej struktury i kultury korporacyjnej
Uważasz, że jesteś dobrze zorganizowaną i wszechstronną osobą?
A dodatkowo nie przerażają Cię poniższe pytania:
● Co jest z tą drukarką?
● Trzeba wysłać dokumenty na Cypr, zamówisz kuriera?
● Kiedy odbędzie się przegląd windy?
● Rozliczymy delegację?
● Jutro jadę do Warszawy, kupisz mi bilet?
To zapraszamy do naszego HR&Office Team’u! 🙌
Jesteśmy osobami ambitnymi i komunikatywnymi. Uwielbiamy rozmawiać z ludźmi, którzy dają nam niezłą porcję energii😁 Prężnie się rozwijamy, dlatego potrzebujemy dodatkowego biurowego wsparcia. Szukamy osoby na część etatu, która wesprze na co dzień nasz zespół w sprawach związanych z funkcjonowaniem naszego biura w Poznaniu
Pracując na tym stanowisku będziesz:
👉 odpowiedzialna/y za bieżącą organizację pracy biura (wraz z obsługą urządzeń biurowych),
Tworzenie i nadzorowanie strategii Employer Brandingu firmy;
Tworzenie i wdrażanie polityki personalnej odpowiadającej potrzebom biznesowym;
Prowadzenie, koordynacja, wdrażanie projektów kadrowych (np IP Box, ryczałt dla programistów, ubezpieczenia B2B, zatrudniania obcokrajowców, zmian wynikających z aktualizacji przepisów prawa pracy i in.);
Udzielanie pracownikom odpowiedzi w zakresie spraw dotyczących administracji kadrowej (szczególnie procesu zatrudnienia, warunków współpracy, itp.);
Dbałość o prawidłowy przepływ informacji w firmie;
Koordynacja procesu przygotowywania umów, aneksów oraz wszelkiej koniecznej dokumentacji w zakresie działań administracyjnych oraz pracowniczych;
Planowanie i realizacja działań motywacyjnych i integracyjnych, wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz organizacja szkoleń;
Stała współpraca z biurem kadrowo-księgowym w zakresie naliczania płac, sporządzania deklaracji ZUS, PIT i innych;
Współpraca z managerami zespołów w zakresie spraw kadrowych;
Rozliczenia benefitów pracowniczych i dbanie o prawidłowość procesu od strony księgowej oraz pracowniczej;
Przygotowanie analiz i raportów na potrzeby bieżące oraz ad hoc dla zarządu i managerów;
Wyjazdy służbowe do Poznania, gdzie mamy swój oddział;
W ramach naszych projektów nasz przyszły pracownik będzie miał możliwość m.in.:
➡️ projektowania i implementacji aplikacji w używanych przez nas technologiach,
➡️tworzenia dokumentacji technicznej,
➡️ opracowywania interfejsów do stworzonych aplikacji,
➡️ decydowania o użytych technologiach,
➡️ rozwiązywania problemów oraz proponowania własnych pomysłów, ponieważ wysoko cenimy samodzielność, kreatywność i otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań naszych pracowników,
➡️ szybkiego rozwoju poprzez korzystanie z nowoczesnych technologii w środowisku pracy dalekim od skostniałej struktury i kultury korporacyjnej,
➡️ zdobycia wiedzy na temat przyszłościowej branży (FX, Crypto)
Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingowy w bieżących zadaniach i będzie wykonywać zadania zlecone przez przełożonego i członków zespołu, takie jak:
👉 wsparcie w realizacji projektów marketingowych,
👉 udział w tworzeniu materiałów promocyjnych,
👉 pomoc w tworzeniu grafik,
👉 aktywny udział w projektach związanych z naszymi działaniami digitalowymi min. tworzeniu harmonogramu publikacji istniejących kanałów w mediach społecznościowych oraz proponowanie i wdrażanie nowych niestandardowych działań w mediach społecznościowych,
👉 udział w tworzeniu raportów z kampanii/ dot. analizy ruchu na stronie,
Jako członek zespołu będziesz miał możliwość realizować takie zadania jak:
● tworzenie samodzielnie treści przy współpracy z zespołem sprzedaży oraz rozwoju produktu (artykuły merytoryczne, notki prasowe, teksty promocyjne, broszury produktowe),
● proofreading materiałów w języku angielskim,
● współpraca z mediami zagranicznymi,
● rozszerzanie bazy kontaktów PR (media zagraniczne),
● realizowanie zadań przy współpracy z naszym Ekspertem SEO,
● monitoring i raportowanie skuteczności działań oraz zasięgów tworzonych treści
Jesteśmy osobami ambitnymi i komunikatywnymi. Uwielbiamy rozmawiać z ludźmi, którzy dają nam niezłą porcję energii.😊
Myślisz, że pasujesz do nas? Wyślij swoje CV, a zaskoczymy Cię sprawnością przebiegu procesu rekrutacji
Pewnie zastanawiasz się co będzie u nas robił Office Assistant? A więc:
Pierwszym Twoim zadaniem będzie pomoc w przeprowadzce części biura. Remont już trwa i wiele rzeczy jest już załatwionych, ale potrzebujemy koordynatora całej tej akcji. Najważniejsze, że remont jest tylko 4 piętra niżej.😉
Inne codzienne sprawy, to:
• wysyłanie przesyłek i kontakt z kurierami,
• obsługa recepcji wraz z urządzeniami biurowymi,
• bieżąca organizacja pracy biura wraz z obsługą firmowych spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych),
W naszym zespole będziesz miał możliwość realizować takie zadania jak:
● tworzenie strategii dla wiodących wyszukiwarek oraz opracowanie i testowanie nowych słów kluczowych,
● badanie ruchu na stronie, aby określić, co jest skuteczne w podnoszeniu jakości ruchu na stronie,
● śledzenie na bieżąco rankingu stron w wyszukiwarkach, optymalizowanie bieżących działań w celu poprawy pozycji, a także tworzenie rekomendacji dla treści na strony/ landing page,
● prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (tekstowe, bannerowe i video),
● zarządzanie budżetem kampanii, maksymalizacja wyników w określonych budżetach,
● wznowienie kampanii wstrzymanych przez Google,
● raportowanie oraz analizowanie wyników kampanii,
● analizowanie działań reklamowych konkurencji,
● aktywny udział przy tworzeniu nośników reklamowych,
● analizowanie efektywności kampanii w kanałach SM oraz na portalach mediów branżowych