Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowanie i wdrożeniu strategii HR, w zgodzie z celami strategicznymi firmy oraz potrzebami grupy DER Touristik
Tworzenie, koordynowanie, optymalizowanie procesów HR i polityki kadrowo płacowej
Planowanie i kontrola budżetu HR
Wprowadzenie procesów rozwoju, oceny, nagradzania, motywacji, on-boardingu oraz off-boardingu, zarządzania talentami
Wewnętrzny i zewnętrzny marketing HR
Opracowanie i wdrożenie strategii pozyskiwania pracowników
Aktywne wsparcie managerów w procesach rekrutacji i selekcji pracowników, w tym obsługa systemu ATS i współpraca z zewnętrznymi agencjami rekrutacyjnymi
Monitorowanie i analizowanie satysfakcji pracowników
Wspieranie liderów i managerów w obszarach zarządzania i budowania pozytywnych relacji w zespołach
Czynny udział w projektach i spotkaniach na poziomie grupy DER Touristik w Europie środkowo-wschodniej, ścisła współpraca z Dyrektorem HR grupy oraz innymi zespołami HR w ramach grupy DER Touristik
Pomiar wskaźników efektywności, raportowanie skuteczności prowadzonych działań
Analizowanie wyników, rekomendacje zmian i ich wdrażanie
Monitorowanie zgodności wprowadzanych rozwiązań HR z przepisami prawa pracy i regulacjami wewnętrznymi
Contracting Manager DER Touristik – Mediterranean region
Drużbackiej 11, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Negotiating and contracting of rates, special offers, allocation, release periods, overrides, terms conditions for hotels, ensuring the best available rates and availability
Analyzing opportunities for opening of new destinations
Establish and strengthen long-term, mutually beneficial relationships with suppliers
Contribute to the development of internal processes and enhance the efficiency of contract negotiations
Analyzing the product of our competitors to ensure our best rates for the multiple source markets
Monitor market trends to maintain our leading position
Ensure contractual terms comply with the latest legislative requirements
Bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości, oraz nadzór organizacyjny i merytoryczny nad działem księgowości
Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz opracowywanie planu kont zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa,
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji - CIT, VAT, JPK oraz GUS,
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, rozwiązywanie wszelkich problemów podatkowych oraz księgowych
Nadzór nad planem kont oraz poprawnością danych w systemach księgowych
Prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych,
Współpraca z innymi działami w zakresie merytorycznego wsparcia w obszarze księgowo-podatkowym
Kontrola dokumentacji transakcji finansowych
Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów
Nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca/roku oraz przygotowanie danych do raportów wewnętrznych spółki i grupy
Współpraca z audytorami, bankami i instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS)
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach
Współpraca z centralą grupy kapitałowej w Czechach
Bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości, oraz nadzór organizacyjny i merytoryczny nad działem księgowości
Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz opracowywanie planu kont zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa,
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji - CIT, VAT, JPK oraz GUS,
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, rozwiązywanie wszelkich problemów podatkowych oraz księgowych
Nadzór nad planem kont oraz poprawnością danych w systemach księgowych
Prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych,
Współpraca z innymi działami w zakresie merytorycznego wsparcia w obszarze księgowo-podatkowym
Kontrola dokumentacji transakcji finansowych
Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów
Wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca/roku oraz przygotowaniu danych do raportów wewnętrznych spółki I grupy
Współpraca z audytorami, bankami i instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS)
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach
współpraca z centralą grupy kapitałowej w języku angielskim
Chcielibyśmy tej osobie powierzyć następujące obowiązki:
kompleksowe zarządzanie podległym regionem sprzedaży
stały rozwój sieci agencyjnej w podległym regionie sprzedaży oraz budowanie i podtrzymywanie relacji z biurami agencyjnymi (zarówno bezpośrednio jak i przy użyciu narzędzi on-line)
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
realizacja planów sprzedażowych i wyników sprzedaży podległego regionu
badanie rynku i monitoring działań konkurencji
przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych
stałe doskonalenie jakości obsługi agentów poprzez prowadzenie szkoleń produktowych i systemowych
Chcielibyśmy tej osobie powierzyć następujące obowiązki:
kompleksowe zarządzanie podległym regionem sprzedaży
stały rozwój sieci agencyjnej w podległym regionie sprzedaży oraz budowanie i podtrzymywanie relacji z biurami agencyjnymi (zarówno bezpośrednio jak i przy użyciu narzędzi on-line)
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
realizacja planów sprzedażowych i wyników sprzedaży podległego regionu
badanie rynku i monitoring działań konkurencji
przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych
stałe doskonalenie jakości obsługi agentów poprzez prowadzenie szkoleń produktowych i systemowych
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Szukasz pierwszych doświadczeń zawodowych lub może szukasz dodatkowej pracy na wakacje?
Mamy kilka miejsc dla studentów/absolwentów w Dziale Rozliczeń/Księgowości. Może to być praca wakacyjna lub płatny staż (oferujemy współpracę na umowę zlecenie na okres wakacyjny czerwiec – wrzesień)
Zakres zadań:
wprowadzanie danych do systemu księgowego;
kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i wyjaśnianie błędów
monitorowanie rozrachunków z kontrahentami i wyjaśnianie rozbieżności
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Szukasz pierwszych doświadczeń zawodowych lub może szukasz dodatkowej pracy na wakacje?
Mamy kilka miejsc dla studentów/absolwentów w Dziale Rozliczeń/Księgowości. Może to być praca wakacyjna lub płatny staż (oferujemy współpracę na umowę zlecenie na okres wakacyjny czerwiec – wrzesień)
Zakres zadań:
wprowadzanie danych do systemu księgowego;
kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i wyjaśnianie błędów
monitorowanie rozrachunków z kontrahentami i wyjaśnianie rozbieżności
Szukasz pierwszych doświadczeń zawodowych lub może szukasz dodatkowej pracy na wakacje?
Jeśli:
• nie straszne ci duże zbiory danych liczbowych
• nie boisz się pracy na nowoczesnych systemach
• sprawnie poruszasz się w excelu
• a jeszcze tym bardziej
jeśli posiadasz chociaż podstawową wiedzę z zakresu księgowości/rozliczeń z kontrahentami
to zapraszamy Cię do nas!
Mamy kilka miejsc dla studentów/absolwentów w Dziale Rozliczeń/Księgowości. Może to być praca wakacyjna lub płatny staż
• odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne;
• udzielanie informacji Klientom i Agentom
• wsparcie techniczne agencji sprzedaży;
• pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. turystyki
Gliwice
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Wykształcenie średnie
znajomość jęz. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta w biurze
Kompleksowa obsługa klientów biura podczas pobytu za granicą
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. turystyki
Warszawa
Wygasła: 19.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czego można się spodziewać po pracy u nas?
• Twoją misją będzie kompleksowa obsługa i pomoc udzielana naszej sieci Agencyjnej
• każdy dzień przyniesie Ci nowe wyzwania a wspólnie z koleżankami i kolegami z pewnością uda Ci się zwiększyć sprzedaż i zadowolenie naszych Agentów jak i Klientów
Do twoich zadań na co dzień będzie należeć:
• odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne;
• udzielanie informacji Klientom i Agentom
• wsparcie techniczne agencji sprzedaży;
• pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych