Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie procesów reklamacji jakościowych: rejestracja, analiza problemu, kontakt z klientem, koordynacja działań korygujących i zapobiegawczych, monitorowanie skuteczności działań, dokumentacja, decyzje reklamacyjne, analiza trendów
Udział w analizach ryzyka dla produktów i procesów
Udział w opracowywaniu dokumentacji systemu jakości
Nadzór nad sprzętem badawczym i pomiarowym
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych w ramach funkcjonującego systemu
Nadzór nad surowcami, półproduktami i produktami zablokowanymi lub przeznaczonymi do utylizacji: raportowanie, procesy utylizacji, minimalizacja stanu
Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji szans i zagrożeń dla marki
Tworzenie lokalnej kreacji marketingowej
Dbanie o spójność komunikacji marki we wszystkich kanałach
Współpraca z agencjami w zakresie rozwoju komunikacji marki
Współpraca z partnerami wewnętrznymi w zakresie rozwoju produktów i ich opakowań
Zapewnienie odpowiedniego poziomu wiedzy o marce, produktach i działaniach marketingowych w całej organizacji, a w szczególnym stopniu w obszarze działu sprzedaży krajowej i eksportowej
Wspieranie działu sprzedaży w kontaktach z klientami strategicznymi
Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji szans i zagrożeń dla marki
Tworzenie lokalnej kreacji marketingowej
Dbanie o spójność komunikacji marki we wszystkich kanałach
Współpraca z agencjami w zakresie rozwoju komunikacji marki
Współpraca z partnerami wewnętrznymi w zakresie rozwoju produktów i ich opakowań
Zapewnienie odpowiedniego poziomu wiedzy o marce, produktach i działaniach marketingowych w całej organizacji, a w szczególnym stopniu w obszarze działu sprzedaży krajowej i eksportowej
Wspieranie działu sprzedaży w kontaktach z klientami strategicznymi
Planowanie i realizowanie działań Trade Marketingowych dla wszystkich marek i kategorii produktowych Harper Hygienics na rynku polskim oraz na rynkach eksportowych
Tworzenie dedykowanych narzędzi promocyjnych mających na celu zwiększanie sprzedaży i konkurencyjności we wszystkich kanałach dystrybucji
Współpraca z agencjami zewnętrznymi przy obsłudze targów międzynarodowych, przy tworzeniu materiałów POS, akcji promocyjnych oraz konkursów konsumenckich
Planowanie i realizowanie działań Trade Marketingowych dla wszystkich marek i kategorii produktowych Harper Hygienics na rynku polskim oraz na rynkach eksportowych
Tworzenie dedykowanych narzędzi promocyjnych mających na celu zwiększanie sprzedaży i konkurencyjności we wszystkich kanałach dystrybucji
Współpraca z agencjami zewnętrznymi przy obsłudze targów międzynarodowych, przy tworzeniu materiałów POS, akcji promocyjnych oraz konkursów konsumenckich
Zapewnienie zgodności produktów z właściwymi regulacjami prawnymi dla wszystkich kategorii produktów oferowanych przez spółkę na rynkach Unii Europejskiej oraz rynkach eksportowych
Śledzenie przepisów prawnych dla wszystkich kategorii produktów i informowanie odnośnie zmian legislacyjnych mających wpływ na funkcjonowanie spółki
Sprawdzanie/ korygowanie projektów opakowań, ulotek i materiałów reklamowych w odniesieniu do zgodności oznakowania produktów z wymogami prawnymi i regulacjami obowiązującymi na docelowym rynku
Rejestracja produktów biobójczych w Polsce i na wybranych rynkach
Certyfikacje produktów w jednostkach zewnętrznych. Sporządzenie i przedłużanie umów z tymi jednostkami
Reprezentacja firmy w kontaktach z nadzorem sanitarnym i handlowym odnośnie produktów
Przygotowywanie oświadczeń dla klientów i certyfikatów eksportowych
Przegląd umów handlowych i specyfikacji produktowych klientów w zakresie wytycznych dotyczących regulacji prawnych
Reprezentacja firmy w stowarzyszeniach branżowych i czynny udział w grupach roboczych
Wsparcie sprzedaży i klientów marek własnych w zakresie regulacji wdrażanych produktów
Zapewnienie zgodności surowców i wyrobów stosowanych w produktach spółki z wymogami rozporządzenia REACH
Uczestnictwo w przeprowadzanych analizach ryzyka HACCP dla produkowanych wyrobów
Zapewnienie zgodności produktów z właściwymi regulacjami prawnymi dla wszystkich kategorii produktów oferowanych przez spółkę na rynkach Unii Europejskiej oraz rynkach eksportowych
Śledzenie przepisów prawnych dla wszystkich kategorii produktów i informowanie odnośnie zmian legislacyjnych mających wpływ na funkcjonowanie spółki
Sprawdzanie/ korygowanie projektów opakowań, ulotek i materiałów reklamowych w odniesieniu do zgodności oznakowania produktów z wymogami prawnymi i regulacjami obowiązującymi na docelowym rynku
Rejestracja produktów biobójczych w Polsce i na wybranych rynkach
Certyfikacje produktów w jednostkach zewnętrznych. Sporządzenie i przedłużanie umów z tymi jednostkami
Reprezentacja firmy w kontaktach z nadzorem sanitarnym i handlowym odnośnie produktów
Przygotowywanie oświadczeń dla klientów i certyfikatów eksportowych
Przegląd umów handlowych i specyfikacji produktowych klientów w zakresie wytycznych dotyczących regulacji prawnych
Reprezentacja firmy w stowarzyszeniach branżowych i czynny udział w grupach roboczych
Wsparcie sprzedaży i klientów marek własnych w zakresie regulacji wdrażanych produktów
Zapewnienie zgodności surowców i wyrobów stosowanych w produktach spółki z wymogami rozporządzenia REACH
Uczestnictwo w przeprowadzanych analizach ryzyka HACCP dla produkowanych wyrobów
analiza danych historycznych w celu zrozumienia trendów sprzedaży
ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Marketingu, Zakupów, Produkcji, Obsługi Klienta oraz Planowania Produkcji w celu aktualizacji informacji mającej wpływ na poziom sprzedaży
współpraca przy wprowadzaniu nowych i wycofywaniu starych produktów
Planowanie i realizowanie działań Trade Marketingowych dla wszystkich marek i kategorii produktowych Harper Hygienics na rynku polskim, na rynkach eksportowych oraz w e-commerce
Tworzenie dedykowanych narzędzi promocyjnych mających na celu zwiększanie sprzedaży i konkurencyjności we wszystkich kanałach dystrybucji
Współpraca z agencjami przy tworzeniu materiałów graficznych, POS, akcji promocyjnych oraz konkursów
Zarządzanie efektywną pracą i procesami zakładu produkcyjnego przy zachowaniu jego rentowności,
Bieżące zarządzanie podległymi działami i projektami inwestycyjnymi,
Zapewnienie realizacji planów produkcyjnych przy zachowaniu wskaźników jakości, wydajności i terminowości,
Planowanie i kontrola wydatków zgodnie z założeniami budżetowymi, optymalizacja kosztów przy zachowaniu właściwego poziomu jakości produktów,
Równoważenie bieżących zdolności produkcyjnych w celu realizacji zamówień składanych przez Klientów; Tworzenie oraz wdrażanie krótko- i długoterminowych strategii produkcyjnych,
Udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych, dotyczących nowych wdrożeń,
Wdrażanie nowoczesnych metod zarządzania procesami produkcyjnymi i okołoprodukcyjnymi,
Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego oraz nadzór nad prawidłowymi warunkami BHP,
Prowadzenie spotkań z pracownikami w celu usprawnienia przepływu informacji i omawiania kwestii istotnych z punktu widzenia pracy zakładu,
Rozwój wewnętrznych procesów i procedur zgodnie z kierunkiem rozwoju firmy,
Zarządzanie podległym zespołem (rozwój, motywowanie, budowanie dobrej atmosfery pracy),
Opracowywanie nowych i modyfikacja istniejących produktów w kategorii higienicznej (podkłady higieniczne, podpaski i wkładki, płatki higieniczne, patyczki higieniczne),
Przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją produktową (karty logistyczne, BOM, specyfikacje produktu, specyfikacje surowców, dokumentacja rysunkowa),
Zlecanie i udział w próbach technologicznych, ocena i weryfikacja założeń projektowych pod względem jakościowym i technologicznym, sporządzanie raportów
Opracowywanie procedur i instrukcji działowych,
Przygotowywanie rysunków technicznych opakowań, etykiet, oraz innych pomocniczych do dokumentacji produktowej
Sprawdzanie poprawności przygotowania projektów graficznych opakowań, etykiet, oraz innych przez firmy zewnętrzne na zgodność z rysunkiem technicznym i założonymi wymaganiami,
Śledzenie trendów rynkowych (udział w seminariach, targach branżowych). Przedstawianie pomysłów i rekomendacji dla firmy,
Kontakt z firmami zewnętrznymi: zdobywanie informacji o nowych rozwiązaniach technologicznych, udział w ocenie nowych rozwiązań i analiza możliwości zastosowania dla firmy,
Stała współpraca z działem marketingu, kontroli jakości, zakupów, produkcji,
Udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych, produkcyjnych oraz analizach ryzyka
Współtworzenie strategii oraz kalendarza promocyjnego wsparcia sprzedaży w kanale e-commerce dla całego portfolio firmy
Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż oraz akcji promocyjnych dla Klientów w kanale e-commerce przy ścisłej współpracy z działem sprzedaży oraz dystrybutorami firmy
Tworzenie i realizacja działań performance marketingowych zarówno sprzedaży własnej, jak i przy współpracy z sklepami zewnętrznymi
Wsparcie działań KAM e-commerce w obszarze współpracy z kluczowymi klientami
Prezentowanie działań w kanale e-commerce na spotkaniach marketingowo-sprzedażowych
Monitorowanie i analiza trendów e-commerce
Prace operacyjne związane ze wsparciem działu trade marketingu w obszarze e-commerce
Współtworzenie strategii oraz kalendarza promocyjnego wsparcia sprzedaży w kanale e-commerce dla całego portfolio firmy
Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż oraz akcji promocyjnych dla Klientów w kanale e-commerce przy ścisłej współpracy z działem sprzedaży oraz dystrybutorami firmy
Tworzenie i realizacja działań performance marketingowych zarówno sprzedaży własnej, jak i przy współpracy z sklepami zewnętrznymi
Wsparcie działań KAM e-commerce w obszarze współpracy z kluczowymi klientami
Prezentowanie działań w kanale e-commerce na spotkaniach marketingowo-sprzedażowych
Monitorowanie i analiza trendów e-commerce
Prace operacyjne związane ze wsparciem działu trade marketingu w obszarze e-commerce
Zapewnienie dostępności komponentów pod bieżący plan produkcyjny przy zachowywaniu optymalnych poziomów zapasów, czasu realizacji, jakości, terminowości dostaw
Monitorowanie jakości współpracy z dostawcami
Weryfikacja dokumentów dostaw, zamówień oraz faktur
Kontrola kosztów towarzyszących procesom zakupowym
Nadzór nad aktualnością danych materiałowych w systemie informatycznym
Poszukiwanie nowych dostawców
Organizacja transportu, koordynacja dostaw, monitorowanie zapasów
Rekomendacja globalnych planów marketingowych marek, obejmujących plan nowości produktowych
Realizacja globalnego planu marketingowego zgodnie z harmonogramem i budżetem
Zarządzanie portfolio produktów marki, tworzenie strategii cenowej i promocyjnej
Współpraca z agencjami w zakresie rozwoju komunikacji marki
Współpraca z partnerami wewnętrznymi w zakresie rozwoju produktów i ich opakowań
Zapewnienie odpowiedniego poziomu wiedzy o marce, produktach i działaniach marketingowych w całej organizacji, a w szczególnym stopniu w obszarze działu sprzedaży krajowej i eksportowej
Wspieranie działu sprzedaży w kontaktach z klientami strategicznymi
Prowadzenie projektów rozwojowych produktów (chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty dezynfekujące)
Rozwój nowych, modyfikacja istniejących produktów poprzez opracowywanie/zmiany receptur zgodnie z przyjętymi założeniami produktowymi
Przeprowadzanie testów stabilności, przygotowywanie prób, rejestracja wyników, sporządzanie raportów, rekomendacje na podstawie uzyskanych wyników
Dbanie o przestrzeganie standardów prawidłowej praktyki laboratoryjnej w procesie rozwoju produktu, m.in. ewidencjonowanie raportów, wyników prób, kalibracja sprzętu
Prowadzenie projektów optymalizacyjnych w zakresie alternatywnych surowców i technologii wytwarzania receptur
Przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji produktowej zgodnie z wymogami legislacyjnymi obowiązującymi dla danej kategorii i wewnętrznymi procedurami
Śledzenie trendów rynkowych (udział w seminariach, targach branżowych), poszukiwanie innowacji. Przedstawianie pomysłów i rekomendacji dla firmy
Przygotowywanie dokumentacji technologicznej wdrażanych receptur dla operatorów produkcji, szkolenie
Opracowywanie procedur i instrukcji
Stała współpraca z działem marketingu, kontroli jakości, zakupów, produkcji
Udział w audytach, rozwiązywaniu problemów jakościowych oraz analizach ryzyka
Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją wizerunku i designu marki
Projektowanie kreacji graficznych na potrzeby działań marketingowych offline (np. katalogi, albumy) oraz on-line (m.in. newslettery, banery, publikacje w social mediach)
Branie udziału w tworzeniu, zarządzaniu i preselekcji nowych koncepcji projektowych
Projektowanie prezentacji graficznych oraz multimedialnych
Przygotowywanie plików produkcyjnych i materiałów do druku (DTP)
Analiza rynku pod względem konkurencyjności portfolio produktowego, poziomu ceny zakupu i sprzedaży oraz rekomendacje korekt cen
Przygotowywanie i aktualizacja planu rozwoju asortymentu, wprowadzanie nowych produktów, wycofywanie produktów, zmiany opakowań wynikające z optymalizacji wyrobu i/ lub dostosowania do wymogów prawnych;
Zarządzanie zapasem produktów w celu zapewnienia odpowiedniej dostępności oraz rotacji, w tym cykliczne przygotowywanie zamówień do dostawców;
Bieżące analizy stanów magazynowych, sugestie działań zwiększających efektywność wykorzystania zapasów;
Doradztwo i wsparcie menedżerów i współpracowników w kwestiach HR
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i tworzenie planów rozwojowych we współpracy z menadżerami
Koordynacja procesów związanych z zarządzania talentami; identyfikowanie i promowanie talentów
Współpraca z Zarządem w celu zapewnienia i ciągłego doskonalenia odpowiednich narzędzi, systemów i zasad, zgodnie z najlepszymi praktykami i trendami rynkowymi
Wspieranie procesów przeprowadzania istotnych zmian w organizacji, udział i/lub leadership w projektach HR w obsługiwanym obszarze (m.in. badanie zaangażowania, oceny pracownicze)
Przygotowanie planów marketingowych marek, obejmujących plan nowości produktowych, oraz propozycje budżetu marketingowego i trade marketingowego
Realizacja planu marketingowego i trade marketingowego zgodnie z harmonogramem i budżetem
Współpraca z agencjami w zakresie strategii komunikacji, kampanii marketingowych
Współpraca w partnerami zewnętrznymi w celu opracowania projektów opakowań
Zapewnienie odpowiedniego poziomu wiedzy o marce, produktach i działaniach marketingowych w całej organizacji, a w szczególnym stopniu w obszarze działu sprzedaży krajowej i eksportowej
Planowanie, przygotowywanie i wdrażanie działań Trade Marketingowych dla wszystkich marek i kategorii produktowych Harper Hygienics na rynku polskim oraz na rynkach eksportowych
Wdrażanie oraz monitorowanie projektów i aktywności promocyjnych we wszystkich kanałach dystrybucji
Tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż (przygotowanie i zarządzanie promocjami handlowymi, materiałami POS i wszystkimi niezbędnymi materiałami promocyjnymi)
Współpraca z producentami materiałów POS oraz agencjami reklamowymi i graficznymi,
Analiza rentowności prowadzonych projektów oraz aktywności Trade Marketingowych
Praca Młodszy Operator / Operatorka Maszyny Produkcyjnej
Mińsk Mazowiecki
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Młodszy Operator / Operatorka Maszyny Produkcyjnej
Mińsk Mazowiecki
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Brand Manager
Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Brand Manager
Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Działu Obsługi Klienta Eksportowego.
Mińsk Mazowiecki
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizacja i nadzór pracy zespołu biura obsługi klienta eksportu
Kompleksowa obsługa klientów eksportowych
Bieżące wsparcie procesu sprzedaży, w tym obsługi reklamacji, nadzór nad dokumentacją sprzedaży, monitoring należności, zlecanie transportu do Działu Logistyki
Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy oraz dbanie o wizerunek firmy
Współtworzenie procedur i instrukcji organizacyjnych
Współpraca z działami wewnątrz organizacji w celu realizacji wysyłek
Realizacja planów sprzedażowych oraz marżowych u klientów
Kreowanie, wdrażanie i realizowanie strategii sprzedażowo-marketingowej
Współpraca z działem Trade Marketingu, Marketingu, Obsługi klienta, Logistyki, także celem opracowywania długofalowej strategii dla przypisanych klientów
Inicjowanie nawiązywania nowych kontaktów handlowych
Analiza konkurencji i przygotowywanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji
Negocjacje warunków handlowych
Budowanie oraz dbanie o trwałe relacje z klientami
Współpraca z terenowymi siłami sprzedaży w szczególności poprzez wyznaczanie i egzekucję zadań dla terenowych sił sprzedaży odpowiedzialnych za współpracę z klientem, realizację budżetów wolumenowych, egzekucję aktywności centralnych
Raportowanie statusu własnych projektów i uczestniczenie w spotkaniach statusowych
Młodszy Operator / Operatorka Maszyny Produkcyjnej
Mińsk Mazowiecki
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Brand Manager
Mińsk Mazowiecki
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Rekomendacja globalnych planów marketingowych marek, obejmujących plan nowości produktowych, oraz propozycje budżetu marketingowego
Realizacja globalnego planu marketingowego zgodnie z harmonogramem i budżetem
Współpraca z agencjami w zakresie rozwoju strategii komunikacji
Współpraca w partnerami zewnętrznymi w celu opracowania graficznego opakowań
Zapewnienie odpowiedniego poziomu wiedzy o marce, produktach i działaniach marketingowych w całej organizacji, a w szczególnym stopniu w obszarze działu sprzedaży krajowej i eksportowej
Wspieranie działu sprzedaży w kontaktach z klientami strategicznymi
Develop trust relationships with a portfolio of major clients
Managing and developing the existing customer base including negotiations, day-to-day contact and building trust-based long-term relationships with key accounts
Acquire a thorough understanding of key customer needs and requirements
Expand the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives
Investigating and assuring customer satisfaction and loyalty
Ensure the correct products and services are delivered to customers in a timely manner
Serve as the link of communication between key customers and internal teams
Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust
Identifying and developing new sales opportunities
Play an integral part in generating new sales that will turn into long-lasting relationships
Regular market research and analysis
Prepare regular reports of progress and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics
Odpowiedzialność za zabezpieczenie gotowości do pracy wszystkich maszyn, urządzeń oraz linii produkcyjnych
Dokonywanie diagnostyki awarii maszyn i urządzeń w obszarze aparatury kontrolno-pomiarowej oraz automatyki
Uruchamianie, dbałość o stan bieżący oraz nadzór nad ciągłą poprawą sprawności podległych maszyn i urządzeń
Dokonywanie przeglądu bieżących problemów technicznych oraz wnioskowanie i wdrażanie udoskonaleń
Dobór odpowiednich części zamiennych, w tym kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Analizowanie efektywności technicznej podległego parku maszynowego oraz praca nad jej ciągłą poprawą
Zlecanie i kontrola prac w obszarze planowania przeglądów i remontów maszyn, urządzeń oraz instalacji, w tym współpraca i nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne (m.in. ustalanie kosztów, zakresów prac i terminów)
Kontrola i aktualizacja dokumentacji oraz procedur technicznych
Współudział w projektach mających na celu modernizacje maszyn (poprawiające jakość, wydajność i bezpieczeństwo) oraz projektach inwestycyjnych związanych z rozwojem zakładu oraz nowymi uruchomieniami
Znajomość przemysłowych sterowników PLC głównie Siemens S7 300, ET 200, S7 1200
Znajomość programów narzędziowych (Step7, TIA Portal, Starter, Drivemonitor, WinCC flexible, ProSave) niezbędnych do diagnostyki systemów wizualizacji i sterowania
Podstawowa znajomość funkcjonowania sieci przemysłowych opartych o przemysłowe protokoły komunikacyjne Profinet, Profibus, Moudbus
Podstawowa znajomość systemu SCADA środowisko WinCC
Ogólna znajomość układów napędowych tj. silniki, serwosilniki, przekształtniki sieciowe, falowniki głównie Siemens (Sinamics, Micromater, Masterdirves,) oraz Lenze
Podstawowa znajomość układów pneumatyki i hydrauliki siłowej
Niezbędna umiejętność dobrego czytania schematów elektrycznych, pneumatycznych i hydraulicznych
Praktyczna wiedza w zakresie korzystania z przyrządów pomiarowych do diagnostyki stanu technicznego instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych jak również pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
Współtworzenie strategii oraz kalendarza promocyjnego wsparcia sprzedaży w kanale e-commerce
Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż oraz akcji promocyjnych dla Klientów w kanale e-commerce przy ścisłej współpracy z działem sprzedaży oraz dystrybutorami firmy
Koordynacja planów aktywacji sprzedaży offline i online
Prezentowanie działań w kanale e-commerce na spotkaniach marketingowo-sprzedażowych
Monitorowanie i analiza trendów e-commerce oraz rynku
Prace operacyjne związane ze wsparciem działu trade marketingu