Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2177)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2177 )
Stażysta / Stażystka w dziale produkcji
Skarbimierz (pow. brzeski)
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Analizowanie danych z systemów, baz oraz udział w przygotowaniu analizy strat
Bliska współpraca z działami wspierającymi w celu zapobiegania odchyleniom w produkcie i procesie
Wsparcie Operatorów w prawidłowym działaniu maszyn (wsparcie w działaniach mających na celu wyeliminowanie defektów, złej jakości i poprawę bezpieczeństwa)
Pomoc w opiniowaniu i weryfikacji wniosków dotyczących modyfikacji procesów i urządzeń
Udział w opracowywaniu planu wdrożenia kolejnych kroków i wymagań IL6S
Pracować skutecznie z wewnętrznymi (zespoły ds. planowania produkcji i dostaw, dział zakupów, zespoły magazynu i logistyki w fabryce, zespół działu rozwoju w fabryce i inne zespoły z różnych działów) oraz zewnętrznymi interesariuszami (dostawcy, transport, sprzedawcy itd.), aby zapewnić spójną i niezawodną podaż materiałów do zastosowania w produkcji zgodnie z naszymi standardami, procedurami i protokołami. Zgłaszać wszelkie problemy związane z realizacją planu produkcji, aby móc odpowiednio wcześnie poinformować osoby zaangażowane w proces i odbiorców towarów oraz dostosować zmiany w planie i harmonogram dostaw
Realizować MRP, definiować i utrzymywać granice i parametry, procesy odwołań materiałów; RM/PM – tworzenie łańcucha dostaw surowców i materiałów opakowaniowych oraz produktów gotowych dla nowych produktów we współpracy z BD; zgodność dostawców z harmonogramem, tworzenie możliwości własnych i innych kluczowych użytkowników w systemach planowania SAP, zarządzanie zapasami dla RM, PM i FP zgodnie z celami KPI, udział w DMS fabryki i dostosowanie do doskonałości operacyjnej, wspierać przygotowanie IBP i realizacji panelu, przestrzeganie standardów produkcji i zarządzania
Adaptować procesy i zasady pracy zgodne z IL6S oraz być właścicielem jednego lub więcej systemów/ procesów w ramach swojego filaru na poziomie fabryki lub obszaru. Aktywnie uczestniczyć w podstawowych działaniach SN – sieci dostaw i kierować systemami i projektami, aby prowadzić analizę strat łańcucha dostaw i ich eliminację, pracować nad wzrostem umiejętności w SN by podnosić wartość i eliminować straty
Internship in R&D- Product Development, Gum & Candy
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Wygasła: 02.05.2024
full-time
umowa o staż / praktyki
hybrid work
trainee
Obowiązki:
Assist the team in product development, product optimization and product relocation across Europe, Middle East and Africa working closely with different departments and functions
Involvement in various projects and support team priorities
Design and prepare prototypes in pilot plant
Create/ update/ maintain product recipes and specifications
Assist in data analysis and reporting of findings
Use of analytical equipment to perform basic product checks and data collection
Data collection and data management including basic reports preparation
Zapewnienie utrzymania parku maszynowego oraz koordynacja niezbędnych prac uwzględniając naprawy i modernizacje
Zarządzanie i koordynacja zespołem techników/mechaników utrzymania ruchu
Przygotowanie i realizacja planu prewencji dla danego obszaru
Planowanie rozliczanie i analiza prac prewencyjnych, korekcyjnych i awaryjnych w swoim obszarze SAP PM, TBM i CBM
Zapewnienie doboru optymalnych parametrów pracy maszyn, urządzeń i instalacji w celu maksymalizowania wydajności i efektywności linii produkcyjnej - CENTERLINING
Opracowywanie programów szkoleniowych i planów rozwoju dla techników
Opracowywanie instrukcji (SOP) dla czynności prewencyjnych, szkolenie operatorów technicznych z czynności prewencyjnych im przekazywanych
Nadzór i aktualizowanie dokumentacji technicznej i stanowiskowej dotyczącą maszyn i urządzeń produkcyjnych – księga maszyn
Kontakt i współpraca z serwisami zewnętrznymi krajowymi jak i zagranicznymi
Projektowanie i wprowadzanie nowych technicznych rozwiązań w celu optymalizacji efektywności maszyn i ich kosztów utrzymania - KAIZEN
Używanie narzędzi Lean i TPM, wspieranie aktywności SMED i KAIZEN
Udział i wsparcie w projektach inwestycyjnych oraz poprawiających wydajność maszyn i linii
Wystawianie zapotrzebowań i koordynacja czasu dostaw części zamiennych oraz wszystkich innych niezbędnych elementów koniecznych do ciągłej pracy linii produkcyjnych
Współpraca z zespołem produkcyjnym i uczestnictwo w codziennych spotkaniach
Support the I2M and IIM process for site / cluster and ensure effective planning and execution of change as it relates to new and existing products, packaging and processes for a plant or cluster. At the plant level you will work on change management and innovation management capabilities
Support Project Development / Execution: Support I2M/IIM (Innovation 2 Market; Initiative Management) within the site; Provide site AR write ups & prepare critical site inputs to the Regional BD, specifically for IIM Design Reviews (DR2 – DR6); Leads Project Verification (DR7); Design Reviews (DR4) onward lead Plant activities: Master data, Art Work, Raw/Pack Material availability, Track timings – and report to project team. Act as the source of internal and external information (contact for Commercial stakeholders and is the key interface between Category and Engineering / Manufacturing / R&D). Lead site post project evaluation and communication, planning and execution of promotional activities within the I2M process
Support Site Strategic Plan / Annual Contract creation: Support the site director in developing the site strategy and plant road map. Be the key partner for Product Supply team on sourcing/capacity expansion – ensure full integration of Innovation/Renovation plans in 421 into site supply plans. Partner effectively with Engineering to build the site CAPEX budget. Ensure planning of the capital budget bottom up, including prioritization (i.e. integration with the full site agenda, specifically alignment of the annual timetable)
Drive Ongoing business and Simplification: Integrate overall site change management agenda to ensure delivery of projects while maintaining service levels. Manage ongoing reprioritization, De-complexity agenda and support the delivery of the site productivity and improvement agenda. Ensure execution of regional /global menu cards and ensure that manufacturing hurdle rates are met. Support Product supply for assessment of manufacturing solutions for current supply and demand gaps in the site
Lead, coach and build Capability of the Business development change coordinator(s) within the plant and other Key stakeholders
Przygotowanie harmonogramu produkcji dla linii produkcyjnych zgodnie z matrycą przezbrojeń przy uwzględnieniu aktualnych wydajności linii, fabrycznego kalendarza postoi i optymalnym wykorzystaniem zasobów linii
Analiza i współpraca ze Specjalistami ds. Logistyki, HUB, Operacją w celu podnoszenia wskaźników logistycznych w fabryce
Wykorzystanie programu RfS do zapewnienia efektywnego wykorzystania parku maszynowego przy jednoczesnej redukcji wskaźnika DBNR
Współpraca z Call-offerami w celu zapewnienia dokładności planowania, wskazywania trentów na komponentach w celu zapewnienia dostępności surowców/opakowań
Analiza poziomu zapasów materiałowych w celu redukcji poziomu zapasów, ryzyka przeterminowania, ryzyka zatrzymania produkcji linii z powodu braku materiałów
Nadzór nad bieżącą produkcją i powiązanymi z nią procesami - inicjowanie i wdrażanie najnowszych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności;
Tworzenie i monitorowanie raportów produkcji;
Rozwiązywanie problemów i zarządzanie zdarzeniami kryzysowymi;
Przeprowadzanie audytów i kontroli wewnętrznych, eskalacja niezgodności, przygotowanie do wszystkich audytów i kontroli wymaganych przepisami prawa;
Koordynowanie pracy podległego zespołu – budowanie efektywnych zespołów, dbanie o rozwój pracowników, przygotowywanie planów rozwoju oraz ocen rocznych;
Zapewnienie prawidłowych warunków Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
Wspieranie kultury ciągłego doskonalenia poprzez wdrażanie narzędzi Lean, automatyzacji i digitalizacji;
Przeprowadzanie audytów i kontroli wewnętrznych, eskalacja niezgodności, przygotowanie do wszystkich audytów i kontroli wymaganych przepisami prawa
E2E management of the ISQ (Ingredient Supplier Questionnaire) process. ISQ is a significant component of the Ingredient Specification creation/maintenance, throughout the Material Request Form (“MRF” workflow tool)
Customization of ISQs according to country/region requirements
Close collaboration with ISM (Ingredient Specification Managers), Research and Development (R&D) Product Developers, Regulatory, Global Food Safety for ISQ reviews, approvals, and consultations to ensure data accuracy
Close collaboration and coordination with suppliers to obtain information required for completing ISQs for ingredient specification creation/maintenance
Daily reporting on ISQ progress through available tools
Bycie wsparciem dla Kierownika Sekcji Produkcji oraz Kierowników Obszarów w realizacji celów SQCDSM (bezpieczeństwa, jakości, kosztów, dostaw, zrównoważonego rozwoju i morale) dla poszczególnych linii oraz zapewnieniu stabilności procesu produkcji
Zapewnienie odpowiedniej kondycji maszyn i urządzeń, po przez odpowiednie wdrożenie realizację kroków PM/AM, tak aby w zgodzie z budżetem remontów i modernizacji osiągać zaplanowane wskaźniki produkcyjne
Opracowywanie i utrzymanie planów PM-Progressive Maintenance oraz polityki części zamiennych w celu maksymalizacji czasu przeznaczonego na produkcję oraz optymalizacji czasów nieprodukcyjnych
Zapewnienie wytycznych do kontroli parametrów pracy maszyn oraz do kontroli stanu poszczególnych komponentów linii (Cleaning & Lubrication oraz Centerlining Management)
Tworzenie mapy strat/kosztów związanych z technicznymi aspektami linii oraz budowanie strategii modernizacji poszczególnych maszyn na obszarze Działu Produkcji
Prowadzenie szkoleń operatorów technicznych i rozwój wiedzy w celu zwiększenia poziomu kompetencji ow oparciu o program Pay4Skils
Współpracę z zespołem Asset and Reliability w zakresie doskonalenia systemu PM i wykonywania specjalnych zadań konserwacyjno-remontowych
Bycie odpowiedzialnym za zarządzanie zmianami technicznymi na liniach, lokalizację części zamiennych i odpowiednią analizę awarii oraz redukcję kosztów MR po przez projekty oszczędnościowe
Wsparcie Liderom Projektów w nowych inicjatywach i wdrażaniu nowych technologii lub procesów na obszarze produkcyjnym
Zarządzanie zamówieniami SAP PM (wydawanie, planowanie, sprawdzanie dostępności) części do zamówienia, zamykanie, weryfikacja) oraz prowadzenie obsługi firm zewnętrznych dla maszyn i urządzeń
Specjalista ds. Projektów Inwestycyjnych i Rozwoju Biznesu
Płońsk
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie oraz wdrażanie w fabryce projektów obejmujących: wprowadzanie nowych produktów, zmiany opakowań, próby produkcyjne, zapewnienie materiałów potrzebnych do prób
Współpraca z działami zaangażowanymi w projekty (funkcje wewnętrzne/zewnętrzne), współpraca z zespołem projektowym celem identyfikacja ryzyk i przeprowadzania odpowiednich działań naprawczych
Analiza możliwości produkcyjnych zakładu, w tym wydajności i identyfikacja ograniczeń
Wspieranie projektów związanych z wydajnością i optymalizacją kosztów produkcji
Koordynowanie zakupów inwestycyjnych, w tym wprowadzanie/rozliczanie zamówień w SAP-ie
Zapewnienie wymaganego raportowania w zakresie nakładów inwestycyjnych
Przestrzeganie wszystkich instrukcji GMP (Dobrych Praktyk Produkcyjnych), BHP i SSE, obowiązujących w zakładzie
Manager of continuous improvement and digitization
Skarbimierz (pow. brzeski)
Wygasła: 14.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
Provide training on CI tools and techniques to help drive teams through CI cycles. You will also coach employees to help them achieve their targets
Identify process improvement needs with department leads, facilitate sessions and support execution of newly established improvements, drive Intergated Lean Six Sigma journey of the plan
Once improvements are done, validate outcome benefits and support creation of new standards and qualification of members into new working processes
Benchmark externally, ensuring where relevant that best practice and new tools are deployed in collaboration with internal partners
Zapewnienie utrzymania parku maszynowego oraz koordynacja niezbędnych prac uwzględniając naprawy i modernizacje,
Wsparcie rozwoju umiejętności technicznych zespołu w podlegającym obszarze,
Przygotowanie i realizacja planu prewencji dla danego obszaru,
Usuwanie awarii, usterek, wykonywanie remontów i prac modernizacyjnych wynikających z planu prewencji
Prowadzenie analiz awarii (BDA) oraz wprowadzanie i śledzenie akcji korygująco-naprawczych,
Planowanie rozliczanie i analiza prac prewencyjnych, korekcyjnych i awaryjnych w swoim obszarze,
Zapewnienie doboru optymalnych parametrów pracy maszyn, urządzeń i instalacji w celu maksymalizowania wydajności i efektywności linii produkcyjnej,
Kontakt i współpraca z serwisami zewnętrznymi krajowymi jak i zagranicznymi,
Koordynowanie i wystawianie pozwoleń na prace firm zewnętrznych,
Projektowanie i wprowadzanie nowych technicznych rozwiązań w celu optymalizacji efektywności maszyn i ich kosztów utrzymania,
Używanie narzędzi Lean i TPM, wspieranie aktywności SMED i KAIZEN,
Udział i wsparcie w projektach inwestycyjnych oraz poprawiających wydajność maszyn i linii,
Znajomość, stosowanie i respektowanie dobrych praktyk bezpieczeństwa oraz GMP/GHP jak również standardów obowiązujących na obszarze produkcyjnym,
Wystawianie zapotrzebowań i koordynacja czasu dostaw części zamiennych oraz wszystkich innych niezbędnych elementów koniecznych do ciągłej pracy linii produkcyjnych,
Współpraca z zespołem produkcyjnym i uczestnictwo w codziennych spotkaniach DMS,
Aktywny udział i prowadzenie agendy digitalizacyjnej w zakresie narzędzi wspierających strategię prewencyjnego utrzymania ruchu w obszarze odpowiedzialności
Bycie częścią Zespołu Rozwoju Biznesu i Inwestycji, odpowiedzialnego za kluczowe projekty inżynieryjne zakładu;
Codzienne zarządzanie wieloma zadaniami w celu realizacji planów projektowych w ramach ograniczeń czasowych/kosztowych/jakościowych;
Zarządzanie projektami w obszarach, takich jak:
maszyny i urządzanie do produkcji wyrobów czekoladowych, maszyny procesowe i pakujące; - uzbrojenie terenu inwestycji – sprzężone powietrze, zasilanie elektryczne; - instalacje i modernizacje infrastruktury HVAC (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja); - instalacje przeciwpożarowe; - poprawa ergonomii i bezpieczeństwa pracy oraz zmniejszanie wpływu na środowisko;
Codzienny kontakt z klientami wewnętrznymi w celu rozpoznania ich potrzeb oraz wymagań na wszystkich etapach projektu;
Przeprowadzanie ogólnej kontroli prac (kontrola budżetu, harmonogramu, zasobów) oraz regularne raportowanie stanu projektu;
Zarządzanie zewnętrznymi wykonawcami pracującymi na budowie i zapewnienie, że przestrzegają standardów i procedur bezpieczeństwa Mondelez International;
Specjalista ds. Projektów Inwestycyjnych i Rozwoju Biznesu
Tomaszów Mazowiecki
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie oraz wdrażanie w fabryce w Tomaszowie Mazowieckim projektów obejmujących: wprowadzanie nowych produktów, zmiany opakowań, próby produkcyjne, zapewnienie materiałów potrzebnych do prób
Współpraca z działami zaangażowanymi w projekty (funkcje wewnętrzne/zewnętrzne), współpraca z zespołem projektowym celem identyfikacja ryzyk i przeprowadzania odpowiednich działań naprawczych
Analiza możliwości produkcyjnych zakładu, w tym wydajności i identyfikacja ograniczeń
Wspieranie projektów związanych z wydajnością i optymalizacją kosztów produkcji
Koordynowanie zakupów inwestycyjnych, w tym wprowadzanie/rozliczanie zamówień w SAP-ie
Zapewnienie wymaganego raportowania w zakresie nakładów inwestycyjnych
Przestrzeganie wszystkich instrukcji GMP (Dobrych Praktyk Produkcyjnych), BHP i SSE, obowiązujących w zakładzie
Przygotowanie harmonogramu produkcji dla linii produkcyjnych zgodnie z matrycą przezbrojeń przy uwzględnieniu aktualnych wydajności linii, fabrycznego kalendarza postoi i optymalnym wykorzystaniem zasobów linii
Analiza i współpraca ze Specjalistami ds. Logistyki, HUB, Operacją w celu podnoszenia wskaźników logistycznych w fabryce
Wykorzystanie programu RfS do zapewnienia efektywnego wykorzystania parku maszynowego przy jednoczesnej redukcji wskaźnika DBNR
Współpraca z Call-offerami w celu zapewnienia dokładności planowania, wskazywania trentów na komponentach w celu zapewnienia dostępności surowców/opakowań
Analiza poziomu zapasów materiałowych w celu redukcji poziomu zapasów, ryzyka przeterminowania, ryzyka zatrzymania produkcji linii z powodu braku materiałów
Analityk (Manufacturing Support, Business Development)
Tomaszów Mazowiecki
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie inicjatyw za pomocą procesów I2M i IIM dla oddziału i zapewnianie skutecznego wykonania, koordynacji, monitorowania i komunikacji zmian odnoszących się do nowych i istniejących produktów, opakowań i procesów dla fabryki
Wspieranie rozwoju/wykonania projektu: Wykonywanie inicjatyw za pomocą I2M/IIM (innowacje na rynku, zarządzania inicjatywą), zapewnianie istotnych informacji liderom BD oddziału (szczególnie do przeglądów projektów IIM (DR2 – DR6)); od przeglądów projektów – DR 4 aż do dalszych etapów: wykonywanie zadań projektowych w oddziale; tworzenie danych głównych, dostępność grafiki/surowców/paczek, monitorowanie harmonogramu oraz raportowanie zespołowi projektowemu. Organizowanie prób i FPA (np. materiały, logistyka zespołów itd.) Komunikowanie i wykonywanie działań promocyjnych w procesie I2M
Wspieranie trwających procesów symplifikacji: zapewnianie informacji liderowi SB oddziału w celu wspierania integracji całego planu zarządzania zmianą oddziału, aby zapewnić realizację projektów przy zachowaniu poziomów usług. Koordynacja (planowanie i monitorowanie) prób fabrycznych oraz głównych zadań projektowych we współpracy ze wszystkimi działami fabryki. Monitorowanie postępów i komunikowanie o statusie zadań w fabryce głównym członkom wielofunkcyjnego zespołu (spoza fabryki). Praca nad uproszczeniem złożoności planu i wspieranie realizacji planu produktywności i usprawnienia oddziału. Zapewnienie wykonania regionalnych/globalnych kart menu oraz zapewnienie, że uwzględniono przeszkody w produkcji
Wspieranie lidera BD w celu zarządzania punktami połączenia z PCM kategorii, ponoszenie odpowiedzialności za punktualne wykonanie nowych inicjatyw i projektów biznesowych za pomocą metodologii IIM, koordynowanie skuteczne zespołu głównych operacji w celu utworzenia zespołów VSU dla projektów oraz z zespołem inżynieryjnym w celu zarządzania działaniami związanymi z uruchomieniem i budową dla projektów
The CAPEX Implementation Sourcing Manager is tasked to support the development and execute asset acquisition strategies, established by OpCo, related to a category’s manufacturing, supply chain and infrastructure spend. These tasks include supply base assessment, supplier qualification and coordination of transactional duties associated with acquisition of Machinery, Equipment, Services and Infrastructure. This assignment is slated to specifically support Project DnA with supplier development and project implementation
The CAPEX Implementation Sourcing Manager also works with Business Units to understand CAPEX needs, regional strategies, local market insights, and supply base risks and opportunities
Good understanding of the European Immigration landscape and its challenges
Deep understanding of the legal environment regarding immigration processes in North-Central Europe (CZ Republic, Hungary, Poland, Slovakia), in relation to the following areas:
Legal requirements regarding hiring EU and Non-EU Nationals
Visa types
New work/residence permits
Prolongation of work/residence permits for non-EU Nationals
Any other areas touching/impacting Immigration
Be up to date in relation to changes in legal aspects re immigration area
Own the immigration compliance for foreign hires by supporting the Global Mobility Advisors in monitoring the application for work permits of international movers:
Track the validity of work permits and prompt the employees, line managers and Global Mobility (if applicable) of upcoming expiring dates, initiate the services of Service Providers for renewals and ensure the HRIS system is updated
Issue monthly dashboards, with key highlights
Support the Global Mobility Advisors with expert immigration knowledge in the review of complex cases. Ensure effective cooperation with our designated immigration service provider and, on regular basis, share immigration regulatory updates
Continuous improvement approach - recommend processes changes / new ways of working to simplify and streamline processes, keeping in mind the employee’s experience
Participate in Global Mobility projects as required
Rozwijanie kultury IL6S (Integrated Lean 6 Sigma) w fabryce wśród pracowników, działania w strukturze tego programu w fabryce oraz na poziomie regionu;
Zapewnianie szkoleń w zakresie narzędzi i technik CI, zarządzanie filarem E&T (Education&Training)
Wspieranie zespołów w dostarczaniu danych i ich analizie , w celu zapewnienia ciągłego rozwoju i doskonalenia metod pracy;
Wspieranie analizy przyczyn źródłowych w celu wyeliminowania strat i luk w wynikach KPI;
Wypracowywanie nowych standardów dla procesów przebiegających w fabryce oraz ich optymalizowanie;
Identyfikacja i eliminacja strat we wszystkich obszarach fabryki, stosowanie podejścia ,,0” strat;
Podejmowanie wszelkich działań produktywnościowych i prowadzenie projektów optymalizacyjnych
Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
Przygotowywanie analizy sprzedaży w celu zdefiniowania obszarów wzrostu i oceny wydajności kanału
Rekomendowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i konkurencyjności
Uczestniczenie w procesie prezentacji warsztatów kategorii i przygotowywanie materiałów edukacyjnych
Udzielanie odpowiedzi na zapytania ad-hoc związane z obszarem Category Management
Budowanie dobrych relacji i efektywnej współpracy w ramach 7-osobowego zespołu Channel Development i zespołu Small Format Sales, wspierając się nawzajem w różnych projektach
Prezentowanie dobrej komunikacji wewnątrz firmy z innymi zespołami, w razie potrzeby (współpraca z kluczowymi funkcjami biznesowymi w Mondelēz)
Wspieranie zespołu Channel Development w pracy administracyjnej i codziennych sprawach
Bycie częścią Zespołu Zarządzania Projektami, odpowiedzialnego za kluczowe projekty inwestycyjne zakładu;
Codzienne zarządzanie wieloma zadaniami w celu realizacji planów projektowych w ramach ograniczeń czasowych/kosztowych/jakościowych;
Zarządzanie projektami w obszarach, takich jak:
maszyny i urządzanie do podawania surowców, mieszania, urządzanie procesowe i pakujące;
infrastruktura i uzbrojenie terenu - media
instalacje i modernizacje HVAC (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja);
instalacje przeciwpożarowe;
Codzienny kontakt z klientami wewnętrznymi w celu rozpoznania ich potrzeb oraz wymagań na wszystkich etapach projektu;
Przeprowadzanie ogólnej kontroli prac (kontrola budżetu, harmonogramu, zasobów) oraz regularne raportowanie stanu projektu; rozliczanie projektu
Zarządzanie zewnętrznymi wykonawcami pracującymi na budowie i zapewnienie, że przestrzegają standardów i procedur bezpieczeństwa Mondelez International;
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego w rozwiązywaniu problemów oraz przygotowanie koncepcji dla nowych produktów lub modyfikacji w obszarze produkcji
Zarządzanie i koordynacja działań w obszarze utrzymania ruchu - SAP PM; wdrażanie narzędzi optymalizacyjnych oraz nowych rozwiązań w utrzymaniu ruchu zgodnie z IL6S
Zarządzanie procedurami bezpieczeństwa: Osłony maszyn i LOTO; Piece; Palne Pyły; Kontrola zagrożeń elektrycznych; Bezpieczeństwo przeciwpożarowe
Ensure accurate and consistent processing of actual data, by managing and overseeing transactions and handling the month end closing, including various tasks, such as data reconciliation, analysis and reporting
Use state of the art systems (SAP/SAC/Oracle Essbase and others) to perform a wide range financial planning tasks, from rolling forecasts to yearly budget planning. Develop realistic targets on customer and product level
Maintain and create financial performance reporting & ad hoc analysis and connect this with your colleagues to create value from it
Perform financial modeling and create decision support for this one of a kind business unit
Closely interact with your manager and your colleagues from other departments in this business unit, in a truly international, global environment
Contribute to a strong controls and compliance environment and ensure full compliance with all applicable policies (US GAAP as well as internal policies)
Support projects to improve efficiency and growth in this challenging and volatile environment, and embrace a mindset where constant change is an opportunity
Contribute to a high-performing Finance team. You will also invest in personal development and the development of your colleagues in other functions
1. Define IOT application development direction needs and align with plant teams:
•Develop universal cross category application;
•Alling calculation formulas with Global & regional functions ;
•Closely cooperate with plant teams, vendor App advisors, designers, CAT Team to define all functionalities & architecture and functionalities;
•Discuss new functionalities with plants
2. Testing of application:
•Define testing strategy & tests for new application functionalities ;
•Support Debugging of application and define priorities for fixing bugs an incidents;
•Together with Vendor define tests use cases for new functions, reports debugging and testing;
•In cooperation with data enablement team verify incoming data to application;
•Execute testing for new functions, reports and reporting screens & report results to DevOps system as bug or incident
3. Data enablement
•Closely cooperate with Data enablement team to define requested information and its format form Automation and transfer tasks to Product backlog items;
•Define Master data and their input forms used for IOT application ( development of Master data portal)
4. Implementation
•Train the plant key users for IOT app;
•Develop with vendor training materials;
•Support plant team on rollout of IOT APP across the plants including initial deployment
Provide advanced analytics for strategic complex (parametric) bidding leveraging cost modeling for regional and global projects
Set up Sourcing events in CSO [Coupa Sourcing Optimization] tender platform in line with predefined architecture and cost structure
Optimize event set up to maximize sourcing options & potential award scenarios
Work as an integrated part of the Sourcing team to establish & run complex set of “what-if” scenarios, and help to translate analysis into insights & sourcing options
Use data visualization tools (e.g. Tableau) to help translate complex data into simple & meaningful insights. Partner with Sourcing Managers in negotiations to model impact of trading variables on sourcing financials
Establish, maintain and update cost models in Excel and other analytics tools adopted by Mondelez
Perform analysis to benchmark costs to support sourcing decisions & productivity programs
Perform data manipulation and analysis using Excel and create automated solution (e.g. VBA)
Manage change/transformation among the Operating teams in the implementation of Lean Management
Support the Manufacturing annual operational plans and targets to meet Safety, Quality, Cost, Delivery, Sustainability, Engagement goals
Coach Line Leaders, cascade & communicate the plans and targets to employees to ensure alignment around priorities and KPI’s
Lead the Continuous Improvement plan and embed a zero loss mindset to constantly improve and deliver against best in class both internally and
Drive the Operating team to identify and manage improvements to technology, culture, capability and operating systems
Support all Manufacturing standards, Governance, Compliance requirements, make sure that they are understood by all, and is regularly reviewed and monitored for effective implementation
Lead and be Accountable for Talent, Capabilities & Engagement for the Manufacturing team
Partner effectively with all multi-functional peers internally & externally (outside the plant)
Rozwijanie kultury IL6S (Integrated Lean 6 Sigma) w fabryce wśród pracowników, działania w strukturze tego programu w fabryce oraz na poziomie regionu;
Zapewnianie szkoleń w zakresie narzędzi i technik CI;
Wspieranie zespołów w dostarczaniu danych i ich analizie , w celu zapewnienia ciągłego rozwoju i doskonalenia metod pracy;
Wspieranie analizy przyczyn źródłowych w celu wyeliminowania strat i luk w wynikach KPI;
Wypracowywanie nowych standardów dla procesów przebiegających w fabryce oraz ich optymalizowanie;
Identyfikacja i eliminacja strat we wszystkich obszarach fabryki , stosowanie podejścia ,,0” strat;
Podejmowanie wszelkich działań produktywnościowych
Provide advanced analytics for strategic complex (parametric) bidding leveraging cost modeling for regional and global projects
Set up Sourcing events in CSO [Coupa Sourcing Optimization] tender platform in line with predefined architecture and cost structure
Optimize event set up to maximize sourcing options & potential award scenarios
Work as an integrated part of the Sourcing team to establish & run complex set of “what-if” scenarios, and help to translate analysis into insights & sourcing options
Use data visualization tools (e.g. Tableau) to help translate complex data into simple & meaningful insights. Partner with Sourcing Managers in negotiations to model impact of trading variables on sourcing financials
Establish, maintain and update cost models in Excel and other analytics tools adopted by Mondelez
Perform analysis to benchmark costs to support sourcing decisions & productivity programs
Perform data manipulation and analysis using Excel and create automated solution (e.g. VBA)
Be the first point of contact to any WTC Chocolate Pilot Plant subject;
oversee the needs of equipment, leading planning & budgeting, scheduling & monitoring technical Overhauls, quality inspection;
Support setting up pilot plant trials, looking for synergies to optimize trials if possible;
Prioritize and delegate the work assignments to Technicians in order to deliver agreed annual plans;
Maintain the plan on a day to day basis to overcome issues (over-runs, equipment break downs, staff absences etc.) to ensure the outputs are still met;
Monitor and report of the Chocolate Pilot Plant utilization, proposes the improvements for better use of free capacity;
Be the champion of the Chocolate Pilot Plant digitalization, is responsible for implementation of the tools to ensure the data mining;
Lead the Chocolate Pilot Plant Technicians (hiring, training and development)l
Define team responsibilities, activities, projects as well as allocates them to the individual team members;
Oversee Pilot Plant internal logistics (including raw materials and storage room for finished goods);
Support and advise Product Developers on the logistic requirements of their particular trial, both for in-bound materials and dispatching finished materials;
Participates in safety audits;
Be responsible for the CAPEX projects execution for the Chocolate Pilot (proposes equipment/investment needs according to the strategy plan, initiates and supports the ordering process for approved CAPEX, participates in the negotiation with suppliers, leads the equipment installation and commissioning);
Ensure that WTC Chocolate Strategy plan is in place and makes sure it is communicated and well understood;
Be a close partner with WTC Leads and Managers in order to ensure that all safety and legal regulations/requirements are met, equipment maintenance plan and CAPEX and budget planning for WTC Chocolate Pilot Plant
Collaborate with cross-functional teams to develop and implement packaging solutions that align with the company's regional strategy and sustainability goals
Assist in building and co-lead a productivity project pipeline, ensuring projects are in line with company objectives
Conduct research and analysis of packaging materials to identify opportunities for harmonization and specification reduction
Support scientific research and development programs aimed at enhancing packaging materials and processes
Maintain a high level of awareness regarding scientific materials and sustainability trends in the industry
Monitor and analyze packaging costs, contributing to cost-saving initiatives
Collaborate with suppliers to source sustainable packaging materials
Ensure compliance with relevant regulations and industry standards
Assist in the development and execution of productivity reports and initiatives
Our employees are key ingredients to our success, and you will be responsible for HR support to a plant located in Plonsk on topics such as talent management, leadership development, early career programs, career pathing, mobility and strategic talent reviews. You are a trusted partner and will drive implementation of global strategies and initiatives across the plant. You will be responsible for influencing business strategy for people-related issues
In the role of the HR Manager, you will:
Partner with Manufacturing functions in the Plonsk plant (over 800 employees) to collaborate on creating and delivering the functional priorities and plan, providing strategic guidance;
Lead and advise on talent management practices related to workforce planning, talent acquisition strategy planning, leadership development, employee development, career and succession planning and talent mobility, approving job requisitions;
Build end-to-end capabilities that accelerate consumer-centric growth and operational excellence;
Supporting managers with Strategic Talent Reviews, building successions plans and working on development opportunities;
Manage trade unions relations and provide guidance to HR to ensure successful implementation of labor policies and compliance with laws and agreements;
Rozwijanie kultury IL6S (Integrated Lean 6 Sigma) w fabryce wśród pracowników, działania w strukturze tego programu w fabryce oraz na poziomie regionu;
Zapewnianie szkoleń w zakresie narzędzi i technik CI;
Wspieranie zespołów w dostarczaniu danych i ich analizie , w celu zapewnienia ciągłego rozwoju i doskonalenia metod pracy;
Wspieranie analizy przyczyn źródłowych w celu wyeliminowania strat i luk w wynikach KPI;
Wypracowywanie nowych standardów dla procesów przebiegających w fabryce oraz ich optymalizowanie;
Identyfikację i eliminację strat we wszystkich obszarach fabryki , stosowanie podejścia ,,0” strat;
Podejmowanie wszelkich działań produktywnościowych
Zarządzanie procesem rekrutacji od początku do końca (briefing, przeglądanie CV, rozmowy telefoniczne, przygotowanie i składanie ofert, itd.)
Ocenę i wybór odpowiednich kandydatów poprzez wykorzystanie innowacyjnych technik oceny i selekcji stosowanych w celu zmaksymalizowania właściwych decyzji rekrutacyjnych
Budowanie bazy kandydatów o wysokim potencjale dla przyszłych potrzeb rekrutacyjnych
Realizowanie strategii Talent Acquisition zgodnie z wyznaczonymi celami i założeniami
Doskonalenie zawodowe menedżerów liniowych w celu zapewnienia zwiększonej odpowiedzialności za rekrutację
Prowadzenie ciekawych projektów w obszarze: Employer Brandingu, Diversity, Equity & Inclusion; warsztatów rekrutacyjnych, itd
Build clear understanding of Integrated Lean Six Sigma process - support the business to improve existing processes and to create new ones to become most effective and efficient E2E (End to End), making best use of available resources using the CI / IL6S (Integrated Lean Six Sigma) methodology;
Drive and lead Continuous Improvement (CI) projects and initiatives to create a living culture 100% engagement that challenges the status quo and the behaviors of all plant employees within the organization in order to deliver Safety, Quality, Delivery, Cost and Morale;
Play a key role in the preparation, execution and follow-up of the Plant Roadmap;
Collaborate within the Region and CI / L6S and E2E Network as well as with CI Managers from other plants across categories and countries in order to communicate the global benchmarking methodology;
Obecnie mamy otwartych kilka wakatów – od Młodszego Specjalisty do Starszego!
Na tym stanowisku będzisz:
Wspierać i prowadzić transformację kulturową w zakresie BHPiOŚ, aby pomóc w doprowadzeniu zakładu do osiągnięcia zerowej liczby wypadków i incydentów
Będziesz odpowiedzialny/a za koordynowanie i nadzorowanie wdrażania wszystkich programów i procesów BHPiOŚ
Zapewnieniać wiedzę specjalistyczną w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa w zakładzie dla wszystkich nowych projektów i działań związanych z zarządzaniem zmianami
Utrzymywać aktualny status systemu zgłaszania incydentów, pomagać w badaniu incydentów we współpracy z zespołem filaru BHP/komitetem ds. bezpieczeństwa oraz prowadzić działania korygujące w celu wyeliminowania przyczyn źródłowych/powtórzenia się incydentów
Opracowywać programy doradztwa technicznego w celu identyfikacji i usuwania zagrożeń fizycznych
Being a leader of the Project Management Office, responsible for the key projects in plant investment road map
Performing the overall day-to-day management of multiple project / tasks to ensure that project objectives are achieved within time/cost/quality constraints
Managing the large scale projects (budget over $10 MM) from end-to-end in engineering stream of the project in areas of responsibility
Leading the other Project Engineers in daily basis, who are a part of the Technical Project stream
Interacting daily with the internal clients to interpret their needs and requirements during all project phases
Performing the overall control of the work (budget control, timeschedule control, resources control, commissioning and verification control) and report regularly on project status;
Managing the external contractors working on site and ensuring they following Mdlz safety standards and procedures
Senior Product Development Technologist, Chocolate
Wrocław
Wygasła: 30.12.2023
full-time
umowa agencyjna
full office work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
work independently as leader for New Product Development and Reformulation projects in line with R&D, marketing and manufacturing requirements
conduct pilot plant and factory trials
plan, lead and conduct development activities (e.g. product shelf-life testing, designing for quality, consumer test preparation. etc.)
Identify and drive new ideas and programs, and sell them to the appropriate business partners by translating technical information for non-technical business partners
provide direction for product development
obtain, understand and interpret consumer insights and commercial information by using digital simulation models
create and maintain accurate consumer-led specifications
proactively identify complex technical or business problems and create and implementing solutions
plan, conduct and execute small and middle level of projects and develop functional expertise, responsible to lead one of the Pilot Plant Chocolate technology
be responsible for development and implementation new chocolate tablets across MEU Region
develop new products in line with consumer centric design and P3DE principles, including prototypes development in Pilot Plant
Create and implement Digitalization, M&S tools to simplify project development
develop and agree all Technical Product Documentation (HACCP document, Specification, trails report, FPA- first production approving, Shelf-life tests, etc.)
closely cooperate with Marketing, Operations, Consumer Science, Consumer Insight, Product Change Management, Procurement, Quality, External Manufacturing and suppliers
Zapewnienie utrzymania parku maszynowego oraz koordynacja niezbędnych prac uwzględniając naprawy i modernizacje
Wdrażania nowych modeli utrzymania ruchu jak TBM i CBM
Key user dla modułu PM w systemie SAP
Rozwijanie i zarządzanie obszarem części zamiennych
Raportowanie oraz optymalizacja kosztów utrzymania ruchu
Usuwanie awarii, usterek, wykonywanie remontów i prac modernizacyjnych wynikających z planu prewencji. Prowadzenie analiz awarii (BDA) oraz wprowadzanie i śledzenie akcji korygująco-naprawczych
Zapewnienie doboru optymalnych parametrów pracy maszyn, urządzeń i instalacji w celu maksymalizowania wydajności i efektywności linii produkcyjnej
Kontakt i współpraca z serwisami zewnętrznymi krajowymi jak i zagranicznymi
Koordynowanie i wystawianie pozwoleń na prace firm zewnętrznych
Projektowanie i wprowadzanie nowych technicznych rozwiązań w celu optymalizacji efektywności maszyn i ich kosztów utrzymania
Używanie narzędzi Lean i TPM, wspieranie aktywności SMED i KAIZEN
Udział i wsparcie w projektach inwestycyjnych oraz poprawiających wydajność maszyn i linii
Znajomość, stosowanie i respektowanie dobrych praktyk bezpieczeństwa oraz GMP/GHP jak również standardów obowiązujących na obszarze produkcyjnym
Wystawianie zapotrzebowań i koordynacja czasu dostaw części zamiennych oraz wszystkich innych niezbędnych elementów koniecznych do ciągłej pracy linii produkcyjnych
Współpraca z zespołem produkcyjnym i uczestnictwo w codziennych spotkaniach DMS
Financial Analyst Commercial & Finance TREE (m/f/d)
Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Execute aspects of finance planning and performance management process and related financial decisions potentially including Annual Contract planning/forecasting, target development, financial performance reporting/analysis, financial modeling and decision support for a focused scope within a region, business unit, country, Supply Chain, Mondelēz International Business Services or Corporate Finance team. You will also execute data collection and data integrity checks
Contribute to a strong controls and compliance environment in area of scope and ensure full compliance with our policies
Execute ad hoc analyses and projects as requested by the Senior Finance Manager (or Director)
Support projects to improve efficiencies and improvements to ways of working and embrace a mindset of continuous improvement
Contribute to a high-performing Finance team. You will also invest in personal development and the development of your Finance peers
Product Publication Lead, MEU - Data Management Services
Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Supervising GS1 product measurement rules including maintaining the right documentation and providing related training to teamsResponsible for GTIN management and GTIN prefixes for MDLZ
Must serve as a catalyst to create innovative new ways of managing processes
Responsible for identifying development areas, departmental inefficiencies and providing appropriate recommendations for resolving these issues. Demonstrate continuous effort to improve operations, decrease turnaround times, streamline work processes, and work cooperatively and jointly to provide quality seamless customer service
Must facilitate successful implementation of projects
Build, manage, and develop relationship with key internal stakeholders and senior managers, foster good internal and external stakeholder relations
Understand and articulate stakeholders' most critical issues and challenges, anticipate stakeholders' needs and proactively work with senior clients to support their agenda
Get involved in important strategic and operational discussions and provide solutions
Responsible for assigning job duties to individual staff members and prioritizing workloads
Monitor team effectiveness vs. SLA/KPI‟s, drive change as needed to deliver continuous improvement
Guarantee operational procedures and practices are well defined, documented and consistently applied
Encourage open communication between team members to allow team to propose ideas and solutions
Assure teams are skilled, trained and developed to enable them to deliver high quality service and support
Provide first level coaching and support to Operations Teams, ensuring training is maximized to transfer technical and company knowledge, and pro-actively manage individual performance to achieve their full potential
Promote, champion, and drive the use of MDS best practices across the service and assist in establishing operating procedures within these guidelines
Effectively interprets general policy, criteria, and procedures for specific situations
Must continually evaluate their staff members and provide feedback for improvement
Odpowiedzialność za utrzymanie i poprawę stanu odporności cyberbezpieczeństwa w zakładzie;
Budowanie zmian kulturowych w zespole operacyjnym zakładu w celu przyjęcia standardów bezpieczeństwa cybernetycznego ;
Aktywne uczestniczenie w globalnym oraz regionalnym rozwoju automatyki i systemów dotyczących bezpieczeństwa;
Odpowiedzialność za planowanie i śledzenie wydatków kapitałowych na automatyzację zakładu na wszystkie systemy związane z produkcją w całym cyklu życia;
Będziesz właścicielem planu działania automatyzacji zakładu OT uwzględniającego zainstalowaną bazę i nowe instalacje, stosując najnowocześniejsze standardy;
Koordynowanie i zapewnianie kontynuacji produkcji podczas rutynowych konserwacji, modernizacji i rozbudów na poziomie zakładu;
Zapewnianie terminowej aktualizacji i skompletowania całej dokumentacji automatyki potrzebnej dla zakładu;
Dokonywanie pełnej oceny ryzyka całej sieci automatyki i zasilania awaryjnego zakładu
Wspieranie celów ogólnych fabryki (bezpieczeństwo, cele jakościowe oraz produktywnościowe) w swoim obszarze odpowiedzialności;
Zapewnienie zrealizowania wszystkich punktów do audytów. Ponadto, zapewnienie komunikacji dla poszczególnych oddziałów oraz ciągły rozwój i ulepszanie tej komunikacji;
Budowanie w zakładzie polityki „energy saving” poprzez zbieranie danych, analizę i aktywne rekomendowanie rozwiązań (systemowych oraz procesowych) w zakresie oszczędności w obszarze mediów;
Zarządzanie mediami takimi jak para, gaz, powietrze, prąd, woda, kanalizacja, ścieki, ich dystrybucja pomiędzy urządzaniami oraz systemem chłodzenia;
Wprowadzanie i ulepszanie systemów zarządzanie obiektem połączone z ciągłym monitorowaniem postępów w celu zwiększania efektywności i podniesienia standardów;
Zarządzanie procesem przepływu środków trwałych (wprowadzanie/zmiana/likwidacja, tworzenie dokumentacji księgowej, inwentaryzacja, rozliczanie środków trwałych w budowie, powiązanie środków trwałych w strukturze SAP, nadzór i aktualizacja procedur i instrukcji związanych z funkcją);
Jako leader organizowanie inwentaryzacji ŚT i odpowiadanie za przygotowanie niezbędnej dokumentacji;
Odpowiadanie za Audyty wewnętrzne i zewnętrzne ŚT;
Współpracował w zakresie ŚT z Kierownikiem ds. Finansów i firma zewnętrzna;
Tworzenie, weryfikowanie i uaktualnialnianie struktury w systemie SAP (m.in. lokalizacji i urządzeń oraz danych podstawowych z nimi związanych);
Zapewnianie nadzoru i archiwizacji dokumentacji technicznej w zakładzie;
Wykonywanie i aktualizowanie rysunków na potrzeby działu i fabryki w AUTO CAD;
Przygotowywanie i analizowanie danych w ramach filaru PM;
Zapewnianie nadzoru nad procesem kategoryzacji maszyn na liniach produkcyjnych
Koordynator Planowania i Magazynu Części Zamiennych
Płońsk
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad modernizacjami maszyn i urządzeń, konsultacje w sprawie technologii wykonania, przygotowanie dokumentacji pomocniczej;
Planowanie okresowych przeglądów dla urządzeń na podległym obszarze we współpracy z Inżynierem Utrzymania Ruchu;
Planowanie prac konserwacyjnych długoterminowych, krótkoterminowych i bieżących;
Wystawianie zamówień na usługi związane z utrzymaniem ruchu wykonywane przez firmy zewnętrzne, oraz na części zamienne, narzędzia itp.;
Kontrolę stanu technicznego urządzeń i instalacji produkcyjnych - analiza pomiarów i wyników diagnozowania urządzeń, planowanie prewencyjnych działań zapobiegających awariom parku maszynowego, koordynacja prac zewnętrznych firm usługowych
Identyfikacja powtarzających się uszkodzeń sprzętu poprzez analizy zdarzeń i awarii
Aktywne uczestnictwo w programach usprawnień, 5S i innych, usprawniających procesy, podnoszących bezpieczeństwo i ergonomię pracy oraz redukujących straty
Tworzenie i nadzorowanie instrukcji obsługi maszyn (w tym OCAPy, instrukcje przeglądowe). Prowadzenie rejestru instrukcji obsługi maszyn
Definiowanie specyfikacji dla nowych części do modernizacji maszyn i urządzeń (w porozumieniu z technikami UR oraz Specjalistą ds. Zakupów Technicznych). Zatwierdzanie specyfikacji i wniosków o części zamienne dla maszyn i urządzeń. Zbieranie ofert na wykonanie modernizacji maszyn i urządzeń
Rekomendowanie wymaganych stanów magazynowych części zamiennych według stopnia krytyczności części
Definiowanie wymagań procesowych maszyn i urządzeń – (stosowanie narzędzi SPC, Six Sigma) – w szczególności po pracach przeglądowych i remontowych
Udział w zespołach projektowych w zależności od potrzeby biznesowej
Udział w pracach filaru PM i AM programu IL6S
Pośredniczenie w przekazywanie wiedzy pomiędzy filarami PM i AM programu IL6S
Planowanie prac prewencyjnych - przeglądów, remontów i konserwacji maszyn i urządzeń w swoim obszarze odpowiedzialności w porozumieniu z liderami produkcji
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Set a vision and a roadmap for the Integrated Lean 6 Sigma 4.0 (Digital) Applications;
Engage and interact with Key Users across Plants, Region and Global to shape Applications functional specification;
Develop and communicate the products goal / functional requirements in line with Integrated Lean 6 Sigma masterplan;
Run projects in Agile way according to Scrum methodology (e.g. Daily Sprints, Sprint Reviews, Retrospectives, Planning etc.);
Be an owner/champion for the product, setting appropriate product development methods, tools and techniques
Support teams to remove the barriers to the execution and support change management activities to ensure engagement of the local Application’s key users/owners
Prioritize team’s work accordingly to protect budget and deliver in agreed time frame
będziesz partnerem biznesowy sekcji w opracowaniu i szacowaniu benefitów z projektów produktywnościowych i inwestycyjnych;
zarządzanie projektami skupionymi na zwiększaniu poziomu produktywności;
monitorowanie i prezentowanie wyników sekcji produkcyjnej wraz z wyjaśnieniami odchyleń dla zespołu, wskazywanie akcji korygujących oraz obszarów szans i ryzyka;
wprowadzanie nowych KPIs i komunikowanie ich pracownikom fabryki. Wdrażanie wizualnych narzędzi zarządzania;
opracowywanie raportów i analiz wyników, zgłaszanie przekroczeń i przygotowywanie ich wyjaśnień wraz z zespołem sekcji oraz zapewnianie zgodności procesu z procedurami Organizacji;
Set a vision and a roadmap for the Integrated Lean 6 Sigma 4.0 (Digital) Applications;
Engage and interact with Key Users across Plants, Region and Global to shape Applications functional specification;
Develop and communicate the products goal / functional requirements in line with Integrated Lean 6 Sigma masterplan;
Run projects in Agile way according to Scrum methodology (e.g. Daily Sprints, Sprint Reviews, Retrospectives, Planning etc.);
Be an owner/champion for the product, setting appropriate product development methods, tools and techniques
Support teams to remove the barriers to the execution and support change management activities to ensure engagement of the local Application’s key users/owners
Prioritize team’s work accordingly to protect budget and deliver in agreed time frame
Bycie partnerem biznesowym sekcji w opracowaniu i szacowaniu benefitów z projektów produktywnościowych i inwestycyjnych;
Zarządzanie projektami skupionymi na zwiększaniu poziomu produktywności;
Monitorowanie i prezentowanie wyników sekcji produkcyjnej wraz z wyjaśnieniami odchyleń dla zespołu, wskazywanie akcji korygujących oraz obszarów szans i ryzyka;
Wprowadzanie nowych KPIs i komunikowanie ich pracownikom fabryki. Wdrażanie wizualnych narzędzi zarządzania;
Opracowywanie raportów i analiz wyników, zgłaszanie przekroczeń i przygotowywanie ich wyjaśnień wraz z zespołem sekcji oraz zapewnianie zgodności procesu z procedurami Organizacji;
Koordynowanie oraz wdrażanie w zakładach (Skarbimierz / Bielany) projektów obejmujących: wprowadzanie nowych produktów; zmiany opakowań ; próby liniowe, zapewnienie materiałów potrzebnych do prób, zarządzanie próbkami, koordynowanie szkoleń i zarządzanie dokumentacją projektową;
Współpraca z Product Change Managerami i innymi działami, oraz dostarczanie informacji na temat postępów w projektach, identyfikacja ryzyk i przeprowadzanie odpowiednich działań naprawczych;
Wspieranie członków zespołu projektowego na wszystkich etapach realizacji poprzez jasne komunikowanie celów, harmonogramów oraz wprowadzanych zmian;
Analiza zdolności zakładu, kontrola wydajności, możliwości i ograniczeń;
Wprowadzanie optymalizacji w celu obniżenia kosztów w fabryce;
Wspieranie projektów związanych z wydajnością zakładu/produkcji
Przestrzeganie wszystkich instrukcji GMP (Dobrych Praktyk Produkcyjnych), BHP i SSE, obowiązujących w zakładzie
Project Management Officer in Business Development Team EU
Płońsk
Wygasła: 24.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
Identify and consolidate all of the Activity Mapping for Bakery sourcing network to capture and surface the complexity and the challenges (financial data, including project budgets, risks, and resource allocation);
Ensure every large scale CAPEX project is properly resourced and revied by the Bakery steering committee;
Schedule and prepare the Operations&Technology Meeting for proper alignment of the senior regional stake holders within the technical community (MSC, Procurement, Engineering and R&D);
Collect and keep up to date innovation business plans from the EU marketing;
Filter, consolidate and follow up the project tracker each cycle and create detailed reports for stakeholders;
Be accountable for updating and consolidating Line passports, Plant passports and presentation material for the European Work Council on annual base;
Lead, coach and build Capability of the Business development change coordinator(s) within the plant and other Key stakeholders
Jako specjalista ds. HR będziesz odpowiadać za działania w obszarze Human Resources, udzielając wsparcia na każdym etapie cyklu życia pracownika. Będziesz głównym punktem kontaktu dla pracowników w sytuacjach, gdy wsparcie w formie samoobslugi nie jest możliwe i konieczna jest pomoc ze strony lokalnego zespołu. Będziesz także pełnił kluczową rolę we wdrażaniu nowych projektów oraz inicjatyw
As TA Coordinator Lead you are a crucial part of the TA organisation and you will work in close collaboration with the TAA Lead for Poland and Baltics
Team spirit is a must have for this role, seeing the glass half full and driving collaboration at all stages of the recruitment process internally as well as externally
The successful candidate will be team self-motivated, proactive, quick-thinking, flexible, and able to juggle multiple and diverse responsibilities with unwavering attention to detail
Creative problem-solving is a must and we need someone who can not only be great in their day-to-day work, but identify opportunities to make the overall team more organized and efficient
Someone who is curious, demonstrates significant initiative to drive collaboration, and inherently exercises good judgment will be most successful both in the role and at Mondelez International