Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2224)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2224 )
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Aleja Grunwaldzka 141, Gdańsk
Wygasła: 15.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizacja pracy działu sprzedaży, zarządzanie i motywowanie zespołu,
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,
Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i pracowników,
Koordynacja działań i kampanii sprzedażowych wraz z Dyrektorem Sklepu i innymi liderami oraz pracownikami, w celu osiągnięcia wcześniej określonych celów (KPI),
Wsparcie Dyrektora Sklepu w zapewnieniu wzrostu efektywności funkcjonowania sklepu,
Prowadzenie coachingów sprzedażowych w celu rozwoju kompetencji podległego zespołu
Aleja Józefa Grzecznarowskiego 28, Ustronie, Radom
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzanie podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzanie podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
wsparcie w przygotowaniu strategii promocyjnych (działania offline i online)
konfiguracja akcji promocyjnych (np. Black Friday, promocje z ceną kreśloną, zestawy, promocje typu Multibuy) w systemie do obsługi promocji
udział w przygotowaniu kalendarza marketingowego oraz wsparcie przy definiowaniu i realizacji kluczowych mechanizmów promocyjnych
współpraca z innymi działami: marketing, polityka cenowa, demand planning, online oraz kontroling, w zakresie zwiększenia efektywności koordynacji kampanii
monitoring działań konkurencji i proponowanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży asortymentu biorącego udział w kampaniach
udział w ocenie efektywności kampanii
wsparcie przy koordynacji działań lokalnych (reotwarcia, urodziny marketu lub inne, mniejsze aktywności inicjowane w kanale offline)
Prowadzenie projektów od strony IT - koordynowanie projektów lokalnych i międzynarodowych (realizowanych w grupie kapitałowej) oraz wsparcie zespołów biznesowych w procesie realizacji projektów (w tym wypracowywanie kierunków rozwoju)
Zarządzanie projektami z obszaru ecommerce
Ścisłe współdziałanie z analitykiem biznesowo-systemowym z własnego obszaru
Kontrola zależności między projektami, niezbędnych zasobów oraz zgodności z docelową architekturą IT
Aktywne szukanie rozwiązań gotowych lub do adaptacji
Negocjowanie realizacji zadań z centralnymi zespołami produktowymi – argumentowanie od strony technicznej oraz wsparcie merytoryczne
Szacowanie budżetu projektowego, prowadzenie dokumentacji projektowej, tworzenie harmonogramów oraz monitorowanie terminowości zadań
Budowanie współpracy i prowadzenie efektywnej komunikacji pomiędzy wszystkimi stronami projektów do poziomu zarządu włącznie
Zarządzanie ryzykiem poprzez rozwiązywanie pojawiających się problemów lub szukanie odpowiednich sposobów ich rozwiązania
Tworzenie i utrzymywanie prognoz na poziomie produktów uwzględniających informacje biznesowe oparte na trendach rynkowych oraz strategii marketingowej i finansowej dla danej kategorii
Planowanie zakupów od dostawców w cyklach miesięcznych i kwartalnych, na podstawie analizy parametrów sprzedaży
Współpraca z Kierownikami Asortymentu oraz Kupcami Kategorii, w celu realizacji wyznaczonych celów dla kategorii
Współpraca z działem logistyki, zakupu, marketingu oraz marketami, w celu zapewnienia odpowiedniej dostępności produktów
Kontakty z Dostawcami w celu potwierdzeń dostępności produktów i poziomu realizacji dostaw
Tworzenie i wysyłka zamówień do magazynu centralnego oraz do marketów
Utrzymywanie i generowaniem raportów i danych dotyczących dostępności, zamówień ich terminowości oraz wysokości zapasu
Organizacja pracy działu sprzedaży, zarządzanie i motywowanie zespołu,
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,
Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i pracowników,
Koordynacja działań i kampanii sprzedażowych wraz z Dyrektorem Sklepu i innymi liderami oraz pracownikami, w celu osiągnięcia wcześniej określonych celów (KPI),
Wsparcie Dyrektora Sklepu w zapewnieniu wzrostu efektywności funkcjonowania sklepu,
Prowadzenie coachingów sprzedażowych w celu rozwoju kompetencji podległego zespołu
Organizacja pracy działu sprzedaży, zarządzanie i motywowanie zespołu,
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,
Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i pracowników,
Koordynacja działań i kampanii sprzedażowych wraz z Dyrektorem Sklepu i innymi liderami oraz pracownikami, w celu osiągnięcia wcześniej określonych celów (KPI),
Wsparcie Dyrektora Sklepu w zapewnieniu wzrostu efektywności funkcjonowania sklepu,
Prowadzenie coachingów sprzedażowych w celu rozwoju kompetencji podległego zespołu
Tworzenie i utrzymywanie prognoz na poziomie produktów uwzględniających informacje biznesowe oparte na trendach rynkowych oraz strategii marketingowej i finansowej dla danej kategorii
Planowanie zakupów od dostawców w cyklach miesięcznych i kwartalnych, na podstawie analizy parametrów sprzedaży
Współpraca z Kierownikami Asortymentu oraz Kupcami Kategorii, w celu realizacji wyznaczonych celów dla kategorii
Współpraca z działem logistyki, zakupu, marketingu oraz marketami, w celu zapewnienia odpowiedniej dostępności produktów
Kontakty z Dostawcami w celu potwierdzeń dostępności produktów i poziomu realizacji dostaw
Tworzenie i wysyłka zamówień do magazynu centralnego oraz do marketów
Utrzymywanie i generowaniem raportów i danych dotyczących dostępności, zamówień ich terminowości oraz wysokości zapasu
Specjalista / Specjalistka ds. Promocji Offline/Online
Aleje Jerozolimskie 179, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie w przygotowaniu strategii promocyjnych (działania offline i online)
konfiguracja akcji promocyjnych (np. Black Friday, promocje z ceną kreśloną, zestawy, promocje typu Multibuy) w systemie do obsługi promocji
udział w przygotowaniu kalendarza marketingowego oraz wsparcie przy definiowaniu i realizacji kluczowych mechanizmów promocyjnych
współpraca z innymi działami: marketing, polityka cenowa, demand planning, online oraz kontroling, w zakresie zwiększenia efektywności koordynacji kampanii
monitoring działań konkurencji i proponowanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży asortymentu biorącego udział w kampaniach
udział w ocenie efektywności kampanii
wsparcie przy koordynacji działań lokalnych (reotwarcia, urodziny marketu lub inne, mniejsze aktywności inicjowane w kanale offline)
Współpraca z Dyrektorami Sklepów w podległym regionie (ok. 20 sklepów w woj. śląskim i małopolskim) w obszarze działań związanych z zarządzaniem zespołami pracowników (rekrutacje, Onboarding, oceny pracownicze, szkolenia, programy rozwojowe, awanse wewnętrzne)
Realizacja cyklicznych wizyt w sklepach
Zarządzanie obszarem rekrutacji - publikacja ofert, prowadzenie rekrutacji na stanowiska kierownicze, pozyskiwanie lokalnych źródeł do wsparcia rekrutacji, zarządzanie ofertami na platformie SAP MyRecruiting,
Koordynowanie procesów Onboardingu i Offboardingu w sklepach
Udział w tworzeniu i prowadzeniem szkoleń oraz działań rozwojowych w ramach aktualnych potrzeb biznesowych (szkolenia wspierające kompetencje interpersonalne, menedżerskie i sprzedażowe)
Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań
Współpraca z Dyrektorami Sklepów w podległym regionie (ok. 20 sklepów w woj. śląskim i małopolskim) w obszarze działań związanych z zarządzaniem zespołami pracowników (rekrutacje, Onboarding, oceny pracownicze, szkolenia, programy rozwojowe, awanse wewnętrzne)
Realizacja cyklicznych wizyt w sklepach
Zarządzanie obszarem rekrutacji - publikacja ofert, prowadzenie rekrutacji na stanowiska kierownicze, pozyskiwanie lokalnych źródeł do wsparcia rekrutacji, zarządzanie ofertami na platformie SAP MyRecruiting,
Koordynowanie procesów Onboardingu i Offboardingu w sklepach
Udział w tworzeniu i prowadzeniem szkoleń oraz działań rozwojowych w ramach aktualnych potrzeb biznesowych (szkolenia wspierające kompetencje interpersonalne, menedżerskie i sprzedażowe)
Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań
analizowanie zachowania użytkowników w witrynie internetowej oraz aplikacji mobilnej
odpowiedzialność za śledzenie wskaźników internetowych takich jak ruch, konwersja i współczynnik odrzuceń w Google Analytics i poprzez śledzenie po stronie serwera
tworzenie raportów i pulpitów nawigacyjnych w celu dogłębnego zbadania wskaźników na poziomie strony i kategorii, w celu dostarczenia informacji zespołom category management i performance marketing
tworzenie prognoz metryk internetowych dla danego dnia i kategorii
dostarczanie rekomendacji odnośnie usprawnień procesów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
Wdrażanie strategii firmy oraz procesów biznesowych na poziomie marketu
Dążenie do bycia liderem na rynku lokalnym
Realizacja uzgodnionych celów biznesowych
Budowanie struktury oraz zarządzaniem podległym zespołem (motywowanie i rozwój pracowników)
Inspirowanie i rozwijanie pracowników aby tworzyli multifunkcyjny zespół skoncentrowany na zadowoleniu klienta i zyskownym rozwoju
Zapewnienie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta w markecie (NPS)
Koncentrowanie uwagi pracowników na sprzedaży usług i rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić, że zawsze sprzedajemy i realizujemy najlepsze rozwiązania
Optymalizowanie w sposób ciągły procesów i struktury kosztów w markecie
Prowadzenie coachingu swoich bezpośrednich podwładnych, zgodnie z wartościami firmy i tworzeniem właściwej kultury organizacyjnej
Współpraca z zespołami w centrali w zakresie zapewnienia odpowiedniej dostępności zapasów
nadzór nad procesem koordynacji kampanii ogólnopolskich i kontrola terminów niezbędnych do ich prawidłowej egzekucji
konfiguracja akcji omnichannel w dedykowanym systemie do obsługi promocji, w oparciu o mechanizmy zgłaszane przez dział zakupu bądź dział usług
udział w przygotowaniu kalendarza marketingowego oraz wsparcie przy definiowaniu i realizacji kluczowych mechanizmów promocyjnych
współpraca z innymi działami spółki: marketing, polityka cenowa, demand planning, online oraz kontroling w zakresie zwiększenia efektywności koordynacji kampanii
monitoring działań konkurencji i proponowanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży asortymentu biorącego udział w kampaniach
analiza efektywności kampanii przy współpracy z wybranymi działami spółki
wsparcie przy koordynacji działań lokalnych: reotwarcia, urodziny marketu bądź inne mniejsze aktywności inicjowane w kanale offline
You will create a blue print of customer journey through understanding the customer needs, transaction, processes and creating solutions to our customer’s lifestyle
Report and implement new strategies for the customer journey
Collaborate with internal stakeholders and external partners to improve customer journey
Be the main point of contact for improving how customer shops
Fast track the implementation of planning and improve how we promote our electronic goods
Ensure initiatives that will have a positive impact on customer satisfaction via our digital channels but also in-store
Drive our A/B testing hypotheses in collaboration with the international HQ
Work closely on categories to improve the customer journey, and therewith increase the conversion and average order value
Identify requirements from different departments to optimize our customer communication