Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
HR Partner_ka
Tucholska 29, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
strategiczne, kompleksowe wsparcie HR-owe dla całego zespołu, Managerów_ek i Zarządu;
kształtowanie procesów HR-owych w podległych obszarach (rekrutacja i działania EB, mapowanie zakresów odpowiedzialności stanowisk w organizacji, ocena performance’u pracowników_czek, siatka płac, ścieżki kariery, transfer talentów między zespołami, onboarding, offboarding);
wspieranie realizacji celów biznesowych organizacji poprzez ciągłe badanie potrzeb wewnętrznych i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań we współpracy z Managerami_kami;
dbanie o spójną i jasną komunikację wewnętrzną tak, aby wszyscy członkowie zespołu znali kontekst biznesowy i cele organizacji potrzebne do działania we wspólnie ustalonym kierunku;
prowadzenie i organizacja szkoleń rozwojowych na podstawie diagnozy potrzeb w organizacji;
prowadzenie analityki HR dotyczącej obszarów, za które odpowiadasz i przedstawianie wniosków, raportów i analiz do Zarządu, abyśmy mogli wspólnie podejmować decyzje biznesowe na podstawie danych (sama intuicja, choć cenna, jest czasem myląca)
przygotowanie strategii działań na 2024 rok skupiającej się na rozwijaniu społeczności nauczycieli nowego przedmiotu w szkołach średnich “Biznes i Zarządzanie” i zaangażowaniu ich w tworzenie projektów społecznych za pomocą platformy Zwolnieni z Teorii (na podstawie badań, dostępnych i zleconych, oraz dotychczasowego odbioru naszej aktywności);
skonwertowanie jak największej liczby pozyskanych przez nas kontaktów do 3000 nauczycieli przedmiotu “Biznes i Zarządzanie” na stałych użytkowników platformy Zwolnieni z Teorii;
zarządzanie pracą podmiotów zewnętrznych celem realizacji opisanego powyżej programu w ramach wyznaczonego na to budżetu;
nadzór nad produkcją materiałów marketingowych online i offline;
koordynowanie pracy nad powyższymi zadaniami z pozostałymi zespołami fundacji, m.in.: marketingowym, badań, technologicznym i nauczycielskim;
ścisła współpraca i raportowanie do Zarządu Fundacji
co miesiąc terminowa wypłata wynagrodzeń oraz zebranie, dokładne opisanie i przekazanie rachunków;
weryfikacja i wykonanie przelewów do ZUS, US i PPK;
przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło, wypowiedzeń, świadectw pracy, aneksów i innych;
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników i rozliczeń dla każdego pracownika, współpracownika (kontrakty B2B), zleceniobiorców oraz przyjmujących zamówienie z uwzględnieniem premii, ewentualnych nadgodzin, ekwiwalentów za urlop, dofinansowania do sprzętu i odebranych urlopów;
wyliczenia kosztów pracodawcy i “na rękę” dla wynagrodzeń na UoP, B2B, UZ czy UoD;
kontakt z US, ZUS, PPK, osobą odpowiedzialną za BHP i kadrami;
organizacja i kierowanie pracowników na badania medycyny pracy i szkolenia BHP, a także archiwizacja dokumentacji z tym związanej;
komunikacja oraz współpraca z Zarządem, Managerami i CFO, aby wszelkie zmiany w systemie wynagrodzeń albo prawne wymogi były wprowadzane w życie i przestrzegane;
dodatkowo, dla osoby na pełny etat: rozliczanie grantów, audyt wewnętrzny sprawozdania finansowego, inne projekty finansowe
stała współpraca z managerami_kami teamów w celu zebrania zapotrzebowania na zmiany flow lub funkcjonalności w produkcie,
prowadzenie naszych zespołów i partnerów przez proces design thinking w celu wypracowania zmian, wykorzystując do tego formułę warsztatową,
przygotowanie i moderacja warsztatów,
przekazanie osobom egzekucyjnym szczegółowych wytycznych odnośnie wprowadzania wypracowanych na warsztatach zmian w życie,
uczestniczenie w spotkaniach scrumowych zespołu technologicznego pracującego w sprintach (grooming, planning, daily, review, retrospektywa) w celu monitorowania adekwatnego wykonania wytycznych,
planowanie roadmapy produktu oraz priorytetyzacja zadań dla zespołu developerskiego
wymyślisz, zaplanujesz i wdrożysz kampanie marketingowe w kanałach online i offline;
w ramach planowania kampanii będziesz analizować potrzeby odbiorcy i definiować komunikaty, które pomogą osiągnąć zadane cele;
czasami będziesz koordynować proces tworzenia materiałów promocyjnych przez inne osoby, jednak gro projektów będzie wymagała Twojego bezpośredniego zaangażowania;
będziesz zarządzać budżetem;
będziesz analizować wyniki kampanii;
będziesz mocno współpracować z innymi działami w naszej fundacji
Rozwój talentów – skupisz się na kreowaniu ścieżek rozwoju (między innymi analizując talenty Gallupa), mapowaniu ról i zakresu odpowiedzialności
Procesy – wypracowaliśmy większość procesów i praktyk, będziesz odpowiedzialna za ich realizację i wdrażanie nowych rozwiązań
Onboarding i outboardingu - będziesz wsparciem dla managerów, odciążysz ich z procesu prowadzenia rekrutacji, zadbasz o pracowników na każdym etapie zatrudnia
Analizy – wykorzystasz metody i narzędzia do mierzenia ducha zespołu i poczucia misji, jeśli wskaźniki będą niepokojące wprowadzisz działania naprawcze
Komunikacja wewnętrzna – zadbasz by wszyscy byli na bieżąco z tym co dzieje się w organizacji, mając szczególnie na uwadze cele biznesowe fundacji
Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie wytycznych dla marketingu, w tym komunikacji bieżącej i kampanijnej (strategia i taktyka), które doprowadzą nas do osiągnięcia zamierzonych celów marketingowych i biznesowych oraz wprowadzanie tych działań w życie
W trakcie tego procesu będziesz ściśle współpracować z innymi zespołami, od których będziesz m.in. zbierać zapotrzebowania, czasami też pomysły. Będziesz wyrażać swoje zdanie, czy coś ma według Ciebie sens i na czym warto się skupić. U nas zespół ma wpływ na to, co robimy
Po opracowaniu tego, co robić i jak będziesz nadzorować zespół wdrażający działania marketingowe - 2 osoby u nas lub podwykonawców/zewnętrzne agencje (kreatywna, PR, dom mediowy). Nierzadko też samemu będziesz wdrażać, produkować te działania opracowane na kanały offline i online - napiszesz copy, ustawisz reklamę na Facebooku, etc. Decyzja o tym, kto będzie wdrażał dany projekt, będzie zależeć od stopnia trudności projektu
Będziesz zarządzać kilkoma projektami na raz w taki sposób, by działy się na czas i w określonym budżecie
W całym tym procesie możesz liczyć na stosowne wsparcie Kamili - CMO, która jest liderką zespołu działającą w oparciu o zarządzanie sytuacyjne. Jej wsparcie na danym projekcie jest różne - w zależności od tego, jak Twoje kompetencje przystają do danego projektu: gdy umiesz, to się nie wtrąca; gdy potrzebujesz rozwoju danej kompetencji - to możesz na nią liczyć