Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista / Specjalistka ds. eCommerce
Działkowa 115A, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa procesów sprzedaży przez Internet,
zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym oraz na platformach marketplace,
aktualizowanie oferty sprzedażowej,
monitorowanie trendów i rynku, analizowanie i propozycja nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego oraz zwiększenia sprzedaży w kanałach e-tail,
implementacja kampanii marketingowych znanych marek, tworzenie promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych, itp.,
współpraca z agencjami marketingu internetowego (SEO, SEM, GS, ADS, BLOG),
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów dla kanału e-tail,
tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacji powierzonych działań
kompleksowa obsługa procesów sprzedaży przez Internet,
zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym oraz na platformach marketplace,
aktualizowanie oferty sprzedażowej,
monitorowanie trendów i rynku, analizowanie i propozycja nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego oraz zwiększenia sprzedaży w kanałach e-tail,
implementacja kampanii marketingowych znanych marek, tworzenie promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych, itp.,
współpraca z agencjami marketingu internetowego (SEO, SEM, GS, ADS, BLOG),
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów dla kanału e-tail,
tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacji powierzonych działań
kompleksowa obsługa procesów sprzedaży przez Internet,
zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym oraz na platformach marketplace,
aktualizowanie oferty sprzedażowej,
monitorowanie trendów i rynku, analizowanie i propozycja nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego oraz zwiększenia sprzedaży w kanałach e-tail,
implementacja kampanii marketingowych znanych marek, tworzenie promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych, itp.,
współpraca z agencjami marketingu internetowego (SEO, SEM, GS, ADS, BLOG),
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów dla kanału e-tail,
tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacji powierzonych działań